8 moduri de a face bani online prin blogging

Blogging-ul este o modalitate excelentă de a vă transforma pasiunea într-o afacere cu drepturi depline.

Da, e posibil!

Internetul puternic ne-a binecuvântat cu o nouă dimensiune în care puteți câștiga bani online prin diverse metode, inclusiv prin blogging.

Conform Forbes, site-uri celebre precum HuffPost, Moz, TechCrunch și altele fac bani uriași prin postarea de conținut de înaltă calitate pe site-ul lor. HuffPost câștigă în medie 14.000.000 de dolari pe lună. Acest blog de succes face bani din reclame sponsorizate, cum ar fi bannere, postări și alte metode. HuffPost a început în 2005 și au continuat să fie rezistenți până în prezent, iar restul este istorie.

Toate lucrurile bune necesită timp, iar blogging-ul necesită, de asemenea, multă consecvență și răbdare înainte de a vă aduce câștiguri mari.

De aceea, dacă doriți să faceți blogul dvs. un succes, trebuie să vă stabiliți autoritatea blogului și să construiți o bază puternică de audiență publicând conținut de înaltă calitate care vă poate educa și inspira publicul.

Mulți își pun această întrebare, totuși,

De ce blog când ai rețele sociale?

Cel mai mare motiv – nu ești proprietarul 😎!

Ați putea avea un cont în care puteți posta lucruri, dar nu aveți control total asupra contului dvs. Dacă un site de socializare se închide definitiv, contul tău merge cu el, la fel și postările tale. Toate eforturile și timpul investit sunt în zadar.

Dar dacă ai un blog al tău, ești proprietarul. Este ca și cum ai cumpăra un loc în lumea internetului și a-ți construi o casă pe el. Blogurile rămân, de asemenea, vizibile pentru mai mult timp, spre deosebire de postările pe rețelele sociale în care feedul tău se schimbă în fiecare secundă. Prin urmare, aș prefera întotdeauna să scriu pe blog în primul rând.

Dacă ai un blog și te întrebi cum să faci bani prin el, acest articol te poate ajuta.

Am menționat diferite metode de a-ți monetiza blogul aici.

Să ne uităm la ele!

Rețele publicitare

Rețelele publicitare vă pot ajuta să faceți bani buni atunci când afișați anunțuri pe site-ul dvs.

Ați văzut reclame bannere lungi în partea de sus sau de jos a unei postări pe blog?

Sau, niște reclame video în bara laterală a unui site?

Toate acestea sunt campanii de anunțuri grafice. În zilele noastre, unii bloggeri se asociază direct cu o companie și creează anunțuri grafice pentru ei. Majoritatea bloggerilor aleg să colaboreze cu companii de rețele publicitare pentru aceste campanii de anunțuri grafice care sunt cele mai potrivite pentru ambele părți.

Unele dintre exemplele de companii de rețele publicitare sunt Google Adsense, Adthrive etc.

Dar cum funcționează?

Aceștia potrivesc agenții de publicitate cu conținutul blogului și vizitatorii site-ului.

Aici, mărcile licita pentru a obține un loc pe site-ul dvs. pe baza datelor demografice sau a tipului de site. Rețelele publicitare sunt, de asemenea, responsabile pentru crearea și monitorizarea reclamelor, care se modifică în funcție de vizitatori, ora din zi și conținutul articolului.

Așadar, dacă doriți să faceți partener cu o rețea publicitară, înscrieți-vă cu ei, instalați câteva linii de cod (multe dintre ele explică cum să faceți acest lucru), apoi selectați zona în care doriți să fie afișate anunțurile pe site-ul dvs.

Cu toate acestea, rețelele publicitare mari sunt greu de lucrat cu excepția cazului în care aveți de afișat niște statistici excelente ale site-ului.

Mulți factori fac ca un blog să fie reclamabil, cum ar fi traficul pe site, designul blogului, tipul de conținut sau de nișă și stabilitatea site-ului. Dacă crezi că excelezi în acești parametri, poți atrage agenți de publicitate serioși pe blogul tău din aceeași nișă.

Iată câteva rețele publicitare și cât trafic necesită cel puțin:

  • Google AdSense: Nu ai nevoie de mult trafic; de aceea mulți bloggeri noi au ales-o. Nu există o cantitate minimă de trafic, dar dacă este mai puțin, vei câștiga mai puțini bani. Vă ajută să creați anunțuri direcționate și puteți câștiga bani prin cost pe clic (CPC) și CPM (cost pe milă sau cost pe mie de afișări)
  • Adthrive: necesită peste 100.000 de vizitatori unici pe lună, dar asta nu înseamnă cea mai bună plată decât restul rețelelor publicitare. Deși, este grozav să lucrezi.
  • Mediavine: este una dintre cele mai bune rețele publicitare și necesită peste 50.000 de vizualizări de pagină pe lună.
  • Ezoic: necesită peste 10.000 vizualizări de pagină pe lună și oferă o plată mai bună decât Google Adsense.
  Introducere în YAML pentru începători

Alegeți orice rețea dorită, dar luați în considerare numărul de vizualizări de pagină și laturile plus și minus ale fiecărei rețele publicitare.

Marketing afiliat

Una dintre cele mai iubite și mai ușoare moduri de a câștiga bani prin blogging este marketingul afiliat. Această metodă de monetizare implică vânzarea produselor sau serviciilor altora prin postările de pe blog și obținerea unui comision din aceasta.

În această metodă, adăugați un link de produs într-o postare de blog și îl recomandați cititorilor dvs. Și atunci când cineva face clic pe acel link și cumpără produsul, comisionul este de câștigat.

Dar cum obții acel link special?

Pentru aceasta, alăturați-vă programului de afiliere al unei companii.

Puteți căuta astfel de companii pe internet folosind cuvinte cheie precum numele companiei urmat de „program de afiliere”. Unele companii au programele lor de afiliere pe site-ul lor, în timp ce altele se alătură unei rețele în care sunt listate și alte companii.

Exemple de programe excelente de afiliere care câștigă bani:

  • Amazon: Începeți cu asta este foarte simplu, iar banii sunt, de asemenea, buni. Este posibil să nu producă cel mai mare câștig, dar având în vedere faima Amazon în întreaga lume, vă puteți aștepta la un venit decent din ea.
  • GetYourGuide: Dacă blogul dvs. servește industria călătoriilor și ospitalității, este o modalitate excelentă de a merge. De asemenea, oferă servicii în multe părți ale lumii, astfel încât potențialul de câștig poate fi destul de bun. De asemenea, puteți încerca Booking.com și Viator.
  • Skimlinks: Dacă nu vă place să aprofundați în tehnică sau sunteți nou în blogging, puteți merge cu ea. Ei vă vor furniza un cod pe care trebuie să îl încorporați pe site-ul dvs., care transformă automat un link inserat în blog într-un link afiliat. De asemenea, vine cu o extensie Chrome.
  • Intersecția Comisiei: Este, de asemenea, o mare companie de marketing afiliat, cu mii de mărci diferite enumerate aici, care deservește diferite industrii. Unele dintre site-urile similare pe care le puteți încerca sunt Avantlink, Pepperjam și Awin.

Consultați această postare pentru a explora programul de afiliere pentru peste 35 de ani la care să vă alăturați astăzi.

Sfat profesionist: Luați în considerare să alegeți produse sau servicii afiliate de calitate legate de nișa blogului dvs. Te va scuti de la enervarea cititorilor tăi cu produse aleatorii fără nicio legătură cu ceea ce scrii pe blog doar pentru că te plătește bine.

Plasarea produsului

Ați observat Coca-Cola și KFC în filmul Superman din 1980 în timpul unei lupte între Superman și generalul Zod?

Am făcut 😊

Aceste nume de marcă nu au apărut în film din greșeală.

S-a întâmplat cu o intenție specifică – de a înghiți publicul.

Este o formă de publicitate cunoscută sub numele de plasare de produs, care ajută la creșterea vânzărilor unui produs prin creșterea vizibilității acestuia în fața unui public mai larg.

Similar filmelor și televiziunii, și tu, ca blogger, poți beneficia de plasarea de produse. În contextul blogging-ului, plasarea de produse are loc atunci când o marcă te contactează pentru a-și prezenta produsele/serviciile în conținutul blogului tău.

Poate fi o recenzie a unui produs, o promovare cadou, un articol sugerat prezentat într-o listă sau un element din narațiunea unei postări. Oricare ar fi cazul, produsul/serviciul trebuie să se încadreze perfect în contextul poveștii, asigurându-se că sună natural.

Psihologia din spatele plasării unui produs este că, atunci când un vizitator citește un articol captivant, cu valoare adăugată pe blogul tău, cu plasarea mărcii, creierul său observă acel produs.

Și atunci când cititorii tăi fideli găsesc de fapt articolul tău care merită citit cu toate informațiile, inclusiv pe cea a produsului, creează o înclinație favorabilă pentru produs în mintea lor.

Ca urmare, consumatorii sunt susceptibili să cumpere produsele pe care le pot asocia cu ceva ce le place, în acest caz, blogul tău. În acest fel, intenția din spatele plasării produselor este îndeplinită.

Dar cum poți câștiga plasări de produse?

Se întâmplă atunci când creați în mod constant conținut de calitate pe blogul dvs., care poate atrage atenția mărcilor. Arătați-vă experiența în domeniu cu articole aprofundate și informative care se concentrează pe beneficiile consumatorilor și presărați o parte de plasare a produselor pe cont propriu.

  Cum să grupați imagini și forme în MS Word

Când o faci în mod regulat, mărcile din nișa ta te pot contacta pentru a-și prezenta produsele în articolele tale. Acesta este momentul în care câștigați oportunități de plasare de produse și le taxați în schimb.

Este o situație câștigătoare pentru tine și pentru marca asociată.

Vanzarea produselor

Dacă folosești o rețea publicitară sau produse afiliate, este bine, dar primești doar un mic comision dintr-un produs.

Pentru a vă maximiza câștigurile, puteți începe să vă vindeți propriile produse și servicii. În această secțiune, vom vorbi despre cum puteți face bani vânzând produse.

Da, este nevoie de timp și efort pentru a crea, comercializa și vinde produse, dar rezultatul merită. În plus, stabilește o legătură directă cu clienții tăi, care sunt și cititorii tăi. În același timp, dacă produsele tale se descurcă bine în rândul consumatorilor, atunci și traficul tău va crește, iar veniturile vor urma.

Deci, ce toate produsele puteți vinde?

Răspunsul este – atât produse digitale, cât și produse fizice.

Digital: produsele digitale sunt la mare căutare în zilele noastre, cărți electronice, cursuri online, rapoarte sau software.

Un 2020 raport spune că industria globală de cărți electronice a fost evaluată la 18,13 miliarde USD și se estimează că va ajunge la 23,12 miliarde USD până în anul 2026.

O alta raport subliniază că piața educației online va ajunge la aproximativ 319 miliarde USD până în 2025, cu o creștere de 9,23% față de piața din 2019 de aproximativ 187 USD.

Sunt așteptate tendințe similare pentru produsele software ca serviciu (SaaS) și rapoartele online.

Prin urmare, aceste produse digitale vă pot aduce venituri bune.

În primul rând, gândiți-vă la modul în care puteți pregăti unul sau toate aceste produse, ceea ce necesită mult timp și muncă grea. Creați produse bazate pe nișa dvs. și cercetați ceea ce ar putea fi interesați de cititorii dvs.. Vă puteți sonda audiența pentru a înțelege punctele dureroase și preferințele acestora. Și apoi creați cărți electronice, cursuri online și alte lucruri.

Odată gata, puteți vinde produsele de pe site-ul dvs. cu o pagină de vânzări bună și elemente bogate de experiență pentru utilizator. De asemenea, le puteți vinde pe piețe consacrate, cum ar fi Amazon, Udemy, Envato etc., pentru a vă economisi timp în promovarea produselor. Cu toate acestea, va suporta un anumit procent din câștigurile dvs.

Produse fizice: produsele fizice vor fi întotdeauna la cerere. Puteți vinde mărfuri precum lucrări de artă, tricouri, căni imprimate și multe altele. Împreună cu timpul și efortul, va implica și unele investiții de capital, plus că trebuie să fiți pregătit pentru concurența brandurilor de top, inclusiv Amazon.

Dar dacă ideea este grozavă, clienții tăi le-ar plăcea și tu poți obține venituri bune din ea. Unul dintre cele mai bune exemple în acest sens este Gary Vaynerchuk cu magazinul său online.

Dacă sunteți dezvoltator, puteți crea un API și puteți vinde pe piață.

Sponsorizare articol

Dacă nu sunteți interesat să afișați reclame pe site-ul dvs., permiteți-mi să vă spun o metodă interesantă de a-ți monetiza blogul.

Este posibil să nu doriți să vă enervați cititorii cu reclame, deoarece mulți cititori folosesc blocante de reclame sau sunt jigniți de acestea.

Puteți alege articole sponsorizate, postări pe blog sau recenzii.

Aceste conținuturi sunt produse cu o intenție specifică datorită parteneriatului dintre dumneavoastră și o companie despre ale cărei produse sau servicii puteți vorbi sau promova în articolele dumneavoastră. Și în schimb, te pot plăti bine.

Totuși, vă rugăm să nu îl confundați cu marketingul afiliat.

În afiliați, câștigați atunci când cineva face clic și/sau cumpără un produs/serviciu legat. Mai multe conversii înseamnă mai multe venituri. Dar în articolele sponsorizate, primești o plată în avans de la o companie pentru a publica un articol care prezintă produsele/serviciile sale.

Îmi place de fapt această metodă, iar potențialul de câștig poate fi de 100 USD-1000 USD sau mai mult per articol. În general, companiile se adresează unui blogger consacrat, cu o bază bună de cititori, astfel încât povestea lor să fie reluată mai devreme și să poată culege beneficii din ea.

Dar, de asemenea, le puteți prezenta cu intenția dvs. sau vă puteți alătura unei rețele de postări sponsorizate precum Blog Meets Brand, Clever, TapInfluence și multe altele. Prezentați-vă cu statisticile mărcii și informațiile cheie valoroase pentru companie și fiți pregătiți să oferiți valoare prin postarea dvs. cu un motiv pentru a le oferi o rentabilitate a investiției lor.

  Cum să vă protejați site-ul WordPress cu iThemes Security Pro

Gândește-te la sponsorizarea mărcii ca la o strategie de marketing în care tu, în calitate de blogger, te-ai asocia cu alte companii și agenții pentru a-și promova marca pe blogul tău și pentru a câștiga bani.

Acest parteneriat depășește articolele sponsorizate. Va genera o relație reciproc avantajoasă cu mărcile, companiile și influențele din industria și nișa dvs., deschizând în același timp ușa către multe oportunități și colaborări.

Sponsorizarea mărcii implică o configurație în care veți publica un anumit conținut pentru a promova produsul unei companii sau veți scrie o recenzie completă.

Câștigarea sponsorizării mărcii implică aproape același proces ca și sponsorizarea articolelor. Trebuie să ai un trafic bun pe site și autoritatea blogului tău pe piață. Vă poate câștiga bani de la 100 USD la 5.000 USD.

Dar nu te lăsa copleșit!

Țineți cont de câteva lucruri înainte de a lua în considerare sponsorizarea mărcii pentru a continua să obțineți un trafic bun pe site.

  • Învață să spui NU produselor care nu adaugă valoare blogului tău, tipului de industrie sau cititorilor tăi
  • Lucrează cu mărci ale căror produse îți plac cu adevărat și poți vorbi despre asta cu transparență, deoarece publicul tău are încredere în tine.

Sfat profesionist: Încercați să utilizați un produs/serviciu pentru a obține o idee mai largă și pentru a dezvolta o postare naturală despre care puteți vorbi cu încredere și să le recomandați cititorilor.

Consultanta

Consultanța este o altă metodă bună de monetizare a blogului, iar oamenii o iau în considerare în zilele noastre. Pentru a începe cu el, puteți să blog în mod constant despre expertiza și nișa dvs.

Când postați regulat bloguri de înaltă calitate, cu valoare adăugată în jurul unui subiect, vă stabiliți ca o autoritate în ochii publicului dvs. Veți fi privit ca un expert, iar publicul dvs. va începe să vă ia marca în serios.

Drept urmare, mulți ar veni la tine cu întrebările și îndoielile lor cu privire la subiect pentru a oferi soluții.

Aceasta este consultanța. Poți să-i consulți pe alții și să fii plătit în schimbul timpului și energiei tale pentru a-i ajuta pe ceilalți și pentru a le rezolva problemele.

Începeți să oferiți consultanță plătită pe blogul dvs. prin crearea unei pagini. Trebuie să includă informații esențiale și un formular pe care publicul dvs. îl poate completa și programa un apel de consultare cu dvs.

Ca să nu mai vorbim, includeți un CTA clar, astfel încât aceștia să poată vizita pagina respectivă și să solicite consultanță.

Sfat profesionist: puteți începe să oferiți consultanță gratuită la început și să vă expuneți persoanelor cu întrebări și probleme diversificate. Te va ajuta să devii mai încrezător, iar apoi te vei putea trece treptat către consultanță plătită.

Servicii

Ai deja un blog și postezi în mod regulat lucruri de calitate pe site-ul tău în jurul unei nișe. Aceasta înseamnă că aveți un anumit nivel de expertiză în acest subiect.

Ce zici să-ți oferi abilitățile ca serviciu și să câștigi bani?

Sună bine, nu!

Pe baza abilităților tale, poți oferi servicii freelance, cum ar fi scris, proiectare, dezvoltare de site-uri web sau de aplicații și multe altele.

Cel mai bun lucru este că nu implică neapărat nicio investiție – doar un laptop și o conexiune wifi (pe care presupun că trebuie să-ți conduci blogul).

Asta e!

Puteți crea o pagină în interiorul blogului dvs. cu gama de servicii pe care doriți să le furnizați cu un CTA. Începeți să vă promovați serviciile prin blogul dvs. în sine sau profitați de canalele de rețele sociale.

Mai multe metode de monetizare

Pe lângă toate cele 8 metode menționate mai sus, aveți și o mulțime de alte opțiuni:

  • Poți profita de oportunitățile de vorbire în public ca influență odată ce ți-ai construit brandul și ești plătit pentru asta.
  • Conținut de membru plătit
  • Forumuri private
  • Director de afaceri plătit
  • Găzduiește seminarii web plătite
  • Buletin informativ
  • Magazin dropshipping
  • Acceptați donații
  • Vinde-ți blogul (care este ultimul lucru pe care l-ai dori, dar dacă ai mai multe bloguri, poți lua în considerare această opțiune)

Concluzie

Odată cu apariția internetului, oportunitățile au crescut în această nouă dimensiune. Crearea unui blog este un pas fabulos pe care l-ați făcut deja, dar dacă vă întrebați cum să-i maximizați potențialul de câștig, citiți acest articol până la ultimul punct.

Puteți alege oricine sau mai multe metode de monetizare pe blog care vă interesează, în funcție de alegerea dvs.

Sper că acest articol te va ajuta să aduci niște bani frumoși 💰 prin blogul tău.