9 idei de conținut interactiv și captivant pentru a vă dezvolta afacerea

Marketingul de conținut este cea mai bună tehnică pentru a stimula implicarea și conversia utilizatorilor. Să discutăm cele mai bune modalități de a crea conținut captivant și interactiv.

Cu fiecare bucată de internet care luptă pentru atenție, a avea trafic web recurent este un lux.

Dintre cei care se bucură de un număr mare de vizitatori zilnici ai site-ului, mai puțini îi văd transformându-se în vânzări. Poți plictisi pe cineva o dată, doar ca să nu-l mai vezi niciodată.

Iar conținutul, fiind primul punct de contact, nu trebuie să fie plictisitor. Trebuie să fie interesant și informativ!

Conținutul interactiv prezintă informații într-un mod foarte palpabil. Acest lucru implică cititorul mult mai mult decât textul vechi.

Nu este nimic mai puțin decât o artă deghizată în articol. Pe scurt, deschide calea unei legături puternice între consumator și autor/brand.

Acest lucru se face de obicei prin desfășurarea de imagini, chestionare, calculatoare, infografice, videoclipuri, sondaje etc., pentru a ajuta un blog să iasă dintr-un monolog.

Să vedem acest videoclip înainte de a continua:

Ce este conținutul interactiv (și captivant)?

În primul rând, cum te simți?

Aș fi putut explica în cuvinte simple ce face Sony în spațiul de conținut interactiv. Ar fi fost de ajuns? Nu.

Deci, pe lângă faptul că vă ofer un gust de conținut interactiv, am inclus acel videoclip pentru a vă reîmprospăta, astfel încât să reveniți și să continuați să citiți.

Iată, obiectivul principal al oricărui conținut web, Engagement.

Deci folosește Sony acele ecrane gigantice doar pentru a-și lumina spațiul de lucru? Cu siguranta nu. Promovarea produselor sale trebuie să fie în fruntea agendei sale.

Pe scurt, utilizarea instrumentelor interactive este o modalitate inteligentă de a implica un public pentru a stimula conversia.

Deci, prin ce diferă acest lucru de o postare tradițională pe blog?

Postare de blog normală vs interactivă

În timp ce o postare obișnuită pe blog poate fi informativă și bine scrisă, uneori devine mai mult ca o dezgustă. Majoritatea blogurilor sunt derulate în jos fără o citire adecvată.

Pentru că deseori, îi lipsește factorul WOW pentru a-i agăța pe cititori până la sfârșit.

Se simte ca o versiune digitală a unui ziar care doar ne face ochii mizerabil.

Deci, în cele din urmă, pentru a oferi cititorului ceva mai mult decât oboseala ochilor, marketerii de conținut au inventat conținut interactiv.

  Llama 2 explicată în detaliu în 5 minute

Conținutul cu elemente interactive pare mai animat, oferă mai multe informații în mai puțin și oferă o pauză necesară față de textul simplu.

Ajută la introducerea cititorului în buclă și îl implică într-o comunicare bidirecțională.

Și, cel mai important, este nevoia orei. Agenții de marketing de conținut trec deja în asta în stânga și în dreapta.

Așa că mai bine cunoaște-l pe dinăuntru și nu fi lăsat în urmă făcând conținutul tău plin de satisfacții.

Această secțiune va discuta în continuare unele dintre instrumentele/utilitățile pentru a face conținutul dvs. atrăgător.

Calculatoare

Calculatoarele sunt o modalitate inteligentă de a vă pune clienții în pâlnia dvs. de vânzări.

Numeroase mărci oferă astfel de instrumente de calcul interactive susținute de produsul lor pentru a-și converti clienții potențiali.

#1. Oceanul digital

Iată încă o marcă, Digital Ocean, care își folosește calculatorul de servicii cloud pentru a se ridica înaintea unor giganți precum Amazon Web Services, Google Cloud și Microsoft Azure:

Sursa: https://www.digitalocean.com/pricing/calculator/

În general, calculele sunt susținute de un buton proeminent de îndemn pentru a profita la maximum de fiecare interacțiune cu clientul.

#2. banca Americii

Bank of America folosește acest calculator de împrumut automat, care are un îndemn, atrăgând utilizatorul să solicite împrumutul prin partajarea imediată a informațiilor de contact.

Sursa: https://www.bankofamerica.com/auto-loans/auto-loan-calculator/

În plus, aceste calculatoare pot fi folosite ca instrument pentru a vă diferenția serviciile.

#3. VSP Vision Care

Sursa: https://www.vspdirect.com/product-wizard-no-zip

VSP Vision Care, o companie multinațională de asigurări de sănătate în îngrijirea vederii, folosește instrumente interactive pentru a educa utilizatorii despre planurile sale de asigurare.

Acest instrument a ajutat clienții să evite confuzia și să aleagă cel mai bun plan pentru situația lor specifică.

Sondaje și Sondaje

Feedback-ul este important. Niciun brand nu-și poate lua clienții de la sine înțeles.

Sondajele și sondajele sunt instrumente simple pentru a măsura sentimentul publicului înainte sau după lansarea unui produs. Brandurile îl folosesc și pentru a primi feedback despre serviciile lor.

Anterior, sondajele includeau tehnici vechi de zeci de ani, cum ar fi un sondaj telefonic sau un sondaj de carte poștală. Dar, datorită naturii neintruzive a unui sondaj online, în prezent, este metoda de bază pentru a lua gândurile consumatorilor.

Tocmai din acest motiv, Mercedes Benz folosește SmartSurvey pentru a crește rata de răspuns și pentru a face rezultatele sondajului lor mai exacte.

În mod similar, poate fi folosit și pentru a spune publicului despre lansarea unui nou serviciu.

Puteți utiliza instrumente precum Hotjar pentru a crea sondaje.

Chestionare

Știi un simplu testul a ajutat Zenni Optical generați peste 1 milion USD în venituri, 29.410 conversii de clienți potențiali și 9.655% ROI în 6 luni? A fost doar un test de nouă întrebări creat pentru a ajuta clienții să aleagă ochelarii de vedere.

  11 clienți FTP/SFTP pe care trebuie să îi cunoașteți ca administrator de sistem și dezvoltator

În mod similar, Zenni Optical are acest test interactiv pentru a-și extinde pâlnia de vânzări:

Poți să folosești Qzzr pentru a crea chestionare remarcabile. Dacă utilizați WordPress, puteți încerca Thrive Quiz Builder.

Cărți electronice interactive

O carte electronică interactivă este un conținut de formă lungă cu multe elemente interactive, cum ar fi audio, video, linkuri, infografice – totul într-unul.

Cărțile electronice interactive vă pot stimula campaniile de marketing. Aceștia vă pot informa clienții despre produse și servicii în detaliu.

Crearea de conținut interactiv este o normă în industria educației online. Diverse instrumente pentru a crea cărți electronice interactive pentru a lărgi o bază de utilizatori, cum ar fi Teachable, Thinkific etc.

Un astfel de exemplu de carte electronică interactivă excelentă este Aici.

Videoclipuri interactive

Videoclipurile sunt cu mult înaintea textului și a imaginilor în ceea ce privește captarea atenției.

Dar videoclipurile interactive sunt cu un pas mai departe.

Click aici pentru a vedea „partea cealaltă”. Doar apăsați apăsat R sau faceți clic stânga în timp ce videoclipul este redat pentru a schimba imaginile și întreaga poveste.

Deși acesta a fost doar un videoclip interactiv introductiv, această tehnică poate avea cazuri de utilizare mai serioase decât doar redarea unei povești alternative.

De exemplu, videoclipurile interactive au părți pe care se poate face clic care ajută la implicarea și conversia utilizatorilor. Acest lucru, la rândul său, previne distragerea atenției și se asigură că videoclipul este văzut până la sfârșit.

O strategie similară folosită de Wirewax pentru NBC Universal a legat conținutul in-video direct la coșul de cumpărături. Aceasta a văzut o Rată de conversie cu 30% mai mare decât media industriei.

Un videoclip interactiv la 360 de grade este, de asemenea, o modalitate excelentă de a atrage publicul, cum ar fi acest tur virtual de la Harvard College:

Sursa: Click Aici pentru a face turul virtual.

Are un comentariu pentru fiecare secțiune cu elemente pe care se poate face clic. În plus, are un link Aplicați online în partea de sus pentru a converti clienții potențiali imediat.

Infografice

O imagine valorează cât o mie de cuvinte.

Adăugați câteva informații și voila, aveți o imagine informativă – infografică – care va fi distribuită mult mai mult decât omologii săi.

De exemplu, pot scrie câteva paragrafe despre acest site pe care citiți acest articol, tipstrick.ro, sau acest lucru poate face:

La fel ca și alte instrumente interesante, infograficele sunt o modalitate revigorantă de a crea conținut captivant.

Prezintă informații vitale în imagini atrăgătoare.

Unii marketeri de conținut folosesc, de asemenea, infografice pentru a afișa informații complexe clienților lor. Așa a folosit Pete Dziedzic, consilier general și director de operațiuni la Life Insurance Strategies Group, infografice pentru a de două ori veniturile lor.

  Cele mai bune 10 aplicații de termometru pentru urmărirea febrei iPhone

Un pas înainte de infografică este infografica interactivă. Chartered Institute of Ergonomics and Human Factors, Marea Britanie, a creat un infografic interactiv despre cum să rămâneți sănătoși în timp ce lucrați de acasă.

Click aici pentru a interacționa cu infograficul original.

Puteți folosi Canva sau Visme pentru a vă crea primul infografic.

explicatorii

Acesta este, în general, un stil de animație de tablă albă pentru a face explicațiile dvs. să arate în timp real. Aruncă o privire:

Din nou, scopul principal al acestei strategii este de a capta și de a menține atenția spectatorului pentru întreg.

Acest instrument poate fi folosit și în industria educațională. Încearcă să reproducă sentimentul de a fi într-o clasă fizică.

Puteți încerca servicii precum VideoScribe, Animatron pentru crearea videoclipurilor animate cu tabla albă.

Articole audio

O tendință mai recentă în spațiul de marketing de conținut este articole audio.

Vă poate converti articolele în podcasturi. Avantajul podcast-urilor este că nu vă obosesc ochii. În plus, pot fi ascultate în timp ce conduceți sau gătiți.

Aceste instrumente sunt convertizoare text în vorbire cu un buton PLAY în forma lor de bază.

Credite de imagine: Livemint

Text-to-Video

Să presupunem că acest lucru este un upgrade față de articolele audio. Utilizează o abordare text-to-video folosind inteligența artificială.

Folosind această funcție, vă puteți converti textul într-un videoclip. Este cea mai recentă adăugare la crearea de conținut captivant.

Uită-te:

Deși acest lucru nu se potrivește pentru YouTuberi creativi, prezintă totuși o modalitate fascinantă de a prezenta text simplu.

În prezent, se află într-un stadiu foarte incipient. Așa că sperăm că, după trecerea unor cicluri de dezvoltare, va fi mai convingător.

Poți să folosești sinteza pentru a converti orice text în videoclipuri AI. Puteți converti articole sau buletine informative în conținut audiovizual. Poate fi folosit și pe lângă text, similar caracteristicii de comentarii audio.

Pe lângă cele de mai sus, mai există câteva metode de a crea conținut interesant.

De exemplu, instrumentele de evaluare sau de diagnosticare pot fi utilizate sub forma unui chestionar. Ei captează informații valoroase despre utilizator și sugerează produse/servicii în consecință.

În cele din urmă, orice cu câteva idei ieșite din cutie care poate agăța mai bine un utilizator poate fi o tehnică care merită încercată.

Concluzie

Marketingul de conținut este o strategie veșnic verde pentru dezvoltarea unui canal robust de vânzări. Și cu marketeri inventivi, va deveni doar mai dominant.

Așa că este timpul să accelerezi jocul de conținut pentru că trebuie să faci ceva extraordinar pentru a ieși în evidență.

În mod concludent, creați conținut interactiv și captivant pentru a vă ajuta conținutul să se conecteze cu ușurință la cea mai puternică entitate a oricărei afaceri: clientul.