Cele mai bune 11 programe de programe de recomandare pentru a vă dezvolta utilizatorii și afacerea

Vă gândiți să implementați o strategie de program de recomandare pentru a crește vânzările? Vrei să știi care este cel mai bun program de recomandare pentru afacerea ta?

Știați că valoarea de viață (LTV) a unui client recomandat este cu 16% mai mare decât un client nereferit?

În acest articol, veți descoperi semnificația unui program de recomandare și cum este diferit de un program de afiliere, veți cunoaște factorii pe care ar trebui să-i căutați înainte de a investi într-un program de recomandare și veți obține o listă cu programele de top pentru utilizați pentru afacerea dvs.

Ce este un program de recomandare?

Un program de recomandare, denumit adesea marketing modern din gură, este o magie de marketing care încurajează clienții să pledeze în numele mărcii dvs.

Spre deosebire de programele tradiționale de recomandare, care includ recenzii online sau formulare de sondaj pentru clienți, programele moderne de recomandare le permit clienților să-și împărtășească experiența de brand cu rețeaua lor prin instrumente ușor de utilizat, cum ar fi link-uri sau coduri de recomandare și să fie recompensați pentru aceasta.

Prin programele de recomandare, nu le cereți doar clienților existenți să aducă clienți potențiali ocazionali. Asta poate face echipa ta de marketing toată ziua.

Aici, le permiteți clienților să se gândească la oameni care pot beneficia de produsul sau serviciile dvs. și pot aduce clienți potențiali autentici.

S-ar putea să vă întrebați de ce se va implica un străin cu marca dvs.?

Pentru că au încredere în persoana care îi trimite la un produs sau serviciu și este probabil să acționeze după recomandarea lor, nu-i așa?

Chiar dacă nu sunt încă clientul dvs., fiind recomandat de cineva pe care îl cunosc îi face să aibă încredere în marca dvs. și să creeze intuitiv o experiență pozitivă pentru clienți.

Dar ce face ca programele de recomandare să fie cea mai de încredere formă de marketing?

Ei bine, datele spun povești.

Potrivit Finance Onlineclienții sunt cu 18% mai loiali, au o rată de valoare pe viață cu 16% mai mare și cheltuiesc cu 13% mai mult decât omologii lor nereferiți.

În plus, 9 din 10 clienți avea încredere în recomandările de la egal la egal. Este mai probabil să interacționeze cu marca dvs. atunci când colegii lor le recomandă.

În plus, programele de recomandare au crescut enorm 425% în timpul focarului de COVID-19, deoarece companiile s-au grăbit să se mute online și să-și achiziționeze piețele țintă.

Mărcile globale precum Dropbox, Slack, Uber și multe altele au folosit în mod semnificativ marketingul de recomandare pentru a atrage clienți.

Dacă sunteți dispus să utilizați programele de recomandare, ar trebui să citiți secțiunea următoare pentru a înțelege mai bine caracteristicile care trebuie incluse în programele dvs. de recomandare.

Dispune de un program ideal de recomandare pe care ar trebui să-l aibă

#1. Experiență prietenoasă cu utilizatorul

Experiența programului dvs. va influența dorința utilizatorilor de a-l trimite altora.

Și, prin urmare, este mult prea important să oferim o experiență perfectă pentru clienți.

Este posibil să puneți, fără să știți, obstacole în program – navigare complexă, tablou de bord slab sau chiar un pas suplimentar. Acest lucru ar putea dezamăgi clienții tăi.

Așadar, asigurați-vă că programul dvs. de recomandare este suficient de fluid pentru a permite utilizatorilor să-l trimită altora de bunăvoie.

#2. Stimulente atractive

Loialitatea față de marcă nu este totul.

Dacă clienții tăi consideră că stimulentele tale de recomandare nu merită recomandările lor, nu le vor împărtăși.

Motivați toate părțile implicate să participe la program. Cu cât stimulentele sunt mai bune, cu atât clienții tăi sunt mai fericiți să participe.

#3. Personalizări

O altă caracteristică valoroasă a oricărui program de recomandare este flexibilitatea de a se adapta în funcție de cerințele mărcii dumneavoastră.

Programul dvs. de recomandare ar trebui să fie suficient de personalizabil pentru a se potrivi cu brandingul și valorile companiei dvs.

Prin personalizări, înțelegem mai multe șabloane, widget-uri, suplimente sau integrări terță parte. Acestea au potențialul de a vă modela programul de recomandare.

#4. Copywriting persuasiv

Deși, clienții tăi au încredere în marca ta, iar colegii lor au încredere în clienții tăi. Acest ciclu nu este suficient pentru a permite unui străin să facă clic pe linkul dvs. de recomandare.

Programul dvs. de recomandare ar trebui să fie construit pe scriere persuasivă și texte acționabile.

Pornind de la paginile dvs. de destinație până la politica și regulile dvs. de recomandare, copia dvs. trebuie să se concentreze pe furnizarea de stimuli pentru a motiva o persoană să acționeze.

  13 site-uri web de cumpărături online, altele decât Amazon, pentru a face cumpărături inteligente și a economisi mari

#5. Informații despre clienți

Fără a analiza informațiile din campaniile dvs., rezultatele dvs. ar fi peste tot.

Programul dvs. de recomandare, cel puțin, ar trebui să poată urmări:

  • Rata de participare
  • Rata de distribuire
  • Impresii și acoperire
  • Rata de conversie

Trebuie să puteți afla cu ce obstacole se confruntă utilizatorii sau ce îi împiedică să răspândească vestea despre marca dvs.

Programe de recomandare vs. Programe de afiliere – Cum sunt acestea diferite?

Programele de recomandare și de afiliere sunt strategii foarte asemănătoare. Împărtășesc multe în comun – stimulente, bonusuri, puterea de marketing din gură și un obiectiv similar.

Cu toate acestea, ambele programe vizează audiențe diferite cu diferite tipuri de recompense. Să înțelegem ce face ambele programe unice în felul lor.

În primul rând, un afiliat nu trebuie să fie client al mărcii dvs., spre deosebire de programele de recomandare în care participantul trebuie să fie client sau client.

În cele mai multe cazuri, un afiliat este o persoană cu o bază mare de audiență care este adecvată profilului de public țintă al companiei.

În cele din urmă, o persoană poate deveni un afiliat după ce este un client fidel. Cu toate acestea, acest lucru nu este cazul programelor de recomandare – participantul trebuie să fie client.

În al doilea rând, persoanele care se alătură programelor de afiliere fac acest lucru numai pentru a câștiga venituri și nu cu intenția de a se bucura de beneficii suplimentare.

De aceea nu sunt neapărat clienții companiei. Și acesta este mai mult sau mai puțin motivul pentru care marketingul afiliat atrage de obicei profesioniști în marketing, bloggeri, influenți și nu clienți care doresc să economisească bani sau să obțină bonusuri prin acte de recomandare.

Și, în sfârșit, diferența majoră dintre programele de afiliere și programele de recomandare – Relații.

Programele de recomandare sunt rezultatul relațiilor strânse dintre părți – de exemplu, prieteni, familii, subordonați etc.

Dimpotrivă, programele de afiliere nu necesită nicio relație existentă între afiliat și persoana vizată.

De exemplu, o persoană cumpără un produs printr-un link afiliat încorporat într-o postare de blog. Persoana nu are nicio relație cu afiliatul. Tocmai au cumpărat produsul pentru că au avut încredere în recomandarea afiliatului.

Rezumând diferențele menționate mai sus, iată o defalcare rapidă a diferențelor dintre un program de recomandare și un program de afiliere.

Programe de recomandarePrograme de afiliereStimulenteFără numerar (carduri cadou, cupoane, reduceri) și recompense în numerarRecompense în numerar (procent predefinit din vânzări)Recompense RecuperarePlăți unice (săptămânal/lunar)Parteneri Parteneri primari (utilizatori, clienți) Parteneri terți (blog-uri afiliați) )Public țintăPrieteni, familie, colegi Public țintă aleatoriuMoral Pe bază de emoții Pe baza veniturilor

Acum că aveți o înțelegere clară a unui program de recomandare, să discutăm despre câteva programe care vă ajută să construiți o strategie de recomandare de succes.

Iată câteva programe populare de programe de recomandare pentru a vă dezvolta afacerea.

GrowSurf

GrowSurf este un program software de recomandare care valorifică marketingul din gură pentru companii B2C, Fintech și SaaS.

SaaS de automatizare a marketingului ajută startup-urile tehnologice să achiziționeze noi clienți la costuri minime prin programe atractive de recomandare.

Caracteristici

  • Generator automat de legături: permiteți clienților să înceapă să partajeze cu un link specific utilizatorului, fără a-i forța măcar să se înscrie
  • Partajare instantanee: încorporați cu ușurință fragmente de cod în site-ul dvs. web, aplicație și e-mailuri pentru a inspira partajarea instantanee
  • Ușor de configurat: construiește-ți programul de recomandare de la zero, fără probleme, cu un proces de configurare de o singură zi
  • Recompense automate: Configurați un sistem automat de recompense în câteva clicuri folosind Zapier și webhook-uri pre-integrate

Clienții GrowSurf se bucură de un ROI de 300-1000%, cu o creștere lunară de cel puțin 30% a clienților de recomandare. Puteți încerca, deoarece oferă o probă fără riscuri de 14 zile.

ReferralCandy

ReferralCandy este o companie de aplicații mobile cu sediul în Singapore. Este specializat în construirea de programe de recomandare a clienților pentru alte afaceri de comerț electronic.

Programul său de recomandare este extrem de personalizabil și rulează singur, ceea ce face foarte ușor pentru proprietarii de magazine de comerț electronic să construiască și să gestioneze programele de recomandare pentru clienți.

Caracteristici

  • Ușor de utilizat: Oferiți-le clienților o experiență simplă, ușor de utilizat și le permiteți să înceapă trimiterea în termen de 10 minute de la aderarea la programul dvs. de recomandare
  • Foarte personalizabil: personalizați cu ușurință fiecare punct de contact, de la recompense la e-mailuri, conform identității și valorilor mărcii dvs.
  • Integrari perfecte: integrați rapid magazinul dvs. de comerț electronic și alte instrumente de marketing cu ReferralCandy dintr-o singură mișcare
  • Urmărire în timp real: urmăriți veniturile și traficul de recomandare în timp real; De asemenea, fiți alertat despre ceea ce oamenii vorbesc despre marca dvs. pe rețelele sociale

Peste 3.000 de magazine de comerț electronic au încredere în serviciile ReferralCandy. În plus, este un partener de aplicație certificat Shopify Plus, cu peste 1.700 de recenzii pozitive ale proprietarilor de magazine.

ReferralRock

ReferralRock este cel mai bun program de recomandare din clasă, conceput pentru companii de toate dimensiunile. Vă permite să construiți, să urmăriți și să optimizați cu ușurință marketingul verbal pentru afacerea dvs.

  Cum să resetați lumina de verificare a motorului pe Polaris Ranger 1000

Designul intuitiv al ReferralRock vă permite să mențineți membrii implicați și atrași cu recompense creative și notificări în timp util.

Caracteristici

  • Rezultate în timp real: software-ul inteligent de analiză și de urmărire a recomandărilor vă permit să analizați informațiile despre clienți în timp real și să luați decizii bazate pe date
  • Automatizare și integrare: automatizează-ți fără probleme sarcinile de rutină și integrează mai multe instrumente de marketing terțe pentru a vedea rezultatele mai rapid
  • Personalizare: șabloane gata personalizabile și generatorul de pagini de destinație ReferralRock vă permit să creați o experiență de utilizator personalizată
  • Asistență pentru clienți expert: manager de succes dedicat la fiecare pas pentru a vă stimula procesul de achiziție de clienți

ReferralRock vă oferă nu doar un widget, ci și un portal complet dedicat pentru a crea și gestiona un cadru robust de marketing de recomandare. A ajutat peste 1000 de companii să genereze mai multă conștientizare a mărcii și recomandări fără a întrerupe fluxul de lucru existent.

Friendbuy

Fondată în 2010, Friendbuy este o companie care primește tehnologie, care ajută companiile de comerț electronic să-și dezvolte creșterea cu programe puternice de recomandare.

Este o platformă SaaS care alimentează programe de recomandare pentru 100 de ani, cum ar fi Walmart, Disney, Nestle etc.

Caracteristici

  • Tablouri de bord de recomandare: tabloul de bord de recomandare al Friendbuy le permite clienților să-și vadă câștigurile și invitațiile și chiar le permite să trimită mementouri prietenoase cu un singur clic
  • Detectarea fraudelor: programul puternic de detectare a fraudelor de la Friendbuy vă permite să faceți cu încredere oferte de recomandare convingătoare și să preveniți auto-recomandările
  • Analiză și raportare: optimizați fiecare pas din canalul de recomandare cu ajutorul unor analize complete în timp real
  • Testare A/B: lansați cu ușurință experimente pentru a testa oferte, pagini de destinație, subiecte de e-mail sau orice alt pas pentru a afla ce funcționează cel mai bine pentru dvs.

Cu Friendbuy, vă puteți aștepta la o creștere de 15% a traficului de recomandare, costul achiziției de noi clienți fiind de până la 1 USD. Mai mult decât atât, companiile de top au înregistrat o rentabilitate a investiției de 25 ori în timp ce foloseau software-ul programului de recomandare Friendbuy.

Talon.one

Talon este un motor de promovare all-in-one, bazat pe API, conceput pentru întreprinderi. Permite companiilor să creeze, să gestioneze și să desfășoare campanii de marketing sub un singur sistem scalabil.

Software-ul său program de recomandare permite întreprinderilor să construiască de la zero un program de recomandare flexibil și ușor de utilizat.

Caracteristici

  • Recomandări personalizate: luați atribute personalizate din profilurile clienților și oferiți o soluție unică de recomandare (recomandări cu mai multe criterii, recomandare pe niveluri, recomandări)
  • Stimulente personalizabile: setați stimulente personalizate pe baza oricăror criterii de succes dorite; reduceți valoarea stimulentelor în timp sau recompensați stimulentele numai după un anumit timp
  • Asistență excelentă pentru clienți: Bucurați-vă de cea mai bună consultanță din clasă, de la integrarea și instruirea utilizatorilor până la crearea și optimizarea campaniilor
  • Integrare avansată: Integrați cu ușurință instrumentele de marketing de la terți cu software-ul programului de recomandare Talon pentru un flux de lucru fără întreruperi

Dacă sunteți în căutarea unui software de program de recomandare pentru întreprinderea dumneavoastră mică/medie/mare, Talon este cel mai flexibil și mai robust motor de promovare din lume. Este software-ul tău preferat!

Ochi de pasăre

Fondată în 2012, Pasăreevoi este o platformă de software și de mesagerie de top pentru recenzii pentru companiile din întreaga lume.

Permite companiilor să achiziționeze clienți pe pilot automat cu programe de recomandare și fidelizare personalizate.

Caracteristici

  • Funcționalitate pe mai multe platforme: le permite clienților să vă recomande afacerea pe rețelele sociale, e-mailuri sau alte aplicații de mesagerie cu un link de recomandare specific utilizatorului
  • Configurați pilotul automat: automatizați-vă complet programul de recomandare de la trimiterea de e-mailuri până la distribuirea de recompense și permiteți-i să ruleze singur în timp ce vă bucurați de ziua dvs.
  • Alerte de notificare: primiți alerte prin notificări din căsuța de e-mail a lui Birdseye ori de câte ori primiți o nouă recomandare și interacționați rapid cu ei
  • Raportare cuprinzătoare: urmăriți, monitorizați și analizați cu ușurință toate recomandările și activitățile (distribuiri, clicuri, clienți potențiali) sub un singur tablou de bord

Peste 60.000 de companii folosesc software-ul programului de recomandare Birdeye pentru a atrage și a implica noi clienți potențiali.

Invitați recomandări

Invitați recomandări este un program de referință bazat pe cloud ușor de configurat. În prezent, este cel mai bun software de recomandare care acceptă mai multe platforme – aplicație mobilă, site web și rețele sociale.

Invite Referrals este un software de recomandare bogat în funcții, care vă permite să vă extindeți marketingul de recomandare și să generați clienți potențiali de calitate pentru afacerea dvs.

Caracteristici

  • Raportare aprofundată: obțineți informații detaliate despre clienți și urmăriți fiecare pas al programului; obțineți rapoarte complete de campanie zilnic sau săptămânal
  • Foarte personalizabil: Editorul WYSIWYG vă permite să vă personalizați campaniile de recomandare de sus în jos, fără a fi nevoie de niciun designer sau programator
  • Prevenirea fraudei și securitate: mecanismul de prevenire a fraudei încorporat vă protejează programul de orice activități suspecte, astfel încât să rămâneți concentrat pe îngrijirea recomandărilor dvs.
  • Integrare unică: Are un cod inteligent asincron încorporat pentru a pune în funcțiune software-ul în câteva minute, fără a împiedica viteza site-ului dvs.
  Cel mai bun mod de a vă organiza e-mailurile: arhivați-le

Invite Referrals se adaptează automat în funcție de dispozitivul sau platforma pe care îl implementați pentru a oferi o experiență ușor de utilizat oriunde a fost folosit.

Cutie de invitații

Cutie de invitații este un program de recomandare socială cu widget-ul „Referire unui prieten”, care permite clienților să partajeze cu ușurință programul de recomandare cu prietenii sau familia.

Oferă mai multe tipuri de recomandare – recompense bazate pe obiective, recompense instant, cadouri și concursuri de recomandare. Aceste tipuri de recomandare vă îmbogățesc marketingul prin cuvânt în gură și răspândesc cuvântul rapid și eficient.

Caracteristici

  • Urmăriți activitățile online ale clienților dvs. și recompensați-i instantaneu atunci când vă distribuie linkul de recomandare prin canalele sociale
  • Obțineți un ROI mai bun recompensând bonusuri de mare valoare clienților care aduc un număr stabilit de recomandări
  • Creați zgomot în jurul afacerii dvs. online găzduind cadouri aleatorii și tombole pe mai multe platforme
  • Creați concursuri de recomandare personalizate destinate promoțiilor de mare valoare pentru a aduce recomandări cu bilete mari și o conștientizare a mărcii pe scară largă

Cea mai bună parte este că configurarea casetei de invitații este un proces în doi pași:

  • Setați termenii și condițiile pentru programul dvs. de recomandare
  • Încorporați codul în paginile dvs. web

Asta e!

În plus, vine cu o perioadă de probă fără riscuri. Așa că îl puteți încerca oricând înainte să aveți încredere în el și să lăsați rezultatele să vorbească de la sine.

Recomandări de geniu

Ați cheltuit deja mulți bani pentru achiziționarea de clienți. Dar a fost doar pentru o singură achiziție?

Este timpul să-ți faci clienții să susțină brandul tău.

Recomandări de geniu este un program puternic de recomandare care funcționează la fel de greu ca și clienții tăi.

Automatizează întregul program de recomandare, creează susținători ai mărcii și generează un ROI mai bun pentru afacerea dvs. la cel mai mic cost.

Caracteristici

  • Tabloul de bord All-In-One: Permiteți susținătorilor să urmărească, să analizeze și să preia controlul complet asupra programului lor de recomandare cu un tablou de bord ușor de înțeles
  • Notificări în timp real: rămâneți conectat cu susținătorii dvs. trimițând notificări push cu privire la orice noi recomandări sau bonusuri
  • Partajare ușoară: generați link-uri de recomandare specifice utilizatorului și permiteți partajarea instantanee pe mai multe platforme cu un singur clic
  • Succesul de încredere al clienților: Bucurați-vă de asistență clienți 24*7 pe tot parcursul anului pentru a oferi o experiență perfectă a programului de recomandare

Încă nu ești sigur despre Recomandările Genius? Încercați o încercare gratuită de 30 de zile a software-ului și testați-l singur.

Fabrica de Recomandări

Fabrica de Recomandări oferă cel mai accesibil software de program de recomandare din industrie.

Este cel mai potrivit pentru întreprinderile mici și mijlocii cu un buget restrâns, dar care are potențial de creștere.

Caracteristici

  • Șabloane pre-construite: alegeți dintr-o selecție de peste 1000 de șabloane pre-construite create de experți în marketing de recomandare pentru a începe rapid
  • Personalizări fără cod: utilizați puternicul său generator de glisare și plasare pentru a personaliza aspectul campaniilor dvs., de la schimbarea aspectului paginilor la culori și branding fără nicio codificare
  • Urmărire și analiză: monitorizați rezultatele campaniei dvs. din tabloul de bord, inclusiv detaliile utilizatorilor înregistrați și „cine a recomandat pe cine”
  • Scalabilitate: API-urile puternice ale Referral Factory integrează cu ușurință programul dvs. de recomandare cu procesele de afaceri existente pentru a vă ajuta campania să se extindă pe măsură ce afacerea dvs. crește

Cu ReferralFactory, puteți crea programe de recomandare în 21 de limbi diferite. De fapt, peste 1000 de proprietari de afaceri rulează programe puternice de recomandare cu Referral Factory – fără a scrie o singură linie de cod.

Vyper

Ai visat vreodată că campania ta de afaceri devine virală? Ei bine, este un moment de vis devenit realitate pentru tine.

Vyper este un instrument puternic de marketing specializat în crearea de cadouri și promoții virale pe rețelele sociale.

Vyper vă ajută să creați campanii care aduc noi recomandări și venituri pentru afacerea dvs. prin distribuirea virală și angajamente sociale.

Caracteristici

  • Tabloul de bord ușor de înțeles le permite utilizatorilor să partajeze link-uri de recomandare cu ușurință, să prezinte recompensele câștigate și să le urmărească să distribuie campania pe rețelele sociale pentru recompense suplimentare.
  • Creați o pagină de destinație atractivă cu texte personalizabile, butoane de îndemn și imagini
  • Creați formulare personalizate de înscriere pentru recomandări și încorporați-le cu ușurință în paginile dvs. web
  • Adăugați un widget în stil interfon pe site-ul dvs. web pentru a reaminti continuu utilizatorilor să se înregistreze; mai mult, rulați întreaga campanie de recomandare printr-un singur widget.

Cea mai bună parte este că puteți încerca Vyper gratuit. Plătiți doar când începeți o campanie de marketing.

Încheierea

Sunteți încă confuz cu privire la care software de program de recomandare este cel mai bun pentru afacerea dvs.?

Iată o scurtă privire a tuturor software-ului menționat mai sus și a utilizărilor lor „Cel mai bun pentru”.

SoftwareCel mai bun pentruGrow Surf, TalonB2C, Fintech, Startup-uri tehnologiceRecomandăriCandy, FriendbuyMagazine de comerț electronicReferral Rock, Birdeye, Invite ReferralsToate tipurile de întreprinderiInvite Box, Genius Referrals, Referral Factory Întreprinderi mici și mijlocii

Alegeți un software de program de recomandare care se potrivește nevoilor dvs. de afaceri și dezvoltați-vă afacerea cu puterea marketingului verbal.

Urmărește mai jos versiunea video a acestui articol.
Dă Like și abonează-te la Canalul de Youtube tipstrick.ro.