02/08/2023

8 POS din care să alegeți pentru restaurantul/bistroul dvs

Sistemele de puncte de vânzare (POS) sunt esențiale pentru restaurantele și cafenelele unde se pot lua masa. Aceștia sunt responsabili cu preluarea plăților, accelerarea procesului de comandă și livrarea unor înregistrări detaliate de vânzări.

Întreprinderile de restaurante au o mulțime de provocări din cauza transformării rapide a industriei și a cererilor consumatorilor în continuă schimbare. Ei trebuie să accelereze dezvoltarea pentru a satisface așteptările consumatorilor, gestionând în același timp toate operațiunile corect.

Vă puteți asigura că restaurantul dvs. funcționează eficient și obține profit prin păstrarea unui inventar precis, urmărirea performanței angajaților și furnizarea de servicii excelente pentru clienți. Cu toate acestea, ar putea fi dificil să urmăriți singur toate aceste date; aici sunt avantajoase sistemele POS.

De ce sunt importante sistemele POS pentru restaurante și restaurante?

Cele mai multe restaurante și restaurante au un sistem de punct de vânzare (POS) pentru facturare rapidă și alte operațiuni de gestionare.

Un sistem cuprinzător de punct de vânzare (POS) face fiecare procedură mai simplă, mai rapidă și mai ușor de gestionat.

Pentru restaurantele și cafenelele în care clienții iau masa, sunt necesare sisteme de puncte de vânzare (POS). Un sistem integrat de gestionare a tranzacțiilor zilnice și a datelor clienților este furnizat de un sistem POS, care constă dintr-o combinație de hardware și software.

Aceste tehnologii permit clienților să plătească rapid și corect în timp ce eficientizează procesul de comandă. Restaurantele pot urmări inventarul, monitoriza vânzările și pot examina datele consumatorilor datorită sistemelor POS.

Operatorii de restaurante pot automatiza procesul de checkout și își pot optimiza operațiunile cu ajutorul sistemelor POS, oferind oaspeților o experiență de mâncare mai rapidă și mai productivă. Pe termen lung, sistemele POS pot economisi timp și bani restaurantelor și pot îmbunătăți eficiența.

Proprietarii de restaurante se bucură de o experiență fără cusur datorită acestor soluții, care ajută, de asemenea, la gestionarea eficientă a operațiunilor întreprinderilor.

Un sistem POS permite, de asemenea, restaurantelor să țină evidența informațiilor și preferințelor clienților, simplificând personalizarea comenzilor și oferind un serviciu mai bun pentru clienți. Progresele tehnologice au făcut sistemele POS mai sofisticate și chiar capabile să ofere perspective asupra comportamentului consumatorilor.

Ce caracteristici ar trebui să caute un proprietar de restaurant atunci când selectează un sistem POS?

Furnizorii de puncte de vânzare (POS) vin într-o mare varietate, fiecare cu un produs unic, care vizează un segment de piață diferit, de la restaurante uriașe la cafenele mici. În funcție de cerințele restaurantului dvs., sistemele POS pot fi fie bazate pe cloud, fie hibride.

Deși sistemele POS includ o gamă largă de capabilități, există câteva, în special, care pot ajuta proprietarii de restaurante să își atingă rapid și eficient obiectivele de afaceri, cum ar fi:

Raportare cuprinzătoare

Software-ul POS cu funcții complete ar trebui să poată oferi rapoarte extinse pentru a analiza performanța afacerii. Le permite proprietarilor sau conducerii să țină evidența vânzărilor, creditului, stocului, inventarului, articolelor cele mai vândute etc., ajutându-i să ia decizii mai bune.

Programe de reduceri

Software-ul POS trebuie să poată urmări și răscumpăra punctele de fidelitate, să stocheze informații despre clienți și să aplice reduceri la facturi. Programele de reduceri și inițiativele de loialitate sunt modalități încercate și adevărate de a atrage noi clienți, de a crește vânzările și de a vă extinde publicul.

Urmărirea inventarului

Pentru ca restaurantele și cafenelele unde se pot lua masa să se extindă și să obțină profit, gestionarea cheltuielilor cu mâncarea este crucială. Un sistem POS ar trebui să reflecte tendința zilnică de consum și să poată urmări stocurile. Aceste informații ajută managementul și proprietarul să reducă deșeurile și să asigure că sunt stocate doar proviziile necesare.

  De ce Notepad-ul este încă minunat pentru a lua notițe

Analiza automată a datelor

Analiza datelor ar trebui să fie efectuată automat de software-ul POS, care ar trebui să poată analiza reducerile la alimente, programele de loialitate și alte programe de stimulare, precum și comportamentul asociat al consumatorilor. Folosind aceste informații, restaurantele și alte restaurante își pot planifica planurile, își pot îmbunătăți interacțiunile cu clienții și își pot crește profitul.

Informații despre afaceri

Sistemul POS ar trebui să producă rapoarte care să arate vânzările, inventarul, comenzile, vânzările și alți indicatori pentru a le permite proprietarilor și altor personal de conducere să decidă ce acțiuni suplimentare ar trebui să întreprindă pentru a-și conduce afacerea în mod profitabil.

Capacitatea de a extinde tabloul de bord, tranzacțiile securizate și controlul erorilor sunt caracteristici suplimentare care ar putea fi utile.

Doriți să vă duceți afacerea cu restaurante la următorul nivel? Ai nevoie de un sistem de punct de vânzare (POS)! Aici explorăm o listă a sistemelor de puncte de vânzare (POS) de top.

Pătrat

Sistemul Square POS oferă restaurantului o modalitate completă de a-și gestiona vânzările, inventarul și clienții.

Cu Square for Restaurants, companiile pot accesa o varietate de soluții care fac operarea unui restaurant mai simplă și mai eficientă, de la tehnologia integrată la sistemele de puncte de vânzare. Restaurantul poate, de asemenea, să urmărească comenzile clienților și să dezvolte programe de loialitate datorită platformei de gestionare a clienților Squareup.

Printr-o experiență perfectă pentru clienți, Square for Restaurants permite restaurantelor să preia controlul asupra mărcii lor și să crească veniturile.

Există numeroase opțiuni disponibile care răspund cerințelor fiecărei unități. Site-ul oferă proprietarilor de restaurante care doresc să facă cea mai bună alegere pentru afacerile lor informații utile și indicații, pe lângă echipamentele de la punctul de vânzare și opțiunile de plată mobilă.

Pe lângă software-ul pentru gestionarea inventarului, meniurilor și a altor date despre clienți, soluția hardware și software integrată include și hardware precum un registru, iPad și diverse gadget-uri de plată.

Caracteristici de top

  • Gestionarea meniurilor și meselor
  • Gratuitate auto
  • Personalizare plan de etaj
  • Sincronizare cu mai multe dispozitive

Site-ul oferă, de asemenea, instruire și videoclipuri valoroase pentru a ajuta proprietarii de restaurante să învețe cum să folosească noul lor sistem de puncte de vânzare. Prețul său cuprinde trei opțiuni variabile, variind de la un plan de bază gratuit la o opțiune premium pentru companiile cu timpi mari de livrare.

Gofrugal

Gofrugal este sistemul ideal de punct de vânzare (POS) dacă dețineți un restaurant aglomerat și aveți nevoie de ceva actualizat și eficient. Multe caracteristici ale acestui sistem POS bine-aicut vă vor ajuta să vă organizați munca, să economisiți timp și să îmbunătățiți acuratețea.

Această abordare vă poate împuternici personalul și îi poate ajuta să servească eficient consumatorii.

Acesta permite restaurantelor să îmbunătățească productivitatea, să eficientizeze operațiunile și să asigure fericirea clienților. Software-ul poate fi utilizat în mai multe moduri pentru a crește vânzările, a controla stocurile și a primi plăți.

În plus, software-ul include caracteristici excelente de raportare care oferă managerilor o imagine cuprinzătoare asupra operațiunilor restaurantelor și le permit să facă pași esențiali pentru a crește profiturile și a reduce risipa.

Caracteristici de top

  • Gestionarea tichetelor de comandă la bucătărie
  • Sistem de afișare pentru bucătărie
  • Gestionarea meniurilor și rețetelor
  • Managementul mesei

Este ușor de navigat datorită aspectului clar, iar rapoartele detaliate oferă cunoștințele de care aveți nevoie pentru a lua decizii inteligente. În plus, oferă managementului o vizualizare completă în timp real a tuturor activităților restaurantului, permițându-le să îmbunătățească fluxul de lucru și să răspundă în mod corespunzător.

SlickPOS

Slick Solutions Inc. a creat și deținut SlickPOS, un punct de vânzare bazat pe web și un sistem de gestionare a stocurilor. Este destinat să asiste restaurantele și unitățile de vânzare cu amănuntul în gestionarea vânzărilor, inventarului și clienților.

Interfața sa ușor de utilizat și mai multe funcții permit firmelor să țină evidența vânzărilor, să controleze inventarul și să comunice cu consumatorii. În plus, oferă capabilități puternice de raportare care ajută firmele să vadă tendințele și să selecteze cea mai bună cale de acțiune.

  Cum să combinați sau să grupați diagrame circulare în Microsoft Excel

Peste 2000 de restaurante și puncte de vânzare au încredere în software, care poate fi utilizat pe diverse platforme, inclusiv browsere web, Android, Apple și desktop-uri. Combinarea platformei cu servicii de livrare online precum Zomato, Swiggy și Uber Eats este simplă.

Caracteristici de top

  • Cerere pentru un căpitan sau chelner.
  • Automatizare de marketing și loialitate.
  • Integrarea plăților.
  • Acceptă francize și mai multe puncte de vânzare.

SlickPOS este un software de încredere cu actualizări regulate, astfel încât companiile să se poată bucura de cele mai noi funcții. Software-ul poate fi descărcat și utilizat timp de 14 zile fără taxă. După aceea, planurile lunare sau anuale pot fi achiziționate.

Shopify

În lumea digitală de astăzi, Shopify oferă o gamă largă de opțiuni hardware la punctul de vânzare pentru companii de orice dimensiune și industrie. Este o linie completă de produse care poate fi utilizată pentru a urmări inventarul, a procesa plăți și a gestiona interacțiunile cu clienții. Acesta cuprinde tablete, terminale și dispozitive de la punctul de vânzare.

Este o soluție all-inclusive pentru analiza datelor, gestionarea stocurilor și punctele de vânzare. Acest sistem cuprinde un iPad, un sertar de numerar, o imprimantă de chitanțe și un scanner de coduri de bare. Toate aceste componente sunt gestionate printr-o singură interfață și conectate prin iPad.

Întreprinderile mici vor fi libere să creeze experiențe unice pentru clienții lor și au capacitatea de a procesa rapid și în siguranță plățile cu hardware-ul POS Shopify.

Caracteristici de top

  • Hardware complet integrat
  • Plăci ușoare
  • Tarife minime de card
  • Platformă securizată pentru a proteja detaliile de plată

În plus, oferă o platformă pentru companii pentru a accepta Apple Pay, Google Pay și alte carduri de credit și de debit semnificative. Hardware-ul POS de la Shopify este construit pentru a fi simplu, durabil și intuitiv, făcându-l opțiunea perfectă pentru un restaurant de toate dimensiunile.

Restora

Restora POS oferă o soluție de afaceri pentru restaurante și un sistem de puncte de vânzare. Este un sistem de management al restaurantelor all-inclusive care se ocupă de operațiunile de management al alimentelor integrale. În instrumentul care vă ajută să vă gestionați restaurantul folosind analize de afaceri, veți primi fiecare element funcțional.

Tehnologia robustă a restaurantelor inclusă în Restora POS acceptă multe unități de servicii alimentare, inclusiv cafenele, restaurante fast-food, bucătării în cloud, baruri și berării, restaurante cu servicii complete și mai mulți francizați.

Oferă un tablou de bord grafic interactiv pentru compararea vânzărilor, costurilor și a altor variabile. Acesta oferă o imagine de ansamblu asupra stării actuale a operațiunilor companiei dumneavoastră. Dacă apare o problemă, echipajul lor este accesibil pentru a ajuta non-stop.

Sunt acceptate numeroase gateway-uri de plată sigure, inclusiv Cash, Paytm, Stripe, Paypal, SSL Commerz și Raorzpay.

Caracteristici de top

  • Sistem pentru rezervarea unui tabel.
  • Plată fără contact și un scanner QR.
  • Mai multe metode de plată și livrare
  • Gestionarea conturilor si a resurselor umane

Pe lângă faptul că este un sistem de comandă online, Restora POS are și inventar, HR și salarizare, CRM, lanț de aprovizionare, raportare și analiză, printre alte caracteristici.

Viteza luminiihq

Lightspeedhq este un restaurant avansat și complet integrat care operează POS. Este o platformă incredibilă pentru proprietarii de restaurante. Oferă o suită completă de funcții și instrumente care le permit proprietarilor de restaurante să-și gestioneze afacerile mai eficient și mai eficient.

Este un sistem cuprinzător de puncte de vânzare pentru restaurante, cafenele și baruri. Este o soluție all-in-one pentru gestionarea inventarului, urmărirea comenzilor, procesarea plăților, crearea de campanii promoționale și multe altele.

Platforma îi ajută pe proprietarii de restaurante să își gestioneze finanțele, angajații și clienții într-un singur loc. De asemenea, le permite proprietarilor de restaurante să urmărească comenzile clienților, să creeze profiluri ale clienților și să analizeze datele pentru a lua decizii mai bune.

  Cum să schimbi parola ID-ului Apple pe iPhone

Automatizarea sarcinilor obositoare, cum ar fi gestionarea stocurilor și programarea angajaților, eliberează timp prețios pentru proprietarii de restaurante pentru a se concentra pe ceea ce contează cel mai mult: clienții lor.

Cu capabilitățile sale de raportare încorporate, proprietarii de restaurante își pot urmări indicatorii cheie de performanță – inclusiv nivelurile de vânzări și de personal – în timp real, permițându-le să ia rapid decizii informate.

Caracteristici de top

  • Urmăriți performanța angajaților cu rapoarte de performanță a personalului
  • Dispoziție pentru personalizarea meniului și a inventarului pentru a maximiza profitul și a reduce risipa de alimente
  • Numărarea stocurilor este ușoară pentru a obține informații despre achiziții, irosite sau vândute
  • Plăți flexibile prin numerar, card și plăți mobile

Acest sistem POS bazat pe cloud permite restaurantelor să rămână în fruntea afacerilor lor fără a-și face griji cu privire la hardware-ul dedicat sau întreținerea. Platforma vine în patru versiuni bazate pe o serie de caracteristici.

Trifoi

Clover este ideal pentru restaurantele de orice dimensiune datorită interfeței sale ușor de utilizat, capabilităților solide de analiză și raportare și soluțiilor hardware unice. Deoarece sistemele lor sunt bazate pe cloud, oricine are o conexiune la internet le poate accesa.

Ca rezultat al flexibilității Clover de a interacționa cu soluții terțe, companiile pot personaliza sistemul pentru a satisface cerințele lor unice. Fiecare restaurant poate folosi rezoluțiile lui Clover, care variază de la programe de fidelizare a clienților până la gestionarea stocurilor.

Caracteristici de top

  • Obțineți informații despre vânzări și tendințele competitive
  • Gestionați angajații mai eficient
  • Capabil să mapați mesele și comenzile oaspeților
  • Serviciul este întotdeauna activat, chiar dacă internetul este oprit

Sistemele lor vin cu o varietate de caracteristici care sunt menite să sporească productivitatea și să îmbunătățească operațiunile restaurantului. Furnizează diverse servicii, inclusiv procesarea integrată a plăților, gestionarea stocurilor și programe de fidelizare a clienților. Există trei versiuni ale POS: Starter, Standard și Advanced.

Exact

Cu toate capacitățile necesare unui restaurant sau cafenea pentru a maximiza producția, a crește veniturile și a spori plăcerea clienților, Spoton oferă un POS complet, personalizabil. Prin gestionarea vizitelor recurente cu e-mailuri de marketing, oferte unice, beneficii de loialitate și alte funcții, POS face marketingul mai ușor.

Cu ajutorul Spoton POS, restaurantele își pot extinde zona de servicii cu conectivitate Wi-Fi și 4G LTE, pot gestiona mai multe mese, pot transmite comenzi în bucătărie și bar în timp real și pot accepta plăți la masă folosind EMV, Apple Pay, Android Pay și multe altele.

Rapoartele complete, inclusiv cele privind vânzările și forța de muncă pe oră, mixul de produse, vânzările de personal și tranzacțiile, sunt produse de acest sistem.

Se interacționează cu ușurință cu instrumente operaționale și de management ale terților, inclusiv software-ul de contabilitate Quickbooks, programul de livrare a alimentelor DoorDashDrive, software-ul de gestionare a inventarului QSRonline și multe altele.

Caracteristici de top

  • Peste 90 de rapoarte interactive
  • Confirmări automate prin SMS și rezervări digitale
  • Administrarea angajaților
  • Raportare amplă

Pentru a satisface nevoile în continuă schimbare ale clienților săi, Spoton oferă comandă directă prin intermediul site-ului său web, al profilului de afaceri Google și al codului QR de la masă pentru o comandă și o plată ușoară.

Cuvinte finale

După ce ați citit postarea, ar trebui să înțelegeți cum sistemele POS eficientizează operațiunile restaurantelor și ale altor unități de alimentație. Chiar dacă există multe opțiuni diferite, toate împărtășesc câteva caracteristici fundamentale, astfel încât alegerea celei mai bune depinde în totalitate de cerințele specifice afacerii de restaurant.

x