8 cele mai bune piețe pentru a angaja agenți de marketing pentru startup-ul dvs

Cheia unei afaceri de succes constă în marketing excelent. Să discutăm unde să găsim agentul de marketing perfect pentru a evita irosirea resurselor pe cele greșite.

Evitați marketingul și pregătiți-vă să vă închideți magazinul – este atât de simplu!

Acest lucru este valabil mai ales dacă ești un startup în secolul 21.

În timp ce o afacere consacrată poate merge greșit undeva și poate supraviețui căldurii, ca startup, primul lucru care te întâmpină printre clienții tăi este – suspiciunea sau îndoiala.

Deci, împreună cu unele produse grozave, veți avea nevoie de marketing robust pentru a supraviețui și a prospera.

La urma urmei, istoria nu a fost bună cu startup-urile. Iată câteva fapte:

Despre 90% dintre startup-uri eșuează. Mai mult de 22% dintre ei eșuează din cauza marketingului slab, iar 18% nu reușesc din cauza faptului că au echipa greșită.

Deoarece fiecare om de afaceri înțelept știe ce valoare are marketingul, este timpul să cauți oamenii potriviți la locul potrivit.

Dar mai întâi, să verificăm câteva dintre abilitățile pe care trebuie să le căutați în următorul dvs. agent de marketing.

Abilități vitale de marketer

Unele atribute care fac pentru un marketer campion, altele decât voința brută de a excela. Acestea pot fi:

Abilități de comunicare și interpersonale

Nu a fost niciodată o slujbă cu o singură persoană. Marketingul este întotdeauna despre efort de grup.

Deci, un marketer de succes trebuie să fie un mare comunicator, atât verbal, cât și în scris. În plus, personalitățile plăcute și pline de compasiune sunt esențiale pentru echipele bune care urmăresc obiective corporative mari.

  Ce sunt cheile de acces în Safari și cum să le folosești

Gândire critică și analiză

Agentul dvs. de marketing trebuie să fie un individ ascuțit, concentrat – o persoană care rezolvă probleme cu o minte analitică.

Acestea sunt premise esențiale în acest peisaj de marketing extrem de dinamic. Un marketer priceput ar trebui să fie capabil să iasă din provocările de zi cu zi și să-și depășească performanța colegilor.

Social Media și Publicitate

Nu poți suporta să faci greșeli ca startup, nu cu rețelele sociale și publicitatea digitală.

Deci este important să ai ceva experiență în aceste tărâmuri. Trebuie să le verificați în timp ce căutați un agent de marketing bun.

CMS și SEO

Fiecare site web este găzduit pe un CMS (sisteme de management al conținutului, cum ar fi WordPress, Joomla etc.). În timp ce unele sisteme de gestionare a conținutului, cum ar fi WordPress, sunt destul de ușor de obișnuit, altele pot avea o curbă de învățare abruptă.

Deci, vă va economisi resursele pentru a avea o persoană cu experiență în CMS-ul site-ului dvs. web.

În mod similar, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este o abilitate necesară din prima zi. Mai simplu, SEO este folosit pentru a vă afișa conținutul pe prima pagină în paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP-uri).

Pentru că pagina a doua, după cum celebrul citat SEO, este cel mai bun loc pentru a îngropa un cadavru. Pentru că nu se vede niciodată. Așadar, fie angajați un agent de marketing excelent cu un istoric SEO dovedit, fie antrenați-i din greu.

Așa că acum știți despre abilitățile imperative, consultați această listă pentru a angaja un agent de marketing perfect pentru startup-ul dvs.

  15 exemple de comandă tar pentru administratorul de sistem și dezvoltatori

Upwork

Upwork este unul dintre cele mai bune locuri pentru a începe cu căutarea unui agent de marketing excelent.

Este una dintre cele mai mari căi prin care oamenii găsesc oameni cu abilități specifice.

Procedura de căutare începe cu o simplă postare de locuri de muncă care menționează detaliile. După aceea, clienții potențiali vă abordează cu răspunsurile lor și stabiliți calea de acțiune ulterioară.

Upwork percepe o taxă de 3% pentru fiecare plată către toți clienții săi.

MarketerHire

MarketerHire adoptă o abordare diferită; acţionează ca un mediator.

Procesul începe cu clientul (dvs.) care vă descrie cerințele prin completarea unui formular. Ulterior, veți fi contactat cu o listă de agenți de marketing care se potrivesc cel mai bine nevoilor dvs.

Marketer Hire este gratuit pentru clienții să-și găsească potrivirea perfectă.

Angajați un marketer

În timp ce Upwork îți oferă șansa de a găsi oameni care se potrivesc cu aproape orice abilitate, Angajați un marketer specializata in marketing.

Venind de la Upwork, site-ul web pare puțin învechit, dar este util de la început.

Puteți căuta profesioniști în anumite categorii, instrumente sau expertiză. Există o pagină autogestionată în cadrul secțiunii de experți dedicată fiecărui marketer, care conține portofoliu și informații de contact.

Și cel mai bun lucru este că nu trebuie să creați un cont pentru a începe.

Intr-adevar

Intr-adevar este un portal imens care potrivește talentul global cu angajatorii. Puteți publica locuri de muncă gratuit sau le puteți promova făcându-le sponsorizate.

Ei au, de asemenea, un ghid pentru a vă ajuta să începeți cu ei.

Fiverr

Pe Fiverr, se pot căuta profesioniști în funcție de setul de competențe. Fiecare freelancer are o pagină autogestionată care oferă informații relevante despre preț, proiecte trecute etc.

Fiverr percepe 1 USD pentru o comandă totală mai mică de 20 USD. Această taxă ajunge la 5% pentru valoarea comenzii de peste 20 USD.

  Cum să anulați HBO pe Roku

Angajați Digital

Următorul pe lista pieței pentru a angaja un agent de marketing este Angajați Digital. Ei acționează ca intermediari, la fel ca Marketer Hire.

Pentru a căuta profiluri, trebuie să introduceți secțiunea de resurse apoi faceți clic pe profiluri de talente dintr-o anumită categorie pentru a vedea o listă de persoane disponibile.

Recomandabil

Recomandabil se prezintă ca nu doar o altă rețea independentă. Își protejează profilurile de liber profesionist cu destul de mult efort, deoarece nu există nicio modalitate de a căuta în fondul de talente.

În schimb, merg pe calea mediatorului, ca unii dintre colegii lor.

Aplicați și le spuneți cerințele; apoi, acţionează ca un potrivire. În cele din urmă, puteți intervieva din lista organizată de ei, iar procesul continuă.

Este o modalitate excelentă de a evita clienții spam și traficul web inutil. Dar această strategie te obligă să începi procesul de angajare fără să știi dacă au oamenii potriviți pentru cerințele tale.

Advisable este gratuit pentru clienți și percepe un comision nedezvăluit furnizorilor săi de servicii.

Tracțiune

Similar cu Advisable, Tracțiune nu vă oferă acces la rețeaua sa de agent de marketing independent.

Butonul Începeți angajarea vă duce la un scurt sondaj despre nevoile dvs. După aceea, sunteți de așteptat să fiți contactat de echipa lor cu o listă de talente.

Este nevoie de un comision de 15% din veniturile freelancerului, dar acționează gratuit pentru furnizorii de locuri de muncă.

Încheiere 👨‍🏫

Există foarte puține lucruri care pot merge prost cu aceste tehnici de angajare. Toate vin fără ANGAJAMENTE.

Aceste piețe reprezintă o schimbare revigorantă față de mecanismele generale de angajare. Majoritatea dintre ei se asigură că fac partea de verificare, iar unii asigură, de asemenea, o garanție de rambursare a banilor.

Deci, există șanse mari să obțineți un agent de marketing care câștigă clienți acolo.