Convertiți-vă clienții potențiali în clienți cu aceste 11 instrumente de cartografiere a călătoriei

Cunoașteți importanța cartografierii Customer Journey? Dacă da, este posibil să plănuiți să convertiți clienții potențiali folosind instrumentele de cartografiere a călătoriei. Iată ceva care te poate ajuta foarte mult.

Dacă ești un fan al citatelor, atunci s-ar putea să fi auzit o vorbă: „Nu poți înțelege pe cineva până nu ai umblat o milă în pielea lui”.

Maparea călătoriei clienților permite proprietarilor să înțeleagă afacerea din punctul de vedere al clientului. Ei poartă pantofi diferiți pentru a vedea cum arată și cum se simte ca un client care folosește un produs.

Ce este Customer Journey Mapping?

Luați în considerare o hartă care prezintă diferite etape ale clienților, de la cunoașterea produsului până la cumpărarea acestuia, utilizarea acestuia și revizuirea acestuia. Customer Journey Mapping acoperă navigarea, compararea, dezvoltarea și achiziția ca o colecție de puncte de contact și canale digitale ale clienților.

De ce călătoria clientului? Ce vor câștiga clienții din produs? Care este experiența clienților – mulțumit sau aruncat-o în coșul de gunoi la utilizarea produsului?

Pentru a înțelege modul în care afectează viața publicului țintă, aceste întrebări sunt adresate diferitelor tipuri de clienți, cum ar fi vânzător, gospodină, proprietar de afaceri, inginer, doctor, bucătar etc.

De ce este esențială maparea călătoriei clienților?

Călătoria de cartografiere ajută companiile să identifice zonele de schimbat, îmbunătățit, actualizat sau optimizat. Scopul este de a îmbunătăți experiența utilizatorului și de a transmite mesajul potrivit clienților fără a compromite calitatea produsului. Oferă o înțelegere comună a produsului pentru un client din echipa interfuncțională.

Dar de ce să mergi în primul rând pentru călătoria clientului?

  • Ajută proprietarii de afaceri să ajungă la clienți și să crească vânzările.
  • Creați gradul de conștientizare pentru utilizatori și faceți egaging cu aceștia prin intermediul platformelor și site-urilor de social media.
  • Abordarea problemelor majore care pot afecta afacerile în mod negativ.

Acestea fiind spuse, iată principalele instrumente de cartografiere a călătoriei clienților la care trebuie să fiți atenți.

MappingHero

MappingHero este un instrument all-in-one de optimizare a ratei de conversație pentru proprietarii de afaceri pentru a genera o creștere măsurabilă și a-și crește veniturile. Instrumentul este dotat cu mai multe caracteristici, cum ar fi:

  • Heapmaps dinamice pentru a obține date live despre sursele de trafic, clicuri, activități de defilare etc.
  • Înregistrare sesiune pentru a obține experiența clientului pe site.
  • Testare A/B pentru a vedea ce să actualizați în continuare și cât de mult impact poate avea.

De asemenea, este ușor să lucrezi eficient cu o echipă și să dezvolți o strategie ideală. De asemenea, oferă feedback pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și pentru a optimiza produsele în consecință.

  Radxa Zero 3W față de Raspberry Pi Zero 2 W

UserExperior

UserExperior ușurează analizarea modului de navigare între evenimente sau ecrane pentru utilizatori. Instrumentul permite proprietarilor sau echipelor de produse să vizualizeze calea de navigare pentru utilizatori între evenimente și ecrane. Este ușor să identificați călătoria, să înțelegeți navigarea de top și să accesați problemele în detaliu.

De asemenea, instrumentul facilitează filtrarea traficului, reducând sau adăugând pașii, vizualizând călătoriile și analizând filtre precum evenimente, ecrane, zile și versiuni de aplicații. Vine cu conformitate cu GDPR și conformități de securitate la nivel de întreprindere.

UXPressia

UXPressia oferă utilizatorilor o experiență excepțională, facilitând pentru echipele de produse înțelegerea călătoriei și maparea acesteia. Instrumentul online de cartografiere a călătoriei clienților vine cu câteva funcții de top. Oferă o colaborare în timp real care face clienții, părțile interesate și colegii să lucreze împreună în timp real.

Experiența omnicanal crește experiența utilizatorului la punctul de contact. Este ușor să identifici oportunitățile și căile dorite care se potrivesc cerințelor de afaceri. De asemenea, se pot vizualiza emoțiile clientului și pot identifica indicii de durere pentru a înțelege ce simte clientul.

Tramvaiele de produse pot exporta, de asemenea, experiența în formate imprimabile, cum ar fi fișiere CSV, PNG, PDF și PowePoint, inclusiv culorile mărcii, link-urile site-urilor și siglele pentru a asigura coerența. Se poate chiar prezenta călătoria altora prin comutarea între activele CX/UX în timp ce măriți și micșorați, potriviți ecranul la primul clic și schimbând tema.

Utilizatorii pot integra cu ușurință analiza web atunci când cartografiază călătoriile clienților folosind Mixpanel și Google Analytics. Faceți copii de rezervă pentru hărțile de călătorie cu documente, videoclipuri, tabele, imagini, rezultate ale cercetării, lucrări, citate și altele.

Smaply

Smaply Instrumentul de cartografiere a călătoriei clienților ajută echipele de produse să explice clienților aspectul serviciului și al produsului. Experiența utilizatorului este bine elaborată și înțelege cerințele, sentimentele și punctele dureroase.

Acesta creează o hartă detaliată a călătoriei clienților cu diferite persoane pentru a analiza experiența serviciului și a vizualiza serviciul sau produsul, cum ar fi canale de comunicare, emoții, texte și imagini, pentru a numi câteva.

Echipele de produse sau proprietarii pot înțelege fiecare pas atunci când trasează punctele de contact și acțiunile în diferite etape pentru a înțelege experiențele personale. De asemenea, facilitează evidențierea problemelor, faptelor și ideilor semnificative pentru a nota lucruri esențiale în foaia de parcurs.

Storyboard-ul empatizează experiența personală și o conectează cu imagini pentru a înțelege momentele specifice. Scopul este de a înțelege implicarea utilizatorilor, satisfacția clienților și canalul de comunicare.

Pilot automat

Oferiți o experiență de utilizare remarcabilă folosind Pilot automat pentru automatizarea acțiunilor și mesajelor. Pânza poate prezenta sau evidenția totul despre experiența utilizatorului cu persona. Folosind automatizarea marketingului vizual, se poate automatiza cu ușurință experiența sau călătoria utilizatorului.

  Cum să vizionezi TV din SUA din afara SUA

Face o călătorie personală folosind filtre și condițional pentru a înțelege comportamentul utilizatorilor și datele demografice. Împreună cu acesta, vizualizează întreaga călătorie a utilizatorului, creând și automatizând în mod diferit sarcinile repetitive. Sarcinile repetitive sunt automatizate pentru a crea sarcini, a atribui clienți potențiali, a eticheta câmpuri, a trimite notificări, a actualiza câmpuri etc.

Creatorii de călătorii vizuale pot crea instantaneu călătorii ale clienților pentru a automatiza sarcinile repetitive și experiența clienților pentru a livra mesaje pe mai multe canale la scară. Testarea A/B, sugestiile AI și istoricul derulabil facilitează pornirea șabloanelor de experți.

Custelență

Creați cartografierea călătoriei cu Custelență cu efort minim. Oferă o interfață de utilizator intuitivă pentru a construi o hartă perfectă a clienților. De asemenea, oferă planuri de servicii, hărți ale utilizatorilor, hărți ale călătoriei clienților și hărți ale experienței pentru organizații mici sau mari.

De asemenea, echipa de produs poate adăuga cu ușurință carduri utilizând metoda glisare și plasare și flux de lucru fluid pentru o călătorie mai inteligentă. Creează empatie și curbe cu o structură flexibilă a hărții care arată eforturile și emoțiile clienților.

Pictogramele organizate facilitează maparea utilizatorului și simplifică potrivirea. Folosește formate, stiluri și pictograme pentru a crea hărți și colecții unice de imagini în mentalitatea centrată. Echipa de produs poate adăuga cu ușurință fișiere, imagini sau documente pentru a mapa călătoria folosind o paletă de culori versatilă.

Miro

Miro oferă mai multe șabloane de hărți a călătoriei clienților care pot crea experiență, raționamentul din spatele călătoriei și pot satisface cerințele clienților. Oferă o reprezentare vizuală sau o imagine de ansamblu a cunoștințelor despre serviciu sau produs pentru inginerie, dezvoltare, marketing, vânzări și alte departamente.

Instrumentul oferă utilizatorilor o experiență personalizată pentru a înțelege publicul țintă și pentru a ști ce se potrivește corect. Șabloanele vizează acțiuni, puncte de contact, sentimente, gânduri ale clienților și proprietarii de procese pentru a înțelege mai bine oportunitățile de vizualizare.

FlowMap

FlowMap este un instrument puternic care îmbunătățește comunicarea și folosește momentele de povestire pentru a capta esența utilizatorilor. Oferă o experiență generală valoroasă pentru utilizator și deblochează o experiență convingătoare pentru a ajuta proprietarii de afaceri. Este compilat cu mai multe caracteristici, cum ar fi crearea unei persoane, utilizarea blocurilor prestabilite, personalizarea hărților, povestirea etc.

Echipele pot folosi șabloane prefabricate, pot partaja mai multe hărți și pot exporta fișierele pentru a înțelege maparea călătoriei clienților. Instrumentul își propune să identifice zonele cu probleme, punctele dureroase, pentru a câștiga ciclul de viață al clientului dezvoltatorului. De asemenea, îmbunătățește comunicarea pentru a obține o imagine clară și a înțelege contextul utilizatorului.

FlowMap a facilitat crearea unor rate de conversie mai mari ale clienților pentru a consolida canalul de conversie și a maximiza vânzările în puncte de decizie. Mărește reținerea creatorilor și designerilor care conduc la reglarea ciclului de viață a clienților și a spune poveștile complete. Scopul este de a defini o viziune pentru a descoperi oportunități semnificative de a construi un produs nou și o experiență mai bună.

  Cum să activați 120 Hz pe Xbox Series X și S

Ei fac

A intelege Ei fac ca cerința echipei moderne de instrument de cartografiere a călătoriei clienților. Aliniază echipele cu modele standardizate rapid și eficient pentru a extinde călătoriile clienților. Instrumentul ajută la crearea unei înțelegeri comune a clienților care obțin persoane, informații despre hărți, soluții și oportunități.

Instrumentul vine cu mai multe funcții, cum ar fi drag-and-drop pe parcursul călătoriilor pentru a crea depozite pentru oportunități, persoane, soluții. Captează oportunități și urmărește călătoria potrivită pentru a acoperi punctele de contact și punctele dureroase pentru a debloca legăturile ascunse între produse, procese și oameni.

Instrumentul leagă călătoriile clienților și vede cum afectează întreaga organizație. Este colaborarea între echipe în echipă folosind șabloane personalizate, roluri sau permisiuni, comentarii, linkuri live și activitate.

Punct de atingere

Punct de atingere poate crea rapid hărți de călătorie și poate conecta tipurile de clienți pentru a afla despre ce este vorba despre produsul sau serviciul. Software-ul de management al călătoriei poate înțelege, evolua sau testa călătoria pentru a înțelege clienții. De asemenea, creează hărți acționabile pentru a oferi rezultatele corecte.

Echipa de produs poate, de asemenea, să colaboreze, să analizeze și să partajeze unghiurile, să utilizeze rezultate pregătite pentru executiv și să se conecteze cu colegii în timp real. Scopul este de a concepe planuri intuitive de acțiune de raportare, managementul inițiativei și feedback-ul clienților. Utilizatorii se pot baza pe șabloane personalizabile pentru a crea maparea călătoriei.

Milkymap

Milkymap poate vizualiza cu ușurință călătoriile clienților pentru a îmbunătăți, partaja și proiecta experiența clienților. Scopul este de a consolida colaborarea și de a construi o afacere cu clienții. Ajută la vizualizarea experienței clienților la obiect, intuitivă, simplă și design. Poate crea mai multe hărți de călătorie cu ușurință pentru a crea șabloane, câmpuri de date, a configura etichete standard și a gestiona utilizatorii.

Concluzie

Motto-ul afacerilor a devenit acum „a construi produsul potrivit” în loc de „a construi produsul corect”. S-a schimbat prioritatea proprietarilor de afaceri de a păstra clienții și de a se asigura că aceștia nu se îndepărtează. Cartografierea Customer Journey este modalitatea de a vă asigura că produsul potrivit este principalul obiectiv pentru proprietarii de afaceri. Începeți maparea călătoriei clienților cu cel mai bun instrument pentru a obține cele mai bune rezultate.

Ați putea fi, de asemenea, interesat să citiți despre unele dintre cele mai bune software pentru experiența clienților.

Poate ați dori să vizionați o versiune video a acestui articol.
Dă Like și abonează-te la Canalul de Youtube tipstrick.ro.