03/28/2024

Cele mai bune 10 plugin-uri WordPress CRM pentru creșterea eficienței afacerii

Menținerea relațiilor cu clienții a devenit un aspect cheie al conducerii unei afaceri online de succes. Deoarece concurența dintre industrii este în flăcări, companiile caută modalități avansate de a gestiona implicarea clienților. Aici intră în acțiune instrumentele de management al relațiilor cu clienții.

CRM îmbunătățește eficiența afacerii prin menținerea unei relații semnificative cu clienții. Veți obține un spațiu centralizat pentru a colecta, stoca și gestiona informații esențiale despre clienți. Astfel, puteți genera satisfacția clienților printr-o comunicare fără întreruperi și campanii de marketing direcționate.

În WordPress, puteți integra pluginuri CRM pentru a împuternici afacerile de toate dimensiunile. În plus, puteți optimiza cu ușurință interacțiunile cu clienții și reținerea clienților și, în cele din urmă, puteți crește profitabilitatea.

Acest articol va evidenția modul în care pluginurile CRM vă pot ajuta să vă îmbunătățiți afacerea. Apoi vă vom prezenta unele dintre cele mai bune plugin-uri CRM care vă vor spori eficiența afacerii.

Cum pluginurile CRM WordPress îmbunătățesc eficiența afacerii

Pluginurile WordPress CRM au o mulțime de caracteristici esențiale care vă pot duce afacerea la noi culmi. Iată câteva dintre modalitățile remarcabile în care pluginurile CRM vă pot crește productivitatea afacerii:

Baza de date unificată pentru clienți

Cu un plugin CRM, puteți obține o bază de date centralizată pe site-ul dvs. care va include datele clienților. Nu trebuie să vă plimbați pe mai multe platforme pentru a obține datele despre clienți. Prin urmare, puteți accesa cu ușurință informații despre client, cum ar fi detaliile de contact, istoricul cumpărăturilor, opțiunile și interacțiunile. Prin urmare, economisiți efort și asigurați o implicare personalizată a clienților.

Comunicare mai bună cu clienții

Pluginurile WordPress CRM oferă instrumente puternice de comunicare, cum ar fi integrarea și automatizarea e-mailului. Ca rezultat, compania dumneavoastră poate interacționa mai eficient cu clienții.

Puteți livra mesaje direcționate bazate pe grupuri de consumatori, achiziții anterioare sau anumite activități. Acest lucru este posibil prin campanii automate de e-mail și alte tipuri de comunicare. Această strategie focalizată duce în cele din urmă la conversii.

Colectarea și administrarea lead-urilor

Funcțiile de generare automată de clienți potențiali din pluginurile CRM facilitează identificarea și gestionarea eficientă a potențialilor clienți. Puteți aduna clienți potențiali direct din tabloul de bord folosind formulare, ferestre pop-up și pagini de destinație.

Apoi puteți monitoriza acești clienți potențiali, îi puteți trimite echipelor dvs. de vânzări și îi puteți alimenta prin automatizare. Astfel, rata totală de conversie a clienților potențiali, eficacitatea și procesul de management se îmbunătățesc.

Optimizarea canalului de vânzări

Pluginul CRM vă permite să gestionați pâlnia de vânzări, ceea ce face vizibil întregul proces de vânzare. Veți analiza clienții potențiali și perspectivele la fiecare nivel al pâlniei de vânzări prin intermediul pluginului. Prin urmare, afacerea dvs. poate identifica obstacole, poate măsura ratele de conversie și poate îmbunătăți tacticile de vânzare.

Managementul orarului

Pluginurile CRM vă vor permite să gestionați sarcinile și calendarul pentru a planifica sarcinile asociate cu interacțiunile cu clienții. Prin urmare, nu veți rata misiuni, întâlniri, urmăriri și termene limită.

Afacerea dvs. poate rămâne în topul operațiunilor sale legate de clienți și poate reduce oportunitățile pierdute. În plus, companiile pot răspunde rapid întrebărilor clienților prin menținerea unui proces sistematic.

Instrumente de analiză și raportare

Pluginul WordPress CRM vă va oferi instrumente complete de analiză și raportare. Prin urmare, veți primi date detaliate despre comportamentul clienților, rezultatele vânzărilor și inițiativele de marketing.

Puteți face alegeri bazate pe date, puteți identifica modele și puteți ajusta strategiile de marketing și vânzări pentru afacerea dvs. Dar trebuie să analizați datele demografice ale consumatorilor, rata de implicare și conversie și profitul obținut. Acest lucru promovează dezvoltarea continuă, maximizează rentabilitatea investiției și alocarea eficientă a resurselor.

Integrare cu alte instrumente

Pluginurile CRM se sincronizează cu ușurință cu alte pluginuri WordPress și instrumente terțe. De exemplu, sisteme de marketing prin e-mail, software de birou de asistență, platforme de comerț electronic și platforme de rețele sociale. Prin integrarea cu alte platforme, afacerea dvs. poate sincroniza datele, automatiza procedurile și poate construi un ecosistem coerent pentru a gestiona interacțiunile cu clienții.

  Cum se generează automat diagrame în Foi de calcul Google

FluentCRM

FluentCRM este un plugin robust de automatizare a marketingului prin e-mail, auto-găzduit, pentru WordPress. Vă permite să gestionați în mod convenabil gestionarea clienților și clienților potențiali. Prin urmare, puteți executa campanii de e-mail țintite și puteți crea secvențe automate de e-mail.

În plus, puteți gestiona cursanții și afiliații și puteți monitoriza activitățile utilizatorilor în confortul tabloului de bord WordPress.

Caracteristici cheie:

  • Trimiteți sau programați cu ușurință campanii unice, obțineți toate valorile KPI și implementați acțiuni după campanie bazate pe date.
  • Cu o imagine de ansamblu a contactelor la 360°, obțineți înregistrări de achiziții și istoricul comunicării pentru a vă înțelege clienții.
  • Segmentați utilizatorii într-o varietate de liste și etichete și furnizați e-mailuri personalizate, dar unice fiecărui segment.
  • Capturați clienți potențiali, segmentați contactele și automatizați-vă procesele de afaceri prin automatizarea e-mailului.
  • Obțineți campanii detaliate și rapoarte de automatizare aprofundate. Acesta asigură o imagine de ansamblu completă a tuturor acțiunilor și a valorilor de performanță într-un singur loc.
  • Se integrează cu renumite pluginuri de comerț electronic, generare de clienți potențiali, apartenență și LMS fără suplimente.

FunnelKit

FunnelKit este un instrument de marketing CRM special conceput pentru a permite site-urilor web WooCommerce să aibă succes. Se concentrează pe creșterea comerțului electronic și vă echipează cu o suită cuprinzătoare de instrumente. Astfel, puteți crește generarea de clienți potențiali, marketingul prin e-mail și optimizarea ratei de conversie a afacerii dvs.

Caracteristici cheie:

  • Obțineți informații despre viteza de viață a fiecărui contact, articolele achiziționate, cantitatea de comenzi și multe altele.
  • Înțelegeți interacțiunea utilizatorului prin canalul dvs. de vânzări, inclusiv cheltuielile la fiecare pas și ofertele acceptate.
  • Obțineți o privire de ansamblu asupra tuturor automatizărilor executate pe baza unui contract, de la campanii de abandon la campaniile de recuperare și nu numai.
  • Utilizați segmentarea și trimiteți mesaje extrem de relevante persoanelor de contact pentru a asigura o comunicare excelentă.
  • Clasificați-vă persoanele de contact cu etichete sau etichete funcționale în funcție de sursa lor de achiziție, produsele achiziționate, data nașterii, recomandări și multe altele.
  • Trimiteți mesaje direcționate către o listă sortată de persoane de contact și rezonați cu interesele acestora pentru rate mai mari de deschidere și de clic.
  • Vă permite să utilizați câmpuri personalizate pentru a obține detalii unice despre clienți.
  • Colectați și salvați date prin text, drop-down, buton radio, casetă de selectare și multe altele.
  • Hartați călătoriile clienților prin fluxuri de lucru automate, cum ar fi secvența de bun venit, coșul abandonat și multe altele.

HubSpot CRM

Pluginul HubSpot CRM vă permite să deblocați întregul potențial al eforturilor dvs. de marketing, vânzări și servicii pentru clienți. Fiecare instrument HubSpot strălucește de la sine, dar adevărata magie se întâmplă atunci când îi folosiți puterea combinată.

Vă permite să integrați fără probleme managementul relațiilor cu clienții (CRM) și să implicați vizitatorii prin chat live și chatbot.

În plus, pluginul vă îmbunătățește site-ul web cu formulare atractive din punct de vedere vizual și creează campanii de marketing prin e-mail convingătoare. Deci, dintr-un tablou de bord centralizat HubSpot, puteți alimenta clienții potențiali, puteți genera conversii și puteți alimenta creșterea afacerii.

Caracteristici cheie:

  • Capturați clienți potențiali de pe site-ul dvs. prin intermediul unei varietăți de formulare de contact, formulare de generare de clienți potențiali și ferestre pop-up.
  • Gestionați-vă clienții potențiali și persoanele de contact urmărind interacțiunile acestora cu site-ul dvs., segmentându-le și trimițându-le mesaje personalizate.
  • Creați și trimiteți cu ușurință e-mailuri prin campanii de e-mail către persoanele dvs. de contact. De asemenea, urmăriți ratele de deschidere, ratele de clic și conversiile.
  • Vă permite să discutați cu vizitatorii site-ului dvs. în timp real. Astfel, puteți răspunde la întrebări și puteți oferi asistență.
  • Obțineți analize detaliate despre traficul site-ului dvs., clienți potențiali și contacte. Prin urmare, vă puteți îmbunătăți cu ușurință site-ul, campaniile de marketing și procesul general de vânzare.
  • Interfața cu utilizatorul este destul de la îndemână și oricine o poate folosi fără nicio experiență anterioară folosind un plugin CRM.
  • Oferă suport 24/7 pentru plugin, astfel încât să puteți obține ajutor oricând aveți nevoie.
  • Oferă o aplicație mobilă pentru a accesa și gestiona CRM-ul dvs. din mers.
  14 Cel mai bun software de urmărire a ochilor pentru marketing și cercetare online

Jetpack CRM

Jetpack CRM oferă un pachet de instrumente de creștere a afacerii care sunt cruciale pentru optimizarea operațiunilor dvs. de afaceri. Designul modular al acestui plugin îl diferențiază de alte plugin-uri de pe piață.

Vă permite să adaptați sistemul CRM exact la cerințele dumneavoastră specifice. Astfel, veți obține suficientă flexibilitate pentru a o alini cu obiectivele dvs. de afaceri și fluxurile de lucru operaționale.

Caracteristici cheie:

  • Generați și urmăriți clienții potențiali și transformați-i în clienți plătitori.
  • Creați un canal de clienți potențiali, furnizați clienți potențiali membrilor echipei și monitorizați activitățile potențial.
  • Menține comunicarea prin e-mailuri, ține evidența comunicării și păstrează informațiile de contact.
  • Efectuați și livrați facturi clienților dvs. și urmăriți plățile facturilor și notificați clienții cu privire la plățile scadente.
  • Comunicați cu clienții dvs. prin e-mail. În plus, puteți segmenta liste de e-mail, puteți construi șabloane de e-mail și puteți monitoriza ratele de deschidere și de clic.
  • Configurați reguli pentru a trimite e-mailuri, a atribui clienți potențiali și a genera facturile automat.
  • Creați și urmăriți canalele de vânzări pentru a identifica canalele de marketing eficiente pentru a converti clienții potențiali în clienți.
  • Oferă rapoarte detaliate despre vânzările, marketingul și activitatea clienților.
  • Se integrează cu o gamă largă de plugin-uri WordPress populare, inclusiv WooCommerce, Gravity Forms și Zapier.

Marmota

Groundhogg se remarcă ca un plugin CRM și automatizare de marketing excepțional pentru utilizatorii WordPress. Vă permite să construiți fără efort canale dinamice, să executați campanii de e-mail direcționate și să integrați CRM fără probleme.

În plus, pluginul este perfect conceput pentru a răspunde atât nevoilor agențiilor ambițioase, cât și ale întreprinderilor mici.

Caracteristici cheie:

  • Creați, personalizați și trimiteți e-mailuri către lista preferată în cel mai scurt timp.
  • Creați canale de vânzare simple sau extinse pentru a vă conduce clienții potențiali prin procesul de vânzare.
  • Colectați informații despre clienți folosind formulare personalizate și gestionați-vă cu ușurință contactele.
  • În conformitate cu toate legile actuale privind confidențialitatea din Canada și UE (CASL și GDPR).
  • Raportați și urmăriți progresul activității de e-mail, canal și contact.
  • Monitorizați-vă cu atenție activitățile pentru a înțelege fiecare etapă a călătoriei clienților.
  • Modificați sau includeți orice pentru a se potrivi nevoilor dvs., deoarece este realizat având în vedere dezvoltatorii.
  • Oferă API-ul REST extins pentru dezvoltatori și aplicații externe
  • Funcționează perfect cu peste 25 de plugin-uri și servicii

WP-CRM

WP-CRM este un plugin CRM plin de caracteristici pe care îl puteți utiliza din tabloul de bord familiar WordPress. Este special conceput pentru a ajuta întreprinderile mici să gestioneze cu ușurință clienții, proiectele și sarcinile. Acest plugin vă permite să aveți un număr infinit de înregistrări ale clienților.

În plus, puteți oferi acces la date tuturor celor din afacerea dvs. pentru operațiuni mai bune.

Caracteristici cheie:

  • Gestionați cu ușurință informațiile despre clienți și urmăriți toate datele esențiale folosind câmpuri personalizate.
  • Pur și simplu stocați și urmăriți detaliile întregului proiect într-un singur tablou de bord.
  • Sistem convenabil de facturare pentru a crea termene de plată și a trimite facturi după finalizarea proiectului.
  • Importați toate datele dvs., inclusiv campanii, contacte, oportunități, organizații, proiecte și sarcini.
  • Se integrează cu aplicații populare, cum ar fi MailChimp, GravityForms, Slack, ZenDesk și multe altele.
  • Oferă funcții de gestionare a campaniilor pentru gestionarea, obținerea unei imagini de ansamblu și efectuarea de modificări.
  • Oferă notificări prin e-mail despre proiecte, sarcini și oportunități în curs și viitoare.
  • Dezvoltatorii pot adăuga rapoarte personalizate și câmpuri personalizate și pot modifica reprezentarea datelor.

Manager de afaceri

Business Manager este un sistem cuprinzător de management al resurselor umane și al afacerilor conceput exclusiv pentru WordPress. Acest plugin remarcabil ridică site-ul dvs. WordPress la o platformă complet funcțională de management al afacerii. Vă permite să mențineți în mod flexibil resursele de resurse umane, CRM, proiecte, documente și multe altele.

Caracteristici cheie:

  • Stocați detalii nelimitate ale angajaților și fișiere esențiale într-un singur loc.
  • Gestionați și procesați cererile de concediu de la angajați prin gestionarea concediilor.
  • Efectuează evaluări de performanță cu evaluări și defalcări
  • Gestionați clienții, clienții potențiali și informațiile lor de contact
  • Atribuiți statusuri clienților pentru CRM simplificat și sisteme de vânzări.
  • Păstrați înregistrări detaliate ale interacțiunilor clientului cu note și fișiere atașate.
  • Atribuie proiecte, urmărește progresul și gestionează calendarele.
  • Organizați sarcinile proiectului prin Kanban Board și funcționalități avansate de glisare și plasare.
  • Stocați documentele companiei, urmăriți versiunile și atribuiți-le departamentelor.
  Cum să programați trimiterea unui e-mail în Gmail

Propovoice CRM

Propovoice CRM este o soluție de gestionare a relațiilor cu clienții, ideală pentru agențiile de servicii de nivel mic și mediu și freelanceri. Acest plugin WordPress vă ajută să gestionați clienții, proiectele, estimările și facturile dintr-o privire de ansamblu amănunțită a afacerii dvs. Cele mai multe dintre caracteristicile esențiale de care aveți nevoie pentru a vă gestiona afacerea de servicii vin gratuit în acest plugin.

Caracteristici cheie:

  • Colectați clienți potențiali folosind formulare de contact încorporate prin site-ul dvs. WordPress.
  • Adăugați manual clienți potențiali importând un fișier CSV.
  • Gestionarea fără efort a tranzacțiilor printr-o conductă avansată de tranzacții care ajută la urmărire, verificări ale probabilității și creșteri de nivel.
  • Creați, gestionați și distribuiți estimări pentru aprobarea clientului.
  • Facturile automate sunt trimise clienților după aprobarea devizelor.
  • Permite utilizatorilor să creeze un profil de companie cu informațiile de bază și elementele de branding.
  • Includeți detaliile clienților și cu ușurință estimările și facturile pentru proiect.
  • Sunt disponibile mai multe șabloane personalizabile pentru estimări și facturi.
  • Clienții pot deschide și pot răspunde la facturi și estimări prin e-mail sau linkuri partajate.
  • Gestionați și urmăriți clienții, facturile și estimările cu un tabel extensibil și o funcție de căutare.
  • Opțiuni de plată flexibile prin bancă și diferite platforme de transfer de bani.

Vcita

CRM și managementul clienților de la Vcita este un plugin WordPress CRM robust, care vă permite să faceți mai mult decât să capturați și să stocați datele clienților. Vă oferă oportunități de vânzări, oferind informații esențiale despre clienții potențiali și automatizarea comunicării cu clienții.

În plus, trimite mementouri și ajută la căutarea, urmărirea și gestionarea clienților potențiali. Veți primi, de asemenea, o versiune mobilă a acestei soluții uimitoare.

Caracteristici cheie:

  • Colectează clienții potențiali încurajând clienții să contacteze site-ul tău.
  • Tablou de bord simplu pentru a gestiona toate informațiile de contact și interacțiunile.
  • Organizați, căutați și editați cu ușurință informațiile despre clienți.
  • Clienții se pot conecta printr-un portal securizat pentru a comunica, a efectua plăți și a încărca documente.
  • Gestionați programele de afaceri prin calendar și stabiliți întâlniri cu clienții și clienții potențiali.
  • Proiectați facturile cu o perspectivă profesională, incluzând detalii și logo-uri esențiale.
  • Clienții pot plăti prin cardul lor de credit sau prin PayPal pentru serviciile dumneavoastră.
  • Creați campanii de e-mail și SMS pentru a vă promova serviciile, ofertele și evenimentele.

WP ERP

WP ERP vă permite să vă gestionați atât site-ul, cât și compania de pe o singură platformă. Este o soluție completă ERP (Enterprise Resource Planning) pentru WordPress. Deservește orice afacere cu trei componente de bază – HR, CRM și CRM. Aceste trei componente pot fi împreună pentru a satisface cerințele dvs. de afaceri.

Caracteristici cheie:

  • Capturați, organizați și gestionați eficient clienții potențiali în cadrul sistemului CRM.
  • Mențineți înregistrări detaliate ale contactelor, inclusiv informații personale și de afaceri.
  • Urmăriți toate interacțiunile cu clienții, inclusiv apelurile, e-mailurile și întâlnirile.
  • Monitorizați și urmăriți potențialele oportunități de vânzare pe parcursul procesului de vânzare.
  • Gestionați ofertele și conductele de vânzări cu etape personalizabile și urmărirea progresului.
  • Creați și atribuiți sarcini, stabiliți termene limită și urmăriți activitățile legate de clienți potențiali și clienți.
  • Integrați-vă cu platformele de e-mail pentru a urmări și gestiona comunicațiile în cadrul CRM.
  • Analizați datele pentru a estima performanța vânzărilor și pentru a lua decizii de afaceri informate.
  • Stocați și organizați documente și fișiere importante legate de clienți potențiali și clienți.
  • Generați rapoarte complete și analizați datele CRM pentru a obține informații și pentru a măsura performanța.
  • Personalizați sistemul CRM pentru a se potrivi cu procesele dvs. de afaceri și integrați-l cu alte instrumente și platforme.

Concluzie

Pluginurile menționate mai sus oferă toate caracteristicile esențiale pe care ar trebui să le includă un CRM. Vă recomandăm să parcurgeți caracteristicile și să implementați soluția care se potrivește perfect cu cerințele dvs. de afaceri.

De asemenea, puteți explora unele pluginuri WordPress fără parolă pentru autentificare fără întreruperi.

x