9 Instrumente de verificare a traficului pe site-ul web pentru cercetarea concurenței

Instrumentele de verificare a traficului au devenit evidente în acest peisaj digital în creștere rapidă și în competiția acerbă.

De ce?

Există milioane de site-uri web active pe internet și multe dintre ele sunt concurenții tăi.

Indiferent cât de mult ai încerca să nu-ți amintești, concurența crește exponențial pe măsură ce vorbim.

Acesta este motivul pentru care, în loc să fugi de realitate, înfruntă-ți concurența, învinge-ți cele mai mari temeri și fă tot ce poți pentru a ajunge pe primul loc, fie că este vorba de clasamentele în motoarele de căutare sau de a rămâne în fruntea minții clienților tăi.

Și un instrument de verificare a traficului vă ajută în acest sens. Puteți afla despre concurenții dvs. și puteți compara strategia dvs. de marketing și puteți căuta traficul site-ului web față de al lor pentru a face mai bine decât ei.

Deci, să vorbim despre instrumentele de estimare a traficului și să înțelegem cum vă pot ajuta acestea.

Ce este un estimator de trafic?

Un instrument de estimare a traficului web este utilizat pentru a analiza modul în care utilizatorii interacționează cu un anumit site. Acesta reflectă informații despre site, cum ar fi numărul de vizitatori ai site-ului, sursele acestora (organice, backlink-uri sau reclame plătite), cât timp petrecut pe acesta, cuvintele cheie, SEO și multe altele.

Estimatorii de trafic sunt utilizați în principal pentru cercetarea concurenților și pentru valorificarea informațiilor pentru a îmbunătăți traficul pe site, clicurile și ratele generale de conversie.

De ce ar trebui să utilizați un estimator de trafic web?

Chiar dacă produsul/serviciul tău este excelent, îți pierzi lupta dacă site-ul tău nu are trafic bun.

Sau, ați făcut totul în regulă, cum ar fi cuvintele cheie, SEO și așa mai departe, dar nu obțineți rezultatele. Concurenții tăi încă te depășesc. Aceasta înseamnă că strategiile concurenților tăi sunt mai puternice.

Un instrument de estimare a traficului va urmări traficul site-ului concurenților dvs. și va spune punctele forte și punctele slabe ale acestora, astfel încât să vă puteți îmbunătăți strategiile și să fiți înaintea jocului.

Poate îndeplini mai multe funcții:

  • Afișează detalii despre numărul total de spectatori, interesele acestora și datele demografice
  • Vă ajută să vă îmbunătățiți ratele de respingere și să faceți ajustări în funcție de comportamentul utilizatorului
  • Determină căutări specifice prin diferite motoare de căutare, cum ar fi Google sau Bing, pentru a vă îmbunătăți cuvintele cheie
  • Vă ajută să vă consolidați strategiile de conținut și ratele de implicare cu cuvinte cheie, SEO și cel mai bun timp de postare într-o săptămână sau zi.
  • Evidențiază performanța paginii, astfel încât să vă puteți face o idee despre paginile care au cele mai bune performanțe și care trebuie îmbunătățite
  • Identifică și compară campaniile tale digitale pentru a genera mai mult trafic și conversii

Acum, haideți să aflăm cele mai bune instrumente de estimare a traficului pentru a efectua cercetarea concurenților și a genera traficul pe site.

Semrush

Doriți să căutați traficul pe site-ul concurenților, potențialilor parteneri și potențialilor dvs.?

Semrush face posibilă analiza performanței oricărui site web. Vă permite să verificați performanța domeniului, vizitele, vizitele pe pagină, durata vizitei, clasarea traficului și așa mai departe. De asemenea, vă ajută să comparați volumul de trafic pe site-ul web al potențialilor parteneri sau concurenți pentru a vă mapa poziția față de aceștia.

În plus, puteți afla raportul de trafic pe dispozitive mobile și desktop și implicarea utilizatorilor. Monitorizați cele mai recente tendințe și definiți, de asemenea, jucătorii și liderii viitori. De asemenea, comparați audiența potențialilor parteneri sau concurenților dvs., evaluați creșterea și descoperiți ce preferă un utilizator să vadă pe site.

Analizați parteneriatele și plasările media și găsiți platforme care vă vor ajuta să vă conectați cu potențialii clienți. Semrush vă ajută, de asemenea, să determinați categorii, servicii de top și produse de pe site-urile concurenților. În plus, poți dezvălui pe ce campanii digitale se concentrează în prezent concurenții tăi.

  Cum să creați pictograme pentru aplicații folosind Midjourney

Identificați subiecte de conținut și bloguri populare și creați elemente de co-marketing pentru platformele partenerilor dvs. Mai mult, dezvăluiți cele mai active canale de marketing, identificați conexiunile, furnizorii de backlink și afiliații și verificați cheltuielile companiei.

Comparați performanța online și traficul site-ului web în diferite regiuni și localizați țările în care concurenții sunt activi. Faceți o mișcare inteligentă prin evaluarea și urmărirea tacticilor și strategiilor pe diferite canale, monitorizarea tendințelor de trafic, descoperirea nișelor și piețelor și învățarea comportamentului clienților.

Încercați un plan gratuit (probă specială de 14 zile pentru cititorii tipstrick.ro ca dvs.) pentru a experimenta platforma.

Serpstat

Descoperiți sursele traficului pe site-ul concurenților printr-un instrument de analiză a site-ului Serpstat. Căutarea unui subiect, un cuvânt cheie sau un anunț nu a fost niciodată atât de ușoară, dar Serpstat a făcut efort să preia toate datele domeniului despre care doriți să aflați.

Principalul factor de creștere a traficului este analiza cuvintelor cheie sau distribuirea cuvintelor cheie, astfel încât acestea oferă un raport de analiză a competitorilor PPC și SEO. Îmbunătățiți-vă profitul utilizând instrumente de analiză a domeniului, care vă vor ajuta să analizați toată competiția PPC/SEO și să verificați cele mai valoroase cuvinte cheie.

În plus, verificați nișa de piață comparând site-urile web ale concurenților cu concurenții lor. Apoi, găsiți decalajul de clasare printr-un raport de analiză complet și faceți o strategie în consecință. Serpstat vă scutește de necazurile legate de utilizarea diferitelor instrumente; un singur instrument este suficient pentru a obține cele mai bune rezultate, astfel încât să vă puteți concentra pe creștere.

Faceți-vă o idee despre conținutul cu cele mai bune performanțe, mostrele de anunțuri și cuvintele cheie pentru nișa pe care ați ales-o. Cu analizatorul de concurență SERP, obțineți raportul complet al cuvintelor cheie utilizate în paginile de top ale concurenților. De asemenea, găsiți paginile de destinație care obțin cel mai mult trafic, obțineți o listă valoroasă de pagini de destinație, cuvinte cheie și idei pentru nișa dvs. și analizați datele încrucișate cu alte domenii.

Alegeți un plan care începe de la doar 55 USD/lună și beneficiați de beneficii unice.

Sitechecker

Estimați statisticile de trafic ale concurenților pe site-ul web în diferite perioade pe diferite canale. Sitechecker vă permite să alegeți site-uri web de top după rândurile lor și să verificați traficul site-ului lor și să găsiți procentul de trafic web pe care concurenții dvs. îl primesc de la diferite canale.

Puteți selecta concurenții care folosesc anunțuri plătite, puteți compara rata de respingere și durata sesiunii pentru fiecare concurent și puteți explora cuvintele cheie care i-au ajutat să atragă cei mai mulți vizitatori. Mai mult, puteți verifica backlink-urile pe care le-au folosit pentru a atrage audiențe din traficul de recomandare.

De asemenea, puteți analiza rapoarte pentru a vă face o idee despre dinamica traficului și modificările acestora din ultimele șase luni pentru a crește traficul. Când aveți datele complete ale site-urilor web ale concurenților dvs., este timpul să creșteți nivelul jocului pentru site-ul dvs. Verificați starea site-ului dvs. pentru a cunoaște decalajul, pentru a face o strategie și pentru a lucra la el pentru a învinge competițiile și a crește.

Creșteți performanța site-ului dvs. alegând un plan perfect pentru dvs. la un preț de pornire de 29 USD/lună.

Similarweb

Similarweb vă ajută să obțineți cel mai simplu și rapid mod de a descoperi ce se întâmplă online pe site-ul dvs. Puteți analiza performanța aplicației și a site-ului web, puteți implementa cercetări în industrie, cercetarea publicului, puteți dezvălui marketingul afiliat și publicitatea și puteți explora concurența reală.

Veți obține idei de investiții monitorizând site-urile web și descoperiți cum să generați mai mulți clienți potențiali, să implicați vânzări, să detectați frauda etc. Similarweb vă oferă, de asemenea, acces pentru a vizualiza analizele site-ului prin extensia TrafficMeter, care vă ajută să accesați informațiile și datele site-ului.

Accesați toate datele disponibile la îndemâna dvs. și sporiți generarea de bani a site-ului dvs., cunoscând problema reală din culise. În plus, Similarweb oferă o vedere obiectivă și imparțială asupra performanței aplicației și web.

Cu toate datele accesibile, puteți construi strategii digitale luând decizii în timp real prin intermediul datelor exacte de pe site-urile concurenților dvs. Similarweb oferă un plan gratuit pentru a obține informații sau puteți alege planul de întreprindere după ce ați vorbit cu un consultant.

Ahrefs

Ahrefs este unul dintre cele mai bune verificatoare de trafic web care vă ajută să vedeți estimarea sinceră a traficului pentru orice pagină web sau site web. A introdus Site Explorer, care vă permite să explorați valorile de trafic plătit și organic ale oricărui site web.

  Cum să înghețe abonamentul Planet Fitness

Observați graficul pentru a verifica modul în care traficul site-ului dvs. a crescut atât la nivel local, cât și la nivel global. Realizați ingineria inversă a procesului a ceea ce funcționează pentru site-urile web ale concurenților care pot genera mai mult trafic. De asemenea, puteți verifica traficul pe fiecare pagină și puteți analiza datele pentru a vă îmbunătăți creșterea.

Aflați cuvintele cheie care ajută concurenții să-și crească traficul și stabiliți cât de mult generează trafic fiecare cuvânt cheie. Folosind această perspectivă, puteți găsi câteva cuvinte cheie noi pentru a viza traficul site-ului dvs. De asemenea, puteți încerca să spionați copia publicitară a acestora pentru a vă inspira anunțurile de căutare.

Verificați până la 200 de site-uri web folosind Instrumentul de analiză a loturilor simultan. Puteți săpa mai adânc pentru a cunoaște mantra de a obține un trafic ridicat cu link-uri rapide și cuvinte cheie puternice, fără a fi măcar un expert în marketing pentru a începe cu căutarea.

Mai ești confuz? Începeți o încercare la doar 7 USD și începeți să căutați date în timp real. Alegeți un plan care se potrivește afacerii dvs. la un preț de pornire de 99 USD/lună.

Alexa

Faceți analize competitive și generați mai mult trafic pe site-ul dvs. cu ajutorul Alexa instrument de verificare. Alexa vă ajută să obțineți informații despre punctele slabe, oportunitățile de marketing și punctele forte ale unui site.

Doar introduceți un site web și veți găsi mai multe modalități de a crește traficul organic al site-ului dvs.:

  • Cuvânt cheie SEO: aceasta este oportunitatea de a afla ce cuvinte cheie sunt folosite pentru a genera mai mult trafic, pentru a vă ajuta să obțineți idei de conținut și pentru a crea o strategie puternică.
  • Benchmarking competitiv: aceasta implică modul în care site-ul dvs. câștigă trafic din cuvintele cheie, căutare și backlink-uri atunci când îl comparăm cu concurenții online.
  • Trafic pe site: veți obține statistici și rapoarte despre traficul site-ului prin Alexa Rank, surse de recomandare, valori de implicare și multe altele.
  • Informații despre public: Alexa vă ajută să vă faceți o idee despre vizionările publicului, cum ar fi ceea ce își dorește, ce cuvânt cheie caută și ce subiecte le-a plăcut cel mai mult să citească.

Puteți instala extensia de browser pentru a obține o analiză gratuită a milioane de site-uri atunci când navigați. Puteți obține chiar și mai multe funcții cu planul avansat la un preț de pornire de 149 USD/lună și beneficiați de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

SpyFu

Obțineți date nelimitate PPC și SEO cu SpyFu, care dezvăluie formula secretă a concurenților de succes. Puteți căuta domeniul și puteți verifica fiecare loc în care apar pe motoarele de căutare, fiecare cuvânt cheie pe care l-au primit din Google Ads, variantele de anunțuri și clasarea organică din ultimii 15 ani.

Aflați cum vă puteți conecta cu acele domenii și găsiți metodele tradiționale și online de generare de clienți potențiali, cum ar fi e-mail, telefon, adresă, rețele sociale etc. Pe scurt, puteți găsi aproape fiecare detaliu al unui site. SpyFu oferă recomandări pentru a vă ajuta să vă conduceți campaniile Google Ads și strategiile SEO.

În plus, vă puteți monitoriza clasamentul SEO pe Yahoo, Bing și Google. Conectați-vă cu contacte de încredere pentru a genera clienți potențiali și pentru a stabili parteneriate valoroase. De asemenea, efectuați o cercetare inteligentă a concurenților PPC, descărcați toate cuvintele cheie PPC, vedeți câte clicuri obțin concurenții dvs. și observați cheltuielile lor fără limite de descărcare.

Urmăriți fiecare licitație de site pe Google Ads, aveți grijă de noi concurenți și detectați modificările cheltuielilor publicitare în timp. În plus, puteți să introduceți numele domeniului dvs. și să vedeți cuvintele cheie esențiale pe care concurenții dvs. de top le-au cumpărat pe Google Ads, dar nu o faceți. De asemenea, oferă recomandări pentru potriviri PPC negative pentru a vă economisi bani la cumpărarea de cuvinte cheie pentru care concurenții dvs. nu au reușit deja.

În plus, obțineți un instrument de urmărire a clasamentului anunțurilor PPC pentru a vă măsura progresul și afișările pentru cuvintele cheie. În mod similar, veți găsi o mulțime de funcții pentru cercetarea SEO, cum ar fi analiza cuvintelor cheie SEO ale concurenților, spionarea competiției SEO, căutarea de cuvinte cheie cu mai mulți concurenți, istoricul clasamentului, rapoartele clienților de marcă, verificarea backlink-urilor, marketingul influențelor și multe altele.

  Utilizarea comenzii rsync pentru a sincroniza fișiere și directoare [11 Examples]

Utilizați instrumente adecvate pentru a genera trafic și pentru a vă crește vânzările, deoarece există multe instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie pentru a genera și organiza cuvinte cheie, învățați trucurile pentru a folosi cuvintele cheie, verificați cel mai profitabil cuvânt cheie pentru conținutul dvs., faceți analize SERP și multe altele. Puteți crea o listă personalizată de domenii și puteți filtra după locație, industrie, trafic de căutare, cheltuieli publicitare, tehnologii și rețele sociale.

SpyFu oferă descărcări și căutări nelimitate fără niciun contract sau cerc. Abonați-vă la un preț de pornire de 33 USD/lună.

Site IQ

Obțineți informații detaliate pe orice site web cu Site IQ. Vă ajută să vă creșteți traficul prin rapoartele statistice din ultimii 9+ ani, diagramele de creștere, diagramele de comparație, activitatea pe rețelele sociale și cuvintele cheie organice.

Indiferent dacă sunteți un marketer digital, antreprenor sau investitor, puteți analiza rapid site-urile web în funcție de nișa dvs., puteți lua decizii inteligente în timp ce evaluați decalajul. Găsiți linkuri atractive care atrag mai multe audiențe verificând editorii relevanți.

Identificați clienți potențiali și aplicați pentru site-ul dvs. în timp ce înțelegeți cuvintele cheie care atrag vizitatori. Căutați domeniul și obțineți aproape toate informațiile și începeți să vă îmbunătățiți creșterea.

Website IQ oferă înregistrare gratuită cu mai puține beneficii, în timp ce planul Pro vă oferă mai multe beneficii la doar 29,95 USD/lună. De asemenea, puteți opta pentru un plan personalizat pentru a obține un preț mai bun cu o ofertă de reducere de grup.

Worth Of Web

Găsiți venitul site-ului, valoarea, vizualizările de pagină și estimările vizitelor, diagramele și clasamentele de trafic Alexa și multe altele cu Worth Of Web calculator valoarea site-ului web. Încep cu datele privind clasarea traficului publicului și folosesc Alexa Traffic Rank pentru a obține datele pe care le căutați. De asemenea, puteți afla cum își generează un site web veniturile din publicitate.

Este posibil să nu obțineți date 100% exacte din algoritmul lor automat, deoarece folosesc sisteme publice de clasare care nu sunt exacte. Cu toate acestea, dacă doriți să cumpărați sau să vindeți o proprietate digitală precum site-uri, domenii, produse etc., îi puteți contacta pentru a obține o evaluare precisă.

Puteți căuta domeniul pe care îl doriți cu un clic, puteți începe să cunoașteți diferențele pe care le faceți și să îl abordați cu creșterea traficului pentru a obține venituri bune. Astfel, te ajută să iei o decizie strategică și să faci un pas înainte.

Ce să cauți într-un control de trafic?

Găsirea instrumentului potrivit de estimare a traficului poate fi dificilă. Trebuie să înțelegeți câteva concepte de marketing digital și apoi să luați decizia de a alege software-ul. Rețineți aceste puncte înainte de a utiliza un instrument de căutare a traficului:

Trafic organic 📈

Dacă afacerea sau site-ul dvs. depinde în mare măsură de traficul organic, îmbunătățirea clasamentului în motoarele de căutare trebuie să fie esențială pentru dvs. În acest caz, puteți alege un instrument de estimare a traficului care se concentrează pe aspecte SEO, cum ar fi SEMrush, Ahrefs etc.

Reclame PPC ✔️

Spre deosebire de cele de mai sus, dacă traficul web plătit este strategia dvs. semnificativă de marketing digital, trebuie să alegeți un instrument de căutare a traficului cu accent pe reclamele plătite. De asemenea, trebuie să compare activitățile altor mărci, cum ar fi tipul de reclame pe care le creează, canalele de distribuție etc. Instrumente precum SimilarWeb pot ajuta.

Datele demografice ale clienților 🌐

Gândiți-vă la datele demografice ale bazei dvs. de utilizatori înainte de a alege un estimator de trafic. Instrumente precum Alexa vă pot ajuta să monitorizați datele demografice ale clienților concurenților dvs., astfel încât să puteți utiliza informațiile pentru a viza o piață potențială.

Concluzie

A ști cu cine concurezi și punctele forte și punctele slabe ale acestora vă face strategiile și mai puternice. Instrumentele de verificare a traficului web discutate în acest articol vă ajută să aflați în profunzime despre concurenții dvs., să vă modelați strategiile de marketing digital și să vă îmbunătățiți traficul pe site.

Drept urmare, puteți viza potențiali clienți, puteți crește ratele de implicare și conversiile, vă puteți dezvolta și mai mult afacerea și puteți rămâne în topul jocului dvs.

Astfel, alege cel mai bun instrument de verificare a traficului în funcție de concentrarea afacerii tale și de demografia clienților.