03/28/2024

Cele mai bune 9 instrumente pentru a identifica întrebările „Potrivit și oamenii” pe Google

Instrumentele People Also Ask vă ajută să găsiți întrebări publice pe Motorul de căutare Google din diferite baze de date și regiuni. Și da, te ajută cu SEO!

Motorul de căutare Google, în zilele noastre, nu doar listează site-uri web clasate. Oferă o experiență de căutare interactivă prin rezultatele People Also Ask.

De la lansare, experții în optimizarea motoarelor de căutare (SEO) au încercat diferite moduri de a utiliza People Also Ask Questions pentru a clasa site-urile.

Uneori, People Also Ask afișează întrebări limitate sau nu apar deloc. De asemenea, aveți nevoie de întrebări regionale care apar doar din anumite țări. Iată că vin și oamenii întreabă instrumentele de salvare. Citiți mai departe pentru a-i cunoaște pe cei mai buni la dispoziție fără a pierde timp și energie!

Ce este și oamenii întreabă?

People Also Ask este un rezultat de căutare interactiv în format întrebare. Se referă la căutarea inițială a unui cuvânt cheie, expresie sau propoziție în motorul de căutare Google. Este popular ca cutie PAA în industria SEO.

Google a început să afișeze caseta PAA în 2015. De atunci, People Also Ask va afișa câteva întrebări extrem de relevante pentru interogarea dvs. de căutare. Uneori, s-ar putea să găsiți întrebarea reală și un răspuns adecvat dintr-o casetă PAA.

Vorbind despre structura sa, caseta PAA poate conține 3 până la 4 întrebări la început. Dar când faceți clic pe o întrebare, caseta va afișa mai multe întrebări relevante pentru subiect. Toate întrebările și răspunsurile vor apărea ca mici fragmente.

Când faceți clic pe fragmentul de întrebare, caseta se va extinde pentru a afișa mai mult conținut, linkul site-ului web, titlul SEO și meta descriere.

Importanța oamenilor întreabă

Oamenii întreabă și utilizatorii

Caseta PAA este în primul rând pentru utilizatorii Google SERP. Google a început să afișeze aceste fragmente de întrebări pentru a ajuta utilizatorii să găsească conținut puternic relevant și punctual în funcție de interogarea de căutare.

De asemenea, îi ajută pe acei utilizatori care nu știu cum să încadreze o interogare de căutare Google în mod corespunzător, astfel încât să obțină rezultate precise.

Algoritmul motorului de căutare Google trece prin intenția de căutare și încearcă să înțeleagă sentimentul corect din spatele căutării. Apoi, arată câteva întrebări pe care utilizatorul le va găsi extrem de inventive.

De exemplu, dacă căutați inteligența artificială, caseta PAA va afișa câteva întrebări, iar printre acestea, cea de sus este „Ce este inteligența artificială cu exemple?”.

Aici, aplicația de căutare Google consideră întrebarea generalizată drept intenție de căutare. Cu toate acestea, dacă continuați să extindeți întrebările, veți găsi mai mult conținut de nișă.

Ca să nu mai vorbim, pentru acei utilizatori care nu sunt siguri ce caută, caseta PAA îi poate ghida către întrebarea potrivită și răspunsul acesteia.

Oamenii întreabă și proprietarii de site-uri web

Proprietarii de site-uri web și agenții de marketing folosesc în principal caseta PAA pentru a obține clicuri și vizite pe paginile web. Dacă puteți realiza suficientă optimizare a conținutului paginii web, site-ul dvs. poate apărea în fragmentele People Also Ask, dacă nu ca rezultate de căutare de top.

  Computerul nu se pornește? Iată cum să o remediați

De asemenea, vă puteți baza pe întrebările din caseta PAA pentru idei noi de conținut. Ca să nu mai vorbim, adăugarea acestor întrebări în secțiunea Întrebări frecvente a conținutului poate împinge site-ul dvs. la fragmentul de casetă PAA.

Cum întreabă oamenii și specialiștii în marketing?

Dacă sunteți un agent de marketing, atunci cutia PAA este un instrument de marketing puternic. Vă permite să aflați ce întreabă publicul țintă pe Google. Când cunoașteți acele întrebări, vă puteți optimiza conținutul site-ului, articolele, conținutul blogului etc.

Astfel de optimizări ajută adesea site-ul dvs. să se claseze pe Google SERP și caseta PAA. În plus, primești sute de idei de conținut pentru echipa ta de producție de conținut fără a găzdui sesiuni de brainstorming. În cele mai multe cazuri, un astfel de conținut este foarte esențial în îmbunătățirea clasamentului site-ului dvs., mai degrabă decât cuvintele cheie generale.

În plus, dacă vizați cuvinte cheie longtail în scopuri de marketing, atunci casetele PAA vă pot ajuta. Puteți copia întrebările așa cum sunt și puteți crea conținut autorizat și concis în jurul întrebării.

Odată ce conținutul dvs. este online, există șanse mai mari ca acesta să apară publicului țintă dacă are o valoare mai mare decât concurenții dvs.

Când pagina dvs. web apare în fragmentul PAA, primește mai multe clicuri și redirecționări. În consecință, strategia dvs. de marketing crește numărul de acces pe site-ul dvs.

Întrebați și motivele pentru a fi cu ochii pe oameni

Întrebările din caseta PAA vă ajută să vă bucurați de următoarele beneficii. Prin urmare, trebuie să consultați fragmentele People Also Ask pentru optimizarea conținutului:

  • Clasează de două ori pe Google SERP, o dată pe prima pagină și alta pe caseta PAA.
  • Vă ajută să creați o strategie de conținut dacă tocmai ați început ca editor de conținut sau marketer.
  • Casetele PAA vă ajută, de asemenea, să identificați intenția de căutare în tendințe pentru serviciile sau produsele dvs.
  • Accesați întrebările exclusive ale utilizatorilor pe care este posibil să nu le găsiți pe niciun forum sau canale de socializare.
  • Obțineți idei de conținut de înaltă calitate.
  • Obțineți trafic organic uriaș printr-o vizibilitate mai mare, deoarece casetele PAA apar în primele trei rezultate ale căutării.

Acum că știți ce este o cutie PAA, găsiți mai jos câteva platforme remarcabile pentru a obține liste lungi de întrebări de persoane, de asemenea, împreună cu filtrarea avansată:

Oamenii întreabă și de Frase

Puteți duce crearea de conținut la nivelul următor folosind People Also Ask by Frase. Vă ajută să aflați întrebarea pe care publicul dvs. a căutat-o. Astfel, poți include răspunsurile lor în conținutul tău pentru a veni cu un articol util.

Acest instrument vine cu o interfață curată și minimală, în care puteți introduce subiectul pentru a afla toate întrebările „oamenii pun și ele” disponibile pe web. De asemenea, puteți extinde la majoritatea întrebărilor pentru a afla interogările legate de întrebarea respectivă.

Pentru a utiliza această funcție, nu trebuie să vă abonați nici la niciun plan plătit al Frase. Indiferent dacă creați conținut folosind tehnologia AI a acestui software sau o ființă umană îl scrie, puteți oricând să primiți ajutor din această funcție.

  6 cele mai bune instrumente de gestionare a informațiilor și evenimentelor de securitate (SIEM) care merită verificate în 2020

Includeți ceea ce oamenii întreabă despre un subiect în articolul dvs. și obțineți mai multă vizibilitate și trafic organic.

Dacă utilizați deja Semrush pentru proiecte SEO, nu trebuie să căutați mai departe pentru o calitate înaltă și angajare. Oamenii pun și întrebări.

Doar accesați tabloul de bord Semrush sau ecranul Proiecte. În panoul din stânga, ar trebui să vedeți Keyword Magic Tool. Faceți clic pe el, introduceți cuvântul cheie și veți obține multe rezultate. Treceți la Întrebări pentru a obține instantaneu întrebări populare din caseta PAA.

Instrumentul oferă următoarele caracteristici pentru rezultatele întrebărilor PAA:

  • Intenția de căutare, cum ar fi tranzacțională, informațională, de navigare etc.
  • Procentul de dificultate a cuvintelor cheie
  • Etichete de intenție
  • O linie de tendință pentru ultimele 12 luni
  • Caracteristici SERP

Acest instrument gratuit PAA de la SearchResponse.io este aici pentru a ajuta scriitorii și agenții de marketing, oferind interogări PAA dintr-o bază de date de peste 150 de milioane de întrebări. Toate aceste întrebări sunt unice și provin de la tehnologia Google Machine Learning.

Pe această platformă, puteți găsi întrebări relevante despre subiectul dvs. principal, care sunt sortate în funcție de popularitate. Dacă credeți că este doar un alt instrument de raclere PAA, vă înșelați. Pe lângă faptul că vă oferă interogările PAA, adaugă și o dimensiune de popularitate, astfel încât să puteți prioritiza cu ușurință.

Deoarece PAA este o caracteristică dinamică, pe computer pot apărea diferite întrebări în funcție de locație, oră și dispozitiv. Deoarece acest instrument captează toate PAA-urile populare, nu pierdeți niciodată ocazia de a menționa asta în blogul dvs. Această caracteristică diferențiază acest instrument de omologii săi.

Pe SearchResponse.io, utilizatorii pot obține interogări PAA cu subiect, domeniu și URL. Cu toate acestea, rețineți că locația pe care o folosește acest instrument pentru a prelua întrebările este SUA.

De asemenea, întrebat

Dacă doriți să știți ce întrebări au oamenii despre o marcă, o interogare sau un cuvânt cheie, AlsoAsked este platforma care vă va împărtăși datele PAA.

Întrebările sale specifice geografice și în direct vă pot oferi o perspectivă de neegalat asupra intenției de căutare. Drept urmare, puteți să vă organizați articolul într-un mod astfel încât să se claseze mai sus în motorul de căutare.

Acest instrument cu mai multe funcții vă permite să introduceți un cuvânt cheie tastând sau adăugând un fișier CSV care conține mai multe subiecte. Dacă căutați PAA în alte limbi decât engleza, puteți alege și dintre limbile populare folosind meniul derulant.

Mai mult, AlsoAked vă permite să setați locația în aproape orice țară din întreaga lume și să selectați adâncimea de căutare între standard și adâncime.

Înainte de a alege orice plan de abonament pentru acest instrument, puteți verifica funcționalitatea acestuia cu 3 încercări gratuite pe lună. Maparea vizuală a relațiilor dintre subiecte și exportul de date în fișiere CSV sunt alte caracteristici ale acestei platforme.

Sunteți un manager de conținut sau un agent de marketing care trebuie să ofere scriitorilor sute de idei de conținut în fiecare lună? Nu vă mai faceți griji, deoarece Nozzle PAA Tool este aici pentru a vă ajuta să generați numeroase idei de articole fără a trece prin sesiuni riguroase de brainstorming.

  Ventilatoare de top, preț scăzut

Folosind acest instrument robust, puteți optimiza secțiunea People Also Ask și strategia SEO în consecință. Software-ul adună PAA-urile și le include într-un raport pe care îl puteți vizualiza pe Google Data Studio.

Raportul conține, de asemenea, frecvența acestor întrebări, astfel încât să puteți decide pe care să o puneți prima în conținut.

Cuvinte cheiePeopleUse

Vrei să știi ce doresc utilizatorii să știe despre subiectul sau cuvântul cheie pe platforme precum People Also Ask, Quora și Reddit? Utilizați KeywordsPeopleUse pentru a obține informații instantanee despre interogările online. Doar introduceți subiectul, marca sau interogarea dvs. pentru a obține toate întrebările pe care le pun oamenii în jurul acestuia dintr-o anumită limbă și locație.

Deși puteți alege orice țară din lume cu acest instrument, limbile acceptate includ engleza, franceză, germană, italiană, rusă, spaniolă și portugheză. Dacă vă puteți construi conținutul în jurul acestor întrebări, șansa ca blogul respectiv să fie clasat mai sus crește.

text neural

Dacă nu știi ce se întâmplă pe piața legată de industria ta, cutia PAA este locul potrivit pentru a începe cercetarea. Cu Neuraltext, găsirea actualizată și relevantă People Also Ask Questions devine fără efort.

Nu doar conturează întrebările. Prelucrează informațiile astfel încât să le poți folosi în strategia ta SEO. De exemplu, rezultatele căutării vă vor informa intenția și motivele care stau la baza întrebărilor PAA pe care le vedeți.

În plus, rezultatul căutării întrebării PAA vine într-un format grupat. Instrumentul grupează întrebările relevante într-o singură casetă și arată mai multe casete în funcție de disponibilitatea întrebărilor publice în căutarea Google.

Twaino Free PAA Tool vă permite să căutați întrebări relevante din caseta PAA folosind trei filtre. Primul filtru este cuvântul cheie care preia rezultate strâns legate de marca, produsul sau serviciul dvs.

Al doilea filtru este limbajul. Puteți alege dintr-o listă lungă de limbi. Când executați căutarea, veți obține Oamenii pun și întrebări în limba dorită.

În al treilea rând, puteți selecta, de asemenea, din ce regiune sau țară doriți să preluați întrebările PAA. De exemplu, dacă vizați utilizatori din SUA, alegeți Statele Unite ca țară.

Rezultatele căutării apar ca un grafic de rețea. Graficul începe cu cea mai relevantă întrebare. Apoi se ramifică la întrebări de nișă pe același cuvânt cheie.

Baza de date Umbrellum PAA

Baza de date Umbrellum PAA este locul unde puteți găsi interogările pe care piața dvs. țintă le caută. Această bază de date constă din milioane de întrebări PAA care aparțin unei game de industrii. Introduceți cuvântul cheie și selectați din lista de țări pentru a primi întrebările pe care le pun oamenii din locația respectivă.

Datele oferite de instrument vin și cu un index de apariție. Indică de câte ori a apărut întrebarea în baza de date.

Cuvinte finale

Google își propune să devină un motor de cunoștințe dintr-un motor de informații. Strategia dvs. de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) ar trebui să fie dinamică, deoarece Google își schimbă frecvent politicile de clasare a site-urilor.

People Also Ask este una dintre strategiile sale de a oferi utilizatorilor întrebări semantice și organice decât simpla afișare a paginilor web care necesită multă verificare și cercetare. Deoarece strategia dvs. SEO implică PAA, puteți utiliza instrumentele menționate mai sus pentru a descoperi potențiale întrebări pentru crearea de conținut.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de tehnica de audit SEO a site-ului web pentru a vă asigura că metodele SEO pe care le utilizați obțin rezultatele de care aveți nevoie.