8 noțiuni de șabloane de buget pentru a vă eficientiza finanțele

Ținerea evidenței finanțelor tale nu este ușoară, mai ales cu un buget redus.

Din fericire, aplicația pentru spațiu de lucru all-in-one numită Notion poate ajuta enorm în această problemă. Are o varietate de șabloane de buget care vă vor permite să vă gestionați eficient finanțele.

Folosind un șablon de buget, veți avea o idee clară despre situația dvs. financiară în problemele de zi cu zi. La sfârșitul zilei, veți avea un sistem simplu de urmat pentru a rămâne la curent cu finanțele dvs. și, eventual, pentru a vă atinge obiectivele financiare în cel mai scurt timp.

Deoarece există multe șabloane de buget Notion, am făcut munca grea pentru dvs. finalizând unele dintre favoritele mele.

Sunt sigur că acestea vă vor ajuta să preluați controlul total asupra banilor dvs., indiferent dacă sunteți o persoană de afaceri, student, freelancer sau doar un membru al familiei care trebuie să gestioneze finanțele.

Cum pot ajuta șabloanele de buget Notion la eficientizarea finanțelor

Când utilizați un șablon de buget, veți putea să vă eficientizați finanțele în mai multe moduri. Pentru început, vă va oferi o imagine de ansamblu clară asupra veniturilor și cheltuielilor dvs., arătându-vă în mod clar să urmăriți unde se duc banii și, de asemenea, să aflați unde ați putea cheltui mai mult decât ceea ce este necesar.

Mai mult, iată câteva modalități suplimentare în care vă poate ajuta să vă eficientizați finanțele:

#1. Buget care este adaptat pentru dvs

Folosirea unui șablon de buget Notion vă poate ajuta să creați un plan de buget care funcționează pentru dvs. Vă permite să personalizați șabloanele după cum doriți, unde puteți alege ce să includeți și ce să omiteți, de exemplu, anumite fluxuri de venituri și cheltuieli.

  Mouse-ul nu funcționează pe Mac-ul tău? 10 sfaturi pentru a o repara

Toate acestea combinate vă ajută să rămâneți pe drumul cel bun în orice moment.

#2. Economisiți o cantitate masivă de timp

Trebuie să fi ghicit deja acest lucru – un șablon de buget vă poate ajuta, de asemenea, să economisiți timp prin automatizarea anumitor sarcini financiare. De exemplu, puteți importa și clasifica toate tranzacțiile dvs. atunci când conectați detaliile bancare și informațiile cardului.

#3. Simplificați o sarcină destul de descurajantă

În cele din urmă, utilizarea unui șablon de buget cu Notion poate face întregul proces de gestionare a finanțelor dvs. mult mai ușor. Veți observa că petreci mai puțin timp îngrijorându-ți banii și petreci mai mult timp pentru a-ți atinge prioritățile și a zdrobi acele obiective.

Citește și: Da, poți folosi Notion pe domeniul personalizat

Cum să adăugați un șablon de buget în Notion

Există mai multe moduri de a adăuga un nou șablon în Notion, dar haideți să trecem peste cel mai simplu mod de a face acest lucru.

Începeți prin a deschide pagina de descărcare a șablonului dorit și ar trebui să vedeți fie un buton Descărcare, fie un buton Duplicare șablon. Continuați și faceți clic pe asta.

Odată ce faci asta, ar trebui să vezi șablonul să apară în meniul din partea stângă.

Asta e, la fel de simplu. Puteți începe să utilizați șablonul imediat.

Acum, haideți să intrăm în lista celor mai bune șabloane de buget pe care le puteți utiliza cu contul dvs. Notion.

Planificarea bugetului

Vă puteți organiza fără probleme finanțele și puteți crea un buget cu acest șablon de planificare a bugetului. Este gratuit, personalizabil și conceput cu simplitatea în minte pentru a se asigura că nu vă distrage atenția de la scopul principal.

Include:

  • Tabele pentru urmărirea veniturilor, cheltuielilor și economiilor
  • Tabloul de bord pentru identificarea și setarea categoriilor dvs. de cheltuieli
  • Formule care calculează automat veniturile totale, cheltuielile și multe altele

Odată ce descărcați acest șablon și îl utilizați cu contul Notion, îl puteți modifica complet pentru a se potrivi preferințelor dvs. Este o resursă excelentă pentru oricine caută să-și organizeze și să-și gestioneze mai bine banii.

Șablon de urmărire a bugetului

Obțineți o imagine clară a obiceiurilor dvs. de cheltuieli cu ajutorul acestui șablon de urmărire a bugetului. Are multe caracteristici incredibile care vă vor permite să rămâneți la curent cu finanțele dvs.

  Ce este Scareware și cum să te salvezi de el?

Unele dintre acestea sunt:

  • Alerte și memento-uri
  • Sfaturi și resurse pentru a trece ușor prin procesul
  • Mese personalizabile
  • Tabloul de bord cu o imagine de ansamblu convenabilă

Acest șablon vă ajută să vă dați seama cu ușurință unde se duc banii dvs. și ce puteți face pentru a economisi mai mult pe termen lung. Mai mult, puteți folosi și formule pentru a simplifica și mai mult procesul.

Puteți descărca și utiliza acest șablon pentru absolut niciun cost.

Tracker financiar

Obțineți o mai bună înțelegere a situației dvs. financiare, creați un buget care funcționează special pentru dvs. și luați decizii mai inteligente folosind acest Financial Tracker pentru Notion. Este un șablon cuprinzător care vă va face mai ușor să vă urmăriți finanțele.

Puteți urmări veniturile, cheltuielile, economiile și alte domenii care necesită atenția dvs. De fapt, este excelent pentru a vă monitoriza datoria, precum și pentru a stabili obiective de economisire.

Puteți începe prin adăugarea conturilor bancare și monitorizarea atentă a tranzacțiilor acestora.

O altă caracteristică utilă a acestui șablon este că vă permite, de asemenea, să urmăriți în timp util cheltuielile recurente.

Citiți și: Monetizați Airtable și Notion folosind aceste instrumente

Șablon de finanțare și buget

Foarte ușor de utilizat și ușor de personalizat, puteți folosi șablonul de finanțare și buget pentru a vă urmări finanțele. Este proiectat de Prototion și se integrează uimitor cu Notion.

Când utilizați acest șablon, puteți:

  • Adăugați secțiuni separate de buget
  • Creați diferite categorii
  • Cheltuieli de intrare în diferite valute
  • Urmăriți obiectivele de economii
  • Obțineți starea dvs. financiară
  • Obțineți o defalcare a cheltuielilor dvs. împărțite pe categorii

Este un șablon grozav pentru tine dacă ești o persoană care adoră urmărirea progresului în timp. Prezintă un format foarte simplu pentru a înțelege și a introduce datele.

Tracker cheltuieli

Expenses Tracker este un șablon avansat care vă va ajuta să urmăriți cheltuielile zilnice și să identificați ce domenii trebuie limitate. Vă permite să configurați plăți recurente pentru a se actualiza automat, ajutându-vă să economisiți timp, prin faptul că nu vă cere să introduceți detalii pentru fiecare tranzacție.

  Cum să vă publicați calendarul Outlook de pe Outlook.com

Afișează cheltuielile generale și bugetul lunar și un monitor detaliat al cheltuielilor pentru a introduce date conform cerințelor dvs.

Indiferent dacă ești proprietarul unei mici afaceri, student sau freelancer, oricine poate folosi acest șablon pe Notion pentru a fi cu un pas înaintea cheltuielilor sale.

Personal Finance Tracker

Acest Personal Finance Tracker are câteva caracteristici utile care îl fac plăcut. Vă permite să creați categorii, secțiuni și tabele diferite pentru scopuri diferite, în afară de a vă oferi o defalcare completă a finanțelor dvs.

Îl puteți personaliza în mai multe moduri, inclusiv schimbarea categoriilor, adăugarea de note, atașarea chitanțelor etc. Acest lucru vă permite să vă urmăriți cheltuielile în timp real și să luați decizii financiare informate.

De asemenea, vă permite să vă personalizați obiectivele în scopuri specifice, de exemplu, economisirea pentru un avans sau o vacanță.

Instrument de urmărire financiară simplu

După cum sugerează și numele, Simple Finance Tracker este într-adevăr un șablon simplu în natură, dar asta nu îl împiedică să ofere unele dintre cele mai utile funcționalități. Vă oferă informații vizuale pentru o mai bună înțelegere a finanțelor dvs.

Puteți gestiona mai multe conturi și puteți obține informații detaliate despre cheltuielile și veniturile dvs. anuale. De asemenea, vă informează despre capitalul total pentru fiecare cont și detaliile tranzacției lunare.

Monitorizare automată a bugetului

Dintre numeroasele șabloane oferite de NotionHub, sistemul de urmărire automată a bugetului este probabil cel mai popular. Vă poate ajuta să vă urmăriți automat finanțele.

Puteți crea și seta categorii pentru diferite cheltuieli, cum ar fi alimente, facturi etc. Puteți crea, de asemenea, un buget pentru fiecare categorie, pentru a evita cheltuirea excesivă.

Acest șablon vă permite să sincronizați cardurile bancare pentru a importa și a clasifica automat tranzacțiile pentru dvs. Această caracteristică grozavă vă poate economisi timp pe termen lung.

Automated Budget Tracker este excelent în furnizarea de informații vizuale, cum ar fi rapoarte și grafice, pentru a vă ajuta să înțelegeți și să vedeți progresul dvs. în timp.

Cuvinte finale

Bugetul este o parte esențială a finanțelor și este ceva ce nu ar trebui să ignorăm. Cu ajutorul Notion și șabloanele de mai sus, îți vei putea controla finanțele ca un profesionist, ținând cont de bugetul tău.

Amintiți-vă, bugetarea este o călătorie, așa că nu vă fie teamă să ajustați și să schimbați formatul șablonului pe măsură ce progresați, pentru a vă asigura că vă va servi în continuare exact așa cum doriți.

Apoi, verificați cele mai bune șabloane de factură gata făcute pe care le puteți utiliza cu Notion și Word.