9 Cele mai bune instrumente de automatizare AP (Conturi de plată) în 2022

Automatizarea conturilor plătibile facilitează gestionarea unui volum mare de facturi și a tuturor tranzacțiilor financiare.

O tranzacție este o scurtă călătorie între dvs. și furnizorul sau furnizorul dvs.

Uneori, s-ar putea să întâmpinați anumite dificultăți în timp ce plătiți din contul dvs. de afaceri către furnizorul dvs. din cauza diferitelor probleme.

Și chiar dacă nu există nicio dificultate, este nevoie de mult timp și efort pentru a gestiona atât de multe facturi și a urmări manual tranzacțiile, plus șansa de eroare umană este întotdeauna acolo.

Dar dacă automatizați procesul de plată al companiei dvs. utilizând instrumente pentru contul de plătit (AP), puteți planifica și urmări mai bine fiecare tranzacție, astfel încât să nu pierdeți niciodată un MULȚUMIM.

Vă puteți referi la conturile de plătit (AP) ca o scurtă înregistrare live a tranzacțiilor dvs. Un instrument avansat de automatizare a contului de plătit este creat pentru a vă ușura viața prin automatizarea muncii manuale și pentru a vă ajuta să vă desfășurați afacerea fără probleme.

Multe companii de succes au software de automatizare AP care gestionează o cantitate imensă de tranzacții între firme de contabilitate și furnizori.

Deci, să începem cu ce înseamnă software-ul de automatizare a conturilor plătibile și cum vă poate ajuta.

Ce este software-ul pentru conturi automate de plată?

Software-ul pentru conturi automate de plată este un instrument care gestionează tranzacția dvs. financiară de la început până la sfârșit. Ori de câte ori primiți facturi și facturi, trebuie să fiți conștient de compensarea tuturor sumelor în perioada dată.

Dar, atunci când faceți toate acestea manual, există multe erori și probleme cu care vă puteți confrunta. Din acest motiv, reputația ta poate fi în joc, iar furnizorii sau vânzătorii s-ar putea să nu-și mai pună încrederea în tine de la următoarea plată. Software-ul de automatizare vă ajută să vă plătiți factura la timp din contul dvs. de afaceri prin plăți ACH, carduri de credit sau plăți cu cecuri.

Instrumentul de automatizare AP digitalizează factura furnizorului/furnizorului și procesul de facturare pentru a crea fluxuri de lucru mai simple, rentabile și mai rapide. Astfel, fără redirecționări manuale, fără tăierea cecurilor de hârtie și fără chitanțe pe hârtie.

De ce folosesc companiile instrumentul automat pentru conturi de plătibile?

Există multiple beneficii ale utilizării automatizării fluxului de numerar. Va reduce riscul de erori, va spori eficiența, va construi legături mai mari cu furnizorii și va îmbunătăți calitatea fluxului de lucru. Deci, să înțelegem cum conturile automate de plătit aduc succes și prosperitate afacerii dvs.

Eficientizează tranzacțiile

Datoria este o taxă generală pentru persoane fizice și companii. Cu introducerea manuală, este posibil să uitați unele dintre facturi. Trebuie să preluați controlul asupra întregii tranzacții fără a pierde nicio singură factură. În acest fel, vă îmbunătățiți fluxul de numerar și vă îmbunătățiți creșterea.

Prognoze financiare

Software-ul automatizat AP generează date mai inteligente care nu vor veni cu fluxul de numerar manual. Acesta colectează date și vă ajută cu informațiile potrivite, astfel încât să știți ce se întâmplă în ciclul dvs. de numerar. Cu informațiile corecte, puteți lua decizii mai inteligente pentru afacerea dvs.

Vizibilitatea fluxului de numerar

Departamentul de conturi de plătibile joacă un rol important în gestionarea automată a fluxului de numerar al companiei. Cu automatizare, puteți îmbunătăți vizibilitatea conturilor și vă puteți menține software-ul pentru conturile plătibile prin înregistrările pe care le aveți în tabloul de bord.

Mai puține taxe de procesare

Fluxul de numerar manual necesită mult timp pentru echipa dumneavoastră financiară. Compania plătește în general la timp, dar din cauza sarcinilor grele, uneori plătesc cu întârziere, ceea ce are ca rezultat o taxă suplimentară. Software-ul de automatizare analizează în detaliu toate procesele, astfel încât să puteți accelera procesarea facturilor. De asemenea, puteți economisi taxe de tranzacție, deoarece unele dintre programele software au opțiuni de recompense pentru fiecare plată pe care o faceți.

  Alegere excelentă pentru companii și persoane fizice

Astfel, software-ul de automatizare AP economisește timp, îmbunătățește acuratețea, îmbunătățește înțelegerea și transparența, economisește cheltuielile inutile, oferă detectarea fraudelor, conservarea datelor la costuri reduse, auditare ușoară, reduceri de plată anticipată și se integrează cu software-ul de contabilitate existent.

În continuare, haideți să explorăm câteva software-uri AP bune care vă pot oferi flexibilitatea de a efectua plăți.

Bill.com

Acordați mai mult timp strategiei dvs. eliminând documentele cu Bill.com. Oferă o modalitate inteligentă de a trimite facturi, de a crea și de a plăti facturi și de a fi plătit. Indiferent dacă sunteți o întreprindere mică, o companie mijlocie sau o mare firmă de contabilitate, Bill.com vă oferă o abordare mai bună pentru a fi plătit imediat.

Curățați mizeria datoriilor dvs. și obțineți o imagine completă a întregului proces al contului de plătit. Controlați procesul simplu cu automatizarea de la capăt la capăt, transformați-vă plățile pe hârtie în hârtie digitală și capturați toate facturile de pe e-mailul dvs. sub un singur acoperiș.

Bill.com vă permite să personalizați politicile de aprobare, să aprobați facturile din orice loc și să automatizați fluxurile de lucru de aprobare printr-o simplă glisare sau câțiva pași. Oferă o varietate de opțiuni de plată, inclusiv carduri de credit, cecuri, transfer internațional, ePayments și multe altele.

Vedeți totul, de la plăți viitoare la plăți în curs, cu o vizualizare a tabloului de bord care vă permite să urmăriți fiecare statistică. Integrarea directă a datelor sau sincronizarea bidirecțională cu software-ul de contabilitate pentru a elimina introducerea manuală, ceea ce duce la economisirea de timp și efort.

Începeți încercarea fără riscuri și automatizați procesul de conturi plătibile de la început.

Melio

Simplificați-vă procesul de facturare, îmbunătățiți-vă fluxul de numerar cu Melio și bucurați-vă de o metodă de plată flexibilă. Alegeți să plătiți cu cardul dvs. (taxă de 2,9%) sau prin transfer bancar ACH gratuit și eliminați documentele grele.

Puteți plăti orice factură și cheltuieli de afaceri online, iar furnizorii primesc o depunere directă instantanee în contul lor sau un cec pe hârtie fără a se înscrie. Puteți procesa mai multe plăți simultan, puteți economisi timp cu Melio și puteți colecta puncte recompensă în timp ce plătiți cu cardul de credit.

Setați fluxuri de lucru de aprobare pentru a decide rolul și responsabilitățile fiecăruia față de permisiunile de plată. Plătește-ți direct facturile de afaceri de oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv și poți chiar să faci plăți internaționale fără probleme.

Sincronizați-vă software-ul de contabilitate cu FreshBooks, QuickBooks și multe altele pentru a simplifica impozitele și contabilitatea. Mai mult, vă puteți împărți facturile în diferite metode de plată și plăți pentru flexibilitate. Trebuie doar să creați un cont, să încărcați factura sau factura, să efectuați plata și să alegeți cum sunt plătiți furnizorii dvs.

Începeți acum și folosiți-vă timpul pentru a crea strategii, în loc să gestionați manual facturile.

Tipalti

Transformă-ți modul de lucru cu Tipalti instrument inteligent pentru plătibile. Aduce eficiență și scalabilitate afacerii dvs. prin soluții complet automatizate și end-to-end, astfel încât să vă puteți concentra pe creșterea afacerii dvs., în timp ce Tipalti se ocupă de restul.

Tipalti este construit pentru a sprijini fiecare pas al ciclului dvs. de plată. Folosind instrumentul, puteți elimina 80% din volumul de muncă, puteți închide cu 25% mai rapid financiar și puteți reduce cu 66% din erorile de plată. Modernizați operațiunile financiare eliberându-vă echipele financiare de ineficiențele zilnice datorate procesului de plăți manuale.

Obțineți control complet și vizibilitate asupra afacerii dvs. și experimentați eficiența în fiecare cont. Nu este nevoie să adăugați alte resurse; scalați rapid cu instrumentul de automatizare Tipalti AP și consolidați-vă controalele financiare pentru a reduce riscul de conformitate.

Instrumentul oferă informații în timp real, vă poate reduce volumul de lucru de la facturarea manuală și alege o soluție de facturare fără atingere, cu aprobări avansate, potrivire PO și tehnologie de învățare automată. În plus, executați plățile într-o varietate de metode și valute de pe tot globul.

  10 roți de joc pentru a simula o experiență de curse

Gestionați cu ușurință aprobările plăților, detectați fraudele și efectuați plăți instantanee fără bătăi de cap. Asigurați conformitatea globală și operațiunile în toate filialele și entitățile cu vedere la sediul central. Tipalti oferă, de asemenea, controale financiare la nivel de întreprindere și asigură conformitatea cu motoarele fiscale aprobate de KPMG.

Reduceți riscul de plată prin utilizarea instrumentului. Rezervați o scurtă demonstrație pentru a afla mai multe.

Baza aeriana

Îmbunătățiți acuratețea și economisiți timp cu automatizarea contabilă a Airbase. Automatizarea sa acoperă întregul ciclu de viață al tranzacțiilor, de la aprobare la clasificare automată, captarea chitanțelor, crearea facturii și sincronizarea cu GL. De asemenea, oferă aplicarea automată a conformității cu chitanțele.

Airbase se integrează cu Xero, QuickBooks Desktop, QuickBooks Online, Oracle NetSuite și Sage Intacct, astfel încât să poată sincroniza automat cardurile virtuale cu GL în timpul tranzacției. Celelalte tranzacții pot fi ușor sincronizate cu GL după o singură plată.

Puteți seta setări și reguli în funcție de preferințele dvs. Airbase vă recomandă câmpuri în următoarea dvs. tranzacție, deoarece învață din prima dvs. tranzacție. Astfel, va deveni inteligent după fiecare sincronizare. În plus, clasificarea automată vă actualizează câmpurile GL ale tranzacțiilor fizice cu cardul pe baza intrărilor dvs. anterioare. De asemenea, actualizează câmpul registru pentru categorie, etichete de linie, etichete de tranzacție și furnizor.

Setați datele de începere și de încheiere a contractului pentru programele de amortizare. Dacă sunteți utilizator NetSuite, puteți profita de integrările profunde alegând dintre diverse șabloane de amortizare pentru fluxuri complexe. Așadar, automatizează-ți sarcina cu valoare redusă și începe să te concentrezi pe căile strategice de mare valoare.

Corpy One

Plătește-ți cu ușurință factura de afaceri Corpy One, care automatizează procesele de plată din contul dvs. de companie în contul dvs. de furnizor, astfel încât să nu fiți nevoit să plătiți manual. Puteți alege dintre plăți ACH, verificări de fonduri, carduri de credit etc. sau puteți utiliza Corpoy Mastercard și vă extindeți fluxul de numerar.

Când efectuați plăți cu instrumentul automatizat pentru plățile de la Corpoy One, veți obține o modalitate mai bună de a primi, aproba și urmări facturile. Scanează automat întregul document și vă permite să încărcați cu ușurință facturi, facturi și chitanțe.

Personalizați fiecare pas de la fluxurile de aprobare la clasificarea facturii cu Corpoy One. Se integrează cu QuickBooks Desktop și QuickBooks Online pentru a sincroniza plățile cu sistemul de contabilitate, prin urmare, mai puține introduceri manuale și mai puține erori.

Ori de câte ori efectuați o plată de la Corpoy Mastercard, veți primi o reducere de 1,5% fără taxă anuală și o reducere de 1% la celelalte achiziții. Puteți seta gratuit controale personalizate ale cheltuielilor pentru echipa dvs.

Corpy One oferă spălarea banilor și detectarea fraudei pentru a vă securiza informațiile. Are cele mai înalte standarde de securitate și verificare a identității pentru a vă proteja contul și informațiile furnizorilor.

Coincide

Automatizați-vă procesul de plată cu contul dvs Coincide și simplificați-vă munca obositoare. Puteți face o scurtă evaluare pentru a ști cum să identificați zonele în care există defecțiuni. După evaluare, vă oferă un set de instrumente cu resurse, sfaturi și bune practici.

Conturile de plătit implică o mulțime de complexități, dar cu soluția automată de conturi de plăți de la Concur, devine mai ușor. Acum, puteți gestiona și plăti facturile în timp util și organizat pentru o procedură de plată precisă. În plus, vă ajută să economisiți timp, taxe de furnizor și resurse și să reduceți erorile umane, documentele și facturile pierdute.

Concur folosește tehnologia de recunoaștere optică a caracterelor (OCR) pentru a captura facturile electronic. Veți obține aplicații mobile și bazate pe web ușor de utilizat, care vă ajută să vă simplificați procesele plătibile. De asemenea, se integrează cu un sistem de contabilitate sau ERP pentru a sincroniza datele rapid.

  Cum se transformă o unitate din GPT în MBR

Pipefy

Pipefy oferă fluxuri de lucru inteligente pentru echipele financiare eficiente pentru a obține rezultate mai bune. Obțineți vizibilitate completă a operațiunilor dintr-o privire și automatizați-vă munca cu aprobatorii, furnizorii și colegii pe platforma sa cloud pentru un proces financiar mai bun.

Gestionați un singur flux de comunicare cu toate părțile interesate și actualizați automat toate stările prin e-mail sau un portal pentru clienți. Cu Pipefy, există șanse neglijabile de erori în procesele dvs. de plată.

Integrați Pipefy cu instrumentele dvs. financiare, cum ar fi foile de calcul și ERP, pentru a obține un rezultat mai bun. În plus, vă puteți măsura, controla și îmbunătăți cifrele, de la cheltuielile lunare ale fiecărui departament până la timpul complet al ciclului PO cu tablourile de bord personalizabile ale Pipefy.

Nu este nevoie să scrieți o singură linie de cod; adaptați Pipefy în funcție de nevoile dvs. și simplificați procesul dvs. de plată. Obțineți eficiență și rezultate mai bune prin optimizarea procesului financiar și monitorizați cu ușurință operațiunile pe ecran.

De ce tarziu? Încercați Pipefy astăzi.

Stampli

Preluați controlul asupra facturilor și procesării facturilor dvs. cu o platformă intuitivă, acționabilă și inteligentă de automatizare a plăților. Stampli reunește documentația contului de plătit, comunicațiile, plățile cu cecuri, plățile ACH și cardurile de credit corporative sub un singur acoperiș.

Permiteți-i lui Stampli AP să aibă vizibilitate și control complet asupra cheltuielilor dvs. corporative. Permiteți departamentelor AP să comunice și să colaboreze mai bine cu furnizorii, părțile interesate și aprobatorii implicați în aprobări și achiziții.

Eficientizați-vă toate procesele financiare de 5 ori mai rapid. Stampli folosește tehnologia Inteligenței Artificiale pentru a automatiza procesarea facturii AP și pentru a vă învăța modelele unice pentru a automatiza notificările de aprobare, a simplifica codarea GL, duplicatele identității și multe altele.

Obțineți o vedere perfectă a activităților, a dreptului de proprietate și a stărilor dvs. cu o mai mare responsabilitate și transparență. Stampli oferă o captare precisă și în timp real a facturilor, precum și codificare. De asemenea, vă permite afacerii să se extindă și să țină pasul cu schimbarea.

Interfața ușor de utilizat a Stampli vă permite să vă gestionați procesele de plată de pe orice dispozitiv, oriunde și oricând. Are diverse capacități, cum ar fi procesarea inteligentă a AP, segregarea sarcinilor, vizibilitate deplină, implementare rapidă, agnostic de plată și multe altele.

Spendesk

Automatizați alocarea contului de cheltuieli, extragerea TVA-ului și reconcilierea chitanțelor cu Spendesk și reduceți timpul petrecut la închiderea de sfârșit de lună. Puteți accesa toate informațiile de plată într-un singur loc, reducând semnul de eroare.

Spendesk asigură acuratețea datelor și automatizează procesele de plată ale afacerii dvs. datorită OCR și opțiunilor de pre-setare. Nu este nevoie să ceri chitanța de la echipa financiară din nou și din nou. Găsiți toate chitanțele într-un singur loc.

Integrați-vă software-ul de contabilitate cu Datev, Salvie, NetSuite, Xero și altele pentru a sincroniza și gestiona cu ușurință datele. Spendesk trimite automat mementouri echipei dumneavoastră pentru plată și primire. De asemenea, puteți să vă mapați cheltuielile creând propriile reguli cu categoriile de plată Spendesk pentru a economisi timp.

Puteți să vă pregătiți și să sortați tranzacțiile, să le exportați în software-ul dvs. de contabilitate și să verificați informațiile cu interfața Inbox pentru cheltuieli. Lăsați Spendesk să vă ajute echipele să aibă succes cu aplicații mobile și bazate pe web.

Este timpul să treceți la cheltuieli urmăribile și inteligente cu Spendesk. Rezervați acum o demonstrație și înțelegeți impactul acesteia asupra organizației dvs.

Concluzie

Ținerea evidenței cotizațiilor este un factor crucial. Vă ajută să vă construiți reputația și să vă duceți afacerea la noi culmi. Astfel, o afacere trebuie să-și gestioneze conturile de plăți în mod eficient și eficient. Deoarece gestionarea unor astfel de sarcini este obositoare și copleșitoare, utilizarea unei soluții de automatizare a contului de plătit este, evident, o decizie mai înțeleaptă.

Toate instrumentele AP menționate mai sus sunt remarcabile în locurile lor. Ele oferă o interfață intuitivă, funcții fără sfârșit și opțiuni de integrare și funcționează pentru întreprinderile mici și mari. Astfel, alegeți cel mai bun instrument AP în funcție de cerințele dvs.

Acum puteți privi unele dintre cele mai bune soluții de procesare a plăților.