Conduceți mai bine întâlnirile dvs. online cu Otter

Crezi că modul tradițional de a desfășura întâlniri online devine școală veche?

În acest sens, multe aplicații de întâlnire online nu oferă atât de multe funcții pentru a face experiența perfectă, mai ales dacă utilizați o aplicație normală de apeluri video pentru aceasta.

În zilele noastre, când vine vorba de întâlniri online, se reduce doar apeluri video și interacțiune simplă, care nu este cea mai eficientă modalitate de a desfășura întâlniri online.

Ar trebui să existe mai mult, ceva care să-i țină pe participanți implicați, să vă concentrați pe ceea ce este important și să priviți înapoi la stenogramele întâlnirii pentru a scoate toate bijuteriile.

Această schimbare de mentalitate a venit când am dat de Otter, o soluție care schimbă modul în care desfășoară întâlnirile online. Face ca întregul proces să fie convenabil și fără întreruperi, astfel încât nu trebuie să faceți mare lucru, dar să obțineți mai mult din întâlnirile dvs. online cu ajutorul funcțiilor lor puternice.

Dacă ești curios, hai să aflăm mai multe despre asta în această postare.

Provocări cu care se confruntă întâlnirile online

Cele mai multe dintre instrumentele pe care le folosim pentru a desfășura întâlniri online vin cu multe limitări în ceea ce privește ceea ce puteți face cu ele.

Aceste limitări merită foarte mult discutate pentru a identifica domeniile care necesită îmbunătățiri în instrumentele pe care le folosim sau în modul în care folosim aceste instrumente. Rețineți că nu orice software are aceste limitări, astfel încât acesta poate diferi de la unealtă la alta.

Mai jos sunt câteva dintre numeroasele provocări obișnuite cu care vă confruntați în timp ce desfășurați o întâlnire online:

Limita de timp pentru fiecare întâlnire

De multe ori, vă aflați în mijlocul unei întâlniri importante și vă dați seama că rămâneți fără timp, mai ales dacă utilizați planul gratuit al acelei soluții. Îți poate opri munca și asta nu ar trebui să se întâmple niciodată, fie că este vorba de afaceri sau în scopuri academice.

Implicarea scăzută a participanților

Ați început vreodată o întâlnire și ați observat că majoritatea participanților nu contribuie și nu adaugă valoare acesteia? Este posibil să nu fie în totalitate vina lor, deoarece problema ar putea fi modul în care se desfășoară întâlnirea.

De asemenea, este posibil ca software-ul pe care îl utilizați să nu aibă instrumentele de colaborare adecvate pentru a menține pe toată lumea implicată.

Nu există nicio modalitate de a transcrie întâlnirea

În orice întâlnire pe care o conduceți, vor exista întotdeauna subiecte care merită să ne uităm înapoi pentru a înțelege pe deplin valoarea acesteia. Transcrierea întâlnirilor vă ajută să faceți asta, dar dacă software-ul pentru întâlniri nu are o funcție, aceasta este o altă provocare.

  – Top 14 șabloane de canal de vânzări pentru a reprezenta călătoria unui client –

Nu puteți partaja fișiere între întâlniri

Este obișnuit să partajați fișiere în mod colaborativ într-o întâlnire când trebuie să oferiți referințe sau să explicați ceva în profunzime. Deși este o veste bună că o mulțime de software pentru întâlniri online permit acest lucru, există și posibilitatea ca cel pe care îl utilizați să nu ofere această funcție.

Acum, să vedem cum putem depăși aceste provocări.

Cum rezolvă Otter aceste provocări

Otter oferă o mulțime de soluții la probleme simple și la fel de complexe cu care ne confruntăm într-o întâlnire online. De exemplu, referindu-ne la provocările de mai sus, iată cum acest instrument are remedieri pentru acestea:

Se face mai mult în mai puțin timp

Utilizarea Otter nu va fi o problemă, chiar dacă software-ul dvs. permite doar 40 de minute de întâlnire live zilnic. Motivul este că Otter are multe instrumente de productivitate care vor face chiar și 40 de minute să pară o mulțime de timp. Puteți obține mai mult în timp ce petreceți mai puțin timp.

Angajament sporit pentru toți participanții

Puteți utiliza caracteristicile lor de implicare pentru a vă menține implicați pe dvs. și pe toți cei din întâlnire pe tot parcursul perioadei. De exemplu, Otter înregistrează automat și ia note pentru toată lumea.

De asemenea, vă permite să adăugați note, comentarii, evidențieri și să efectuați diverse alte acțiuni în panoul Takeaways.

Transcrie întâlnirile în timp real

Uitați să angajați un transcriptor separat atunci când utilizați Otter, deoarece această soluție va transcrie în timp real orice se spune în întâlnire. Vezi cât de simplu este:

Nu veți mai rata subiecte perspicace, deoarece acum vă puteți uita la transcrierea acesteia oricând doriți.

Partajați fișiere cu membrii în timpul întâlnirii live

Economisiți energie și partajați fișiere în loc să explicați subiecte complicate. Nu mai trebuie să descrieți referințele sau să faceți aranjamente pentru a le arăta participanților anumite documente. Cu Otter, puteți arunca fișiere cu un singur clic din soluție.

Lăsând deoparte, să aflăm mai multe despre oferta și caracteristicile Otter.

Caracteristicile Vidra

Pe lângă faptul că este o soluție de transcriere AI care oferă transcrieri text inteligente și versatile ale întâlnirilor dvs., Otter face mult mai mult.

Dacă sunteți un profesionist în afaceri care se răsfăț la o mulțime de întâlniri sau dacă sunteți un student implicat în cursuri și prezentări, această soluție se potrivește perfect pentru dvs. Vă va economisi de nenumărate ori și energie zilnic.

Iată câteva dintre principalele caracteristici ale Otter:

Integrarea calendarului

Tabloul de bord Otter facilitează trecerea prin toate funcțiile. Începând cu integrarea calendarului lor, vi se va recomanda să vă conectați contul la Google Calendar imediat ce vă înscrieți și vă conectați.

În prezent, acceptă Google Calendar, Microsoft Calendar și iOS Calendar.

Formați un grup/echipă

Otter vă permite să vă invitați contactele sau să le sincronizați direct de la Google sau Microsoft pentru a vă alătura pe această platformă. Odată ce sunt înscriși, îi puteți contacta prin intermediul tabloului de bord și puteți forma un grup cu toți membrii sau le puteți trimite un mesaj individual.

  8 moduri de a remedia „IP-ul tău a fost interzis” în 2023

Grupurile sunt o caracteristică excelentă de colaborare; vă permite să partajați, să editați și să revizuiți note și transcrieri. De asemenea, este util să vă reuniți înainte de o întâlnire pentru a discuta anumite puncte, dacă este necesar.

Transcriere live

După ce apăsați butonul albastru de înregistrare, veți fi direcționat către pagina de transcriere live, unde instrumentul transformă automat vorbirea în text prin AI, care este LIVE. Puteți păstra butonul de înregistrare activat și puteți naviga la alte pagini de tablou de bord fără a întrerupe procesul.

După ce ați terminat, puteți reveni la pagină și puteți opri înregistrarea ori de câte ori este posibil. În afară de întâlnirile virtuale, puteți, de asemenea, să înregistrați întâlniri în persoană, păstrând opțiunea de înregistrare activată și lăsând-o să transcrie orice se spune.

Aveți voie să integrați Otter cu aplicații de apeluri video precum Zoom și Google Meet.

Fișiere încărcate

Această soluție vă permite să încărcați fișiere de pe dispozitivul dvs. în el pentru a le transcrie. Puteți încărca aproape orice fișier audio sau video și vă așteptați ca rezultatul transcripției să revină în câteva minute.

Acest lucru este util atunci când aveți deja o întâlnire sau o prezentare sub formă audio/video și doriți să obțineți o versiune text.

Modele de prețuri pentru Otter

Otter vă permite să începeți gratuit cu primul lor plan, dar, evident, are limitări în ceea ce privește ceea ce puteți face cu el. Puteți căuta câteva planuri plătite pentru a debloca mai multe funcții.

Plan de bază

Puteți utiliza planul de bază Otter fără niciun cost, ceea ce este perfect dacă abia ați început și doriți să aveți o idee bună despre instrument. Iată ce primești în acest plan gratuit:

Plan pro

Planul pro este cu un pas mai departe decât planul de bază și deschide mai multe funcții pe care le puteți folosi pentru 8,33 USD/lună. De exemplu, obțineți fiecare caracteristică care se află în planul de bază; + acestea sunt mai jos:

  • Importați fișiere preînregistrate
  • Adăugați și utilizați vocabular personalizat
  • Efectuați căutare avansată și export
  • Obțineți o versiune de încercare limitată a Otter Assistant pentru Zoom, Google Meet și Microsoft Teams

Plan de afaceri

Planul de afaceri se potrivește cel mai bine echipelor mici și organizațiilor care doresc să se unească ca o echipă și să facă munca în cel mai productiv. În acest plan, primești tot ce oferă planul pro, + aceste caracteristici de mai jos:

  • Versiunea completă a Otter Assistant pentru Zoom, Google Meet și Microsoft Teams
  • Diverse instrumente și funcții de colaborare în echipă
  • Suport prioritar la cerere
  • Rezumatul general (care este în versiune BETA de acum)

Planul de întreprindere

Ultimul plan este planul de întreprindere, care este cel mai potrivit pentru organizațiile mari care necesită mult mai mult control asupra a ceea ce pot face și mai multă securitate. Prețul acestui plan poate fi cunoscut doar contactându-i direct; în acest fel, ei vă vor putea ajuta mai bine în ceea ce privește planul.

Caracteristicile includ totul în planul de afaceri + acestea suplimentare de mai jos:

  • Conectare unică (SSO)
  • Diverse opțiuni de plată
  • Implementare la nivelul întregii organizații
  7 cele mai bune instrumente de urmărire a stării de spirit pentru a vă îmbunătăți calitatea vieții

Puteți afla mai multe despre fiecare plan vizitând pagina de prețuri. Acum, este timpul să învățați cum să începeți cu Otter.

Cum se configurează Otter?

După cum am discutat anterior, începerea utilizării Otter este gratuită și foarte simplă. Este disponibil pentru web, extensia Chrome, iOS și Android. Deoarece înregistrarea pentru instrumentul web sau descărcarea aplicațiilor mobile sunt foarte simple și explicite, vom configura extensia Google Chrome pentru acest exemplu.

Pasul 1: Din meniul paginii de pornire, faceți clic pe „Descărcare”, apoi faceți clic pe „Extensie Chrome”.

Pasul 2: Odată ce magazinul web Chrome se deschide, faceți clic pe „Adăugați în Chrome”.

Pasul 3: Veți vedea o fereastră pop-up care confirmă permisiunile extensiei. Faceți clic pe „Adăugați extensie” pentru a continua.”

Pasul 4: Odată instalat, fixați extensia în partea de sus.

Pasul 5: Atingeți extensia și veți vedea un buton care spune „Deschide Google Meet”, dați clic pe acesta.

NOTĂ: Versiunea gratuită vă permite să vă conectați la Google Meet numai folosind extensia Chrome. Dacă doriți să transcrieți gratuit întâlnirile Zoom, va trebui să încărcați sunetul întâlnirii în Otter și să îl transcrieți după aceea. Pentru transcrierea automată, puteți lua în considerare trecerea la un plan plătit.

Pasul 6: Când deschideți Google Meet, va apărea o fereastră pop-up care vă cere să vă înscrieți sau să vă conectați la Otter. Deci, continuă și fă asta dacă nu ai făcut-o deja.

Pasul 7: Acum, va apărea o altă fereastră pop-up pentru a vă permite să începeți înregistrarea. Puteți atinge pictograma profilului pentru mai multe setări.

Acești pași simpli pentru a începe transcrierea întâlnirilor pe Google Meet folosind Otter gratuit.

Alternative la Vidra

Dacă simțiți că Vidra nu este alegerea potrivită pentru dvs. în orice moment, atunci puteți alege una dintre aceste alternative uimitoare.

Licuricii

Folosit de mărci precum Uber și Nike, Fireflies este un excelent asistent AI pentru întâlnirile tale. Înregistrează și transcende automat întâlnirile tale și poți căuta fără probleme în conversațiile tale vocale.

Are multe opțiuni de colaborare care vă vor ajuta să vă reuniți echipa pentru cel mai bun rezultat posibil al fiecărei întâlniri.

În plus, puteți integra diverse aplicații, puteți folosi API-ul lor pentru a procesa sunetul și apelurile și puteți face multe altele. Integrările includ Slack, Zapier, Salesforce și Hubspot, printre multe altele.

Este gratuit să începeți cu această soluție, dar înainte de aceasta, vă puteți alătura webinarului lor pentru a afla mai multe despre potențialul instrumentului.

Verbit

Verbit are o suită de instrumente care sunt strâns legate de transcriere. De exemplu, în afară de transcriere, oferă subtitrări live, descrieri audio, traduceri și subtitrări.

Pe langa asta, are:

  • Asistență clienți 24/7
  • 35.000 de transcriptoare umane
  • Numeroase integrări fără întreruperi
  • Conformarea legală

Acestea sunt doar vârful aisbergului, așa că vă puteți aștepta să desfaceți mai multe când vă urcați la bord.

Tactiq

Pe măsură ce instrumentul face publicitate, nu veți pierde niciun cuvânt atunci când Tactiq vă transcrie întâlnirile Google Meet și Zoom. Este disponibil în mai multe limbi și este îndrăgit de organizații importante, inclusiv Shopify, Netflix și Twitter.

Este o mare putere de funcții, dar, în același timp, păstrează lucrurile foarte ușor de utilizat. Așadar, în ciuda tuturor lucrurilor grozave pe care le puteți face cu el, veți putea să ocoliți interfața destul de repede.

Concluzie

Pe măsură ce tehnologia evoluează, este doar cea mai bună idee să încerci să mergi mai departe utilizând inovații uimitoare. Transcrierea întâlnirilor online se întâmplă să fie unul dintre acele produse secundare grozave ale tehnologiei.

Sper că Otter vă va ajuta să vă faceți întâlnirile mai productive, colaborative și mai convenabile. De asemenea, puteți consulta un software uimitor de întâlniri online pentru a vă gestiona întâlnirile.