Creșteți experiența utilizatorului cu aceste 6 software de gamification

Software-ul de gamification în circumstanțe care nu sunt legate de jocuri este o tendință corporativă în expansiune rapidă. Dinamica și strategiile de gamification au fost ușor adaptate de la rădăcinile lor în software-ul de jocuri la lumea afacerilor.

Software-ul și strategiile de gamification pot ajuta liderii de proiect din toate întreprinderile datorită capacității lor inerente de a modifica și de a influența comportamentul. Pe lângă caracteristicile lor principale, majoritatea software-urilor de gamification sunt axate pe funcții, ceea ce înseamnă că sunt concepute pentru a face treaba rapid.

Unsplash

Gamificarea este un mod fantastic în care companiile pot dezvolta relații excelente cu personalul și clienții. Acest articol are scopul de a educa managerii de proiect și angajații despre ce înseamnă gamification și cum pot îmbunătăți experiența utilizatorului cu software-ul de gamification.

Ce este software-ul de gamification?

Gamification implementează funcții de proiectare a jocului și idei de jocuri în medii non-game pentru a crește implicarea. Utilizatorii pot câștiga premii și premii și pot concura pentru ele. Menține angajații și studenții la curent cu toate evoluțiile și etapele esențiale.

Software-ul de gamification a devenit din ce în ce mai popular în software-ul și aplicațiile pentru consumatori și companii. Reținerea clienților, e-learning, implicarea forței de muncă și managementul performanței sunt toate cazuri de utilizare de zi cu zi.

Deoarece gamification a devenit mai comună, puteți găsi caracteristici sau elemente gamificate în multe domenii suplimentare de software specializate și suprapuse. Gamification este adesea implementată în scenariile de management al performanței atunci când ajută HR-urile și managerii să înțeleagă performanța angajaților și să monitorizeze KPI-urile legate de muncă.

În mod similar, platformele Gamification câștigă rapid popularitate în mediile de învățare care creează, monitorizează și îmbunătățesc modulele de formare online pentru clienți și personal. De asemenea, ele încurajează învățarea legată de muncă, creșterea veniturilor și productivitatea organizațională.

Beneficiile software-ului de gamification

Companiile folosesc diverse strategii și tactici pentru a face învățarea plăcută și participativă. Companiile folosesc o varietate de moduri de a-și încuraja personalul, de a îmbunătăți performanța și de a crește productivitatea la locul de muncă. Companiile au folosit software de gamification pentru a adăuga distracție și interes cursurilor lor. Să verificăm cele mai evidente beneficii ale implementării software-ului de gamification:

Sprijină procesul de învățare

Când ne bucurăm în timp ce învățăm, învățăm mai eficient. Gamificarea este o metodă de a adăuga distracție și interes strategiei de învățare. Încurajează învățarea și ajută la păstrarea memoriei. Se pare că învățăm și ne distrăm în același timp când ne jucăm.

Îmbunătățește implicarea

Angajații trebuie să fie investiți în munca lor. Ei nu vor învăța la fel de mult dacă nu sunt pe deplin implicați. Gamificarea îmbunătățește implicarea, făcând munca mai convingătoare și mai distractivă decât doar a face munca. Acest lucru îi ajută pe angajați să rămână implicați în munca lor și să-și amintească ceea ce au învățat, făcându-le mai simplu să intre în ea.

Recompensează utilizatorii

Gamification încurajează utilizatorii să îndeplinească sarcini, astfel încât să poată câștiga puncte sau insigne și să se simtă bine cu ei înșiși, acordându-le cu puncte sau insigne pentru îndeplinirea unor sarcini specifice. Când termini o misiune, de exemplu, vei primi un punct sau o insignă pe profilul tău, care te va face să te simți bine cu tine și te va încuraja să o faci din nou atunci când ai nevoie de acel impuls suplimentar.

  Cum se instalează module terță parte pe Webmin

Stimulează motivația

Elevii trebuie să fie motivați în munca lor. Nu vor face nimic dacă nu sunt inspirați să o facă. Prin recompensarea elevilor cu puncte sau insigne pentru realizarea anumitor activități, gamification servește ca metodă de motivare a cursanților.

Elemente de gamification

Elementele gamificate sunt elementele de bază ale acestor platforme de gamification și ajută la furnizarea beneficiilor unui plan de gamification evoluat în contextul unui program. Exemple de elemente gamify sunt următoarele:

Puncte

Ele sunt elementul de bază al aplicațiilor de jocuri și sunt premiate pentru realizarea unui obiectiv în mediul de joc și reprezintă o reprezentare numerică a progresului unei persoane.

Ecusoane

Spre deosebire de puncte, insignele reprezintă vizual realizările realizate în jocuri. Aceste insigne pot fi acordate în funcție de numărul de puncte câștigate în joc sau orice altă activitate.

Clasamente

Similar unui joc online, clasamentele clasifică utilizatorii în ordine descrescătoare pe baza unor criterii, ajutând astfel la determinarea care jucător a avut performanțe mai bune decât alții.

Grafice de performanță

Aceste grafice reprezintă în mod pictural nivelul de performanță comparativ cu performanțele anterioare, ajutând jucătorii să-și evalueze performanța.

Avatare

Avatarurile reprezintă grafic personajul unui jucător pe platforma de gamification. Utilizatorii își pot crea platformele sau pot alege dintre cele disponibile.

Caracteristici cheie ale software-ului de gamification

Înainte de a alege un software de gamification, trebuie să vă asigurați că are următoarele caracteristici:

Clasamentul utilizatorilor și clasamentul

Un software de gamification sofisticat ar trebui să aibă un mecanism care vă permite să urmăriți performanța echipei și să comparați îmbunătățirea unui utilizator cu cea a altora.

Personalizat

Software-ul de gamification ar trebui să fie ușor de utilizat și ar trebui să fie ușor de personalizat, astfel încât să reflecte identitatea mărcii unei companii.

Integrarea rețelelor sociale

Este necesar să se asigure că platforma permite utilizatorilor să partajeze instrumentele bazate pe joc pe diferite platforme de social media. Acest lucru construiește reputația mărcii și menține utilizatorii implicați.

Premii și realizări

Platforma trebuie să permită companiilor să-și răsplătească angajații prin acordarea de insigne, realizări, scoruri și statut pentru a le ridica moralul.

Rapoarte și analize

Platforma include un modul de analiză care ar trebui să ofere un raport în timp real asupra performanței utilizatorilor. Modulul ar trebui să vă permită să creați rapoarte personalizate care pot fi salvate și exportate dacă este necesar.

Bara de progres

Bara de progres care ilustrează nivelul de progres al utilizatorilor este, de asemenea, o caracteristică esențială a software-ului de gamification. Oferă o reprezentare vizuală a progresului realizat de utilizatori și îi motivează să joace în continuare.

Mai jos am selectat cele mai bune platforme de gamification disponibile pentru companii pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și a-i menține implicați.

  Cum să resetați din fabrică iPhone-ul sau iPad-ul

Gametize

Gametize este o platformă de gamification la nivel de întreprindere care ajută companiile să se implice în comunitate și să susțină advocacy. Include un sistem de management al conținutului cu multe caracteristici, realizări, recompense și instrumente pentru a încuraja comportamentul social, a genera rapoarte și a verifica analizele.

Această platformă este utilizată în principal de companii pentru a îndeplini diverse sarcini, cum ar fi instruirea și gestionarea performanței angajaților și realizarea de marketing pentru consumatori sau promovarea vânzărilor. Este foarte personalizabil și este disponibil atât ca soluție bazată pe cloud, cât și ca soluție on-premise.

Gametize oferă următoarele caracteristici:

  • Permite utilizatorilor să captureze fotografii, să scaneze coduri QR, să facă predicții și să încerce provocări distractive și interactive.
  • Informați utilizatorii despre performanța lor prin mesaje de feedback, puncte și bare de progres.
  • Dezvoltați o comunitate de utilizatori în care toată lumea să poată trimite mesaje, comenta și vota pentru munca celuilalt, să lucreze în echipă sau să concureze pentru a ajunge în vârf.
  • Companiile pot recompensa jucătorii pentru realizările lor pe care le pot răscumpăra ulterior.

Upshot.ai

Upshot.ai este o platformă de implicare și de gamification bazată pe cloud, care permite proprietarilor de afaceri și agenților de marketing să împărtășească cunoștințele și să ofere feedback 1:1 pentru echipele mici. Este o platformă de upcycle complet potrivită pentru echipele care doresc să actualizeze procesul de adoptare și conversie a produselor.

Upshot.ai vă permite să creați jocuri distractive, cum ar fi elemente precum conversația cu un personaj virtual, proiectarea unui test sau a unui joc pentru alții sau răspunsul la chestionare pentru a câștiga insigne.

Să vedem ce mai este posibil cu Upshot.

  • Creați o experiență de utilizator competitivă în jurul unui standard care este semnificativ pentru succesul produsului dvs.
  • Urmăriți comportamentul și progresul utilizatorilor și recompensați-i pentru eforturile lor care se aliniază cu obiectivele dvs. de afaceri.
  • Platforma de gamification îmbunătățește implicarea clienților, creând satisfacție printre aceștia, ceea ce accelerează indirect creșterea veniturilor dvs.
  • Elementele de joc, insignele și clasamentele Upshot.io ridică reputația mărcii tale în mintea clienților tăi.

Evoq Engage

Evoq Engage oferă un instrument de implicare a comunității și de gamification care asigură utilizatorilor să petreacă mai mult timp interacționând cu marca dvs., întărind astfel relația. Este de mare ajutor pentru managerii de comunitate care doresc să implementeze principiile jocurilor în comunitatea de afaceri online pentru a se asigura că experiența utilizatorului este distractivă, captivantă și plină de satisfacții.

Să verificăm caracteristicile lui Evoq Engage.

  • Clasamentele afișează starea actuală și reputația, comparându-le cu alți utilizatori și inspirându-i să participe mai mult.
  • Motivați și recompensați comunitatea pentru eforturile lor folosind insignele implicite sau creându-vă insignele.
  • Atribuiți puncte de reputație membrilor pentru a defini credibilitatea clienților față de alți utilizatori, astfel încât aceștia să știe în cine poate avea încredere.
  • Analiza în context permite managerilor comunității să analizeze în timp real valorile cheie pentru o anumită zonă.

Gizmo

În continuare, avem Gizmo, o platformă robustă de gamification construită de echipa de dezvoltare de la Gamify ca alternativă ușor de utilizat pentru toate soluțiile dvs. de marketing bazate pe gamification. Ajută agențiile de marketing și de management comunitar să dezvolte campanii personalizate de marketing pentru jocuri care cresc implicarea utilizatorilor, îmbunătățind astfel indirect generarea de venituri.

  Remediați eroarea de rulare NVIDIA Geforce Experience C++

Interfața este intuitivă și vă permite să creați, să lansați și să monitorizați campania de marketing legată de gamification fără bătăi de cap.

Gizmo te ajută să:

  • Păstrați-vă clientul implicat și sporiți-le atenția prin crearea unei campanii de marketing gamified.
  • Oferiți o experiență mai bună utilizatorilor și creșteți satisfacția clienților, îmbunătățind astfel identitatea mărcii prin intermediul generatorului de campanii.
  • Utilizați generatorul de trimitere a formularelor pentru a aduna informații legate de marketing despre clienții dvs.
  • Personalizați recompensele și premiile folosind Generatorul de recompense și oferiți-le atunci când obțineți un scor mare.

Centric

Centrical este o platformă de gamification centrată pe angajați care implementează gamification profundă, KPI-uri acționabile și tehnici de microînvățare personalizate pentru a îmbunătăți implicarea angajaților și performanța afacerii. Ajută managerii să-și familiarizeze membrii echipei cu coaching-ul în buclă închisă bazat pe inteligență artificială și se asigură că angajații rămân implicați, concentrați și abilități chiar și atunci când lucrează de acasă.

Iată ce are de oferit Centrical:

  • Tehnicile sale avansate de gamification le permit administratorilor să creeze provocări personalizate, competiții câștigătoare de premii și activități bazate pe misiuni pentru jucători.
  • Centrical folosește tehnicile de automatizare asistate de inteligență artificială pentru a oferi angajaților învățare personalizată, analizându-le valorile de performanță și starea cunoștințelor.
  • Software-ul de gamification permite, de asemenea, companiilor să urmărească performanța angajaților și să ofere sugestii și feedback în timp real pentru
    creste productivitatea acestora.
  • Centrical funcționează și ca un antrenor virtual care extrage date în timp real din baza de date a aplicației pentru a stabili noi obiective angajaților.

Kahoot!

În sfârșit, avem Kahoot! Care este o platformă bazată pe jocuri, concepută pentru a ajuta formatorii să proiecteze prezentări interactive, materiale de instruire, chestionare și jocuri de învățare. Profesorii pot crea chestionare folosind carduri și pot oferi provocări colegilor pentru a asigura implicarea optimă a utilizatorilor.

Kahoot!

Kahoot! permite profesionistului să stabilească obiective, să verifice valorile de performanță, să urmărească activitățile și să gestioneze recompensele. Platforma poate, de asemenea, să previzualizeze conținutul de învățare, să identifice subiectele care au nevoie de urmărire, să găzduiască jocuri live, să partajeze cursanților jocuri în ritm propriu și să obțină feedback de la elevi prin sondaje.

Pe lângă mediul de învățare, Kahoot! îl folosește și în lumea corporativă, unde formatorii creează chestionare, întrebări deschise, sondaje și multe altele folosind platforma. Platforma poate fi folosită și pentru a difuza prezentări live pe dispozitive, pentru a partaja conținut de formare cu angajații și pentru a primi informații în timp real asupra performanței acestora.

Încheierea

Acum că știi despre ce este gamification, este timpul să folosești o platformă bazată pe jocuri care să se alinieze nevoilor organizației tale. Software-ul de mai sus este ales cu atenție de echipa noastră, astfel încât să nu trebuiască să vă stresați pentru a căuta cea mai bună platformă de gamification pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Acest software de gamification va îmbunătăți angajamentul echipei și al clienților și va fi motivat să lucreze eficient și să ofere rezultate rapide, fără a compromite calitatea.

Puteți, de asemenea, să vă uitați la platformele de adopție digitală (DAP) pentru a vă îmbunătăți productivitatea, pentru a îmbunătăți rentabilitatea investiției, pentru a eficientiza procesele de afaceri și pentru a oferi informații valoroase.