Cum să activezi chatul live 👋 pe site-ul tău?

Oamenii vă vizitează site-ul pentru un motiv. Poate că sunt interesați de produsul și serviciul dvs., au întrebări legate de acestea sau doar navighează.

Dacă te angajezi cu ei sau îi ajuți să-și rezolve problemele, construiești o relație sănătoasă cu vizitatorii. Răspunsul mai rapid la întrebările lor nu numai că le lasă o impresie bună asupra mărcii dvs., dar le creează oportunități mai mari de a fi luate în considerare în timp.

Chatul live este o metodă excelentă de a oferi servicii pentru clienți dacă este făcut corect.

Întotdeauna este mai bine să pui o întrebare imediat când și unde îți apare în cap, decât să aștepți câteva minute când ești direcționat către un apel sau secțiunea Întrebări frecvente.

Exact aici apare chatul live pentru a fi salvatorul timpului și al răbdării.

Tu stii ~79% dintre utilizatori preferă chat-urile live datorită răspunsului instantaneu?

În ultimii ani, chat-urile live au devenit o funcționalitate esențială a unui site.

Ce este chatul live 💬?

Un mediu prin care o companie se poate interacționa cu vizitatorii site-ului lor prin mesagerie în timp real poate fi numit chat live. Iar mediul aici este o aplicație software care permite comunicarea. De asemenea, îl puteți numi un mesager instant care vine cu un indiciu profesional.

Este unul dintre cele mai dinamice mijloace de a intra în legătură cu vizitatorii tăi. Aici, puteți înțelege întrebările exacte ale vizitatorilor dvs. în timp real, cu precizie și rapiditate. Chaturile live combină calitățile e-mailului și apelurilor telefonice.

  • Chatul live acoperă atributele suportului prin e-mail în termeni de verbiaj clar, transcrieri gata făcute, tonuri profesionale etc. pe care clienții le adoră. În consecință, problemele se rezolvă rapid, iar clienții rămân fericiți.
  • Include, de asemenea, unele dintre aspectele asistenței pe bază de apel, în care utilizatorii primesc atenție personală de la un singur director, împreună cu viteza de comunicare.

Cum functioneazã?

Cu chatul live activ pe site-ul dvs., puteți avea oricând conversații instantanee cu vizitatorii. De altfel, trebuie să găsiți un software de chat live decent, să vă înscrieți la el și să instalați software-ul pe site.

Deci, atunci când oamenii vin pe site-ul dvs., pot face clic pe widget-ul de chat live pentru a începe să converseze cu un agent.

Lucrul unic la care să te gândești la chat-urile live este că, în afară de interacțiunea cu oamenii de pe site-ul tău, poți vedea și toți oamenii care se află pe site-ul tău. În plus, puteți ști și numărul de conversații, informații despre vizitatorii dvs. – cine sunt și de unde, numele lor, istoricul afacerii cu dvs. și așa mai departe.

De fapt, funcționează în ambele sensuri pentru vizitatori și proprietarii de site-uri web. Clienții au nevoie de chat-uri live pentru răspunsuri convenabile și rapide, în timp ce site-urile web colectează informații despre vizitatori pentru clienți potențiali și încearcă să le transforme în potențiali clienți.

Beneficiile activării chatului live pe site-ul dvs. web

Răspuns mai rapid, mai multe piste

Nimănui nu-i place să aștepte zilele astea. Dacă nu răspundeți rapid la întrebările lor, este posibil ca ei să meargă în altă parte, deoarece există o mulțime de opțiuni.

Prin urmare, pentru a capta clienți potențiali de calitate, aveți nevoie de un serviciu clienți eficient și rapid, pe care chat-urile live le pot îndeplini.

Răspunsuri personalizate

Oamenii răsfoiesc uneori un produs/serviciu și sunt gata să-l cumpere, dar nu continuă.

Ceva îi alungă sau poate că au avut câteva întrebări la care au rămas fără răspuns.

Poate că răspunsul nu a fost acolo în secțiunea dvs. de întrebări frecvente sau au contactat echipa dvs. de asistență, s-au săturat să aștepte și au plecat când au găsit zero răspunsuri.

Se datorează faptului că unele întrebări sunt specifice și variază de la utilizator la utilizator. În acest moment, au nevoie de răspunsuri personalizate bazate pe cazurile lor particulare de utilizare. Aici, boții nu vă vor ajuta și nu trebuie să lăsați niciodată utilizatorii să aștepte.

Deci, aveți nevoie de chat-uri live pentru a răspunde la acele întrebări personalizate.

Depășește barierele lingvistice 🌐

Comunicarea cu oameni din întreaga lume vine cu bariere lingvistice, în special pentru persoanele pentru care prima limbă nu este engleza.

Deci ce vei face?

Veți angaja oameni care vorbesc diferite limbi? Ca să nu mai vorbim că există mii de limbi și dialecte în lume.

  9 cele mai bune software-uri intranet pentru comunicarea internă cu angajații

Încercați să oferiți asistență prin chat-uri live pe care le puteți gestiona prin intermediul dispozitivelor de traducere.

Accesibil și reduce cheltuielile suplimentare

Este accesibil pentru toate dimensiunile de afaceri. În plus, configurarea este, de asemenea, fără efort, ceea ce nu necesită asistența specialiștilor IT experți.

Apelurile telefonice și e-mailurile pot fi costisitoare. Trebuie să cheltuiți mai multe telefoane, directori, întreținere a telefonului etc., darămite cheltuielile de apelare. În plus, un agent poate gestiona un singur apel la un moment dat, în timp ce chat-urile live pot gestiona mai multe chat-uri.

Chaturile live, pe de altă parte, reduc costurile implicate de asistență, mai multe echipamente și forță de muncă.

Experiență îmbunătățită a clienților

Clienții care au o experiență proastă cu un site web nu vor reveni în majoritatea cazurilor. Motivul ar putea fi incapacitatea de a găsi un mijloc rapid și simplu de a contacta site-ul web. Și dacă reușesc să contacteze, se așteaptă la ușurință și comoditate, pe care multe site-uri web nu reușesc să le ofere.

Atributele chat-ului live, cum ar fi timpul de răspuns rapid, ușurința de a trimite un document etc. se dovedesc a fi salvatoare și le îmbunătățesc experiența generală pe site-ul dvs.

Vânzări crescute

Chatul live ajută la creșterea clienților potențiali și a vânzărilor, deoarece oferă un sistem de asistență instantanee vizitatorilor. Astfel, echipa de suport poate avea oportunități mai bune de a-i transforma în clienți plătitori, crescând astfel vânzările.

Fidelizare mai bună a clienților 🤝

Ajutându-i imediat cu problemele lor, îi anunțați utilizatorilor cât de valoroși sunt pentru dvs.

Dacă primesc servicii de calitate din partea dvs., este posibil să vă revizuiască site-ul și să facă o achiziție, știind că, dacă sunt vreodată blocați, îi veți ajuta.

Îți construiește numele mărcii, iar vizitatorii devin clienții tăi fideli de multă vreme.

JivoChat

Știți că vizitatorii site-ului dvs. chiar se chinuie să obțină informații?

Ei bine, acum, știi!

Ajutați-i în momentul în care vorbesc despre problemele lor, alegând serviciul fulgerător de la JivoChat.

Timpul se schimbă rapid, unde oamenii sunt atât de ocupați încât nu le place să aștepte apeluri. Oferă-le exact ceea ce își doresc – servicii pentru clienți de mare viteză. Widgetul de chat al JivoChat se poate potrivi perfect pe panoul lateral al site-ului dvs., astfel încât nu trebuie să faceți compromisuri cu privire la estetică.

Nu lăsați bariera lingvistică să vă împiedice să vă adresați vizitatorilor, deoarece JivoChat acceptă 20 de limbi. Transformă-ți agenții în superstaruri ale serviciilor pentru clienți, deoarece pot conversa eficient cu mai mulți utilizatori în același timp.

Caracteristicile JivoChat au ca scop sporirea oportunităților de comunicare și eficacitatea echipei tale. Pentru o conversație mai rapidă și fără efort, oferă chat-uri cu coduri de culoare, taste rapide, răspunsuri predefinite și o scurtă privire asupra mesajelor.

Puteți extrage toate datele despre vizitatorii dvs., inclusiv sursa clicurilor, locația și multe altele. Permiteți clienților să trimită mesaje sau să solicite apeluri cu un singur clic folosind aplicații precum Facebook Messenger.

Puteți colecta rapoarte și jurnale de chat între vizitatori și agenții dvs. pentru a le măsura performanța și pentru a vă crește calitatea serviciului. JivoChat oferă un scor de calitate de zi cu zi și sugerează, de asemenea, domenii în care serviciul dumneavoastră se poate îmbunătăți.

LiveChat

Numele spune totul!

Încântați-vă clienții oferind asistență de înaltă calitate în timp real LiveChat și urmăriți-vă creșterea vânzărilor.

Prezentați-vă produsele în carduri cu aspect elegant în timp ce discutați pentru a vă atrage clienții. Obțineți automatizare chatbot AI și formulare personalizate pentru a genera clienți potențiali de calitate. Urmăriți-vă vânzările și comparați-le cu obiectivele dvs. pentru a înțelege cum contribuie chaturile la creșterea veniturilor dvs.

Chatboții pe care îi oferă, de asemenea, vă ajută să creați bilete de asistență și vă permit să vă implicați pe diferite canale. Oferă clienților tăi o notă umană, permițând chatboților să-ți întâmpine clienții, să direcționeze rapid chat-urile și să segmenteze automat vizitatorii în funcție de activitatea lor pe site.

LiveChat este capabil să se integreze cu peste 170 de instrumente, dintre care unele îți place să le folosești, cum ar fi Messenger, WordPress, WooCommerce, Google Ads, Zapier, Salesforce, Shopify, MailChimp, HubSpot și multe altele.

Freshchat

Interacționează cu vizitatorii tăi folosind Freshchat de Freshworks, indiferent dacă folosesc mesagerie mobile, web sau sociale, cum ar fi Facebook Messenger, Apple Business Chat, WhatsApp etc.

Ajută-i tot timpul ori de câte ori au nevoie de ajutorul tău prin AI și boți pentru răspunsuri precise. Trimiteți mesaje direcționate vizitatorilor dvs. care s-ar putea să fi arătat interesați de produsul sau serviciul dvs. Adresați-vă oamenilor înainte ca aceștia să vă poată contacta trimițând campanii proactive bazate pe activitățile lor.

  Cum să dezinstalați Chromium și să scăpați de el de pe computer

Faceți față cerințelor din ce în ce mai mari ale clienților dvs. utilizând platforma flexibilă Freshworks, oferind API-uri bogate în funcții excelente pentru analiză inteligentă, fluxuri de lucru automatizate, integrări personalizate, sute de aplicații de pe piață și servicii pentru partenerii ecosistemului.

Chat pur

Adăugarea de chat live pe un site web este rapidă și ușoară Chat pur. Puteți chiar să îl încercați gratuit timp de 30 de zile pentru a decide dacă vă poate îndeplini așteptările sau nu.

Software-ul este destul de accesibil, ceea ce vă ajută echipele de marketing și vânzări să interacționeze cu oamenii dvs. pe parcursul ciclului de viață al clientului. Aceștia pot colecta informații din conversație și pot înțelege comportamentele utilizatorilor pentru a oferi o experiență mai bună și personalizată.

Privind analiza vizitatorilor, puteți evalua tendințele de trafic, eficacitatea campaniilor dvs. de marketing, experiențele utilizatorilor, puteți identifica potențiali clienți potențiali și multe altele. Profitați de funcția de alerte, precum și de chat-ul bazat pe declanșare pentru a valorifica clienții potențiali calificați pentru a accelera vânzările.

Puteți personaliza cu ușurință widgetul de chat pentru a-l face să arate și să funcționeze așa cum doriți pe desktop sau pe dispozitivele dvs. mobile, printr-un editor convenabil.

Pure Chat acceptă un număr mare de integrări și are opțiunea de a utiliza Zapier pentru integrarea a peste 1000 de alte produse software.

Prețul Pure Chat începe de la 39 USD/lună când este plătit anual.

Tidio

Durează doar 3 minute din timpul tău pentru a adăuga widget-ul de chat live al Tidio.

Cât de uimitor este!

Beneficiind de încredere de peste 300.000 de companii din întreaga lume, Tidio vă ajută să vă conectați cu clienții în timp real și să îi ajutați oriunde puteți.

Personalizați-vă tabloul de bord pentru a vă completa marca și a lăsa o impresie puternică asupra vizitatorilor, inclusiv pe cei noi și pe cei existenți. Puteți verifica cine toți navighează pe site-ul dvs. pentru a vedea unde le interesează, de unde provin și ce domenii preferă să viziteze mai mult.

Aceste informații vă ajută să vă direcționați serviciile în acele fluxuri și să vă creșteți vânzările. Răspundeți la mai multe întrebări și convertiți mai mulți clienți potențiali cu performanța sa eficientă. De asemenea, puteți monitoriza rezultatele și puteți utiliza AI pentru automatizarea chat-ului.

Tidio acceptă integrări cu aplicații precum Shopify, WordPress, Wix, Messenger și multe altele și funcționează excelent pe diferite sisteme de operare, fie că este vorba de macOS, Linux, Windows sau Android.

Zendesk

Adresați-vă și ajutați-vă clienții prin mobil sau web instantaneu cu un widget de chat live de Zendesk. Fiți disponibil tot timpul pentru utilizatorul dvs. cu chat-uri live rapide, astfel încât să poată prețui mereu și să continue să vă folosească produsul sau serviciul.

Trimiteți vizitatorilor mesaje bazate pe comportament și direcționate pentru a îmbunătăți șansele de a fi convertiți. Oferă formulare pre-chat care ajută la obținerea informațiilor de contact ale vizitatorilor. În plus, primiți și formulare offline care îi ajută pe clienți să vă contacteze echipa chiar și atunci când sunteți plecat.

Verificați paginile vizitatorilor pe care le-au văzut pentru a viza anumiți clienți și pentru a-i ajuta. Zendesk oferă evaluări de chat pentru a vă ajuta cu feedback pe care îl puteți folosi pentru a vă îmbunătăți serviciile. Aveți opțiunea de a partaja fișiere cu un client, care pot include o captură de ecran, GIF-uri animate, ghiduri de produse și multe altele.

Chatbot-urile lor bazate pe inteligență artificială vă ajută să automatizați sarcinile care necesită timp și mai simple, ajutându-vă agenții în multe domenii. Urmăriți performanța agenților dvs. urmărind volumele de chat, valorile de chat, experiența vizitatorilor și conversia.

Personalizați insignele de chat și tabloul de bord alegând diferite teme și aspecte. Puteți chiar să puneți diferite imagini sau să păstrați o față primitoare pe widget-ul dvs. de chat. Zendesk acceptă SDK web și servicii terțe, cum ar fi Drupal, WordPress, Joomla, Shopify, Prestashop și SquareSpace.

Funcționalitățile avansate de gestionare a fluxului de lucru Zendesk simplifică lucrurile. De altfel, oferă rutare de chat pentru a atribui automat discuțiile primite directorilor activi pentru asistență promptă. Puteți adăuga etichete în chat-urile dvs. pentru a oferi conversațiilor context și o mai bună înțelegere.

Puteți crea ore de funcționare pentru widget-ul dvs. de chat, cum ar fi zilnic/săptămânal, astfel încât chatul să apară online numai în acele ore. Creați comenzi rapide sau răspunsuri bazate pe șabloane pentru a răspunde solicitărilor obișnuite și atribuiți permisiuni granulare pentru un control mai bun.

Tawk

Pregătiți-vă să vă satisface vizitatorii tot timpul cu Tawk. Este una dintre aplicațiile de chat live utilizate pe scară largă la nivel mondial.

  Iată când o temă întunecată poate economisi energia bateriei

Începeți cu Tawk este o idee simplă, deoarece trebuie doar să copiați codul cu o singură linie scris în JavaScript și să-l inserați în HTML-ul site-ului dvs. web. Și voila, widgetul tău de chat va începe să funcționeze imediat!

Conectați-vă la tabloul de bord și invitați membrii echipei. Monitorizați-vă agenții, urmăriți progresul în timp, vizualizați istoricul chatului și cunoașteți îmbunătățirea generală a vânzărilor dvs.; sunt atatea posibilitati. Cu comenzi rapide la îndemână și o bază de cunoștințe încorporată, puteți răspunde tot timpul imediat.

Aflați totul despre călătoriile clienților în timp real pentru a vă declanșa livrabilitatea și pentru a estima vânzările. Tawk poate fi tradus în 27 de limbi, astfel încât să puteți interacționa cu oameni din întreaga lume.

Alte caracteristici incluse în Tawk sunt:

  • Mesaje de grup, etichete și aliasuri
  • Partajarea ecranului și transferul de fișiere
  • Voce și video (funcție suplimentară)
  • 1880+ emoji-uri
  • Agenți nelimitați
  • Urmărirea IP geografică
  • Istoric nelimitat
  • Plăți prin chat
  • Interziceți/anulziți vizitatorii
  • Filtrarea mesajelor și prezentarea
  • Criptare sigură

Interfon

Oferiți asistență în timp real vizitatorilor dvs. cu căsuța de e-mail colaborativă și chatul live proactiv de către Interfon.

Transformați vizitatorii în clienți și păstrați-i pe cei anteriori cu chat-ul live și chatbot-uri care îi ajută cu răspunsuri declanșate. Widgetul de chat este ușor de navigat și de chat, se simte familiar, vă permite să utilizați emoji-uri și GIF-uri și afișează indicatori de tastare.

Puteți să-l integrați cu Messenger, să vă partajați ecranul, să rezervați întâlniri, să începeți un apel video sau vocal și multe altele. Widgetul de chat este personalizabil, astfel încât să îi puteți potrivi aspectul cu marca dvs., pe lângă configurarea setărilor exclusive pentru Android, iOS și web.

Interfonul permite rutarea conversațiilor și oferă informații bogate despre profilurile vizitatorilor. Măsurați-vă rentabilitatea investiției verificând impactul pe care Intercom l-a adus asupra clienților potențiali, a canalului, a oportunităților și a ofertelor achiziționate.

Obțineți rapoarte detaliate de performanță ale echipelor dvs. și date de asistență pentru clienți privind timpii de răspuns, obiectivele SLA și volumul de conversii. Interfonul se integrează bine cu peste 200 de aplicații.

Olark

Îmbunătățiți experiența clienților folosind software-ul de chat live prin Olark.

Învățați din interacțiunile dvs. online, deoarece există întotdeauna loc de îmbunătățire, astfel încât să puteți oferi produse/servicii mai bune. Creșteți implicarea clienților, răspundeți la întrebările acestora și colectați feedback. Organizați-vă toate datele vizitatorilor stocând transcrieri structurate de chat și note în Olark.

Aplicați informațiile pe care le-ați primit din contribuțiile clienților pentru a vă optimiza ofertele. Vine cu un formular de pre-chat care poate fi personalizat. Trimiteți automat oferte speciale sau sugestii utilizatorilor în situații potrivite. Olark oferă, de asemenea, o opțiune prin care puteți permite clienților să-și lase mesajele, pe care le puteți urmări ulterior prin e-mail.

Olark oferă alte funcții, inclusiv ușurința de a accesa datele. Puteți actualiza cu ușurință înregistrările, puteți urmări vizualizările paginii și vizitele în timp ce discutați. Arhiva transcrierea în baze de date care pot fi căutate, astfel încât să puteți salva conversațiile în texte complete.

Olark se integrează cu Google Analytics pentru a vă ajuta să obțineți o imagine mai largă a canalelor dvs. de vânzări. Primiți rezumate de date lunare, săptămânale sau chiar zilnice direct în căsuța dvs. de e-mail. Actualizările tabloului de bord în timp real raportează în fiecare minut despre feedback-ul clienților și valorile de chat.

Zoho SalesIQ

Continuați să vă dezvoltați afacerea cu asistență pentru clienți fără probleme posibilă Zoho SalesIQ.

Interacționează strategic cu clienții potențiali, trimițând mesaje personalizate. Monitorizați modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul dvs., aplicați regulile predefinite pentru interacțiunile prin chat live și rămâneți atenți când utilizatorii vă vizitează site-ul.

Îmbunătățiți implicarea utilizând Zoho CRM identificând potențiale de calitate și concentrându-vă asupra celor care vă atrag atenția. Puteți seta declanșatoare pentru conectarea cu clienții potențiali „calzi” sau „fierbinți” atunci când revin pe site-ul dvs. Atribuiți membri ai echipei să urmărească acești clienți potențiali în CRM, rămânând în același timp pe chatul live.

Cu aplicația mobilă SalesIQ, puteți rămâne în contact cu clienții dvs. tot timpul. Segmentează vizitatorii, în funcție de nivelul lor de interes, creează scoruri de clienți potențiali și țintește clienții potențiali care necesită atenție imediată.

Transferați clienții potențiali pe baza experienței reprezentanților dvs. de vânzări și utilizează declanșatoare inteligente pentru automatizarea implicării potențialului prin campanii de e-mail. Luați decizii de afaceri inteligente prin analize puternice pentru a măsura performanța agenților, vizitatorii activi, departamentele active și alte valori.

Concluzie

În această lume cu ritm rapid, nimeni nu are timp de pierdut. În momentul în care oamenii constată că site-ul dvs. nu are suport rapid, se pot schimba în altă parte. Așadar, dacă doriți cu adevărat ca oamenii să ia în serios afacerea dvs., chatul live este un canal grozav pentru serviciul clienți, care poate îmbunătăți experiența vizitatorilor și poate avea un impact pozitiv asupra vânzărilor 📈.