8 instrumente de grupare a cuvintelor cheie pentru a vă organiza și îmbunătăți strategia SEO

Să rămâi la curent cu campaniile de marketing SEO este o provocare. Și aici intră în joc instrumentele de grupare a cuvintelor cheie.

Instrumentele de grupare a cuvintelor cheie sunt programe care organizează cuvintele cheie în categorii tematice. Aceasta implică gruparea cuvintelor cheie cu intenții similare, astfel încât să le puteți utiliza pe site-ul dvs. pentru o mai bună clasare în motoarele de căutare.

Există câteva tipuri diferite de instrumente de grupare a cuvintelor cheie disponibile, așa că este important să-l alegeți pe cel care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. Unele instrumente vă permit să grupați în funcție de țară, regiune, subiect sau alte criterii.

Înainte de a începe lista noastră de instrumente de grupare a cuvintelor cheie, este esențial să înțelegem mai întâi gruparea cuvintelor cheie.

Ce este clusterizarea cuvintelor cheie?

Gruparea cuvintelor cheie este un termen SEO care se referă la gruparea cuvintelor cheie cu aceeași intenție de căutare. Este o practică SEO avansată; cu toate acestea, majoritatea SEO-urilor le dor. Gruparea cuvintelor cheie ajută chiar să luați decizii mai bune în ceea ce privește SEO.

Luați în considerare un scenariu obișnuit în care agenților de marketing și editorilor le este dificil să divizeze conținutul în sub-subiecte. Cu ajutorul grupării de cuvinte cheie, devine ușor să folosiți mai multe cuvinte cheie în același conținut, mai degrabă decât să creați mai multe părți de conținut. Pur și simplu, înseamnă că nu trebuie să creați articole separate pentru cuvintele cheie care se potrivesc cu cuvintele cheie principale.

Gruparea cuvintelor cheie le permite marketerilor, scriitorilor de conținut și dezvoltatorilor web să organizeze, să vizeze și să optimizeze în mod eficient conținutul pentru optimizarea motoarelor de căutare. Prin gruparea cuvintelor cheie asociate, specialiștii în marketing pot crea campanii mai structurate și mai eficiente, care vizează publicul pe care îl caută.

Dacă este executată corect, gruparea de cuvinte cheie are potențialul de a se clasa pentru cuvinte cheie cu dificultate redusă fără a scrie articole diferite. În loc să optimizați pagina de destinație pentru un singur cuvânt cheie, puteți începe să vă clasați pentru variantele cu coadă lungă ale cuvântului cheie și să creșteți semnificativ traficul pe site.

Importanța instrumentelor de grupare a cuvintelor cheie pentru SEO

Scopul final al SEO este de a maximiza oportunitățile de backlink, iar instrumentele de grupare a cuvintelor cheie vă pot ajuta să faceți acest lucru.

Nu numai că vă veți putea direcționa mai bine eforturile, dar veți vedea și îmbunătățiri ale traficului și ratelor de conversie. Pentru a-ți dezvolta afacerea online, trebuie să încorporezi gruparea de cuvinte cheie în strategia ta SEO.

Cu toate acestea, este o lucrare analitică. Va trebui să petreceți un timp bun cercetând cuvintele cheie, combinându-le în grupuri și aranjandu-le în foi Excel.

Ori de câte ori efectuați acest proces manual, este posibil să faceți greșeli și să fiți copleșit. Puteți combina cuvinte cu intenții de căutare diferite și teme de actualitate care nu se potrivesc, rezultând o grupare incorectă. Chiar și cu greșeli minime, organizarea manuală a miilor de cuvinte cheie poate dura chiar și câteva zile.

  Cum să vă optimizați site-ul web pentru utilizatorii de dispozitive mobile?

Instrumentele de grupare a cuvintelor cheie sunt concepute pentru a îndeplini toate aceste sarcini fără erori și mai rapid decât oamenii.

Avantajele utilizării instrumentelor de grupare a cuvintelor cheie

Pentru a rezuma, iată câteva motive pentru care instrumentele de grupare a cuvintelor cheie sunt importante pentru SEO:

✅ Automatizare: instrumentele de grupare a cuvintelor cheie automatizează procesul de cercetare a cuvintelor cheie. Economisind astfel ore de muncă manuală și permițându-vă chiar să delegați sarcini cursanților SEO.

✅ SEO concentrat: instrumentele de grupare a cuvintelor cheie vă asigură că realizați crearea de conținut vizată și relevantă, crearea de link-uri și alte activități legate de SEO.

✅ Relevanță: instrumentele ajută la identificarea cuvintelor cheie relevante pentru conținutul creat și oferă claritate strategică pentru gruparea acestora.

✅ Economisește timp: gruparea manuală a cuvintelor cheie necesită timp și este ineficientă atunci când trebuie să înțelegeți intenția utilizatorului la scară.

✅ Eliminați greșelile: Gruparea manuală a cuvintelor cheie este predispusă la greșeli. Lipsa intenției de căutare, confuzia cuvintelor cheie și lipsa de cunoaștere a sinonimelor sunt câteva dintre motivele comune pentru gruparea greșită.

✅ Suport nelimitat pentru cuvinte cheie: majoritatea instrumentelor de grupare a cuvintelor cheie acceptă 5000-1000 de cuvinte cheie în versiunea gratuită. Cu o taxă minimă de abonament, puteți mări numărul la 10000 de cuvinte cheie.

Și multe alte motive indică clar importanța instrumentelor de grupare a cuvintelor cheie pentru SEO. Este timpul să explorați unele dintre cele mai utilizate instrumente de grupare a cuvintelor cheie disponibile pe piață.

Să începem.

KeywordInsights.AI

KeywordInsights.ai este o platformă de marketing de conținut care folosește inteligența artificială (AI) pentru cercetarea cuvintelor cheie, crearea de informații despre conținut și gruparea cuvintelor cheie pentru rezultate SEO mai bune.

Platforma are un instrument de descoperire a cuvintelor cheie în care trebuie pur și simplu să adăugați un cuvânt cheie. Apoi, instrumentul de descoperire a cuvintelor cheie generează instantaneu sute de termeni similari. Puteți utiliza aceste cuvinte cheie în instrumentul lor de grupare a cuvintelor cheie și le puteți utiliza pe toate ca cuvinte cheie direcționate pe o singură pagină.

Instrumentul de grupare a cuvintelor cheie îndepărtează durerea de a găsi și de a grupa cuvinte similare pentru care să se clasifice. Platforma folosește pagini live cu rezultatele căutării pentru a genera un grup de cuvinte cheie. Acestea sunt ușor de clasat, au volum scăzut și dificultate scăzută. Și, prin urmare, poate fi folosit pentru a crea conținut dintr-o singură bucată în loc de a crea pagini separate.

NeuralText

NeuralText este o platformă de planificare a conținutului online care oferă instrumente pentru a vă automatiza sarcinile de marketing de conținut, cum ar fi descoperirea cuvintelor cheie, analiza SEO a site-ului dvs. și chiar generarea de text cu ajutorul inteligenței artificiale.

Cu ajutorul platformei NeuralText, vă puteți finaliza cercetarea de cuvinte cheie găsind sugestii de cuvinte cheie cu coadă lungă. După ce obțineți rezultatele, puteți grupa rapid toate sugestiile folosind instrumentul lor de grupare a cuvintelor cheie.

  Cum să aliniați textul pe verticală sau pe orizontală în Microsoft Word

NeuralText Clustering Tool se integrează perfect cu instrumente populare precum SEMRush și Ahrefs. Puteți importa cu ușurință rapoarte de cuvinte cheie de pe aceste platforme și le puteți încărca pe acest instrument. După ce setați țara și limba, obțineți grupuri de cuvinte cheie bazate pe clasamentele SERP localizate geografic.

SerpStat

SerpStat este o platformă de management SEO foarte populară pentru funcții precum analiza backlink-urilor, cercetarea cuvintelor cheie, urmărirea rangului cuvintelor cheie SEO, analiza concurenților și auditurile site-ului.

La fel ca multe alte funcții SEO, oferă un instrument de grupare a cuvintelor cheie care grupează automat până la 50.000 de cuvinte cheie în funcție de asemănarea SERP. SerpStat este ușor de utilizat, deoarece vă solicită să adăugați parametrii necesari pentru grupare. Odată terminat, returnează o listă de clustere create și o listă de cuvinte cheie incluse în fiecare cluster.

Puteți compara volumele de cuvinte cheie și puteți verifica puterea lor interconectată prin potrivirea adreselor URL din primele 30 de rezultate ale căutării. Puteți chiar să adăugați, să ștergeți și să mutați cuvintele cheie în alte grupuri și să le exportați conform cerințelor dvs. pentru procesare ulterioară.

Thruuu

Thruuu este un instrument gratuit de eliminare a SEO care îi ajută pe marketerii de conținut cu activități de copywriting după analizarea paginilor cu rezultate ale motorului de căutare Google. La un moment dat, vă oferă o privire la primele 100 de pagini ale rezultatelor organice Google, inclusiv datele SEO pe pagină.

Cu ajutorul acestor date, puteți obține informații din rezultatele clasamentului și puteți crea rezumate mai bune pentru conturarea conținutului. Folosind funcția Clustere de subiecte de la Thruuu, puteți grupa cuvinte cheie semantice la scară.

La fel ca și alte instrumente de grupare a cuvintelor cheie, Thruuu începe să creeze grupuri de cuvinte cheie după ce încărcați un fișier CSV de cuvinte cheie. Grupează automat cuvintele cheie în funcție de intenția de căutare și puteți utiliza aceste informații pentru a vă simplifica procesul de planificare a conținutului.

Topvisor

Topvisor este un instrument popular de SEO și PPC pentru efectuarea de practici SEO standard, cum ar fi cercetarea cuvintelor cheie, verificarea clasamentelor în SERP-uri și analiza performanței site-urilor web pe baza diferiților parametri de clasare.

Folosind instrumentul de grupare Topvisor, puteți trimite interogări automate către motoarele de căutare pe baza cuvintelor cheie pe care le-ați introdus. Potrivește paginile web din rezultatele căutării cu fiecare cuvânt cheie din primele 10 rezultate ale căutării. În funcție de numărul de adrese URL care se potrivesc în motorul de căutare aplicat, acesta compară acest cuvânt cheie cu cele pentru celelalte Top-10 cuvinte cheie.

În cazul în care motorul de căutare returnează pagini web similare pentru cuvinte cheie diferite și există multe potriviri pentru acestea, cuvintele cheie vor fi combinate.

Clasament SE

SE Ranking este o platformă SEO all-in-one care oferă o mulțime de instrumente legate de SEO pentru urmărirea cuvintelor cheie, backlink-uri, audituri SEO, monitorizare și raportare a performanței site-ului în paginile cu rezultatele căutării.

  Cum să verificați dacă aveți un procesor Skylake sau Kaby Lake

Platforma are, de asemenea, o funcție de grupare a cuvintelor cheie care grupează exact toate cuvintele cheie similare, astfel încât să puteți planifica o arhitectură SEO mai bună pentru site-ul dvs.

Folosind gruparea de cuvinte cheie din SE Ranking, veți putea să vă extindeți semantica și să identificați sinonime, precum și termeni strâns legați. Puteți folosi aceste cuvinte cheie identificate în etichetele dvs. de titlu și descriere pentru a îmbunătăți SEO și a vă clasa mai sus în rezultatele căutării.

Keywi.io

KeyWI este o platformă de marketing de conținut bazată pe inteligență artificială, care îi ajută pe agenții de marketing să creeze cu ușurință conținut rezistent la SEO și să verifice performanța acestuia. Cu algoritmul său de cercetare AI, instrumentul elimină necesitatea cercetării de cuvinte cheie și a analizei concurenților care necesită timp.

Una dintre caracteristicile KeyWI este un instrument de grupare a subiectelor care grupează cuvinte cheie care arată similar cu motoarele de căutare. Vă economisește mult timp pe care specialiștii în marketing îl petrec de obicei pe foile Excel. KeyWI folosește tehnici matematice pentru știința datelor, cum ar fi Procesarea limbajului natural pentru gruparea cuvintelor cheie.

Puteți începe prin introducerea cuvintelor cheie în KeyWI într-un format de fișier CSV împreună cu volumele de căutare ale acestora. KeyWI va folosi aceste cuvinte cheie și va colecta date ale motoarelor de căutare pentru fiecare dintre ele. În cele din urmă, KeyWI va grupa cuvintele cheie pe baza relațiilor găsite între toate cuvintele cheie, astfel încât să le puteți presăra mai bine pentru clasarea paginilor site-ului.

KeyClusters

KeyClusters este un software dedicat de grupare a cuvintelor cheie care utilizează date SERP în timp real pentru a crea grupuri de cuvinte cheie legate de subiecte. Puteți utiliza aceste grupuri pe paginile vizate și puteți găsi modalități de a le interconecta pentru o poziție mai bună în motoarele de căutare.

Utilizarea instrumentului KeyClusters este simplă. Puteți începe prin a încărca un fișier CSV cu cuvinte cheie din instrumente populare pentru cuvinte cheie, cum ar fi Ahrefs, SEMRush sau fișiere personalizate. Platforma vă va rula cuvintele cheie prin motoarele de căutare precum Google și va analiza primele 10 pagini de clasare. Odată finalizat, grupează cuvintele cheie care au trei sau mai multe pagini din aceleași pagini în comun.

Și în câteva minute, veți avea un fișier Excel cu toate cuvintele cheie grupate în grupuri de formate topice. Partea bună este că puteți folosi câte cuvinte cheie doriți, deoarece poate gestiona eficient o mulțime de cuvinte cheie și oferă rezultate în timp real, fără a bloca interogările.

Cuvinte finale

Acum că cunoașteți unele dintre instrumentele proeminente de grupare a cuvintelor cheie, este în regulă să aveți o confuzie despre care să utilizați.

Dacă începeți să vă optimizați conținutul vechi și doriți să experimentați cu gruparea cuvintelor cheie, utilizați mai întâi instrumentele gratuite. Vă va ajuta să vă faceți o scurtă idee despre proces și despre pașii de care aveți nevoie pentru a începe să utilizați instrumente plătite.

Această strategie SEO vă va îmbunătăți vizibilitatea site-ului și vă va ajuta să vă poziționați mai sus în rezultatele căutării.

Apoi, verificați cele mai bune instrumente SEO de urmărire a clasamentului și manager de cuvinte cheie.