Cum să anulați comanda Groupon

Fondat în 2008 de Andrew Mason, Groupon este un site web american de piață globală unde puteți achiziționa servicii de comerț electronic economisind în același timp bani folosind cupoane de reducere. Clienții cu un cont Groupon se pot conecta cu companiile din apropiere prin servicii, evenimente, excursii sau alte activități. Dacă comanda dvs. Groupon se încadrează în Oferte locale, Groupon Getaways sau Groupon Live, o puteți anula. Ofertele locale pot fi rambursate în termen de trei zile de la comandă, cu excepția Live, deoarece depinde doar de anularea evenimentului. Astăzi, vom analiza câteva întrebări frecvente despre contul dvs. Groupon. Dacă sunteți cineva care caută sfaturi despre cum să anulați o comandă Groupon și să solicitați rambursare Groupon, sunteți la locul potrivit! Cu ajutorul acestui articol, veți învăța și cum să transformați banii Groupon în numerar și să anulați voucherul meu Groupon.

Cum să anulați comanda Groupon

Continuați să citiți în continuare pentru a găsi pașii care explică cum să anulați comanda Groupon în detaliu, cu ilustrații utile pentru o mai bună înțelegere.

Ce sunt creditele Groupon?

Dolari sau credite Groupon pot fi aplicate achizițiilor dvs. la finalizarea comenzii. Creditele care sunt pe cale să expire sunt întotdeauna aplicate primele. Conectați-vă la contul dvs. și selectați meniul Lucrurile mele. Aici puteți vedea soldul creditelor Groupon, datele de expirare, emisiunile și istoricul. Când sunteți la casă, trebuie să aplicați pentru Creditele Groupon în tranzacția dvs. Trebuie să selectați Aplicați sumele Groupon disponibile sub Mod de plată și suma va fi dedusă din contul dvs.

  Cum se convertesc PDF în document Word (GHID COMPLET)

Cum îmi transform banii Groupon în numerar?

Groupon Bucks nu poate fi transferat; nu le poți converti în numerar. Puteți, în schimb, să vă primiți banii înapoi de la Groupon dacă ați solicitat o rambursare. Ofertele locale pot fi rambursat în 3 zile de la cumpărare.

Aveți la dispoziție o zi pentru a vă folosi Groupon Bucks pentru a cumpăra cupoane noi. Vă pierdeți creditele după ce termenul limită a trecut, iar Groupon va restabili valoarea nominală a cuponului expirat.

Ce se întâmplă dacă nu folosiți voucherul dvs. Groupon?

Puteți folosi frecvent un Groupon expirat cu comerciantul pentru prețul pe care l-ați plătit pentru promoție. Valoarea afișată pe pagina ofertei, denumită în mod obișnuit valoarea promoțională, nu mai este valabilă de la data indicată de data de expirare afișată pe Groupon.

În plus, unele vouchere au un cod de răscumpărare pe care îl puteți utiliza direct pe site-ul web al comerciantului.

Ce înseamnă Groupon prin suma plătită care nu expiră niciodată?

Se referă la opțiunea de rambursare a Groupon. Puteți lua legătura cu Groupon dacă pierdeți evidența voucherului și nu îl utilizați înainte de a expira. Ei vor anula Groupon pe care l-ați achiziționat, vă vor rambursa plata sau o vor transforma în credit. Deși, în unele cazuri, nu puteți recupera întreaga valoare a Groupon. Puteți primi în continuare suma pe care ați plătit-o sub formă de Groupon Bucks. Continuați să citiți acest articol pentru a afla cum să anulați comanda Groupon.

Cum îmi anulez voucherul Groupon și primesc o rambursare?

S-ar putea să apară o situație în care imediat după ce cineva face o achiziție Groupon, ar dori să-mi pot anula voucherul Groupon. Pentru aceasta, puteți parcurge următorii pași:

  Ce este Ethereum Restaking și cum funcționează?

1. Deschideți aplicația Groupon pe dvs Android sau iOS dispozitiv.

2. Atingeți fila Lucrurile mele din bara de jos.

3. Apoi, glisați în jos și apăsați pe Asistență pentru clienți.

4. Selectați Grouponul dorit pe care doriți să îl anulați.

5A. Dacă sunteți eligibil pentru autoservire, apăsați pe opțiunea Anulare comandă.

5B. Dacă nu sunteți eligibil pentru autoservire, atingeți widgetul Chat sau opțiunea Trimiteți-ne un e-mail din partea de jos.

Notă: dacă utilizați aplicația mobilă, alegeți comanda pe care doriți să o anulați. Unii oameni greșesc adesea opțiunea Vizualizare detalii cu Vizualizare vouchere.

S-ar putea să vi se solicite să confirmați alegerea de câteva ori. Prin opțiunea de autoservire, puteți anula Groupon după cumpărare. În cazul Bunurilor Groupon, o solicitare de rambursare Groupon nu va fi posibilă, deoarece va trebui să returnați articolul în sine, cu excepția cazului în care achiziția este încă în curs de procesare pentru expediere.

Cum să anulați comanda Groupon pe aplicația Android?

Puteți anula comanda Groupon pe aplicația Android cu ajutorul pașilor menționați mai sus.

Cum se anulează comanda Groupon?

După cum s-a menționat mai sus, odată ce ați făcut achizițiile, doar categoriile selectate acceptă anularea la Groupon. Puteți găsi detaliile de anulare în secțiunea comenzi a contului dvs. De obicei, un chat live cu un administrator este o soluție mult mai rapidă decât scrierea unui e-mail către asistența pentru clienți.

Cum pot solicita rambursarea Groupon?

Pașii pentru a obține o rambursare Groupon sunt simpli, trebuie doar să urmați:

1. Vizitați Site-ul Groupon pe browserul dvs.

Notă: Asigurați-vă că vă conectați la contul dvs.

2. Faceți clic pe Lucrurile mele > Grupurile mele.

3A. Faceți clic pe Vezi detalii de lângă comanda pe care doriți să o rambursați.

  25 de formule Excel și comenzi rapide de la tastatură pentru a economisi timp și efort tipstrick.ro

3B. Dacă nu puteți aborda problema în acest fel, puteți merge oricând la Asistență clienți Groupon și anulați comanda și solicitați o rambursare.

De ce Groupon mi-a anulat comanda?

Sistemul Groupon funcționează pentru a finaliza comanda dvs. atunci când o achiziție recentă apare ca Procesare sau În așteptare în fila dvs. Grupurile mele. Veți primi întotdeauna un e-mail cu confirmarea comenzii după ce este finalizată.

Dacă comanda dvs. este respinsă, probabil că a existat mult interes pentru promoția respectivă sau pentru că a existat mai mult trafic. Trebuie să actualizați din nou informațiile de plată dacă starea nu se schimbă după 2 ore.

Cum să anulez comanda Groupon prin numărul de telefon?

Dacă detaliile comerciantului sunt furnizate în mod clar, puteți suna comerciantul și discuta detaliile comenzii sau anulării dvs. Totuși, acest lucru nu se va reflecta direct pe serverul Groupon și va depinde de comerciantul dvs. care poate alege să nu se implice. Cel mai bun mod de a anula comanda Groupon este contactul Asistență Groupon Chat.

Cum să anulezi comanda Groupon și să obții rambursare?

Pentru a primi o rambursare, comanda dvs. trebuie să se califice în primul rând pentru criteriile. În afară de aceste trei situații pe care le-am menționat aici, puteți obține o rambursare cu ușurință urmând pașii pe care i-am furnizat anterior:

  • Ați ratat termenul limită pentru a vă anula Groupon.
  • Comanda dvs. a fost deja procesată pentru expediere.
  • Achiziția dvs. a fost o afacere finală de vânzare.

Puteți anula comanda și obține o rambursare pe Groupon contactând Asistență clienți Groupon cu cererea de anulare si rambursare.

Notă: Groupon Live nu acceptă nici rambursări, cu excepția cazului în care evenimentul în sine este anulat.

Cum să anulezi o comandă Groupon pe iPhone?

Aplicația Groupon are opțiunea de a anula comenzile nedorite. Pentru a face acest lucru, trebuie să:

1. Lansați aplicația Groupon pe un iOS dispozitiv și atingeți fila Lucrurile mele.

2. Glisați în jos și apăsați pe Asistență clienți > Groupon dorit.

3A. Dacă sunteți eligibil pentru autoservire, apăsați pe opțiunea Anulare comandă.

3B. Dacă nu sunteți eligibil pentru autoservire, atingeți widgetul Chat sau opțiunea Trimiteți-ne un e-mail din partea de jos.

***

Sperăm că ați aflat cum să anulați comanda Groupon. Nu ezitați să ne contactați cu întrebările și sugestiile dvs. prin secțiunea de comentarii de mai jos. De asemenea, spuneți-ne despre ce doriți să învățați în continuare.