9 instrumente de codare de bare pentru gestionarea inventarului

Codurile de bare sunt codurile alfanumerice atașate articolelor, care dezvăluie detaliile specifice ale produsului la scanare.

O companie economisește mult timp dacă are instrumente de codare de bare în acest timp modern.

Compania trebuie să stocheze informațiile tuturor produselor în sistemul lor. Codul de bare va aduce datele sau informațiile produsului după scanare. Dar, acest lucru va funcționa numai după actualizarea contextului digital adecvat al produsului. Deci, trebuie să încărcați inițial baza de date înainte de procesul de codare de bare.

Cum funcționează codurile de bare?

Pentru a prelua detaliile oricărui produs, software-ul pentru coduri de bare extrage date din modelele codului de bare. Datele oricărui produs sunt atașate direct cu un cod de bare.

Sunt disponibile pe internet aplicații care le permit dezvoltatorilor să vizualizeze și să producă codurile de bare personalizate. În plus, aplicațiile au chiar și produsul lor hardware pregătit pe piață, ceea ce poate fi util pentru a imprima autocolante cu coduri de bare.

Tipuri de coduri de bare

Există 2 tipuri de coduri de bare disponibile consumatorilor. Sunt:

  • Codurile de bare liniare: codurile liniare utilizează o secvență de dungi. Codul de bare liniar este disponibil în superstore.
  • Coduri de bare 2D: a doua formă este codurile de bare 2D și folosesc mai degrabă forme geometrice decât cele liniare, spre deosebire de numele lor. Companii precum Amazon, Myntra etc., folosesc coduri de bare 2D. Utilizarea acestor coduri de bare face activitățile mai ușor de executat.

Cum pot aceste instrumente de codare de bare să ajute firmele mici?

Când vine vorba de menținerea inventarului afacerii, nu contează cât de mare sau mică este organizația. Dacă o companie are stocuri, proprietarul trebuie să țină evidențe, să le analizeze și să le securizeze. Un sistem de coduri de bare va ajuta o persoană să își mențină stocul în mod eficient.

Un sistem de inventariere a codurilor de bare poate aduce beneficii oricui prin îmbunătățirea eficienței. De asemenea, poate permite unei persoane să economisească o cantitate semnificativă de timp și resurse.

Software-ul pentru coduri de bare permite crearea de coduri de bare unice care pot fi citite prin orice scaner. Sunt incredibil de simplu de utilizat. Se pot crea coduri de bare printr-o aplicație de coduri de bare pentru expediere, etichete de produse și alte scopuri.

Implementarea unui sistem de coduri de bare la un inventar

Fiecare jucător mic și proeminent în afaceri dorește să-și automatizeze procesul de expediere. Problema cu orice foaie de calcul sau sistem de înregistrare manuală este că este foarte predispus la erori. Pentru un sistem de gestionare a codurilor de bare, compania va trebui să angajeze inițial un serviciu pentru a configura sistemul. Dar acesta este doar obstacolul inițial, deoarece, după aceea, toate procesele sunt automatizate și pot fi monitorizate folosind software-ul.

  Funcția NameDrop a iPhone-ului este sigură de utilizat?

Implementarea unui sistem de coduri de bare pentru inventar este o sarcină descurajantă, dar va ușura munca viitoare. Pentru a stabili corect acest sistem, trebuie să urmați pașii de mai jos.

  • Listați toate produsele și variantele acestora din companie.
  • Achiziționați instrumentul adecvat pentru inventarierea codurilor de bare.
  • Decideți tipul de cod de bare care va fi folosit pentru produsele dvs.
  • După ce se decide tipul de cod de bare, crearea codului de bare are loc în software.
  • Actualizați software-ul de gestionare a stocurilor cu aceste noi coduri de bare.
  • Imprimați și aplicați coduri de bare fiecărui pachet sau cutie.

Să analizăm câteva instrumente care vor ajuta la simplificarea fluxului de lucru, astfel încât cineva să poată face sarcini mai eficient.

inFlow

inFlow’s Caracteristica de coduri de bare încorporată ajută fiecare afacere mică să se adapteze și să treacă la sistemul de coduri de bare. Când cineva primește și vinde un produs, sistemul îl actualizează automat. Fără nicio introducere de utilizator, codurile de bare vor fi scanate.

inFlow nu este doar util în adăugarea codurilor de bare la gama de produse existentă, ci și funcțional pentru a adăuga cu ușurință orice produs nou cu software-ul său. Imprimanta lor de etichete DYMO poate imprima mai multe etichete cu coduri de bare termice în câteva secunde.

Zoho

Oamenii vor avea control complet asupra inventarului clientului utilizând instrumentul Zoho Inventory Barcode. Software-ul oferă toate informațiile aferente acelei piese, cum ar fi data ambalării, data expedierii și alte informații. În plus, Zoho va ajuta să grupeze și să gestioneze produse similare pentru a crește efectiv vânzările.

Dacă o companie își are depozitul în diferite locații la nivel global, Zoho poate urmări și gestiona în continuare toate produsele tuturor depozitelor. Poate urmări eficient transferul de produse între depozite. Uitați de zilele în care trebuia să calculeze și să țină evidența inventarului, deoarece Zoho are o facilitate inovatoare de raportare la doar un clic distanță.

Urmărirea codurilor de bare Zoho permite tuturor să țină evidența datelor de expirare ale produsului. De asemenea, detectează toate produsele defecte pentru schimb sau retur. O persoană poate astfel introduce o notă profesională organizației sale prin scanarea codurilor de bare. În cele din urmă, reduce timpul de așteptare pentru toți clienții.

  Top Call Center 📞Software de automatizare pentru interacțiunea eficientă a echipei

De bună seamă

De bună seamă este un sistem de inventariere a codurilor de bare pentru afaceri la scară mică. Acesta permite persoanelor să asocieze coduri de bare sau anumite etichete QR la inventarul lor de produse. În plus, utilizatorii pot adăuga rapid imagini și descrieri ale fiecărui produs. Sortly poate fi folosit pentru o abordare mai simplă a gestionării de la distanță a inventarului comercial, fără a fi necesare permisiuni fizice.

Unul dintre meritele Sortly este că sistemul este complet personalizabil și chiar și utilizatorii naivi din acest domeniu pot naviga prin fiecare funcționalitate. Sortly își oferă serviciile diferitelor sectoare, cum ar fi auto, aviație, educație, spitale și managementul inventarului guvernamental.

Biroul EZ

Întreprinderile au un stoc masiv de produse în aceste zile. Să le urmărești este o provocare. Astfel, cel Biroul EZ Instrumentul Inventory Barcode oferă o platformă software automatizată. Ajută companiile cu soluții de stocare împreună cu gestionarea inventarului de coduri de bare.

EZ Office Inventory oferă soluții end-to-end care includ o varietate de procese și caracteristici în întreținere, utilizatori, gestionarea activelor și rapoarte și notificări. EZ Office folosește etichete RFID pentru plăți mai rapide și mai responsabile și le lipește în fiecare produs. De asemenea, oferă cele mai remarcabile rezultate, răspunzând la toate întrebările clienților.

Final

Cu Final Inventar, se poate obține o generare rapidă de coduri de bare în comparație cu alte platforme. Această platformă va fi utilă pentru orice tip de industrie, cum ar fi auto, îmbrăcăminte, artificii, companii legate de solar, asistență medicală și multe altele.

În plus, Finale acceptă integrarea cu Amazon, Amazon S3, Acenda, BackMarket, eBay, Walmart, Shopify, Google Drive etc. Finale oferă monitorizare continuă a inventarului și soluții excelente de coduri de bare.

Astfel, proprietarii de afaceri pot urmări întotdeauna cantitatea și locația produselor la un cost minim. Au un centru de învățare dedicat pe site-ul lor de la care orice antreprenor poate învăța funcționalitățile variate ale Finale.

CheqRoom

Colaborând cu CheqRoom poate ajuta o companie să-și ducă gestionarea stocurilor la un nivel superior. Ei oferă diverse servicii, cum ar fi echipamente pentru procesul de checkout, întreținere, rapoarte, urmărire a activelor și programarea echipamentelor. Mai mult, au avut aliați de încredere precum Netflix, Google, Universitatea Harvard, DJI și FOX Sports.

În plus, înregistrarea și extragerea oricăror resurse pot deveni mai simple ca niciodată, deoarece se poate folosi și o aplicație mobilă pentru a gestiona și a urmări bunul lor. Acest software poate fi accesat cu ușurință din orice parte a lumii și se pot gestiona mai multe inventare din această aplicație. Este de până la 3 ori mai rapid decât orice platformă, iar accesibilitatea cu autoservire la echipamentele cuiva este disponibilă folosind această interfață.

  Ce trebuie să faceți dacă contul Roblox este șters?

Compania care s-a abonat la CheqRoom trebuie să își configureze contul, iar apoi își pot gestiona cu ușurință stocurile și procesul de checkout din software sau aplicație.

SOS

SOS inventarul este conceput pentru a tipări marcajele scanerelor care pot fi fixate pe lucruri și apoi să adauge detaliile produsului respectiv în baza de date. De asemenea, acceptă codul 39, UPC, ISBN sau codurile QR. Când produsele sunt filtrate, toate detaliile articolului sunt accesibile tuturor clienților de la serverele dvs. la tablourile de bord ale acestora.

SOS Inventory lucrează mult în afară de producerea și verificarea produselor. Se poate locui oriunde și accesa această platformă. O încercare gratuită de 14 zile a acestui software este, de asemenea, disponibilă pentru toți utilizatorii, iar apoi prețul începe de la 49,95 USD pe lună la 149,95 USD pe lună pentru versiunile Companion și, respectiv, Pro.

HandiFox

HandiFox este un software pentru urmărirea stocurilor și sistemul de management al vânzărilor. Este conceput pentru întreprinderile mici și mijlocii centrate pe stocuri din diverse industrii, cum ar fi comerțul cu amănuntul, cu ridicata/distribuția și producția.

Software-ul HandiFox este accesibil la sediul oricărei fabrici de producție și în cloud. Se poate folosi smartphone-ul sau se poate conecta cu orice dispozitiv Bluetooth pentru a scana coduri de bare. Acest lucru va ajuta în cele din urmă la accelerarea procedurilor de inventar de rutină ale fabricii de producție. Clienții pot gestiona și analiza diferite cicluri de stoc de pe telefoanele lor mobile, care se sincronizează înapoi cu QuickBooks.

În plus, permite modificări rapide în timp minim și cele mai bune rezultate. Versiunea de smartphone HandiFox este taxată pe dispozitiv, în timp ce versiunea desktop se bazează pe un model de abonament. Prețul său de pornire este de până la 39 USD.

Comandă de mărfuri

Comandă de mărfuri inventarul este un cadru standardizat de identificare a stocurilor pentru antreprenori. Apoi, în acel moment, adăugați pur și simplu fotografii ale fiecărui produs alături și puteți adăuga, de asemenea, o scurtă descriere pentru a descrie acel anumit produs.

O altă caracteristică intuitivă a acestui software este că este complet personalizabil în funcție de orice nevoie individuală. Inventarul poate fi monitorizat din diferite locații, deoarece toate datele pot fi stocate în servicii cloud.

Mai mult, se pot seta alerte specifice cantității sau bazate pe dată ale inventarului, care pot fi utile pentru a elimina mărfurile care nu se vând. De asemenea, se pot precomanda produse care se vând rapid în funcție de cerințele acestora. Una dintre cele mai bune caracteristici ale acestui instrument de coduri de bare este că este o combinație perfectă de integrare puternică și fluxuri de lucru mai simple.

Concluzie

Cererea de soluții de coduri de bare în sistemele de gestionare a stocurilor se confruntă cu o creștere drastică. Instrumentele de codare de bare de pe listă sunt cele mai eficiente și mai ușor de utilizat. Utilizatorii ar trebui să își selecteze software-ul în funcție de timp, prețuri, scalabilitate și alți factori.