Cele mai bune 10 instrumente de gestionare a datelor pentru afaceri mijlocii până la mari

Managementul datelor se referă la combinația de concepte, proceduri, procese și practici, precum și la sistemele asociate care oferă unei organizații capacitatea de a-și optimiza resursele de date.

În mod ideal, abilitatea de a extrage cu acuratețe și consecvență informații utile este vitală pentru furnizarea de informații și îmbunătățirea operațiunilor, a productivității, precum și a veniturilor. Ca atare, companiile au nevoie de instrumente relevante pentru a gestiona și gestiona volumele tot mai mari de date.

Astăzi, companiile, consumatorii și o gamă largă de sisteme și aplicații generează cantități din ce în ce mai mari de diferite tipuri de date structurate și nestructurate. Un studiu realizat de IBM a descoperit că oamenii creau aproximativ 2,5 trilioane de octeți de date în fiecare zi. În consecință, aceasta înseamnă că organizațiile creează, colectează sau adună volume mari de date dintr-o gamă largă de surse.

Când sunt bine folosite, datele sunt o resursă valoroasă; cu toate acestea, majoritatea organizațiilor nu au capacitatea sau abilitățile de a obține valoare totală din datele lor.

Unele dintre provocările cu care se confruntă organizațiile cu datele lor includ

  • Incapacitatea de a extrage informații valoroase din cauza lipsei de strategii și instrumente adecvate
  • Încălcări ale politicii și conformității
  • Lipsa unor scopuri și obiective clare
  • Se ocupă de multiple și diferite surse de date, stocare, aplicații și formate.

Din fericire, există o gamă largă de instrumente de gestionare a datelor care permit companiilor să-și analizeze, să stocheze și să-și securizeze datele. Cele mai multe dintre acestea variază în funcție de funcționalitate, scalabilitate, cost și multe altele. Ca atare, alegerea depinde de nevoile unei organizații în ceea ce privește scopul, tipul de date, analiza necesară etc.

Utilizarea instrumentului potrivit vă permite să găsiți oportunități, să îmbunătățiți operațiunile, conformitatea și productivitatea, reducând în același timp riscurile și costurile de afaceri. Cu atât de multe soluții de pe piață, mai jos este o listă cu unele dintre cele mai bune instrumente care vă ajută să obțineți valoare din datele dvs.

Privitor

The Privitor este un instrument de business intelligence și de analiză a datelor mari, cu vizualizare și raportare excelente. Vă permite să explorați, să analizați și să partajați cu ușurință rapoarte într-o gamă largă de formate pentru a se potrivi diferitelor cerințe. În plus, Looker BI, care este un instrument bazat pe web, vă oferă posibilitatea de a colecta și analiza diferite tipuri de date din mai multe surse.

Tablourile de bord ușor de citit vă permit să oferiți tuturor tipurilor de utilizatori rapoartele pe care le pot naviga și înțelege.

Caracteristici cheie

  • Acces ușor la date, analiză aprofundată și raportare
  • Securitate ridicată a datelor
  • Raportare, funcții de tablou de bord și informații excelente
  • Se integrează cu alte instrumente pentru a oferi informații utile
  • Trimiteți alerte atunci când există probleme precum eșecuri ETL, vânzări scăzute, tranzacții frauduloase etc.
  Cum se instalează Proxmox pe un computer Intel NUC sau x86

Looker face parte din Google Cloud acum.

Profisee

Profisee este o platformă simplă, multi-domeniu de gestionare a datelor principale, care este rapid și ușor de configurat și utilizat. Soluția flexibilă și integrată oferă mai multe funcții de gestionare a datelor, acceptând în același timp o gamă largă de surse și formate, pe lângă faptul că permite fluxuri de lucru eficiente în cadrul organizației.

Caracteristicile cheie includ

  • O interfață de utilizator intuitivă, flexibilă și simplă, cu mai multe opțiuni de personalizare
  • Modelare flexibilă
  • Analiza datelor, prezentare și rapoarte digerabile
  • Ușurează gestionarea datelor și procesele de guvernare
  • Gestionare îmbunătățită a înregistrărilor și a evenimentelor
  • Integrare bidirecțională fără întreruperi în timp real
  • Funcții de consolidare, potrivire, standardizare și curățare a datelor
  • Foarte scalabil
  • Accesibil cu planuri de prețuri flexibile.

Tablou

Tablou este un instrument de vizualizare interactiv care permite companiilor să vadă și să înțeleagă datele lor, astfel obținând noi perspective ușor și rapid. Platforma BI transformă datele brute în format ușor de înțeles și analizat. Oferă, de asemenea, combinarea datelor, colaborarea datelor și analiză inteligentă în timp real, pe lângă foile de lucru și tablourile de bord acționabile.

Serverul scalabil, ușor de implementat, platforma de analiză a întreprinderii permite organizațiilor să ia decizii mai bune bazate pe date. Îl puteți implementa pe sisteme Windows sau Linux pe cloud sau pe servere on-premise. De asemenea, Tableau are o arhitectură modernă de date pentru a gestiona, procesa și stoca date din orice sursă, indiferent de tip și dimensiune.

Caracteristicile cheie ale tabloului includ

  • Oferă o conexiune ușoară la diverse surse de date
  • Tablouri de bord interactive care permit explorarea nelimitată a datelor
  • Oferă acces ușor la vizualizări
  • Suport pentru guvernanța datelor, precum și colaborarea securizată și scalabilă, partajarea de tablouri de bord, date, informații și multe altele.
  • Capacitate de analiză cu autoservire.
  • Ușor și rapid de implementat și scalat la cerințele suitei.

Panoplie

Panoplie permite organizațiilor să-și acceseze toate datele într-un singur loc. Instrumentul nativ din cloud permite companiilor să sincronizeze, să combine și să stocheze datele din peste 80 de surse diferite. De asemenea, oferă capacitatea de a vizualiza datele cu o gamă largă de instrumente de business intelligence și analitice.

În general, acesta constă din mai mulți conectori de date nativi, un editor SQL în browser și alte caracteristici pentru asimilarea ușoară și mai rapidă a datelor.

Caracteristicile includ

  • Un tablou de bord intuitiv de gestionare
  • Permite colectarea datelor, gestionarea depozitului de date, optimizarea performanței interogărilor etc
  • Se conectează la instrumentele de BI, de analiză a datelor și de vizualizare, cum ar fi Looker, Tableau și altele.
  • Integrarea datelor permite ingerarea rapidă și fără efort a datelor din baze de date, fișiere și API-uri.
  • Are asimilare automată a datelor, precum și funcții de preprocesare care ajută la eliberarea resurselor.
  7 cele mai bune limbaje de programare pentru învățare automată

Microsoft Power BI

Microsoft Power BI oferă analize și perspective, permițând astfel echipelor să ia decizii rapide bazate pe date. Instrumentul scalabil transformă datele în imagini ușor de partajat, care funcționează pe toate dispozitivele, precum și pe medii cloud și on-premise.

Caracteristicile cheie includ

  • Oferă tablouri de bord și rapoarte personalizate care sprijină colaborarea
  • Explorați vizual și analizați datele într-o singură vizualizare
  • Guvernanța și securitatea datelor încorporate.
  • Combină inteligența artificială cu serviciile de analiză Azure pentru a crește scalabilitatea și capacitatea de a analiza până la petaocteți de date.

IBM InfoSphere Information Server

The IBM InfoSphere Information Server este o platformă ETL on-premise și cloud scalabilă, care permite companiilor să exploreze, să analizeze și să înțeleagă toate datele lor. Funcțiile sale includ capacitatea de a crea, transforma, gestiona și partaja datele, precum și de a urmări sau monitoriza utilizarea, de a aplica politici și de a asigura conformitatea. În plus, instrumentul, care poate gestiona toate aspectele întregului ecosistem de date, indiferent de sursă, format sau sistem, furnizează datele utilizatorilor într-o singură vizualizare de încredere.

Caracteristicile serverului IBM InfoSphere Information includ

  • Identificarea datelor, curățarea, automatizarea, guvernarea, raportarea, monitorizarea, analiza și controlul calității
  • Informații acționabile, permițând astfel liderilor de afaceri să ia decizii bazate pe date
  • Transformarea datelor într-un format ușor de înțeles și de utilizat.
  • Permite integrarea datelor aproape în timp real în diferite sisteme și servicii cloud și on-premise, cum ar fi BI, Data Lakes și multe altele
  • Aliniază activele de date, procesele de afaceri și strategiile pentru a îmbunătăți productivitatea.

Lacuri de date și analiză pe AWS

The Lacuri de date și analiză pe AWS este o platformă Amazon cu un set larg de instrumente și funcționalități care vă ajută să construiți, să optimizați și să gestionați un lac de date pentru analiză. Vă permite să mutați, să stocați și să analizați o gamă largă de tipuri și volume de date. Instrumentul AWS Data Lakes permite echipelor să combine în mod corespunzător datele din diferite surse, să efectueze analizele necesare și să obțină informații profunde, utile.

Mai mult, instrumentul este o soluție robustă pentru a gestiona agilitatea, flexibilitatea și scala de care au nevoie companiile atunci când lucrează cu diferite tipuri, precum și cu volume mari de date.

Componentele majore includ

  • Amazon S3 – stocare temporară sau intermediară
  • Amazon Glacier – backup și arhivare
  • AWS Glue – cataloage de date
  • Amazon Quicksight – Tablouri de bord și vizualizări
  • Amazon EMR – Procesarea datelor mari
  • Amazon Athena – analiză de date bazată pe SQL
  • Amazon Redshift – depozitare de date

Oracle Enterprise Data Management

The Oracle Enterprise Data Management platforma este o soluție de încredere, cuprinzătoare, cu mai multe caracteristici care le permite întreprinderilor să construiască și să gestioneze proiecte bazate pe date. Oferă date de bază autorizate, consolidate și coerente pe care organizațiile le pot folosi pentru analiză și operațiuni.

  Tot ce trebuie să știți despre analiza antetului de e-mail [+6 Best Analyzers]

Oferă analiză în timp real și raportare simplă, permițând astfel echipelor să obțină informații utile.

Alte caracteristici includ

  • O capacitate unificată de gestionare a datelor care acceptă mai multe surse
  • Îmbunătățirea guvernării datelor, a calității, a validării, a controalelor de acces și multe altele
  • Permite respectarea politicilor organizaționale și standard
  • Sprijinirea colaborării interfuncționale și a proceselor de afaceri repetabile
  • Analiză și vizualizare avansată
  • Compatibil cu mai multe versiuni de sisteme de operare Windows și Linux.
  • Suportă baze de date mari, mai multe limbaje de programare, replicări de date, migrări și multe altele.
  • Căutare, descoperire și navigare avansate și flexibile

Informatica PowerCenter

The Informatica PowerCenter este un instrument ETL care oferă o platformă eficientă de integrare a datelor end-to-end. Are o gamă largă de funcții pentru a integra și a transforma date brute, disparate și fragmentate în informații valoroase, de înaltă calitate, pregătite pentru afaceri. Platforma flexibilă este foarte scalabilă pentru a satisface volumul de date, complexitatea și nevoile de afaceri în creștere.

De asemenea, puteți îmbunătăți capacitățile utilizând pachete suplimentare, cum ar fi hub-ul de integrare a datelor, schimbul de date B2B, supliment de productivitate, transformarea avansată a datelor etc.

Alte caracteristici

  • Conectivitate și integrare perfectă pentru a accepta toate tipurile de surse de date
  • Transformare avansată a datelor
  • Sprijinirea implementărilor on-premise și în cloud, cum ar fi Microsoft Azure, serviciile web Amazon și multe altele.
  • Guvernanța datelor și instrument de migrare ușor de utilizat
  • Aplicații și analize de date în timp real
  • Testarea și validarea automată a datelor

Dell Boomi

Dell Boomi este o soluție inteligentă și flexibilă de gestionare a datelor, care permite utilizatorilor să unească ușor și rapid datele și aplicațiile pe diferite dispozitive, canale și platforme. Platforma nativă în cloud este ușor de implementat, securizată și scalabilă pentru a satisface cerințele tot mai mari.

Combină funcții avansate, cum ar fi inteligența încorporată, interfața intuitivă, informații excelente și altele care permit companiilor să gestioneze și să gestioneze datele.

Caracteristici cheie

  • Conectează toate sursele de date și aplicațiile prin infrastructura IT hibridă
  • Sincronizează datele printr-un hub de date central
  • Automatizează majoritatea proceselor, oferind în același timp fluxuri de lucru flexibile și o logică de afaceri
  • Acceptă interoperabilitatea între sistemele interne și cele ale terților.
  • Administrare îmbunătățită a datelor cu capacitatea de a alerta echipele IT atunci când există probleme de introducere a datelor și de duplicare.

Concluzie

Instrumentele de gestionare a datelor oferă o gamă largă de beneficii, permițând astfel organizațiilor să îmbunătățească performanța, eficiența și veniturile. Acestea permit companiilor să reducă costurile operaționale, să ia decizii bazate pe date, să îmbunătățească colaborarea și să respecte diverse reglementări.

În cele din urmă, utilizarea instrumentelor de gestionare a datelor are ca rezultat consolidarea datelor, consistență, proces de securitate și eficiență generală.