Care este mai bine pentru a vă dezvolta afacerea de comerț electronic?

Afacerile online au devenit o parte indispensabilă a stilului de viață modern. Vă oferă confortul de a face cumpărături de oriunde, o mulțime de opțiuni din care să alegeți, să comparați prețurile și ce nu.

Cumpărăturile online cresc exponențial. În 2020, peste 2 miliarde de oameni au făcut cumpărături online, iar vânzările cu amănuntul electronic s-au încrucișat 4,2 trilioane USD în întreaga lume. În plus, pandemia globală a accelerat cererea de cumpărături online, blocarea prevalând peste tot.

Prin urmare, dacă sunteți o întreprindere, un IMM sau chiar un startup care se ocupă de produse de comerț electronic, aveți nevoie de o platformă robustă pentru a vă vinde produsele și serviciile.

Există două soluții excelente pentru asta – Adobe Commerce (anterior Magento) și Shopify și își oferă o concurență dură unul altuia datorită capacităților și utilității lor pentru diferite afaceri. Acest lucru ne aduce la dezbatere – Adobe Commerce vs. Shopify – pentru alegerea celei mai bune platforme pentru magazinul dvs. online.

Să vedem cine câștigă.

Adobe Commerce vs. Shopify: ce sunt acestea?

Este esențial să înțelegem aceste două platforme individual înainte de a intra în Adobe Commerce vs. Shopify: ce sunt ele? comparație cu Shopify. Ne va stabili un teren clar pentru a le compara și atributele lor.

Ce este Adobe Commerce?

Adobe Commerce (anterior Magento) este o platformă de comerț electronic cu sursă deschisă, lansată în 2008 de Magento Inc. Funcționează ca o platformă de coș de cumpărături și un sistem de gestionare a conținutului (CMS) și vă permite să creați site-uri de comerț electronic personalizabile și să gestionați conținutul, catalogul și marketingul.

Adobe Commerce este scris în PHP și folosește mai multe cadre PHP precum Symfony și Laminas. Dezvoltatorul său inițial a fost o companie Varien Inc. cu sediul în California, iar codul sursă al Magento este licențiat sub Open Software License (OSL). În 2018, Adobe Inc. a achiziționat Magento pentru 1,68 miliarde USD.

Până în prezent, peste 100.000 de magazine online au fost construite folosind Magento, software-ul său fiind descărcat de 2,5 milioane de ori. Această platformă oferă un nivel ridicat de personalizare, flexibilitate și scalabilitate pentru a susține magazine online de diferite dimensiuni.

În 2015, Magento a lansat Magento 2 cu scalabilitate îmbunătățită, stocare în cache a paginii și structură de cod, probleme mai mici de blocare a tabelelor, fragmente încorporate și multe altele. Oferă două platforme:

  • Magento Open Source: Este o platformă gratuită și open-source care permite dezvoltatorilor să modifice codul și să-l personalizeze în funcție de cerințele lor.
  • Magento Commerce: Este versiunea premium cu capacitate cloud completă pe care companiile o pot utiliza și optimiza performanța și vânzările magazinului lor. Este disponibil în două tipuri – on-premise (Cloud Edition) și Platform-as-a-Service (Enterprise Edition).

Magento este cel mai bun pentru întreprinderile mijlocii și mari, deoarece este sofisticat și are nevoie de o echipă IT care să se ocupe de crearea și gestionarea magazinului. Unii dintre utilizatorii importanți ai Magento sunt Nike, Jaguar, Landrover, Nestle Nespresso, Liverpool FC și Cox & Cox.

Ce este Shopify?

Shopify este o platformă globală de comerț electronic fondată în 2006 de Tobias Lütke, Scott Lake și Daniel Wienand. Vă ajută să creați un site de comerț electronic folosind instrumente puternice care vă ajută să obțineți mai mulți clienți, să gestionați sarcinile de zi cu zi și să creșteți vânzările.

Shopify este o companie canadiană cu sediul în Ottawa și deservește peste 1.700.000 de companii situate în 175 de țări din întreaga lume, generând vânzări de 200 de miliarde de dolari până în prezent, conform site-ului Shopify.

Această soluție proprietară folosește cadrul Ruby on Rails și oferă o modalitate fără efort de a construi magazine online. Deoarece este o platformă complet găzduită, puteți utiliza Shopify pentru a simplifica crearea magazinului și a le menține. Cu un generator fără cod, puteți chiar să creați magazine fără abilități de programare. În plus, dezvoltatorii experimentați îl pot personaliza pentru a adăuga mai multe funcționalități destul de ușor.

Shopify poate sprijini orice afacere de orice amploare, fie că este vorba de un startup sau de o companie de un miliard de dolari. Cele mai importante mărci care folosesc Shopify sunt The New York Times, BBC, Raymond, Kylie, Gymshark, Red Bull Gmbh, Heinz, David Beckham și Nescafe.

Magento vs. Shopify: Care sunt diferențele?

Diferența principală în această comparație Magento vs Shopify este că Magento este o platformă auto-găzduită pentru a construi magazine online pentru întreprinderi. Cu toate acestea, Shopify este o platformă gestionată complet găzduită. Să înțelegem diferențele lor față de unii parametri definiți mai jos.

  Cele mai bune 10 moduri de a citi benzi desenate online gratuit

#1. Ușurință în utilizare

Platforma de comerț electronic pe care o alegeți trebuie să fie ușor de utilizat, de la crearea site-ului până la gestionarea și întreținerea acestuia. În caz contrar, vă puteți confrunta cu o mulțime de probleme legate de flexibilitate sau aspecte tehnice. În cele din urmă, va afecta site-ul dvs., iar vânzările dvs. pot scădea.

Prin urmare, alegeți o soluție mai simplă pe care o puteți înțelege cel puțin și să faceți remedieri rapide. Și dacă ești dezvoltator, trebuie să poți să te joci cu ea fără efort pentru a-ți economisi timp și efort. Iată cum se compară Magento vs. Shopify în funcție de ușurința de utilizare.

Magento: Curba de învățare a lui Magento este mai abruptă. Deși vine cu o interfață curată, are nevoie de expertiză în codificare pentru crearea și gestionarea magazinului. Prin urmare, trebuie să angajați un dezvoltator care să se ocupe de site-ul sau să-l învețe, ceea ce, desigur, va dura mult timp înainte să puteți deveni dezvoltator.

În plus, configurația Magento este puțin complexă, pentru care noii dezvoltatori pot solicita uneori îndrumare. Deci, dacă nu știți cum să codificați sau nu aveți un dezvoltator, este mai bine să treceți peste el. În caz contrar, nu veți putea să vă construiți site-ul așa cum doriți sau să efectuați remedieri specifice dacă este necesar urgent. Dacă aveți un dezvoltator calificat, acesta poate face minuni pentru dvs. Dar concluzia este că Magento nu este ușor de utilizat.

Shopify: Shopify este mult mai ușor de utilizat în comparație cu Magento. Indiferent dacă ești sau nu dezvoltator, îl poți folosi pentru a crea un site, a-l gestiona și a-l întreține. Vine cu un generator de site-uri cu drag-and-drop, teme și extensii pentru a vă ușura lucrurile. Puteți să vă personalizați magazinul sau să faceți modificări rapide cu ușurință și să găsiți toate funcțiile în tabloul de bord administrativ. Și dacă întâmpinați probleme, puteți oricând să vorbiți cu furnizorul dvs. de găzduire.

Rezultat: Shopify câștigă acest punct.

#2. Comparație de caracteristici

Alegerea între Magento și Shopify depinde de câte funcții utile obțineți pentru a satisface nevoile funcționale ale magazinului dvs. Iată cum stau lucrurile pentru două platforme de comerț electronic.

Magento: Magento oferă o gamă largă de funcții pentru a satisface o varietate de cerințe de afaceri diferite, indiferent dacă aveți o afacere de dimensiune medie sau o întreprindere. Unele dintre caracteristicile sale grozave sunt:

  • Caracteristici de bază: Magento oferă diverse funcții, cum ar fi coșuri de cumpărături, colecții, module de plată, pagini de produse și funcții încorporate.
  • Gestionarea stocurilor: Puteți crea produse nelimitate și le puteți vinde. Dar, deoarece este auto-găzduit, este posibil să găsiți performanțe reduse dacă adăugați prea multe produse.
  • Coduri de reducere și cupoane: Puteți oferi clienților coduri de reducere și cupoane oricând doriți.
  • Capacitate multilingvă: Oferă asistență multilingvă ca caracteristică încorporată pentru a vă ajuta să ajungeți la clienții globali.
  • Blogging: Puteți adăuga o secțiune de blog în magazinul dvs. cu ajutorul unui dezvoltator și o puteți personaliza după cum doriți.
  • Marketing și promovare: Magento permite vânzări în plus, vânzări încrucișate, sondaje, articole vizualizate recent, liste de dorințe și multe altele.
  • Alte caracteristici: include mai multe funcții precum urmărirea comenzilor, notificarea prin e-mail, raportare avansată, segmentarea clienților, buletine informative, recuperarea coșului abandonat și multe altele.

Shopify: Caracteristicile sale sunt de bază, nu la fel de avansate precum Magento, dar pot fi suficiente pentru un startup sau o afacere mică. Iată câteva caracteristici:

  • Caracteristici de bază: La fel ca Magento, primești coșuri de cumpărături, pagini de produse, colecții, module de plată și așa mai departe. Dar dacă doriți să aveți câteva funcții avansate, este posibil să aveți nevoie de o extensie.
  • Gestionarea stocurilor: Shopify permite adăugarea cu ușurință de produse nelimitate. Aici, Shopify excelează pentru că se integrează direct cu o aplicație de inventar dropshipping.
  • Coduri de reducere și cupoane: Dacă aveți planul de bază Shopify, această funcție nu este disponibilă.
  • Suport multilingv: Nu oferă suport multilingv direct; veți avea nevoie de o aplicație și să o integrați cu magazinul dvs. Sau puteți angaja un dezvoltator care să îl codeze personalizat pentru dvs.
  • Blogging: Shopify oferă o funcționalitate de blogging ușor de utilizat.
  • Marketing și promovare: Obțineți hărți de site, integrare în rețelele sociale, etichete SEO, anteturi personalizabile, metadate, chei URL etc.
  • Alte caracteristici: include gestionarea magazinului, analize detaliate (nu în planul de bază), raportare, recuperarea coșului abandonat și multe altele.

Câștigător: Shopify oferă mai multe funcții.

#3. Teme și modele

Designul site-ului web este esențial, deoarece este primul lucru pe care clienții tăi îl observă în magazinul tău. Astfel, să comparăm Magento cu Shopify pe baza temelor, șabloanelor și modelelor pe care le oferă.

Magento: Lista de teme a Magento este destul de limitată. Există aproximativ 16 teme în total și aveți atât opțiuni gratuite, cât și cu plată. Dintre acestea, 10 sunt receptivi pentru dispozitive mobile și îi puteți face pe alții să răspundă folosind cod.

  Procesează minarea explicată în 5 minute sau mai puțin

În plus, dacă sunteți dezvoltator, puteți crea singur teme și vă puteți actualiza design-urile, dar are nevoie de codare extinsă. În plus, puteți include slidere de produse, animații, buletine informative etc., în magazin. Cu toate acestea, capacitatea sa de personalizare este mai mare.

Shopify: Are o colecție vastă de teme, peste 100 de teme gratuite și plătite pentru a experimenta. Puteți folosi editorul de teme Shopify pentru a personaliza o temă și pentru a face designul mai potrivit în funcție de cerințele magazinului dvs.

Apoi, puteți adăuga fără efort conținut, imagini ale produselor, sigle etc., în magazinul dvs., fără bătăi de cap. Aveți opțiunea de a crea teme de la zero utilizând generatorul intuitiv de glisare și plasare și adăugând elemente noi. De asemenea, puteți include cu ușurință imagini, logo-uri și conținut, gestionați culorile, modificați aspectul acestora și multe alte capabilități.

Câştigător: Shopify.

#4. Performanță și viteză

Viteza este un aspect vital al succesului magazinului dvs. online. Chiar și o a doua întârziere vă poate reduce ratele de conversie, iar clienții nu vor rămâne pe pagină dacă este lentă.

Magento: Dacă vă găzduiți singur magazinul, sunteți responsabil să aveți grijă de viteza și performanța acestuia. Iar dacă luați servicii de găzduire, viteza va depinde de furnizorul de găzduire și de tehnologiile lor de optimizare a site-ului. Deci, dacă ai o echipă, poate ești bun. Dar dacă nu, puteți obține ajutor profesional de la dezvoltatorii Magento.

Shopify: Deoarece este o soluție complet găzduită, care are grijă de viteza și performanța site-ului. Magazinele Shopify sunt relativ mai rapide și nu te-ai confrunta cu multe probleme decât dacă adaugi prea multe produse și extensii. Și dacă apare vreo problemă, va trebui să contactați Shopify și să o rezolvați.

Câştigător: Nu există un câștigător clar, deoarece viteza și găzduirea vor depinde de gazdă.

#5. Gazduire si securitate

Găzduirea și securitatea sunt factori serioși care necesită atenția ta. Furnizorul dvs. de găzduire trebuie să ofere o soluție scalabilă, ușor de utilizat și bogată în funcții, care să vă ajute să vă creați și să gestionați rapid site-ul, asigurând în același timp securitatea.

Magento: După cum s-a explicat mai sus, Magento poate fi auto-găzduit sau ar trebui să luați un serviciu de găzduire terță parte, cum ar fi Necesar. Poate costa câțiva dolari pe lună, pe baza diferitelor niveluri de preț. În plus, aveți opțiunea de a schimba gazda dacă nu vă plac serviciile.

Pentru securitate, Magento oferă măsuri stricte, cum ar fi protecția împotriva cross-site scripting (XSS) și clickjacking. De asemenea, emit corecții și remediază vulnerabilități pentru a oferi siguranță maximă posibilă. În plus, puteți beneficia de o soluție de găzduire cu caracteristici de securitate impresionante pentru a vă proteja și mai mult magazinul.

Shopify: Deoarece Shopify este o platformă de comerț electronic complet gestionată, nu trebuie să găsiți o soluție de găzduire web. Ele oferă toate caracteristicile incluse pentru a vă rula site-ul fără efort. Cu toate acestea, nu aveți opțiunea de a schimba gazda.

Pentru securitate, Shopify se ocupă de corecții de securitate regulate, actualizări și instalează certificate de securitate. Oferă criptare SSL și este compatibil cu PCI pentru a securiza datele confidențiale. Cu toate acestea, dacă doriți protecție în avans, va trebui să contactați Shopify; nu poți face lucrurile în mod independent.

Câştigător: Pentru găzduire, nu există un câștigător clar. Pentru controlul securității, câștigătorul este Magento.

#6. Instrumente de vânzări și marketing

Platforma dvs. de comerț electronic are nevoie de un set bun de instrumente de vânzări și marketing pentru a ajunge la mai mulți oameni și pentru a genera mai multe venituri.

Magento: Are un număr limitat de instrumente de vânzări și marketing. Instrumentele sale de vânzare sunt recuperarea coșului abandonat, stabilirea unui preț fix și reduceri procentuale, personalizarea comenzii și vânzarea pe mai multe canale precum eBay, Amazon, Instagram etc.

Instrumentele de marketing ale Magento nu sunt la fel de avansate ca cele ale Shopify. Veți avea nevoie de extensii și aplicații de marketing pentru a rula campanii și a crea strategii. Cu toate acestea, instrumentele sale SEO sunt bune, care vă permit să editați adrese URL, metaetichete, descrieri ale paginilor, titluri de pagini și să urcați pe scara în clasamentul motoarelor de căutare.

Shopify: Unele dintre instrumentele fantastice de vânzări sunt recuperarea căruciorului abandonat, opțiunea de a vinde produse atât digitale, cât și fizice, vânzarea pe mai multe canale precum Amazon, Instagram, Facebook, etc. De asemenea, puteți colabora cu numeroase servicii de curierat, cum ar fi USPS, UPS, Canada Poștă și DHL Express.

Shopify oferă instrumente de marketing excelente prin integrări terțe și puteți vinde direct pe diverse platforme. Pentru SEO, Shopify se bazează pe aplicații pentru a edita etichetele alternative ale imaginilor, titlurile paginilor și multe altele.

  Cel mai bun marketing afiliat – Ghid pentru începători

Câştigător: Pentru vânzare și marketing, Shopify este mai bun, dar Magento este mai bun pentru controlul SEO.

#7. Aplicații și suplimente/extensii

Puteți folosi aplicații și suplimente sau extensii pentru a adăuga mai multe funcționalități magazinului dvs. și pentru a-l face și mai atractiv pentru clienți. Atât Magento, cât și Shopify acceptă o mulțime de aplicații și suplimente.

Magento: Puteți obține peste 5.000 de aplicații și extensii în Magento Marketplace, inclusiv opțiuni gratuite și plătite. Sunt disponibile pentru SEO, procesarea plăților, vânzări, adăugarea de reduceri și cupoane, e-mailuri, crearea de campanii, inserarea de bannere și multe altele. Cu toate acestea, este posibil să aveți nevoie de unele abilități de codare pentru a instala și, fără cunoștințe adecvate, puteți da greșelii în timp ce instalați extensii.

Shopify: De asemenea, are mii de aplicații și extensii din care să aleagă, atât plătite, cât și gratuite. Sunt disponibile pentru marketing prin e-mail, platforme de social media, transport, adăugarea de insigne digitale, analiză și așa mai departe. Deși lista este mai mică decât a lui Magento, instalarea și utilizarea lor în magazinul dvs. este mult mai ușoară.

Câştigător: Dacă sunteți dezvoltator, Magento este mai bun cu suplimente și extensii. Dacă nu ești, folosește Shopify.

#8. Asistență pentru clienți și comunitate

Asistența pentru clienți este o necesitate, mai ales dacă nu aveți prea multe cunoștințe despre aspectele tehnice ale magazinului dvs. online. Și dacă vă confruntați cu o problemă, veți avea nevoie de asistență pentru clienți receptivă și rapidă pentru a vă ajuta.

Magento: Magento are o comunitate puternică de sute și mii de dezvoltatori din întreaga lume. Aceasta înseamnă că puteți găsi cu ușurință dezvoltatori pentru proiectul dvs. De asemenea, are ghiduri excelente de utilizare pentru a învăța pas cu pas crearea unui magazin.

În plus, Magento oferă asistență dedicată 24/7 în Magento Commerce și Commerce Cloud. Folosind ediția open-source, puteți învăța prin intermediul o mulțime de resurse precum tutoriale, bloguri, videoclipuri etc., disponibile online. În plus, puteți solicita sprijin și de la compania dvs. de găzduire web.

Shopify: Shopify are, de asemenea, o comunitate mare pe tot globul, în peste 175 de țări. Deoarece este o platformă găzduită, nu trebuie să angajezi neapărat un dezvoltator pentru a-ți crea și gestiona magazinul.

Oferă asistență 24/7 prin telefon și chat live, asistență pentru rețelele sociale, asistență prin e-mail și un centru de ajutor. În plus, puteți beneficia de asistență avansată de specialitate și puteți învăța prin tutoriale video și îndoieli clare pe forumul comunității lor.

Câştigător: Shopify.

#9. Procesoare de prețuri și plăți

Ce serviciu alegeți depinde în principal de bugetul dvs. Așadar, este vital să comparați Adobe Commerce cu Shopify pe baza prețurilor și a mijloacelor de procesare a plăților pe care le acceptă.

Magento: Magento are trei ediții – una gratuită și două cu plată. Cu toate acestea, veți avea nevoie de o soluție de găzduire web pentru a vă alimenta magazinul dacă nu doriți să vă autogăzduiți. Soluțiile de găzduire web sunt disponibile de la 5 USD/lună până la 200 USD/lună.

În plus, dacă aveți o întreprindere mare și aveți nevoie de capabilități extinse în Magento, puteți contacta echipa de vânzări pentru a obține prețuri personalizate pentru edițiile plătite.

Pentru procesarea plăților, Magento oferă peste 150 de gateway-uri, destinate în primul rând companiilor mai mari. Include atât opțiuni plătite, cât și opțiuni gratuite, cum ar fi PayPal, Stripe, WorldPay, Converge și multe altele. Cu toate acestea, este posibil să necesite ceva muncă pentru a instala, astfel încât este posibil să aveți nevoie de un dezvoltator.

Shopify: Cu găzduirea inclusă, simplifică prețul, deoarece nu aveți nevoie de găzduire terță parte. Oferă trei planuri de prețuri:

  • Shopify Basic: 29 USD/lună, pentru 2 conturi, 4 locații de inventar, 2% taxe de tranzacție
  • Shopify: 79 USD/lună, pentru 5 conturi, 5 locații de inventar, 1% taxe de tranzacție
  • Shopify avansat: 299 USD/lună, pentru 15 conturi, 8 locații de inventar, taxe de tranzacție de 0,5%.

Shopify acceptă peste 100 de gateway-uri pentru procesarea plăților, inclusiv Apple Pay, Amazon Pay, Stripe, PayPal și multe altele. În plus, aveți opțiunea de a utiliza Shopify Payments, care necesită zero comisioane pentru tranzacții.

Câştigător: Procesul de plată Shopify este mai ușor de utilizat, iar pentru prețuri, este o egalitate.

Concluzie: Care este mai bine – Adobe Commerce sau Shopify? 🤔

Este dificil să faci o declarație despre care dintre ele este mai bună. Alegerea platformei de comerț electronic depinde în mare măsură de cerințele dvs., de amploarea și dimensiunea afacerii, de buget și de abilitățile de dezvoltator.

Dacă nu sunteți un codificator, doriți o platformă ușor de utilizat și nu doriți să angajați un dezvoltator pentru a vă crea și întreține magazinul, Shopify poate fi o opțiune mai bună pentru dvs. De asemenea, se aplică întreprinderilor la scară mică, startup-urilor și freelancerilor cu bugete limitate în mână.

Cu toate acestea, dacă aveți o afacere la nivel de întreprindere, posibil răspândită în întreaga lume și doriți să aveți o soluție complet personalizabilă pentru a satisface cerințele dumneavoastră extinse, puteți alege Adobe Commerce. Poți să angajezi un dezvoltator și să-l lași să se ocupe de totul pentru tine. În plus, îl puteți asocia cu un serviciu de găzduire web bun pentru a vă bucura de o experiență găzduită, de funcții și de mai multe beneficii.

Necazurile de transport? Iată cele mai bune API-uri de expediere pentru afacerea dvs., pentru a economisi timp și bani.