Cum să anulați Lyft Ride

Compania Lyft, Inc., cu sediul în San Francisco, California, oferă mobilitate ca serviciu, transport, automobile pentru închiriere, scutere motorizate, un sistem de partajare a bicicletelor, mașini de închiriat și livrare de alimente în Statele Unite și în anumite locații din Canada. Ca rezultat al fiecărei rezervări, Lyft câștigă un comision în loc să dețină vehicule. Consumatorul primește o cotație în avans pentru tarif, care se modifică în funcție de cererea și oferta din zonă în momentul rezervării și este supusă prețurilor dinamice. Cu doar câteva atingeri în aplicația Lyft pentru iPhone sau Android, vă puteți anula călătoria Lyft dacă decideți să mergeți pe jos, aflați că trebuie să vă părăsiți casa sau locul de muncă puțin mai târziu sau dacă planurile dvs. se schimbă din orice alt motiv . Dacă sunteți cineva care caută sfaturi despre același lucru, vă oferim un ghid util care vă va învăța cum să anulați cursa Lyft și care este politica de anulare Lyft. De asemenea, veți afla cum să contactați Lyft și dacă Lyft oferă rambursări.

Cum să anulați Lyft Ride

Lyft este a doua cea mai mare companie de partajare din Statele Unite din 2022, după Uber, cu o cotă de piață de 28%. Deoarece Lyft și alte servicii de transport se concentrează pe confort, este de la sine înțeles că aplicația ar simplifica anularea unei călătorii. Veți afla cum să anulați cursa Lyft și dacă Lyft oferă rambursări mai departe în acest articol. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre el în detaliu.

  Cum să remediați procesorul Kernel_task High pe un Mac

Este Lyft mai ieftin decât Uber?

Nu. Între Uber și Lyft, există mai multe distincții semnificative. Pentru o călătorie medie, Uber poate fi mai puțin costisitor decât Lyft. Datele indică faptul că Uber este firma mai puțin costisitoare, călătoria tipică costând 20 USD, spre deosebire de călătoria tipică Lyft costând 27 USD.

Pot anula Lyft Pink oricând?

Da, aplicația Lyft vă permite să vă întrerupeți oricând abonamentul Lyft Pink.

Puteți anula gratuit o călătorie cu Lyft?

Da, puteți anula gratuit o călătorie cu Lyft. În funcție de momentul în care anulați cursa, Lyft percepe o taxă de anulare. Nu vi se va percepe o taxă de anulare pentru serviciu atâta timp cât vă anulați călătoria înainte de expirarea timpului menționat. Puteți anula o călătorie planificată cu până la cinci minute înainte ca șoferul să vă ia. Nu veți fi taxat dacă anulați o călătorie rezervată cu cel puțin cinci minute înainte de ora anticipată de preluare. Continuați să citiți pentru a afla care este politica de anulare a Lyft.

Pot anula un Lyft programat?

Da, puteți anula o călătorie programată pe Lyft.

Lyft rambursează automat dacă anulați?

Da, Lyft rambursează automat dacă anulați în anumite situații. Înainte de a ajunge la locația dvs., Lyft nu taxează metoda de plată înregistrată. Aceasta implică faptul că nu va trebui să solicitați o rambursare completă dacă vă anulați călătoria sau dacă șoferul nu sosește. Veți primi fie cashback, fie un credit în cont dacă contactați asistența pentru clienți Lyft pentru a solicita o ajustare a cursei. Dacă Lyft oferă o rambursare cashback, aplicația va credita tariful integral pe cardurile de debit, credit, preplătite sau cu valoare stocată pe care le-ați folosit pentru a face achiziția.

Lyft oferă rambursări?

Nu, Lyft de obicei nu oferă rambursări. Deși Lyft are o politică clară fără rambursări, aceasta nu înseamnă că nu aveți opțiuni pentru a vă recupera banii.

Lyft plătește pentru cursele anulate?

Nu, Lyft nu plătește pentru cursele anulate.

Ce este politica de anulare Lyft?

Odată ce un șofer acceptă solicitarea dvs. de călătorie, oportunitatea de a o anula este încheiată. Șoferul dumneavoastră este conform programului și va apărea în termen de cinci minute de la prima estimare a orei de sosire. În funcție de cât de ocupat este, aceste costuri se pot modifica pentru a acoperi timpul șoferului și cheltuielile cu benzina. Pe chitanța de călătorie pentru călătoria anulată, veți găsi costul de anulare.

  • Dacă anulați trei sau mai multe călătorii (de orice fel) într-un interval de 15 minute, vi se va aplica o amendă. Chiar dacă reprogramați acele curse în timpul perioadei specifice de anulare a fiecăreia, acest lucru se aplică în continuare.
  • După ce un șofer acceptă solicitarea, acesta poate impune o taxă de anulare pentru călătoriile Lyft Shared.
  Cum să utilizați GPS-ul fără Internet

Pentru cursele programate Lyft, aceștia au dreptul de a impune o taxă de anulare dacă:

  • Un șofer și un călăreț au fost potriviți, iar călărețul anulează călătoria.
  • Șoferul este pe drum să te ia.
  • Se așteaptă ca șoferul să apară în fereastra de preluare desemnată.

Când puteți anula Lyft fără taxă?

Numai atunci când motivele de anulare ale unui utilizator respectă politicile de anulare ale Lyft, aceștia îi sunt permise să facă acest lucru fără a fi taxat. Înainte ca șoferul să vă fie atribuit, vă puteți anula călătoria fără a suporta taxe. Continuați să citiți pentru a afla cum să anulați cursa cu Lyft.

De ce m-a taxat Lyft pentru o plimbare pe care nu am luat-o?

Pentru a vă asigura că metoda de plată are suficienți bani pentru a acoperi costul călătoriei dvs., Lyft efectuează o plată temporară în contul dvs. În contul dvs. de plăți, plățile temporare apar ca fiind în așteptare. Când faceți o cerere de călătorie, modificați informațiile de plată, modificați destinația sau adăugați o oprire, puteți observa o taxă în așteptare. De obicei, reținerile temporare sunt eliberate din contul dvs. atunci când metoda dvs. de plată a fost debitată cu succes. Cu toate acestea, poate dura 5-7 zile pentru ca debitarea să se șteargă, în funcție de modul în care funcționează banca sau cardul dvs. de credit.

Cât costă taxa de anulare Lyft? Cât costă taxa de anulare pentru Lyft?

Taxa de anulare Lyft variază de la 5 USD la 10 USD.

Cum anulați un program Lyft?

O călătorie programată poate fi anulată urmând pașii indicați:

1. Deschideți aplicația Lyft pe dvs Android sau iOS dispozitiv.

  Cum instrumentele de colaborare în cloud remodelează afacerile [25 Tools Discussed]

2. Din colțul din dreapta sus al ecranului de start, apăsați pe pictograma calendar.

3. Apăsați pe Anulare cursă sub cursa programată dorită pe care doriți să o anulați.

4. În cele din urmă, apăsați pe Anulare din fereastra de confirmare.

Cum să anulezi Lyft Ride?

Puteți urma pașii menționați mai sus pentru a anula programul de călătorie cu Lyft pentru a vă prelua.

Cum anulați un Lyft și obțineți o rambursare?

Lyft nu vă taxează pentru o călătorie până la finalizarea călătoriei. Deci, dacă tu sau șoferul anulați cursa, nu va fi dedusă nicio sumă din contul dvs.

Cum pot contacta Lyft dacă mi-am părăsit telefonul?

Dacă v-ați pierdut telefonul în mașina Lyft pe care o conduceți, puteți contacta Lyft de pe site. Să vedem cum să facem asta:

1. Vizitați Site-ul Lyft pe browserul dvs.

Notă: Asigurați-vă că sunteți conectat la contul dvs.

2. Apoi, navigați la Trimiteți pagina de solicitare și completați detaliile pentru a ridica un bilet.

3. După completarea formularului, faceți clic pe Trimiteți.

Așteptați ca echipa de asistență Lyft să vă contacteze în legătură cu biletul pe care l-ați ridicat. Citiți acest articol de la început pentru a afla dacă Lyft oferă rambursări și care este politica de anulare a Lyft.

Cum comunic cu Lyft?

Dacă a apărut o problemă cu călătoria dvs., există câteva moduri prin care puteți lua legătura cu Lyft de pe telefon sau computer. Dacă trebuie să luați legătura cu Lyft, puteți face acest lucru urmând instrucțiunile de pe ecran, trimițând un e-mail prin site-ul web al companiei sau apelând o linie de urgență disponibilă 24 de ore pe zi.

Aplicația mobilă este cea mai ușoară modalitate de a intra în contact cu Lyft, deoarece vă permite să îi contactați direct din aplicație sau să răsfoiți paginile de asistență.

1. Deschideți aplicația Lyft și conectați-vă la contul dvs.

2. Apăsați pe pictograma hamburger.

3. Atingeți Ajutor după ce derulați în jos.

4. Alegeți opțiunea relevantă din Obțineți ajutor,

Glisați prin secțiuni în funcție de problema dvs., apoi urmați instrucțiunile.

Cum apelez la Serviciul Clienți Lyft?

Lyft nu are un număr de telefon direct. Pur și simplu atingeți pictograma hamburger > opțiunea Ajutor din meniul din aplicația dvs. pentru a efectua o cerere de apel în aplicația Lyft.

***

Așadar, sperăm că ați înțeles cum să anulați cursa cu Lyft și dacă Lyft vă oferă rambursări cu pașii detaliați în ajutorul dumneavoastră. Ne puteți transmite orice întrebări sau sugestii despre orice alt subiect despre care doriți să facem un articol. Trimite-le în secțiunea de comentarii de mai jos pentru ca noi să știm.