Ce este G Suite, oricum?

G Suite este o colecție de produse pentru întreprinderi, cum ar fi Gmail, Drive, Docs, Sheets și așa mai departe, oferite de Google prin intermediul unei platforme de abonament lunar pentru a vă ajuta să vă eficientizați afacerea. Dar care este diferența dintre el și aplicațiile gratuite?

Ce este G Suite?

G Suite, cunoscută anterior ca Google Apps for Work, este un produs Software as a Service (SaaS) care reunește toate instrumentele de productivitate și colaborare bazate pe cloud dezvoltate de Google pentru companii, institute și organizații nonprofit. Inclus cu fiecare abonament, ai acces la adrese Gmail personalizate, Documente, Foi de calcul, Prezentări, Calendar, Drive, Site-uri și mult mai mult.

Care este diferența dintre G Suite și Google Apps gratuit?

Poate părea că multe dintre aceleași aplicații Google sunt disponibile gratuit, dar există câteva funcții cheie care ajută G Suite să se integreze perfect cu compania dvs.

În timp ce majoritatea acestor produse sunt gratuite pentru toată lumea, G Suite adaugă funcții la nivel de întreprindere pentru abonații săi. Unele dintre aceste funcții includ calendare partajate, stocare opțională nelimitată în cloud, comenzi avansate de administrare – cum ar fi adăugarea și eliminarea utilizatorilor, verificarea în doi pași și conectarea unică – și instrumente simple de migrare a datelor pentru a transfera toate datele valoroase ale companiei dvs. în G Suite . În plus, G Suite vine cu gestionarea dispozitivelor mobile, permițându-vă să activați/dezactivați dispozitivele mobile, să controlați ce aplicații sunt activate și să ștergeți de la distanță dacă angajatul devine necinstitor cu un dispozitiv al companiei.

  Cum să descărcați melodii Spotify pentru a le asculta offline

Pe lângă toate aceste funcții deja excelente, G Suite are și adrese de e-mail personalizate pentru domeniul tău. Deci, de exemplu, spre deosebire de un cont Google obișnuit, care folosește „@gmail.com”, atunci când vă înscrieți pentru G Suite, e-mailul fiecărui utilizator va conține domeniul dvs. și va arăta ca „[email protected]”

Notă: trebuie să dețineți deja și să verificați domeniul cu care vă înregistrați pentru a-l utiliza cu G Suite.

Și nu vă faceți griji dacă utilizați deja Outlook, Yahoo sau orice alte servere de schimb de e-mail. Cu G Suite, puteți folosi instrumentul de migrare a datelor pentru a vă transfera toate e-mailurile, calendarul și contactele și pentru a importa direct totul cu ușurință.

Cât costă G Suite?

Înainte de 6 decembrie 2012, Google a oferit o ediție standard gratuită a G Suite cu funcționalitate redusă, care a fost acceptată pentru oricine s-a înscris și și-a înregistrat domeniul înainte de limitare. Acum, prețul depinde de câți utilizatori sunt în compania dvs. care vor folosi serviciul, fiecare nivel oferind mai multe funcții și spațiu de stocare decât versiunea anterioară.

Sunt trei versiuni disponibil pentru întreprinderile mici și mari deopotrivă:

De bază: 30 GB de spațiu de stocare partajat în Drive și Gmail pentru fiecare utilizator. Include toate aplicațiile de productivitate Google, dar nu are Cloud Search (capacitatea de a căuta în întregul conținut al companiei dvs. în G Suite), App Maker (creați aplicații personalizate pentru afacerea dvs.) și Vault (reținerea datelor și eDiscovery pentru G Suite). Costă de bază 6 USD/utilizator/lună.
Afaceri: în esență la fel ca planul de bază, dar are spațiu de stocare nelimitat pentru toți utilizatorii și include Vault, Cloud Search și dezvoltarea de aplicații. Afacerea costă 12 USD/utilizator/lună.
Enterprise: Toate aceleași caracteristici ale planului de afaceri, dar adaugă controale avansate de securitate și administrare, eDiscovery și prevenirea pierderii de date. Enterprise costă 25 USD/utilizator/lună.

  8 cele mai bune instrumente de gestionare a accesului la identitate (IAM)

Dacă gestionați o instituție sau sunteți responsabil cu luarea deciziilor IT a institutului dvs., puteți obține G Suite Education pentru profesori și studenți. G Suite Education are două versiuni pentru institutul dvs.:

G Suite for Education: conține toate instrumentele de productivitate la fel ca G Suite Basic, dar cu spațiu de stocare suplimentar pentru Sites, Drive și Gmail și acces gratuit la Google Vault. G Suite for Education este și va fi întotdeauna gratuit.
G Suite Enterprise for Education: oferă capabilități suplimentare concepute pentru instituții mari, cu capabilități suplimentare de nivel enterprise. Include controale avansate, analiză și căutare îmbunătățite și instrumente de comunicare la nivel de întreprindere. Enterprise for Education costă 4 USD/utilizator/lună pentru profesori și personal și 4 USD/utilizator/lună pentru studenți.

Pentru instituțiile care achiziționează licențe pentru toți profesorii și personalul în 2018 sau 2019, există un preț introductiv special care reduce costurile drastic atât pentru facultate, cât și pentru personal și studenți.

2 USD/utilizator/lună pentru profesori și personal
Gratuit pentru studenții eligibili

Notă: Prețul de lansare este disponibil pentru clienții care achiziționează produsul în 2018 sau 2019. Reînnoirile sunt onorate pentru o perioadă de trei ani de la data semnării contractului inițial, atâta timp cât termenii ofertei introductive sunt întâlniți.

Apoi, în sfârșit, dacă gestionați o organizație nonprofit, Google oferă o altă versiune gratuită pentru organizații nonprofit eligibile care are aceleași funcționalități și caracteristici ca și ediția G Suite Basic și este aproape identică cu G Suite for Education.

Notă: veți avea nevoie de un Cont Google pentru organizații nonprofit și verificați dacă dețineți domeniul nonprofit pe care îl veți folosi pentru a vă înscrie.

  Top 21 de cele mai bune alternative la Adobe InDesign

Cum încep?

După cum am menționat anterior, există diferite versiuni de G Suite din care să alegeți, fiecare oferind funcții ușor diferite, în funcție de cea pe care o alegeți.

Pentru a începe să utilizați G Suite, decideți pentru ce îl veți folosi și alegeți una dintre numeroasele opțiuni care se potrivește cel mai bine nevoilor companiei/institutului dvs.

Google oferă oricui se înscrie pentru prima dată o probă G Suite destul de dulce de 14 zile pentru a vedea dacă se potrivește tuturor nevoilor dvs. dintr-o suită de afaceri.

Tot ce trebuie să faceți este să treceți prin procesul standard de înregistrare – care necesită să introduceți informațiile cardului de credit – să vă activați contul, apoi verificați-vă domeniul. Apoi, înainte de încheierea perioadei de probă, dacă nu mai doriți să utilizați G Suite, anulați abonamentul. În mod implicit, perioada de încercare gratuită de 14 zile este activată pentru toate conturile noi.

Dacă vă place G Suite și doriți să îl utilizați în continuare, nu faceți nimic. Cardul dvs. de credit va fi debitat în funcție de versiunea de G Suite pe care ați ales-o.