03/29/2024

8 moduri de a îmbunătăți semnalele sociale și impactul acestora asupra SEO

Te chinui să crești pe platformele de social media, dar nu există rezultate? Vă avem acoperit și vă propunem cele mai bune modalități de a vă accelera creșterea.

În epoca actuală a informației și tehnologiei, întreaga lume rulează pe platformele de social media. Totul a apărut online, de la citirea ziarelor până la participarea la cursuri, de la consultații medicale până la rezervarea biletelor.

Platformele de socializare precum Facebook, Instagram și Twitter au ajutat la găsirea de noi căi și oportunități pentru ca oamenii să se dezvolte în cariera și afacerile lor. Le-a ajutat chiar și oamenilor să-și prezinte talentele, să-și prezinte opiniile, să împărtășească idei și să câștige bani. Dar acest lucru nu este suficient dacă cineva dorește să-și susțină cariera prin astfel de platforme de social media.

Internetul funcționează pe algoritmi specifici în care trebuie să fiți vizibil în mod regulat online cu conținutul lor pentru a beneficia de beneficiile rețelelor sociale. Oamenii chiar urmează cursuri de management al rețelelor sociale pentru a se îmbunătăți.

Există factori extraordinari care afectează direct sau indirect clasarea în Google. Cu toate acestea, vizibilitatea rețelelor sociale poate fi crescută odată cu creșterea semnalelor sociale. Înainte de a începe cu subiectul cum să-l îmbunătățim, să aflăm care sunt aceste semnale sociale, cum pot afecta creșterea unui individ și de ce este considerat un factor de clasare.

Mai târziu, după ce săpat prin toate aceste subiecte, ne vom scufunda în continuare în modurile prin care putem improviza semnale sociale pentru SEO.

Cum ajută aprecierile, distribuirile și vizionările la creșterea conținutului?

Doriți să vă sporiți fanii rețelelor sociale cu urmăritori autentici? Vă întrebați cum să atrageți spectatori interesați? Deci iată răspunsul. Numărul de aprecieri, distribuiri și vizionări vă poate afecta creșterea pe platformele de social media. Să vedem cum.

Trebuie să aduni mai multă audiență pentru a avea mai mult succes în marketingul tău. Cu cât ajungi la mai mulți oameni cu conținutul tău, cu atât conținutul tău va fi mai popular. Cu toate acestea, există câteva moduri prin care vă puteți ridica nivelul de popularitate. Mass-media mai noi poate crește enorm rata de succes. Cu toate acestea, a petrece câteva ore cu conținutul și a rămâne implicat vă poate crește acoperirea.

În plus, maximizarea spectatorilor, aprecierilor și distribuirilor poate duce conținutul dvs. la un public larg. O acoperire mai mare este întotdeauna mai bună pentru creșterea conținutului din rețelele sociale.

De exemplu, dacă unui utilizator îi place adesea conținutul dvs., atunci este mai probabil ca utilizatorului să i se sugereze conținutul dvs. în feedul său. În mod similar, mai multe acțiuni și vizionări influențează, de asemenea, un public larg.

  9 cele mai bune imprimante foto portabile din 2023

Ce sunt mai exact semnalele sociale?

Semnalele sociale sunt pur și simplu răspunsurile oamenilor la conținutul online care plutește pe platformele de social media. Acestea sunt aprecieri, antipatii, vizualizări, distribuiri, comentarii, tweet-uri și retweet-uri. Cu cât astfel de răspunsuri sunt înregistrate mai multe, cu atât conținutul este mai popular și mai popular. Prin urmare, trebuie să rămâneți vizibil pe internet pentru a obține mai multe astfel de reacții.

Mai mult, din perspectivă SEO, semnalele sociale sunt semnalele care improviză motoarele de căutare și fac un individ familiarizat cu identitatea, popularitatea și fiabilitatea profilului sau postării sale. Cu toate acestea, pentru diverse platforme, există o varietate de valori care pot fi denumite semnale sociale.

Cum influențează semnalele sociale SEO?

Semnalele sociale indică gradul în care un anumit conținut care plutește online a ajuns la publicul vizat. De exemplu, o persoană difuzează un videoclip pe Instagram care împărtășește informații vitale despre boala Covid-19.

Numărul de aprecieri și vizionări pe care le primește pe videoclip va indica relevanța și importanța conținutului. Cu cât numărul de opinii și preferințe este mai mare, cu atât conținutul va fi mai vizibil în căutările de top pe internet, deoarece indică conținut de înaltă calitate.

În cele din urmă, motoarele de căutare fac tot posibilul pentru a oferi conținut de calitate utilizatorilor lor, ceea ce este conform reacțiilor utilizatorilor. De aceea, semnalele sociale sunt esențiale pentru SEO. Acestea ajută la generarea de trafic pe un anumit conținut, semnalând algoritmului web pentru a crea rezultate.

Prin urmare, semnalele sociale au un impact indirect asupra performanței SEO. Deși studii și experimente sunt încă în desfășurare pentru a descoperi impactul exact, acestea nu au fost încă dezvăluite.

Factori de clasare a semnalelor sociale pentru Google

Ori de câte ori ne apare o întrebare în minte sau dorim să obținem informații despre ceva, o trimitem instantaneu pe Google. Google încearcă să ofere utilizatorilor săi cele mai relevante și valoroase răspunsuri prin diverse link-uri și site-uri web. Astfel de site-uri web sunt aranjate în funcție de cele mai vizitate.

Potrivit Google, aceste site-uri oferă utilizatorilor informații de calitate. Aceste site-uri web au generat trafic bun prin răspunsurile înregistrate din trecut ale spectatorilor, pe care le numim semnale sociale. Prin urmare, semnalele sociale joacă un rol cheie în clasamentele Google și SEO.

În plus, pentru Google, fiecare conținut online este valoros, dar ceea ce prețuiește cel mai mult este conținutul care a primit cel mai semnificativ număr de răspunsuri. Cu toate acestea, Google nu declară oficial semnalele sociale ca factor de clasare, deoarece o mulțime de factori influențează în mod direct clasamentele Google.

Acestea includ backlink, intenția de căutare, calitatea conținutului, prospețime și multe altele. Dar nu putem refuza de la faptul că mai multă implicare socială are ca rezultat o mai mare vizibilitate a postărilor sociale.

A acorda puțin timp poate avea un impact pozitiv asupra SEO și clasarea pe Google. Nu uitați să vă concentrați pe vizibilitate și cunoașterea mărcii în timpul postării. Acest lucru vă poate ajuta pe parcursul călătoriei pe rețelele sociale.

  Ventilatoare de top, preț scăzut

Deoarece acum înțelegem mai bine semnalele sociale și importanța lor pentru SEO, haideți să discutăm cum putem îmbunătăți semnalele sociale pentru SEO. Pe lângă implicarea pe rețelele sociale, acestea sunt lucrurile pe care le poți face de fiecare dată când postezi.

Conectați site-ul la profilurile rețelelor sociale

Conectarea unui site web la profilurile tale de rețele sociale este o modalitate simplă, dar esențială de a crește traficul web și de a îmbunătăți SEO. Profilul dvs. are mai multe șanse de a fi vizualizat atunci când conectați site-ul în profilul dvs. Nu numai asta, atașarea linkurilor în profil îmbunătățește și experiența utilizatorului. Conectarea site-urilor din profilurile tale de socializare introduce direct vizitatorii în pagina ta web.

În plus, Google încearcă, de asemenea, să conecteze site-uri web la conturile de rețele sociale. Conectarea site-urilor web vă poate îmbunătăți experiența utilizatorului. Cu toate acestea, înlocuirea site-urilor web cu platforma dvs. de socializare poate crește acoperirea conținutului dvs. În plus, va fi mai ușor pentru oameni să citească celălalt conținut al tău. Prin urmare, conectarea face procesul de partajare mai ușor și mai convenabil.

Optimizați profilurile rețelelor sociale

Profilul dvs. de socializare ar trebui să fie astfel încât să îndeplinească cerințele rapide ale motoarelor de căutare. Despre aceasta este optimizarea. De exemplu, dacă aveți o pagină web sau o postare pe blog, utilizarea cuvintelor cheie adecvate vă poate face postarea mai vizibilă în motorul de căutare pentru persoana care o caută.

În mod similar, profilurile rețelelor sociale ar trebui să fie suficiente pentru a oferi toate informațiile conexe pe care utilizatorii le doresc.

În plus, cuvintele cheie precise pot ajuta Google să înțeleagă cu ușurință relația dintre site-ul dvs. web și cuvintele cheie. Un profil de social media optimizat va genera trafic pozitiv, va crește numărul de abonați la e-mail și va crește vânzările, în timp ce un profil de social media neoptimizat nu poate.

Cu toate acestea, trebuie să atragi mai multe audiențe pentru a evita împiedicarea creșterii afacerii tale. Acest public vizat va deveni în cele din urmă clienți cu adevărat interesați.

Iată câteva modalități menționate prin care vă puteți optimiza profilul de social media:

  • Clarificați numele mărcii – Acest lucru va ajuta să atrageți atenția utilizatorului și să-l mențineți implicat cu conținutul dvs.
  • Încărcați o fotografie de profil de bună calitate – Amintiți-vă că profilul dvs. ar trebui să reprezinte numele mărcii dvs. Nu lăsa poza goală pentru ca oamenii să aibă mai ușor încredere în tine.
  • Utilizați hashtag-uri adecvate – Acestea vor permite utilizatorilor să vă caute mai ușor. Aceste hashtag-uri legate de marcă vă sortează conținutul după categorie.

Publicați în mod regulat pe rețelele sociale

Rețelele sociale se referă la conținut. Cu cât adăugați mai des conținut, cu atât acesta va fi recunoscut de utilizatorii de internet. Dar postarea nimic nu funcționează. Conținutul tău are mai multe șanse să primească aprecieri și comentarii dacă este captivant pentru internauții și profilul tău devine mai vizibil dacă postezi conținut în mod regulat.

  Cum să vă actualizați iPad-ul la cea mai recentă versiune de iPadOS

Postați conținut relevant

Deși internetul este plin de conținut, pentru a avea o bună clasare SEO pentru conținutul tău, trebuie să ai conținut real. Ar trebui să fie la fel de captivant și ar trebui să ofere informații relevante utilizatorilor. Publicarea coșului de gunoi și a conținutului de interes din afara utilizatorului va fi trecută cu vederea.

Conținutul tău ar trebui să fie suficient de atrăgător pentru a atrage un număr mare de spectatori. Conținutul relevant îi crește autenticitatea, ceea ce este recunoscut și de motoarele de căutare.

Adăugați butoane de distribuire socială

Dacă doriți ca conținutul dvs. să fie văzut și mulți oameni să îl partajeze și pe internet, faceți acest lucru convenabil pentru utilizatori. Puteți face acest lucru pur și simplu adăugând butoane de partajare socială pentru conținutul dvs. Conținutul dvs. va avea mai multe șanse de a fi distribuit dacă oferiți o opțiune pentru a face acest lucru.

De exemplu, majoritatea platformelor de social media precum Facebook, Instagram și Youtube oferă opțiuni pentru creatorii de conținut pentru a-și partaja postările, iar alți spectatori le pot partaja în continuare.

Utilizarea etichetelor de schemă

Pentru o bună clasare SEO pentru conținutul dvs., utilizați grafice deschise și etichete de schemă pentru a-l face mai vizibil. Acest lucru este mai necesar dacă vă postați conținutul pe platforme precum Instagram, Facebook și Twitter.

Adăugarea de etichete ajută conținutul dvs. să atragă mai mulți spectatori, îmbunătățind în cele din urmă clasarea SEO. Absența etichetelor și a graficelor deschise face ca conținutul dvs. să fie mai puțin probabil să fie făcut clic și să atragă mai puțină atenție utilizatorilor.

Fii activ pe rețelele sociale

Postarea conținutului dvs. din când în când și apoi să nu-l faceți zile întregi nu este bună pentru SEO. Trebuie să-ți postezi conținutul frecvent pe platformele de socializare, să zicem o dată la două zile, pentru a fi vizibil online. În afară de aceasta, ar trebui să răspundeți activ la ceea ce alții postează online. Puteți, de asemenea, să răspundeți la postările altor persoane.

Includeți o biografie adecvată a autorului

Dacă scrieți o postare pe blog pentru un autor, va fi o idee grozavă să menționați și detalii importante despre autor sau chiar să etichetați profilul acestuia mai târziu în postarea de pe blog. Acest lucru crește valoarea postării de pe blog și crește încrederea acesteia. Făcând acest lucru, oamenii nu numai că ajung să cunoască despre autor, ci și despre creatorul postării. Motoarele de căutare preiau astfel de postări ca conținut autentificat, îmbunătățind astfel SEO.

Concluzie

Pe scurt, conținut bun este ceea ce toată lumea caută. Este responsabilitatea fiecărui creator de conținut să ofere oamenilor informații demne. Cu cât datele sunt mai valoroase, cu atât vor fi mai preferate. Datele precise vă vor ajuta conținutul să mențină o poziție bună pe internet. Internetul este un ocean de conținut.

Amintiți-vă punctele de mai sus dacă doriți ca profilul dvs. sau postarea de blog să fie vizibilă. Aceste puncte menționate mai sus vă vor ajuta conținutul să mențină o poziție bună în rezultatele motoarelor de căutare, îmbunătățind astfel SEO. O postare de blog bine concepută aduce un număr bun de spectatori și răspunsurile acestora.

Puteți explora unele dintre cele mai bune instrumente și șabloane de calendar pentru rețelele sociale.