Angajați cel mai bun fotograf de produs pentru ideea dvs. de un milion de dolari [9 Resources]

Nimic nu este mai bun decât fotografia de produs de înaltă calitate atunci când vine vorba de a convinge oamenii să-ți cumpere produsele.

Fotografia de produs este o parte esențială a afacerii dvs. Trebuie să o iei în serios pentru a genera mai multe vânzări pentru marca ta.

Deoarece cumpărăturile online sunt în plină expansiune, este necesar să înțelegem importanța fotografiilor produselor. Dacă nu încărcați imagini de înaltă calitate ale produselor dvs., cu siguranță pierdeți o mulțime de conversii de vânzări.

Oricine vă vizitează site-ul web va fi atras de imagini. Când prezentați imagini de înaltă calitate ale produselor dvs., îi faceți pe vizitatori să rămână pe site-ul dvs. Acest lucru vă va crește în cele din urmă vânzările.

În prezent, imaginile sunt considerate a fi cea mai importantă parte a marketingului. Clienții și vizitatorii își fac o idee mai bună datorită imaginilor.

Brandurile angajează adesea fotografi de produs pentru a atrage atenția publicului asupra ideii lor de un milion de dolari. Fotografia de produs bună vă poate ridica vertiginos afacerea. Dacă o faci greșit, poți chiar să-ți distrugi întreaga afacere. Deci, este necesar să angajați fotograful de produs potrivit.

Înainte de a trece la importanța fotografiei de produs pentru afacerea dvs., permiteți-ne să înțelegem puțin mai multe despre aceasta.

Ce este fotografia de produs?

Fotografia de produs este arta de a surprinde o fotografie a produsului sau serviciului în cea mai bună iluminare. Acesta este un pas crucial în marketingul oricărei afaceri. Nu este vorba doar de prezentarea produsului, ci și de construirea încrederii în rândul clienților potențiali.

Anterior, doar companiile mari au participat la acest tip de marketing. În prezent, nicio companie nu se poate susține pe rețelele sociale fără fotografii ale produselor. Este cea mai bună modalitate de a-și comercializa produsele sau serviciile.

Aici produsul este prezentat în cel mai bun mod posibil prin:

  • Iluminare de cea mai bună calitate
  • Unghiuri adecvate ale camerei
  • Fundal adecvat
  • Utilizarea diferitelor elemente pentru a prezenta produsul în cel mai bun mod

Se vede adesea că oamenii cumpără produse doar văzându-și fotografiile. Dacă doriți să atrageți vizitatorii cu produsele dvs., trebuie să vă concentrați mai mult pe fotografia de produs.

Fotografia de produs este o metodă fundamentală de publicitate pentru mărci și companii. Cu cât poți încadra mai puternic estetica, cu atât mai puternic este impactul asupra potențialilor clienți.

Acum că aveți o idee despre fotografia de produs, să înțelegem nuanțele acesteia.

Cum se face fotografia de produs?

Fotografia de produs nu este aceeași pentru fiecare categorie. Așa cum vedeți diverse produse în magazine, fotografiile produselor vin și în mai multe stiluri.

Fotografiile produsului vor depinde de produsul și marca dvs. Unele dintre cele mai comune fotografii de produs sunt:

Lovituri individuale

Aceste tipuri de fotografii ale produselor conțin doar un singur produs în cadru. Veți găsi astfel de imagini folosite în cataloagele de produse și imagini banner pentru prezentarea produsului.

Fotografii de grup

Acest tip de fotografie de produs este folosit pentru prezentarea unui kit de produs sau a unei întregi colecții de produse. Este utilizat pe scară largă pentru postări și reclame pe rețelele sociale.

Fotografii de stil de viață

Aici vă prezentați produsele în acțiune. De exemplu, un model arată cum puteți utiliza produsul companiei. Acestea sunt perfecte pentru canale vizuale, reclame, rețele sociale și multe altele.

Shot-uri la scară

Nu este ușor să cunoști dimensiunile unui produs în realitate. Fotografiile la scară sunt locul în care vă păstrați produsul cu ceva folosit în viața de zi cu zi, astfel încât clienții să își poată face o idee despre comparație.

Fotografii detaliate

Dacă fotografiați produse cu mici complexități, cum ar fi bijuterii, atunci trebuie să alegeți fotografii detaliate. Acest lucru vă va ajuta să subliniați spectatorilor toate micile detalii și caracteristici.

Fotografii de ambalare

Clienților le pasă de o experiență bună de cumpărături. Când distribuiți o fotografie de ambalaj, aceștia își fac o idee perfectă despre modul în care vor primi produsul.

  Cum să sincronizați fețele pe dispozitive în Apple Photos

Cum să obțineți fotografia perfectă?

Acestea sunt diferitele tipuri de fotografii pe care le puteți face în fotografia de produs. Este mai mult pentru a face o fotografie perfectă a oricărui produs.

Configurarea fundalului

Configurarea fundalului potrivit vă va ajuta să păstrați produsul în centrul atenției și să simplificați procesul de editare pentru dvs. Cel mai bun lucru pe care îl poți face este să folosești un fundal alb pentru obiecte întunecate ca produse.

O suprafață albă și un fundal alb vă pot ajuta să oferiți o notă perfectă fotografiilor produselor dvs. Puteți aranja această configurație și acasă.

Configurarea produsului

Pentru a aduce produsul în lumina reflectoarelor, trebuie să-l aranjați corect. Asigurați-vă că produsul este centrat și așezat pe o suprafață plană.

Dacă înfățișați orice produs mic, cum ar fi bijuterii, puteți folosi chiar și benzi și puncte de lipici. Puteți folosi manechine sau aranja un model pentru fotografii de stil de viață pentru îmbrăcăminte.

Reglarea luminii

Ori de câte ori vine vorba de fotografie, cel mai critic aspect este iluminarea. Crearea unui mediu de iluminare perfect pentru fotografia de produs poate avea un impact semnificativ asupra fotografiilor. Puteți regla cu iluminarea naturală disponibilă sau puteți configura iluminarea artificială adecvată.

Trebuie să reglați cantitatea potrivită de luminozitate pentru a captura produsul în cel mai bun mod posibil.

Folosind accesoriile potrivite

Capturarea detaliilor minime este posibilă numai cu o viteză mică a obturatorului și este aproape imposibil să țineți camera nemișcată suficient de mult. Deci, este întotdeauna mai bine să folosiți un trepied pentru a nu obține niciodată o fotografie neclară.

Poate părea cel mai elementar lucru, dar trebuie să vă concentrați mai mult în timp ce selectați camera. Dacă te gândești să intri în lumea fotografiei ca profesionist, ar trebui să fii foarte selectiv în momentul achiziționării camerei.

Dacă aveți un iPhone, atunci sunteți gata. Trebuie să ajustați setările iPhone-ului dvs. conform cerințelor pentru a obține o fotografie excelentă.

Faceți mai multe fotografii

Este întotdeauna recomandat să faceți mai multe fotografii în timp ce fotografiați. Primele ar putea fi puțin ruginite. Încercați să faceți fotografii din diferite unghiuri și poziții pentru a vedea care arată cel mai bine.

După ce ați făcut o cantitate bună de imagini, le puteți încărca pe laptop pentru a vedea cum ați procedat. Chiar dacă unele ar putea să nu arate bine, există șanse mari să o găsiți pe cea potrivită atunci când ați făcut clic pe mai multe fotografii.

Acum, ai o idee perfectă despre cum să faci fotografie de produs. Totuși, cel mai bine este să angajați un fotograf de produs profesionist pentru rezultate mai bune.

În prezent, este prea mare importanță a fotografiei de produs pe piață pentru fiecare brand.

Spune-ne pe scurt despre asta.

Importanța fotografiei de produse pentru afaceri

Fotografia de produs bună este factorul de evidențiere atât pentru afacerile tradiționale, cât și pentru cele de comerț electronic. Oamenii se bazează mai mult pe fotografii pentru că nu pot verifica singuri produsele înainte de a cumpăra.

Se vede adesea că produsele cu imagini de înaltă calitate sunt achiziționate mai mult decât cele fără fotografii sau cu fotografii de calitate scăzută. În plus, conținutul vizual este distribuit mai mult pe diferite platforme de social media. Așadar, faceți mai ușor pentru oameni să vă distribuie produsele online.

Pentru a vă fi ușor de înțeles, iată câteva beneficii ale fotografiei de produs.

Încurajează vânzările

Motivul principal pentru fotografia de produs este acela de a genera mai multe vânzări și de a atrage vizitatori. Când evidențiați caracteristicile produsului cu fotografii de înaltă calitate, faceți ca produsele să arate mai bine decât cele ale concurenților.

Crește prezența în rețelele sociale

Oamenii își petrec mult timp online pe diferite platforme de socializare. În prezent, conținutul vizual atrage mai multă atenție în comparație cu conținutul bazat pe text.

Puteți ajunge la un public mai larg prin intermediul rețelelor sociale, cu fotografii excelente de produs. Veți vedea oameni împărtășind fotografiile cu produsele dvs. pe rețelele de socializare, crescând în cele din urmă vânzările.

Îmbunătățește SEO

Fotografiile produselor vor îmbunătăți SEO-ul site-ului dvs. Pe măsură ce site-ul tău se clasează mai sus, vei primi mai mulți vizitatori. Motorul de căutare va plasa magazinul dvs. online în top atunci când veți pune fotografii de înaltă calitate, relevante și detaliate.

Influențează comportamentul consumatorului

Indiferent de produsul pe care îl vindeți, puteți crea o atmosferă perfectă pentru clienți cu fotografia de produs potrivită. De exemplu, dacă vă place să vindeți produse ecologice, puteți configura fotografia de produs cu o fermă în fundal. Acest lucru va oferi clienților o atmosferă ecologică.

  Ce înseamnă „OTOH” și cum îl folosiți?

Ilustrează Brand Persona

Fotografia de produs a site-ului dvs. va reflecta personalitatea și calitatea mărcii dvs. Imaginile de stoc sunt o opțiune bună, dar dacă doriți să construiți credibilitatea mărcii dvs., atunci trebuie să alegeți fotografii autentice ale produselor și serviciilor dvs.

Fotografiile autentice vor spori încrederea oricărui client față de marca dvs. Așadar, este întotdeauna mai bine să alegeți fotografii cu produse, decât doar imagini de stoc.

Acești factori vă vor ajuta să înțelegeți importanța fotografiei de produs pentru afacerea dvs. Este o alegere excelentă să investești în fotografia de produs, deoarece va aduce profituri excelente pe linie.

După cum știți, este întotdeauna mai bine să lăsați o activitate specifică profesioniștilor. Același lucru este și cu fotografia de produs. Dacă te gândești să angajezi un fotograf profesionist de produs, poți obține potrivirea potrivită de pe diverse platforme. Nu este nevoie să cauți un fotograf de produs lângă mine pe Google, deoarece anumite platforme te pot conecta direct cu ele.

Există o mulțime de locuri pentru a angaja freelanceri. Dar este mai bine să mergeți cu site-uri web de încredere pentru angajări mai bune. Să ne uităm prin unele dintre aceste platforme.

Fiverr

Fiverr este prima platformă care vine în minte oricui este vorba de angajarea freelanceri. Indiferent de tipul de serviciu de care aveți nevoie, aici puteți găsi freelancerul potrivit.

Fiverr ușurează să parcurgeți întregul portofoliu al oricărui freelancer chiar înainte de a-l contacta. Deci, poți contacta doar pe cineva a cărui muncă te impresionează. În plus, puteți obține o ofertă personalizată în câteva minute datorită sistemului de mesagerie Fiverr.

Nu este nevoie să mergeți cu procesul complicat de angajare. Trebuie doar să găsești un freelancer cu abilitățile de care ai nevoie, să-l contactezi, să fii de acord asupra condițiilor de lucru și de preț și ai o afacere. Acest proces simplu face din Fiverr prima alegere pentru oameni pentru a angaja freelanceri.

Upwork

Upwork urmează o abordare puțin diferită în comparație cu Fiverr. Dacă așteptați cu nerăbdare să angajați un fotograf de produs sau un freelancer pe termen lung, Upwork vă va ușura munca. Procesul de facturare este simplificat pe Upwork, deoarece este ușor de urmărit orele lucrate.

Freelancerii pot crea un profil foarte detaliat pentru a-și prezenta abilitățile și expertiza pe platformă. Indiferent de bugetul dvs. pentru fotografia de produs, aici puteți găsi persoana potrivită pentru a face treaba.

Upwork este cea mai bună platformă pentru urmărirea și facturarea simplă a fotografilor de produse independenți.

Snappr

Snappr este ca o soluție unică pentru crearea de conținut vizual. Fie că sunteți în căutarea unui freelancer care să se ocupe de o ședință foto cu un singur produs sau dacă aveți nevoie de milioane de fotografii, vă puteți baza pe Snappr pentru a se ocupa de totul pentru dvs.

Puteți intra în contact cu fotografi profesioniști din împrejurimi. Cel mai bun lucru aici este că poți angaja orice fotograf talentat chiar și cu un preaviz de doar două ore. Puteți rezerva o singură fotografie de produs la cerere în mai puțin de 60 de secunde, conform nevoilor dvs.

În plus, Snappr oferă și un software puternic pentru a automatiza toate procesele de creare a conținutului vizual pentru afacerea dvs. Dacă afacerea dvs. necesită 50 sau mai multe piese de conținut vizual în fiecare lună, aceasta este alegerea potrivită.

Toptal

Toptal este o altă platformă utilă dacă așteptați cu nerăbdare să angajați freelanceri pe termen lung, fără să luați în considerare un angajat cu normă întreagă. Independenții de pe Toptal sunt aleși cu atenție datorită abilităților și expertizei lor.

Atunci când angajezi un fotograf de produs, este necesar să alegi unul talentat. Toptal vă va ajuta să găsiți un fotograf calificat pe bază de independent, care să se potrivească nevoilor dumneavoastră.

Dacă sunteți în căutarea unor profesioniști calificați și cu înaltă pregătire, cu siguranță ar trebui să verificați Toptal. În plus, nu există niciun risc înainte de a te angaja aici. Primești o probă de 2 săptămâni, astfel încât să nu ajungi să angajezi persoana greșită.

Liber profesionist

Liber profesionist este folosit de o mulțime de întreprinderi mari pentru angajarea de freelanceri calificați. Procesul de aici este destul de simplu. Trebuie doar să vă înscrieți pe platformă și să publicați cerințele dvs. Odată ce ați terminat, trebuie să așteptați ca freelancerii să licitați pentru proiectul dvs.

  15 proiecte Python pentru începători de practicat și de învățat

Cel mai bun lucru despre Freelancer este că termenii de plată sunt destul de flexibili. Puteți să angajați un fotograf de produs independent și să-i plătiți fie la oră, fie pentru întregul proiect. Există chiar și un sistem de plată pentru etape, astfel încât trebuie să plătiți doar atunci când proiectul atinge obiectivul specificat.

Aplicația Freelancer facilitează urmărirea proiectului chiar și atunci când nu vă aflați în fața laptopului sau a desktopului.

Deoarece există o mulțime de fotografi pe platformă, veți găsi destul de ușor să alegeți fotograful de produs potrivit pentru nevoile dvs. de afaceri.

Acestea au fost unele dintre cele mai bune platforme pentru a găsi fotografi de produse talentați.

Când vine vorba de fotografia de marcă, se recomandă să cheltuiți puțin mai mult pe calitate.

Acum, să ne uităm prin câteva organizații specializate pentru fotografia de produs.

Fotografie de produs Organizatii specializate

Dacă nu doriți să mergeți cu freelanceri, puteți chiar să mergeți cu organizații specializate în fotografia de produs. Aceste organizații au o echipă de profesioniști pentru a îndeplini fiecare sarcină.

Squareshot

Squareshot este o organizație profesională specializată în fotografie de produse. Puteți completa lista lor de constructori de fotografii pentru a obține o cotație specifică bazată pe imaginile și unghiurile alese. Acum, nu trebuie decât să expediați produsele cu o etichetă de livrare preplătită la studioul lor.

Veți primi notificări instantanee prin e-mail pentru fiecare pas. Veți fi anunțat când produsele dumneavoastră sunt expediate la studio, livrate și chiar când începe ședința foto.

Pe măsură ce imaginile sunt gata, veți primi un link cu toate fotografiile. Puteți solicita modificări dacă ceva nu corespunde cerințelor dvs. Odată ce totul este gata, Squareshot vă va trimite produsele înapoi și veți avea, de asemenea, fotografii de înaltă calitate.

Studiouri foto profesionale

Dacă doriți o fotografie de produs uimitoare, ar trebui să verificați Pro Photo Studios. Echipa lor folosește echipamente și tehnologie de ultimă generație pentru a face fotografii uimitoare ale produselor. Puteți obține fotografii de produs în funcție de nevoile dvs., cu detalii de ultimă generație.

Indiferent pentru ce platformă aveți nevoie de fotografii, veți obține setul perfect de fotografii ale produsului. După cum sugerează și numele, sunt complet profesioniști în ceea ce fac.

Fotografie produs

Întregul proces de obținere a fotografiilor de produs este destul de simplu cu Product Photo. Pur și simplu trebuie să plasați o comandă online fără cerințe pentru plăți în avans. Următorul pas este să vă expediați produsele la locația solicitată, iar apoi echipa lor de experți va începe să lucreze la fotografiile dvs.

Fotografia profesională va avea loc de către echipa de experți din studio. Deoarece s-au terminat cu fotografia de produs, puteți revizui fotografiile. Dacă sunteți mulțumit de poze, puteți efectua direct plata. Dacă nu, puteți cere echipei să facă toate modificările necesare în unghiuri, fundal sau orice altceva.

Thrive Product Studio

Faceți clic pe imaginile produselor care vă sporesc vânzările Thrive Product Studio. Indiferent dacă doriți să obțineți fotografii cu produse pe alb sau să comandați fotografii în stil de viață, puteți obține servicii de calitate excelentă aici.

Vă puteți aștepta la fotografii de înaltă calitate în alb pentru a vă prezenta produsele pe platformele de comerț electronic. Chiar dacă doriți să vă surprindeți produsul în scenarii în timp real, puteți consulta serviciile lor de fotografie în stil de viață.

Puteți cere atâtea modificări câte aveți nevoie pentru a obține imaginea perfectă pentru produsul dvs.

Deci, acestea sunt câteva organizații profesionale care vă pot ajuta cu fotografia de produs.

Fotografiile produselor motivează adesea orice vizitator să cumpere produsul. Dacă fotografia produsului dvs. nu poate atrage atenția spectatorului, pierdeți o mulțime de oportunități de vânzare. Trebuie să angajați un fotograf de produs profesionist pentru a îmbunătăți vânzările.

Câteva instrumente utile de proiectare

Chiar dacă sunteți o afacere mică, puteți încerca mai multe instrumente de design care vă pot ajuta să vă proiectați imaginea produsului.

Iată 2 dintre cele mai bune instrumente pe care să te bazezi.

Canva

Când proiectați ceva digital, cum ar fi un banner, o imagine de produs, o prezentare sau orice altceva, vă puteți baza pe Canva.

Canva oferă o mulțime de funcții pentru a vă ajuta să proiectați imaginea perfectă a produsului, care captează atenția fiecărui vizitator. Puteți chiar să verificați șabloane gata făcute pe Canva, astfel încât să nu trebuiască să începeți de la zero.

Adobe Creative Cloud

Nicio imagine de produs nu este gata fără retușare, editare și evidențiere adecvată. După ce ați terminat cu clicurile, trebuie să utilizați instrumentul potrivit pentru editarea fotografiei produsului.

Adobe Creative Cloud combină Lightroom și Photoshop pentru a vă transforma imaginea produsului într-o mașină de vânzări. Dacă vă puteți imagina ceva, îl puteți crea cu Adobe Creative Cloud.

Concluzie

Deci, aici aveți o mulțime de resurse și sfaturi pentru a vă ridica vertiginos marca cu fotografia de produs. Alegerea fotografului de produs potrivit este extrem de importantă, deoarece fotografia de produs poate face sau distruge afacerea ta.