9 instrumente de verificare a poziției YouTube pentru streameri și influenți

Descoperiți câteva platforme populare de verificare a clasamentului YouTube care vă ajută să aflați performanța videoclipurilor dvs. YouTube.

Marketingul video și blogging-ul cresc mai viral decât pe internet. Și destinația preferată pentru fiecare creator de conținut pentru a-și publica videoclipurile creative, informative sau de împărtășire a experienței este YouTube.

În zilele noastre, creatorii nu încarcă doar videoclipuri și speră că publicul se va grăbi să le vizioneze. Ei fac multe analize de conținut tehnic pentru a planifica îmbunătățiri viitoare. Un astfel de instrument analitic este verificatorul de rang YouTube. Dar, ar fi de ajutor dacă ai avea instrumentul potrivit pentru a te scuti de informații înșelătoare.

Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre instrumentul de urmărire a clasamentului YouTube și câteva instrumente pe care le folosesc YouTuber-uri experți pentru a obține analize ale videoclipurilor sau canalelor.

Ce este YouTube?

Vorbind la nivel global, YouTube este cea mai populară și cea mai mare platformă de partajare video gratuită. Creatorii de videoclipuri YouTube își postează videoclipurile pe acesta gratuit. Nu există nici o limită de stocare. Pe de altă parte, spectatorii de videoclipuri YouTube vizionează conținut video gratuit sau uneori pentru o taxă nominală.

Cu toate acestea, în ecosistemul de marketing digital, YouTube este cea mai preferată platformă pentru marketing video și publicitate. Mărcile mari se întrec pentru a-și posta reclame pe videoclipuri YouTube care obțin milioane de vizionări.

Vorbind despre economia creatorilor, YouTube a raportat 8,6 miliarde de dolari în tranzacții cu venituri publicitare în ultimul trimestru al anului 2021 în videoclipul Alphabet 2021 Q4 Earnings Call YouTube.

Are produse premium și plătite, cum ar fi YouTube Premium, YouTube Music, YouTube Kids, YouTube Movies, YouTube TV și multe altele.

Pe scurt, YouTube este un televizor global difuzat prin internet. Le permite creatorilor de conținut să câștige bani prin venituri din reclame, abonamente la canale, Super Chats, marketing afiliat și găzduire de linkuri afiliate.

În primul rând, YouTube a câștigat popularitate maximă, deoarece a fost primul care a evoluat în industria platformelor gratuite de partajare video.

În al doilea rând, Google a achiziționat-o în octombrie 2006 și de atunci a turnat bani în platformă pentru a o stabili ca principalul mediu de publicitate video online. Pentru a face acest lucru, Google a trebuit să ofere stocare gratuită nelimitată a videoclipurilor pentru creatorii de conținut.

În al treilea rând, vine și ca aplicație de consum video încorporată pe sistemele de operare de top pentru smartphone-uri precum Android, Windows și multe altele.

Toate motivele de mai sus au creat o reacție în lanț. Creatorii se alătură YouTube și realizează videoclipuri pentru platformă, deoarece este gratuită și accesibilă prin smartphone-uri.

Mai mulți spectatori trec la YouTube, deoarece are milioane de videoclipuri gratuite. Mulți spectatori atrag mai mulți agenți de publicitate, deci miliarde de dolari în venituri din reclame. Apoi, noi creatori deschid canale și încarcă conținut nou pentru a obține o parte din acest enorm venit publicitar. Astfel, ciclul continuă să ruleze.

  Cum să redirecționați un videoclip YouTube cu comenzi rapide de la tastatură

SEO pe YouTube pentru a fi în centrul atenției

Există concurență între creatorii de conținut YouTube pentru a obține cel mai mare venit publicitar. Videoclipul tău are nevoie de mai multe priviri, aprecieri, comentarii și distribuiri pentru a câștiga mai multe venituri din reclame. Acestea se pot întâmpla numai dacă videoclipul dvs. apare în primele câteva rezultate de căutare de pe YouTube.

Trebuie să-ți optimizezi videoclipurile pentru Motorul de căutare YouTube pentru ca videoclipurile tale să fie afișate în primele rezultate ale căutării. Din punct de vedere tehnic, este cunoscut ca YouTube SEO.

YouTube SEO este un subiect larg, dar pentru a-l scurta; trebuie să urmați politica standard de metadate video. Politica vă spune să includeți date precum titlu, etichete, descriere, linkuri, îndemn, traduceri, transcrieri etc. În aceste metadate, trebuie să adăugați organic cuvinte cheie video populare și populare pentru a îmbunătăți șansele de clasare.

Concurenții YouTube

Practic, nu există concurenți pe YouTube. YouTube și-a stabilit de unul singur un monopol în industria de partajare a videoclipurilor. Potrivit unui raport Datanyze, cota de piață a YouTube este de 75,82%. Numărul crește în fiecare an.

Deși există foarte puțină concurență, următoarele platforme încearcă să facă un punct de sprijin în această industrie concurând cu cota de piață globală a YouTube:

  • Vimeo (19,04%)
  • Wistia (1,62%)
  • JW Player (1,03%)
  • Platformă Flowplayer (0,45%)
  • VideoPress (0,35%)
  • Vzaar (0,20%)
  • Livrare video Limelight (0,12%)
  • Vid.ly (0,04%)

Ce este YouTube Rank Checker?

Verificatorul de rang YouTube este un instrument online pentru a descoperi poziția videoclipului dvs. în raport cu un cuvânt cheie din SERP YouTube. De obicei, era o sarcină manuală, iar youtuberii au trebuit să investească mult timp analizând performanța video. Dar, diverși dezvoltatori de software au intervenit și au creat aplicații web automate pentru verificarea clasamentului video YouTube.

O aplicație web standard de verificare a rangului vă va permite să introduceți o adresă URL a videoclipului de pe YouTube și un cuvânt cheie cu care doriți să verificați performanța videoclipului.

Cu toate acestea, instrumentele de verificare a clasamentului premium oferă informații avansate, cum ar fi poziția medie, distribuția cuvintelor cheie, clasarea în sus sau în jos, cuvintele cheie legate de clasarea de top, poziția în funcție de locație etc.

Există multe verificatoare de rang YouTube gratuite și plătite pe piață. Cele plătite folosesc algoritmi diferiți, iar cele gratuite folosesc algoritmi similari cu unele modificări.

Trebuie să-l alegeți pe cel potrivit din această grămadă de instrumente de verificare a clasamentului video. În caz contrar, un instrument necorespunzător de analiză a clasamentului vă poate deruta.

Iată câteva instrumente fiabile de verificare a clasamentului pe care le puteți încerca în scopuri de verificare a poziției YouTube:

TubeBuddy

TubeBuddy oferă creatorilor de conținut YouTube o serie de instrumente pentru optimizarea video, marketing video, cercetarea cuvintelor cheie și, ca să nu mai vorbim de verificarea clasamentului YouTube. Când instalați extensia Chrome TubeBuddy, obțineți automat instrumentul de verificare a rangului video YouTube.

Extensia Chrome adaugă un meniu TubeBuddy pe pagina Videoclipurile mele de pe canalul tău YouTube. Primiți un raport instantaneu de performanță video ori de câte ori accesați unul dintre videoclipurile dvs. și faceți clic pe Căutare Clasificări din bara de instrumente TubeBuddy.

Raportul de clasare a performanței video TubeBuddy include informații precum tipul videoclipului, eticheta video, rezultatele căutării, termenii de căutare personalizați, cuvintele cheie, poziția, poziția istorică etc. Extensia TubeBuddy Chrome oferă planuri de abonament Pro, Star și Legend. În prezent, nu există teste gratuite.

  Top 7 generatoare de script YouTube AI pentru a crea conținut ucigaș cu ușurință

Monitorizare rang video: Semrush

Video Rank Tracker de la Semrush este o aplicație cu plată pe care o puteți adăuga la planul dvs. de abonament Semrush. Odată adăugată, aplicația va fi accesibilă din Tabloul de bord al contului dvs. plătit Semrush. Dacă utilizați un plan de probă Semrush, nu veți putea adăuga această aplicație la Semrush Dashboard.

Aplicația vă permite să urmăriți până la 200 de cuvinte cheie pe YouTube SERP. De asemenea, puteți configura urmărirea automată a conținutului dvs. video, iar aplicația vă va trimite un raport de performanță săptămânal.

În plus, aplicația nu este doar pentru un canal YouTube. Puteți folosi această aplicație YouTube Run Tracker pentru un număr nelimitat de canale YouTube.

În plus, conducând orice agenție de marketing de conținut video, puteți utiliza cu succes această aplicație Semrush pentru a vă servi clienții creatori de conținut YouTube.

YouTube Rank Tracker: Nightwatch

Nightwatch este încă un alt instrument popular pe care îl puteți utiliza pentru a descoperi informații utile pe canalul și videoclipurile dvs. YouTube. Deoarece marketingul video YouTube folosește și marketingul de conținut local și hiperlocal.

Instrumentul le permite marketerilor să-și analizeze performanța conținutului în 107.296 de locații la nivel global. Prin urmare, dacă aveți nevoie de un verificator de clasare YouTube precis din perspectivă locală sau regională, trebuie să încercați această aplicație web.

Instrumentul vă permite să monitorizați performanța SEO pe YouTube a videoclipurilor dvs. și cuvintele cheie YouTube pe care le folosesc concurenții. În afară de YouTube, va prelua și date de performanță video de la alte SERP-uri precum Căutarea Google.

Nightwatch oferă trei planuri de abonament diferite: Starter, Optimize și Agency. Există o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru toate cele trei opțiuni de abonament. Puteți obține un abonament care să corespundă sarcinii dvs. de lucru și să creșteți sau să reduceți oricând.

TubeRanker

Este dificil să obțineți un număr mare de vizionări pentru videoclipurile dvs. ca canal nou, cu excepția cazului în care videoclipurile dvs. se clasează în cuvintele cheie vizate. Prin urmare, trebuie să aflați ce fac videoclipurile de top și că vă puteți da seama din TubeRanker.

Odată ce obții rezultatele clasamentului, poți urmări cu ușurință performanța videoclipurilor tale și ale concurenților tăi. În plus, puteți aduna informații valoroase despre volumul de căutare și vizionări estimate ale unui cuvânt cheie la care intenționați să lucrați.

Alte caracteristici ale Tuberanker sunt generarea nelimitată de titluri, descrieri, hashtag-uri și etichete. De asemenea, puteți efectua audituri nelimitate ale canalelor pentru recenzii de performanță și extractoare de etichete pentru SEO video. Urmărirea constantă a unui set de cuvinte cheie este posibilă și cu acest instrument.

Puteți salva rezultatele căutării în formate de fișier PDF, CSV și Excel. Dacă este necesar, le puteți imprima sau copia direct.

AccuRanker

AccuRanker este un verificator de rang SERP universal. Prin urmare, îl puteți folosi pentru videoclipurile dvs. de pe YouTube și pentru un alt site web/blog. Instrumentul vă taxează în funcție de numărul de cuvinte cheie pe care doriți să le urmăriți. Abonamentul începe de la un minim de 1.000 de cuvinte cheie și poate merge până la 1.000.000.

  Cum să vă dezabonați de la un canal YouTube

Instrumentul plătit oferă cuvinte cheie actualizate la cerere și date de conținut în diferite SERP-uri. Lista SERP-urilor include YouTube, Google, Bing, Baidu, Yandex etc. De asemenea, puteți căuta performanța conținutului pe dispozitive precum telefoane mobile, tablete și computere.

YTRank

YTRank este un instrument gratuit pe care influențatorii îl pot folosi pentru a afla clasamentul videoclipurilor lor în anumite cuvinte cheie. Mai întâi, alegeți țara sau locația dvs., apoi introduceți adresa URL a videoclipului și cuvintele cheie. În câteva momente, platforma vă va oferi rezultatele.

Vă permite să căutați clasamentele a cinci cuvinte cheie la un moment dat, punându-le unul după altul folosind virgulă. Dacă doriți să reîmprospătați rezultatele căutării, evitați să utilizați același cuvânt cheie pe care l-ați folosit mai devreme și adăugați câteva cuvinte cheie noi.

GeoRanker

Vrei să știi clasamentul celui mai recent videoclip al tău în toate orașele de top din țara țintă? Nu căutați mai departe, deoarece GeoRanker este aici pentru a vă oferi acest serviciu. Introduceți cuvintele cheie alese, iar acest instrument vă va spune unde se află videoclipul dvs. pe acestea.

De asemenea, vă permite să urmăriți performanța canalului dvs. YouTube, astfel încât să vă puteți modifica strategia canalului în consecință. Aici, puteți aplica diverse filtre avansate pentru a obține rezultate. Mai mult, se poate folosi Georanker pentru a obține informații despre videoclipurile și canalele concurenților.

vidIQ

Dacă sunteți un influencer YouTube, întotdeauna salutați orice informație gratuită care va ajuta la creșterea canalului dvs. YouTube. vidIQ este una dintre aceste platforme care vă îmbunătățește vizualizarea canalului YouTube. Acest instrument avansat de creștere vă permite să înțelegeți cea mai eficientă strategie și tehnică a canalului dvs.

Vă oferă toate statisticile necesare pentru canal, cum ar fi abonații, vizionările, durata de vizionare și rata de păstrare. De asemenea, puteți folosi funcția de urmărire a monetizării pentru a vă compara performanța în timp real.

O altă utilizare a acestei platforme, care poate fi accesată prin web, aplicație și extensie, este explorarea recomandărilor de cuvinte cheie cu volumul lor. De asemenea, puteți verifica ce videoclipuri se clasează în prezent pentru acele cuvinte cheie.

YouTubeRank

După cum știți, clasamentul videoclipurilor YouTube variază de la un loc la altul. Este posibil ca ceea ce vedeți din locația dvs. să nu fie ceea ce vede publicul din locațiile lor. În calitate de influencer, puteți verifica toate clasamentele dintr-un instrument online gratuit numit YouTubeRank.

Vine cu o interfață ușor de utilizat pe care oricine o poate folosi fără nicio experiență tehnică. Tot ce trebuie să faceți este să introduceți adresa URL YouTube, țara sau locația preferată și cuvintele cheie.

Dacă nu doriți să introduceți manual fiecare cuvânt cheie, puteți utiliza opțiunea Extrage cuvinte cheie din etichetă. Apoi, puteți, de asemenea, să alegeți cuvintele cheie și să verificați clasarea acelui videoclip pe acele cuvinte cheie.

Gânduri finale

Până acum, articolul a explicat elementele de bază ale YouTube, YouTube SEO și instrumentul de verificare a pozițiilor YouTube. De asemenea, articolul a acoperit câteva instrumente populare și foarte funcționale pentru a vă monitoriza pozițiile conținutului video YouTube.

Puteți încerca să utilizați unul sau toate instrumentele de mai sus și să faceți o analiză comparativă pentru a afla cel mai potrivit instrument de urmărire a clasamentului YouTube pentru canalul dvs. Analizați clasarea videoclipurilor pe YouTube și ajustați-vă videoclipurile pentru a obține mai multe vizionări, aprecieri, comentarii și, în cele din urmă, implicare maximă a videoclipurilor pentru mai mulți bani publicitari ca niciodată.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de marketingul YouTube pentru a vă crește baza de audiență.