03/28/2024

9 cele mai bune răspunsuri automate de e-mail pentru automatizarea marketingului

E-mailurile care răspund automat efectuează sarcini automate pentru campaniile de marketing prin e-mail fără a trimite manual fiecare răspuns. Va economisi timp și eforturi ale utilizatorilor, împreună cu generarea de venituri.

Campaniile de e-mail sunt considerate spam de către furnizorii de e-mail și necesită câteva e-mailuri nețintă și greșite pentru a atrage atenția potențialilor clienți. Este nevoie de expeditori să dezvolte o soluție care poate atrage un public fără a-l copleși.

Autoresponderul prin e-mail îi ajută pe proprietarii de afaceri să interacționeze cu clienții și să construiască o relație cu aceștia. Specialiștii în marketing sunt conștienți de răspunsurile automate de e-mail și le folosesc pentru efectul lor de pârghie fără a pierde fluxul de numerar.

A devenit una dintre cele mai eficiente, mai simple și mai ieftine modalități de a obține clienți potențiali și de a le converti în potențiali abonați. Permiteți-ne să vă ghidăm prin tot ceea ce privește răspunsul automat prin e-mail.

Ce este un răspuns automat?

Autoresponderul prin e-mail permite companiilor să trimită automat e-mail-uri către utilizatorul(i) selectat(i) după finalizarea unui set de acțiuni. Poate include efectuarea unei achiziții, completarea formularelor, modificarea setărilor sau chiar un buletin informativ electronic trimis abonaților.

De exemplu, utilizatorii fac o achiziție online și primesc un e-mail instantaneu despre comanda lor, se înscriu pentru un buletin informativ și primesc instantaneu un e-mail de bun venit etc. Specialiștii în marketing folosesc instrumente de automatizare a e-mailurilor, folosesc șabloane pentru a compune e-mailuri, setați parametri și îl lasă să analizeze rezultatul pentru tine.

Caracteristicile semnificative ale instrumentului de răspuns automat includ:

  • Proiectați șabloane care vă ajută să creați instantaneu noi e-mailuri pentru a se potrivi cerințelor mărcilor.
  • Analytics monitorizează e-mailurile trimise utilizatorilor pentru a obține un randament maxim al investiției și pentru a urmări ratele de clic și ratele de deschidere.
  • Utilizați generatorul de e-mail-glisare și plasare pentru a crea e-mailuri fără a utiliza aspecte HTML.

Instrumentele de răspuns automat prin e-mail pot ajuta la acoperirea mai multor funcții sofisticate care permit agenților de marketing să-și mărească audiența și să-și sporească productivitatea. Totuși, depinde de abonați și de acțiunile pe care trebuie să le întreprinzi.

Cum să alegi răspunsul automat de e-mail potrivit?

Este esențial să alegeți răspunsul automat de e-mail potrivit pentru a vă asigura că nu veți pierde atingerea personală a e-mailului. Aceste e-mailuri includ un bun bun venit publicului, recomandări, mementouri de abonament etc. Factorii importanți pe care trebuie să îi luați în considerare atunci când alegeți răspunsul automat pentru e-mail sunt:

#1. Capabilitati de automatizare

Campaniile automate sunt esențiale dacă se dorește să-și lărgească aria de audiență. Utilizatorii îl pot integra cu instrumentele de management al relațiilor cu clienții (CRM) sau bazele de date cu clienții, declanșând criterii extrem de personalizate. Include capabilități de automatizare precum e-mail de întâmpinare, mementouri, declanșare web, cărucior abandonat, urmărire, fluxuri de ramuri, testare A/B etc.

#2 Segmentarea e-mailului

Companiile își selectează baza de date pentru a trimite o campanie de e-mail pentru a pune lucrurile în fața clienților. Cu toate acestea, este esențial să înțelegeți că fiecare client are cerințe și cerințe diferite în funcție de conținutul coșului, vârstă, sex, cheltuieli medii, o achiziție anterioară, geolocalizare, comportamentul site-ului și condițiile meteorologice. Prin urmare, segmentarea e-mailului ajută la vizarea unor clienți mai buni și crește ratele de conversie.

# 3 Editor de e-mail

Specialiştii în marketing pot edita manual e-mailurile dacă şi când este necesar. De la linia de subiect atrăgătoare la elemente semnificative, CTA până la corpul e-mailului, se pot include toate aspectele pentru a crește aspectul și senzația. Editorii de e-mail ajută la furnizarea de rezultate previzibile și la generarea de e-mailuri de marcă care pot ajuta în călătoria clientului. Alegeți un instrument care are un editor de e-mail ușor de utilizat.

  Ghid complet și șabloane gratuite

#4 Managementul campaniei

Cel mai bun mod de a intra în legătură cu clienții este să fii mai divers în călătoriile de cumpărare și să crești vizibilitatea. Este esențial să gestionați lista în creștere și să detaliați aspectele semnificative, cum ar fi vânzările totale pe e-mail trimis, rentabilitatea investiției pe e-mail, vânzările pe e-mail etc., care oferă o perspectivă profundă asupra campaniilor. Asigurați-vă că instrumentul pe care îl selectați are un tablou de bord detaliat care vă permite să analizați rezultatele campaniei.

#5 Personalizarea e-mailului

Dacă doriți să atrageți un public, cel mai bine este să faceți acest lucru cu e-mailuri personalizate și automatizate. De exemplu, numele clienților din linia de subiect, achizițiile anterioare, recomandările bazate pe locație etc., transformă utilizatorii în venituri.

Să discutăm unele dintre cele mai bune instrumente de răspuns automat pentru e-mail pe care le puteți folosi pentru a trimite o serie de e-mailuri cronometrate către lista de corespondență.

AWeber

Transformă-ți abonații ocazionali în clienți plătitori cu e-mailul cu răspuns automat AWeber. Acest instrument de automatizare permite marketerilor să trimită e-mailuri de bun venit, să promoveze produse, să trimită recomandări și să partajeze informații despre compania dvs. AWeber ajută la construirea unei relații de lungă durată cu clienții prin e-mailuri pentru a oferi valoare și credibilitate și pentru a construi comunitatea.

Alături de aceasta, instrumentele de răspuns automat ușurează analiza performanței campaniei, oferind detalii despre implicare, clicuri, rata de deschidere etc.

Specialiștii în marketing se pot conecta cu clienții trimițând și programând e-mailuri în timp util și stabilind relații semnificative. Generatorul de e-mail ușor de utilizat nu necesită cunoștințe de codificare și proiectează e-mailuri care pot îndeplini cerințele mărcii.

Se pot folosi campanii automate pre-construite pentru a-și hrăni clienții potențiali și a trimite e-mailuri direcționate către abonați. Șabloanele personalizabile și adaptabile la dispozitive mobile pot ajuta la implicarea, vânzarea, promovarea, conversația și bun venit abonaților.

Contact constant

Generați rezultate pentru întreprinderile nonprofit și micile care utilizează Contact constant instrumente de răspuns automat. Utilizatorii pot dona și pot genera vânzări automat cu instrumente ușor de utilizat care pot economisi mult timp. Constant Contact ajută la îmbunătățirea rezultatelor și crește implicarea cu automatizarea marketingului prin e-mail.

Scopul utilizării instrumentului de răspuns automat prin e-mail este de a implica publicul în mod automat. De asemenea, ajută la cultivarea clienților potențiali pentru a viza e-mailurile bazate pe contacte și e-mailurile de bun venit către mărci. Este posibil să extindeți acoperirea clienților folosind formulare și instrumente de creare a listelor.

Indiferent dacă este o întreprindere sau un startup, toată lumea poate profita de instrumentul de automatizare a marketingului prin e-mail. Companiile pot colecta clienți potențiali și pot intra în legătură cu clienții folosind campanii strategice și eficiente de marketing prin e-mail. Scopul este de a cultiva clienții potențiali și de a trimite mesaje direcționate persoanelor de contact.

Constant Contact permite utilizatorilor să-și sporească vânzările și să-și folosească expertiza pentru a crește veniturile. Eliberează puterea vânzărilor și a automatizării pentru a construi o relație puternică cu clienții și a oferi o experiență completă.

Sendinblue

Trimiteți până la 300 de e-mailuri pe zi folosind Sendinblue și stocați contacte nelimitate. Software-ul cu răspuns automat poate genera rezultate în orice moment al zilei, odată ce campania este live. Sendinblue lucrează spre implicarea mărcii și stimulează vânzările pentru a menține călătoria clientului în timp ce sunteți ocupat cu alte sarcini.

În funcție de caracteristici, este un răspuns automat de e-mail gratuit cu câteva planuri premium, cum ar fi Lite, Premium și Enterprise. Funcțiile de participare dublă evită orice capcane de spam, elimină greșelile de ortografie în adresele de e-mail și obțin dovada concursului. Mesajele personalizate de întâmpinare oferă un început excelent pentru a stabili o relație cu clienții care păstrează numele mărcii în fruntea minții clientului, promovează link-uri și stimulează vânzările.

  Mod etic de a crea clone de voce realiste

Clienții pot primi e-mailuri despre cărucioarele abandonate folosind software-ul Sendinblue. Acesta urmărește pagina și declanșează e-mailurile în consecință pentru a atrage cumpărătorii, a recupera veniturile pierdute și a vinde produse similare. În plus, este posibil să trimiteți e-mailuri de ziua de naștere compilate cu o reducere care poate genera aprecierea pentru brand și poate genera implicarea prin e-mail.

Setul de instrumente de proiectare a e-mailurilor include funcții de drop-and-drop, text simplu și HTML pentru a ajuta la crearea și personalizarea e-mailurilor. Aceste e-mailuri sunt receptive și se pot potrivi cu orice dimensiune de ecran, de la telefonul mobil la ecranul computerului, fără codare suplimentară.

HubSpot

Software-ul de automatizare a marketingului HubSpot este foarte renumit pe piață și depășește trimiterea de e-mailuri. Minimizează sarcinile repetitive și mărește creșterea cu fluxurile de lucru simplificate. Folosind HubSpot Instrumentul de automatizare își propune să creeze un flux de lucru robust care poate trimite mii de e-mailuri publicitare pentru a le analiza.

Cu campaniile de e-mail prin picurare, promovarea clienților potențiali este pusă pe pilot automat pentru a se îndrepta către clienți potențiali și pentru a genera clienți potențiali. Utilizatorii nu trebuie să scrie un cod pentru a construi e-mailuri frumoase și să aleagă dintre condiții, declanșatoare și acțiuni pentru a începe să trimită e-mailuri. Este o platformă de marketing integrată care poate completa sau crește baza de date în timp.

E-mailurile sunt, de asemenea, ușor de vizualizat, personalizat și personalizat campaniile, indiferent dacă sunt o simplă urmărire sau o călătorie în mai multe etape. Poate determina cu ușurință fluxul de lucru folosind logica de segmentare avansată pentru a trimite e-mailuri personalizate fiecărui contact.

Instrumentul oferă automatizarea mai multor sarcini, cum ar fi rotația clienților potențiali la vânzări, clienții potențiali de scor, webhook-urile, valoarea de copiere și actualizarea proprietăților. Declanșează notificări interne atunci când clienții iau măsuri pentru a adăuga o nouă sarcină la Salesforce și CRM, reamintindu-le să urmărească.

GetResponse

GetResponse este un instrument simplu și puternic care vine cu instrumente de proiectare și șabloane care pot îndeplini obiectivul campaniilor. Include, de asemenea, analize acționabile pentru a-l modifica pentru îmbunătățiri și pentru a crește performanța.

Autoresponderul prin e-mail GetResponse stabilește, menține și întreține relațiile clienților cu mărcile. Cel mai bine este să utilizați un creator de e-mail-glisare și plasare care poate personaliza pictogramele, butoanele sau videoclipurile din rețelele sociale. Oferă structură conținutului sau blocului de secțiuni și răspunde la previzualizările mobile.

Instrumentul de automatizare a e-mailului este plin cu peste 100 de șabloane proiectate profesional. Acestea includ urmărirea, e-mailul de bun venit, vânzarea, promovarea și celebrarea, permițând marketerilor să convertească abonații. Instrumentul vine cu imagini și GIF-uri gratuite pentru a îmbunătăți designul de e-mail și este ușor de accesat fără achiziții suplimentare.

Vizualizarea calendarului facilitează, de asemenea, urmărirea abonaților pentru anumite zile care necesită un e-mail. Economisește timp pentru a spori conversațiile și a menține relațiile. Instrumentul poate partaja automat postări noi de blog imediat după publicare sau sub formă de rezumate lunare, zilnice sau săptămânale.

Mailerlite

Mailerlite creează un flux de lucru automatizat de e-mail pentru a ajunge la persoanele potrivite la momentul potrivit. Trimite e-mailuri declanșate abonaților pentru a efectua alte acțiuni în timp ce campania dvs. rulează în fundal. Mailerlite trimite automat e-mailuri de bun venit și e-mailuri direcționate despre evenimente sau seminarii web în mod automat.

Instrumentul automatizat permite utilizatorilor să adauge câmpuri personalizate în sondajul prin e-mail, formularul de înscriere și tabloul de bord. Scopul este de a declanșa acțiunea atunci când o cere baza de date pe baza intereselor clienților. Declanșează e-mailuri automate pentru încercări gratuite sau buletine informative de abonament pentru clienți.

Instrumentele de răspuns automat prin e-mail sunt ușor de integrat cu platformele de comerț electronic pentru a îmbunătăți reținerea clienților. Oferă e-mailuri despre articole achiziționate, cărucioare abandonate, achiziții din categorii, recomandări, e-mail de confirmare și detalii de urmărire.

  Cele mai bune 21 alternative gratuite de Visio online

Utilizatorii pot integra acest instrument automat cu Shopify, Zapier, WordPress, Stripe, WooCommerce etc. Rapoartele campaniilor în timp real ajută la îmbunătățirea și urmărirea valorilor, implicarea publicului și creșterea generală. Instrumentul oferă o perspectivă profundă asupra ratelor de conversație, ratelor de clic și ratelor de dezabonare.

ConvertKit

Creați o cale pentru a vă stimula afacerea folosind instrumentele de automatizare a marketingului ConvertKit. Acest instrument de automatizare este e-mailuri de design ușor de utilizat, inclusiv conținut vizat pentru a trimite e-mailuri în timp util clienților. ConvertKit își propune să dezvolte o afacere online cu:

  • Segmentarea publicului se bazează pe călătoria utilizatorului,
  • Crearea de canale automate și puternice,
  • Personalizarea căii de acțiune a abonatului,
  • Direcționarea conținutului către publicul potrivit,
  • Stabilirea de reguli și strategii care pot funcționa pe campania de e-mail și
  • Cunoașterea următorului pas pentru abonați.

Instrumentul automatizat permite utilizatorilor să trimită conținut direcționat prin picurare în timp ce urmăresc călătoriile clienților. Specialiștii în marketing pot construi o cale personalizată pentru canale folosind acțiuni, evenimente și condiții care acoperă funcții personalizabile și ușor de înțeles.

Perspectivele sunt ușor de înțeles, permițând marketerilor să ia decizii informate cu privire la campaniile lor ulterioare. Editarea fără întreruperi a conținutului este o altă caracteristică proeminentă care asigură că marketerii sunt pe calea cea bună în timp ce construiesc e-mailuri intuitive. Funcționează pe instrumente simple de automatizare pentru a crea e-mailuri și folosește parteneri de integrare lideri în industrie, fluxuri RSS etc., pentru a face afaceri.

Moosend

Moosend este un loc minunat pentru a crea, trimite și optimiza campania pentru a construi mărci de succes. Funcționează pentru toate companiile, de la întreprinderi la startup-uri care oferă modele frumoase. Instrumentul de răspuns automat pentru e-mail Moosend are caracteristici semnificative, cum ar fi segmentarea listelor, testarea A/B, editorul drag-and-drop și analiza datelor.

Scopul este de a se asigura că întreprinderile pot vinde produse pe piață cu funcții avansate. Vine cu șabloane de automatizare a e-mailului, raportare avansată și urmărire a site-ului web sau a utilizatorilor, ceea ce facilitează luarea unei decizii informate. Utilizatorii pot crea pagini de destinație frumoase în timp ce redimensionează, decupează, mută, schimbă și editează aspectul.

Șabloanele prefabricate facilitează construirea paginii de destinație fără a vă scufunda în codificare. Acesta stimulează creșterea afacerii cu șabloanele adecvate pentru a colecta date valoroase și a partaja formulare pentru provocările sociale. Instrumentul este ușor de integrat cu CRM, site-ul web sau orice altă platformă de comerț electronic, ceea ce face ușoară urmărirea datelor.

iContact

Creați o cale unică pentru afacerea dvs. folosind instrumentul de marketing prin e-mail iContact, economisind în același timp eforturi și timp. Scopul este de a automatiza un e-mail pentru a crea călătorii personalizate ale abonaților. Utilizatorii pot alege declanșatoare pentru a crea călătorii care pot funcționa pentru ei folosind iContact.

Este plin de caracteristici precum:

  • Declanșatoare de implicare
  • Mesaje personalizate dată în timp
  • Evenimente pentru abonați

Autoresponderul prin e-mail ajută, de asemenea, la cultivarea e-mailurilor și a depăși trimiterea de e-mailuri. Utilizatorii pot urmări performanța unei campanii folosind acest instrument, cum ar fi interacțiunile online sau implicarea (clicuri, vizite și conversii).

Concluzie

Indiferent dacă doriți să mutați abonații de la un canal de comunicare la altul sau să trimiteți e-mailuri la data abonamentului, cele mai recente oferte sau chiar să trimiteți e-mailuri de recomandare (pe baza istoricului căutărilor și comenzilor acestora), este posibil cu autoresponders prin e-mail. Instrumentele pot ajuta la maximizarea valorii listei de corespondență și la generarea rapidă a veniturilor.

Cu toate acestea, dacă doriți să trimiteți un buletin informativ electronic manual, există ocazii în care utilizatorii îl vor aprecia, cum ar fi promoțiile de sezon, perioadele festive, generarea de actualizări și anunțuri de vânzări. Doar asigurați-vă că nu exagerați, păstrați-l relevant și vedeți conținut valoros pentru a avea un impact.

x