03/29/2024

Creșteți-vă vânzările companiei cu Pipedrive CRM

Căutați un CRM all-in-one pentru a gestiona vânzările, marketingul prin e-mail, proiectele, cotațiile și resursele umane? Atunci trebuie să verificați Pipedrive.

Ecosistemul de vânzări și marketing este rapid și competitiv. Cu instrumente de afaceri simple, cum ar fi Excel și e-mail, puteți gestiona câteva sute de consumatori și utilizatori. Când vrei să crești, ai nevoie de automatizare, securitate și comoditate.

Iată că vine Pipedrive!

Revizuim CRM-ul de vânzări Pipedrive din interior spre exterior și prezentăm o discuție concisă și succintă care vă va ajuta să decideți dacă acesta este CRM-ul de vânzări potrivit pentru dvs.

De ce au nevoie companiile de un CRM de vânzări?

O companie orientată către clienți trebuie să folosească cel mai bine un CRM de vânzări și marketing pentru a-și utiliza clienții potențiali, forța de muncă și bugetul.

Cu un CRM de vânzări, puteți crea o serie de sarcini pe care echipa de vânzări și marketing le va executa. Tu și liderii dvs. de afaceri trebuie să creați un flux de lucru sigur de vânzări, marketing, servicii clienți, upselling, lead-building etc., astfel încât echipele să se poată concentra pe interacțiunea cu clienții.

Un CRM de vânzări, ca tipul Pipedrive, automatizează fiecare sarcină. Din nou, echipa din prima linie și echipa de teren nu trebuie să piardă timp gestionând documente, broșuri, e-mailuri, cotații etc. Puteți desemna unul sau doi angajați să se ocupe de acestea din back-end, iar personalul din prima linie va accesa colateralele de afaceri direct din CRM-ul de vânzări.

Cea mai importantă caracteristică a unui CRM de vânzări este compatibilitatea cu dispozitivele mobile. Tu și membrii echipei dvs. puteți utiliza astfel de CRM-uri pe o tabletă, smartphone, Chromebook, Macbook, laptop Windows și așa mai departe. Absolut fără restricții asupra dispozitivelor și rețelelor, deoarece aplicația este bazată pe cloud.

Ce este Pipedrive CRM?

Pipedrive este un software CRM în cloud pentru echipele de vânzări și marketing avansate și în mișcare rapidă.

Este un CRM de vânzări – sau o platformă de vânzări – și funcționează ca un centru de vânzări centralizat. Acesta a fost conceput pentru a permite vânzătorilor să comunice, să finalizeze oferte, să colaboreze, să optimizeze procesele de vânzări și să prognozeze cifrele de vânzări.

  UPDF PDF Editor Review – Software PDF avansat pentru uz personal și afaceri

Și acesta nu este sfârșitul caracteristicilor sale. Pipedrive – o platformă de vânzări în cloud, este excelentă pentru îmbunătățirea călătoriei și experienței clienților.

În plus, vă ajută afacerea să genereze noi afaceri și să reducă costurile generale ale gestionării mai multor echipe de vânzări și marketing. Încercați gratuit Pipedrive pentru a experimenta modul în care un CRM de vânzări online vă poate transforma vânzările, marketingul, proiectele și conductele de recrutare de resurse umane.

Beneficiile Pipedrive CRM

Beneficiul principal al Pipedrive este îmbunătățirea modului în care vă vindeți și comercializați produsele sau serviciile. În loc de foi de calcul complicate și predispuse la erori, vă mutați conductele de vânzări și marketing în Pipedrive pentru managementul vizual al proiectelor.

De asemenea, veți găsi toate e-mailurile de afaceri pe instrumentul Pipedrive CRM, astfel încât nu este nevoie să comutați între aplicațiile de afaceri în timpul lucrului concentrat.

În cele din urmă, puteți controla cine are acces la ce date de afaceri pentru ce scopuri de afaceri din control centralizat. Reduceți timpul pe care îl investiți în gestionarea echipelor și departamentelor folosind Pipedrive. Astfel, vă puteți concentra pe elaborarea strategiei de creștere a afacerii, apărând la evenimente publice pentru a vă promova brandul.

Alte beneficii notabile ale Pipedrive sunt:

  • Este o platformă CRM vizuală fără cod. Lucrul la instrument este fără efort.
  • Oferă toate modulele software de care aveți nevoie într-o afacere. De exemplu, managementul pipeline, panouri Kanban, proiecte, marketing prin e-mail, e-mailuri de afaceri, analize, raportare și multe altele.
  • Componente și terminologie intuitive și ușor de înțeles.
  • Tipuri nelimitate de câmpuri personalizate pentru a face software-ul util în orice industrie.
  • O interfață cu utilizatorul pe care vă puteți baza cu ușurință, deoarece acceptă acțiuni de glisare și plasare.
  • Puteți crea cataloage de produse profesionale și atractive, specificații de produse, propuneri, comenzi de lucru, domeniul de activitate etc., documente pentru afacerea dvs. folosind funcția Smart Docs.
  • Automatizează aproape toate fazele unei conducte de vânzări și marketing. Prin urmare, echipa dvs. de vânzări și marketing face mai puține erori atunci când convertește un client potențial într-un client.

Caracteristici Pipedrive CRM

CRM-ul de vânzări în cloud al Pipedrive vine cu câteva caracteristici cu adevărat utile de care are nevoie orice companie și acestea sunt:

#1. Inbox pentru clienți potențiali

Acesta este locul în care echipa dvs. de vânzări și marketing va gestiona clienții potențiali. Dacă achiziționați clienți potențiali de la agenții și companii terțe, atunci puteți utiliza funcția Adăugați clienții potențiali existenți pentru a încărca fișiere Excel, fișiere CSV etc.

Alternativ, puteți utiliza suplimentul Leadbooster pentru a colecta clienți potențiali direct de pe site-ul dvs. web. Acesta creează un chatbot automat pentru ca dvs. să captați clienți potențiali. Dacă clientul potențial arată vreo intenție de a cumpăra în timpul chat-ului, puteți prelua pentru a oferi servicii personalizate.

  Cum să faci un arbore de decizie în Excel: un ghid pas cu pas

#2. Oferte

Această fereastră este pentru toate ofertele deschise, în așteptare și în curs. Puteți organiza clienții, potențialii și clienții potențiali în secțiuni precum Calificat, Contact realizat, Demo programat, Propunere făcută, Negocieri începute etc.

#3. Proiecte

Dacă intenționați să demarați proiecte interne sau externe legate de afacerea dvs., puteți utiliza instrumentul de management al proiectelor Pipedrive.

Puteți organiza sarcinile și subsarcinile proiectului în panouri sau liste în stil Kanban. Placa Kanban vine de obicei în cinci plăci. Acestea sunt demararea, planificarea, implementarea, revizuirea și închiderea. Dar puteți personaliza aceste câmpuri pe măsură ce creșteți sau micșorați cardurile.

#4. Campanii

Modulul Campanie este un instrument complet de marketing prin e-mail. Nu mai trebuie să plătiți pentru un software de marketing prin e-mail suplimentar dacă treceți la Pipedrive.

Caracteristicile modulului de email marketing sunt următoarele:

  • Șabloane de e-mail personalizate și profesionale
  • Șabloane dovedite de e-mail
  • Campanii de email personalizate
  • Analiza campaniilor de e-mail în timp real

#5. Pipedrive Mail

Acest modul de e-mail vă permite să trimiteți și să primiți e-mailuri de afaceri direct în CRM-ul de vânzări Pipedrive. Apoi, puteți conecta e-mailul cu fluxuri de lucru automate pentru a transforma interogările primite de la clienți în clienți potențiali și le puteți transmite unui agent de vânzări pentru urmărire imediată.

De asemenea, puteți utiliza e-mailul existent alăturat folosind funcția Smart Email BCC a Pipedrive Mail. Pur și simplu introduceți e-mailul dvs. Pipedrive în câmpul BCC ori de câte ori trimiteți e-mail persoanelor de contact și clienților de afaceri. Acest e-mail și orice răspunsuri viitoare vor apărea automat în clienți potențiali, oferte sau proiecte, în funcție de modul în care ați configurat fluxul de lucru automat.

#6. Activități

Activitățile arată o viziune holistică asupra activităților fiecărui membru al echipei. De asemenea, puteți programa sarcini viitoare aici și puteți monitoriza progresul într-o vizualizare tabelară.

#7. Contacte de afaceri

Modulul Contacte are trei subfuncții: Persoane, Organizații și cronologie Contacte.

În agenda Persoane, puteți stoca toate contactele de afaceri și profesionale. Apoi, puteți utiliza cărțile de contacte ale Organizației pentru a salva datele angajaților, furnizorilor și colaboratorilor externi.

Cronologia Contacts este o nouă adăugare a Pipedrive. Acesta arată o vedere elaborată a persoanelor de contact și a modului în care organizația dvs. se leagă de acestea în cronologie.

Cronologia poate afișa pictograme pentru a reprezenta acțiuni precum propuneri, primul contact, e-mailuri trimise, broșuri trimise, oferte închise, pauză de masă etc.

  Cum te poate ajuta Zen-ul lui Python să scrii un cod mai bun

#8. Perspective și raportare

Această secțiune conține subfuncții precum Tabloul de bord, Obiectivele și Rapoartele. Puteți crea tablouri de bord profesionale, cum ar fi prognoza veniturilor, conversia ofertelor, ofertele câștigate în timp etc., pentru a monitoriza sănătatea afacerii.

Folosind funcția Rapoarte, puteți elabora rapoarte pregătite pentru afaceri, cum ar fi clienți potențiali creați de utilizatori, conversia clienților potențiali în funcție de surse, conversia ofertei, progresul ofertei și multe altele.

#9. Integrarea aplicațiilor de afaceri

Integrările Pipedrive vă permit să conectați alte aplicații de afaceri pe care trebuie să le utilizați pentru anumite nevoi tehnice specifice. De exemplu, din Pipedrive Marketplace, puteți adăuga următoarele aplicații terță parte:

  • Google Meet
  • Microsoft Teams
  • Dealbot pentru Slack
  • Întâlniri Zoom
  • HubSpot
  • Smart Docs
  • luni
  • Trello

Și mai sunt multe!

Cum diferă Pipedrive CRM de altele

Pipedrive este diferit de CRM-urile convenționale și chiar de alți concurenți CRM de vânzări în cloud în următoarele moduri:

Crește cu afacerea ta

Pipedrive CRM se extinde la fel ca afacerea dvs. Dacă acum sunteți o afacere mică, mijlocie sau startup și vă extindeți în viitor, nu trebuie să migrați la un alt CRM cloud. Pipedrive oferă toate funcțiile de care aveți nevoie, împreună cu capabilități de procesare în cloud pentru a gestiona mii de utilizatori.

Simplitate

Pipedrive are practic zero curbă de învățare. Un angajat poate auto-învăța instrumentul fără a trece prin vreo sesiune de instruire care să reducă orele productive.

Fiecare element al interfeței cu utilizatorul (UI) este exact așa cum sugerează numele. Spre deosebire de alte CRM-uri care folosesc un jargon de afaceri complicat, pe care angajații stagiari au nevoie de până la un an pentru a-l înțelege.

În plus, totul este vizual și are cod zero. Prin urmare, toți angajații pot folosi cu încredere CRM-ul fără erori majore.

Suport software

Echipa de dezvoltare și securitate Pipedrive lucrează non-stop pentru a menține aplicația cloud să funcționeze fără nicio lacune de securitate.

De asemenea, Pipedrive menține o echipă imensă de experți în instrumentul CRM de vânzări în cloud. Dacă dvs. sau angajații dvs. aveți nevoie de ajutor, puteți contacta echipa. Echipa este disponibilă pe chat 24/7 pentru limba engleză și portugheză. Pentru alte limbi și regiuni, consultați pagina Contact Support.

Cuvinte finale

Folosirea unui CRM bazat pe cloud, cum ar fi Pipedrive Sales CRM, poate avea un impact pozitiv mare asupra organizației dvs. și asupra rezultatului acesteia.

Pipedrive centralizează și automatizează sarcinile repetitive, astfel încât echipa dvs. să se poată concentra pe lucruri critice pentru afaceri, cum ar fi cele menționate mai jos:

  • Petreceți mai mult timp vorbind și convingând clienții
  • Rezolvarea interogărilor utilizatorilor
  • Atingerea clienților potențiali
  • Colaborați intern și extern

Vânzările în cloud și marketingul CRM, Pipedrive, generează impulsul afacerii și creșterea veniturilor, punând datele de afaceri disponibile în siguranță pentru cei de care are nevoie atunci când au nevoie de ele.

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune soluții CRM în cloud pentru companiile în creștere.