8 cele mai bune instrumente de legături profunde pentru a îmbunătăți conversiile

Există o corelație puternică între experiența utilizatorului și creșterea aplicațiilor mobile.

Se estimează că 77% dintre aplicațiile mobile sunt abandonate în trei zile de la instalare.

Astfel, experiența de onboarding a unui utilizator este foarte critică. Un proces excelent de integrare a utilizatorilor ar trebui să simplifice complexitatea, să limiteze pașii și să asigure viteza în orice moment.

În plus, integrarea cu succes a aplicațiilor mobile necesită legături profunde.

Deep linking este unul dintre termenii de marketing cu care ar trebui să fii familiarizat în industria de marketing mobil. Utilizatorii și agenții de marketing pot beneficia atât de legături profunde.

În plus, simplifică călătoria utilizatorului prin eliminarea frecării. Acest lucru va duce la o creștere a ratelor de conversie și a reținerii utilizatorilor. Este un câștig-câștig!

Aplicațiile mobile cu legături profunde sunt mai ușor de navigat, iar mărcile văd un ROI mai scăzut. O legătură profundă permite utilizatorilor să se deplaseze rapid între campanii și aplicații și să primească o experiență țintită, personalizată. Legăturile profunde pot, de asemenea, să ajute marketerii în direcționarea utilizatorilor către conținutul potrivit, în funcție de intenția vizitei lor.

Acest articol explică conectarea profundă pentru dispozitive mobile și ce instrumente de conectare profundă funcționează cel mai bine.

Ce este Deep Linking?

Conectarea profundă face ca aplicațiile să funcționeze ca site-uri web. Înseamnă că oamenii pot face clic pe un link de pe web, într-un e-mail sau SMS sau într-o altă aplicație și pot merge direct la funcțiile acesteia. Ajută specialiștii în marketing mobil să creeze călătorii personalizate ale clienților, experiențe de integrare a aplicațiilor și conversii în comerțul mobil.

Linkul profund începe cu numele aplicației în loc de „https://” ca o adresă URL obișnuită. Oferă utilizatorilor acces la o pagină predeterminată din cadrul unei aplicații, cum ar fi o pagină de marketing mobil, unde adresele URL obișnuite nu funcționează.

Scopul final al conectării profunde este conversia, așa că asigurați-vă că direcționați utilizatorii către evenimentul din aplicație la care doriți să participe. Să presupunem că doriți ca aceștia să cumpere un produs de pe pagina produsului. Veți încuraja conversiile controlând călătoria utilizatorului și minimizând punctele de plecare.

  • Creșteți-vă valoarea de-a lungul vieții – Conectarea profundă conduce utilizatorii către conținutul potrivit, ceea ce crește veniturile, loialitatea și valoarea pe viață (LTV).
  • Îmbunătățiți-vă achizițiile – Linkurile profunde invită utilizatorii la aplicațiile lor preferate sau oferă oferte speciale. De asemenea, puteți ajunge la mai multe persoane folosind mai multe canale, astfel încât șansele dvs. de a le converti sunt mai mari.
  • Eficientizați experiența utilizatorului – Legăturile profunde le facilitează utilizatorilor să găsească conținut fără a naviga. În plus, le permit utilizatorilor să treacă direct de pe rețelele sociale, un site web mobil etc., la aplicația ta.
  • Reangajați-vă utilizatorii – Puteți utiliza linkurile profunde pentru a direcționa utilizatorii către anumite conținuturi după ce aceștia nu au fost activi. Puteți reactiva utilizatorii trimițându-le o notificare push cu link-uri către funcții actualizate, oferte exclusive sau alte lucruri care îi vor face să dorească să se înregistreze.
  Diferența dintre eroare, defect, eroare, eșec și eroare în testarea software-ului

Cum funcționează Deep Linking?

Legăturile profunde cartografiază fiecare ecran într-o aplicație, cum ar fi un site web. Făcând acest lucru, fiecare pagină web pe care o vizitați în browserul web are un ecran în aplicație, astfel încât clienții să poată trece fără probleme de la navigarea web la navigarea în aplicație.

Atunci când un utilizator caută un produs pe un motor de căutare mobil și are deja instalată aplicația, făcând clic pe un link profund îl va duce direct. Conectarea profundă îmbunătățește ratele de conversie prin eliminarea unui pas din procesul de tranzacție.

Puteți utiliza link-uri profunde pe site-uri web mobile, notificări push și campanii de marketing prin e-mail. În acest fel, notificarea devine mai valoroasă prin furnizarea de informații relevante și creșterea conversiilor.

Să verificăm instrumentele de creare a linkurilor profunde sau de testare pentru a îmbunătăți conversiile.

URL Genius

Generatorul de link-uri profunde URL Genius este conceput pentru a se potrivi companiilor de toate dimensiunile. Brian Klais l-a fondat în 2015. Acest generator de linkuri pentru aplicații a fost conceput pentru a facilita crearea de linkuri pentru orice aplicație fără abilități tehnice sau de codificare.

Este ușor de utilizat și puteți redirecționa traficul prin copierea și inserarea adreselor URL. Este o platformă non-PII (nu sunt colectate informații personale!) și cu coduri QR, care permite marketerilor să deschidă aplicații de oriunde. Acesta poate fi un profil social sau o pagină de produs.

Caracteristicile URL Genius

  • Linkurile aplicațiilor nu necesită SDK
  • Implementați instantaneu linkurile aplicației dvs
  • Fiecare link de aplicație are un cod QR dinamic
  • Informații inteligente cu URL Genius
  • Un proces de bugetare personalizat

Acest instrument pentru crearea de legături profunde este, de asemenea, mai ușor de utilizat, deoarece SDK-urile și alte resurse tehnice sunt opționale.

Ramura

Branch este un instrument de atribuire și conectare pe mai multe platforme care ajută companiile să evalueze și să îmbunătățească experiența utilizatorilor mobil. Utilizatorii pot crește ratele de conversie, implicarea și reținerea folosind link-uri profunde, bannere mobile și atribuire.

Vă ajută să creați și să lansați întreaga campanie de deep linking. Puteți stoca informații contextuale despre utilizatori, unde doresc să meargă și de unde provin. Veți genera rezultate mai bune și veți îmbunătăți modul în care utilizatorii interacționează cu conținutul dvs.

  Cum se instalează Raspbian pe Raspberry Pi

Caracteristicile sucursalei

  • Un ID de persoană pe mai multe platforme
  • Un anunț universal
  • Cel mai bun suport pentru campanie
  • Analiza de cohortă
  • Analizați, optimizați și integrați datele filialei.

Mobilul împarte afacerile în prezent, ceea ce duce la atribuiri inexacte și legături întrerupte, irosind dolari de marketing și distrugând experiențele clienților.

Filiala poate remedia acest lucru analizând toate punctele de contact ale utilizatorilor și asigurându-se că linkurile duc la locul potrivit pe un site web sau pe o aplicație.

JotURL

JotURL este un instrument unificat de optimizare a marketingului digital pentru agenții de marketing, afaceri de comerț electronic și agenți de marketing online. Ei îl vor folosi pentru a gestiona, optimiza, compara și monitoriza link-urile de marketing.

JotURL le permite utilizatorilor să utilizeze mai ușor punctele de contact pe mai multe canale, să optimizeze bugetele, să îmbunătățească implementarea și performanța campaniei și să îmbunătățească conversiile.

Caracteristicile JotURL

  • Cod QR cu logo personalizat
  • Personalizarea domeniului
  • CTA-uri cu CSS personalizat
  • Monitor de sănătate
  • Un șablon CTA personalizabil

Gestionarea și executarea campaniilor online tradiționale implică multe costuri, cum ar fi CTA, urmărirea conversiilor, link-uri de marcă etc. Cu JotURL, vă puteți gestiona toate eforturile de marketing într-o singură locație.

Kochava

Platforma unificată de audiență a lui Kochava combină funcții de atribuire mobilă, analiză și gestionare a datelor.

Sistemul trimite notificări atunci când valorile cheie se modifică, ratele de conversie cresc, veniturile scad sau volumele de instalări se modifică. Notificările sunt trimise prin e-mail, Slack, SMS sau PagerDuty.

Caracteristicile lui Kochava

  • Integrarea segmentelor
  • Integrarea botului
  • Integrarea dirijabilului urban
  • Obțineți notificări configurate
  • Urmăriți aplicațiile client cu o urmărire terță parte

Acesta este singurul instrument de atribuire mobil capabil să atribuie instalări fără a încorpora un SDK în aplicație. Astfel, este posibil să atribuiți aplicații prin integrarea în cloud, mai degrabă decât în ​​cadrul aplicației în sine.

Software-ul de scurtare URL Geniuslink permite creatorilor de conținut, scriitorilor, agenților de marketing și comercianților cu amănuntul să direcționeze automat link-uri către diferite pagini web în funcție de locațiile clienților lor.

Editorii pot direcționa clienții către anumite pagini din vitrinele regionale Amazon folosind algoritmi de potrivire a produselor.

Platforma le permite YouTuberilor să creeze pagini de destinație cu imagini ale produselor, butoane CTA și logo-uri personalizate. Geniuslink le permite managerilor să testeze mai multe pagini web cu testare A/B. De asemenea, urmăresc pixelii din hyperlinkuri, redirecționează vizitatorii și analizează clicurile pe diverse pagini web.

  Ce este Azure ExpressRoute și de ce ar trebui să-l utilizați

Funcția de etichetare Geniuslink permite administratorilor să adauge etichete UTM la linkuri, astfel încât utilizatorii să poată compara campanii, canale, surse, cuvinte cheie etc.

Caracteristicile Geniuslink

  • Managementul campaniilor
  • Domenii personalizate
  • Urmărire angajată
  • Reclame și marketing
  • Legături analitice

În plus, motorul de raportare oferă informații despre recomandări, sistemul de operare, dispozitive, destinații, rate de clic, conversii, vânzări și comisioane.

Livrare

Delivr vă permite să scurtați linkurile și să gestionați adrese URL scurte și coduri QR în campaniile dvs. de marketing și media, toate cu un singur clic.

Adresele URL scurte și codurile QR vă permit să furnizați diferite aplicații în funcție de dispozitiv sau de sistemul dvs. de operare.

De asemenea, mai multe pagini de site-uri web, parametri și drivere de campanie continuă să facă link-urile mai lungi, iar Delivr le menține scurte pentru rețelele de socializare, e-mail și mesaje text.

Caracteristicile Delivr

  • Constructorul UTM
  • Scurtați-vă adresa URL
  • Marcarea unui link
  • Urmărirea legăturilor

Puteți urmări cu ușurință performanța fiecărui canal de marketing prin partajarea linkurilor prin e-mail, SMS, display, rețele sociale și multe altele.

AppURL

Soluția AppURL de la Quixey vă oferă opțiunea de a selecta schema URL cea mai potrivită pentru aplicația dvs.

Veți primi o documentație cuprinzătoare și un ghid pentru a face aplicația dvs. mobilă accesibilă web.

Caracteristicile AppURL

  • Conectarea profundă a site-ului dvs
  • Conectare profundă de la aplicație la aplicație
  • Previzualizări ale linkurilor personalizate
  • Analizează-ți accesul
  • Trimiterea de texte prin SMS

Serviciul AppURL vă permite să direcționați aplicația dvs. mobilă către versiunile native de Android, Blackberry 10, iOS și Windows Phone.

Legături dinamice Firebase

Firebase Dynamic Links sunt legături profunde programate inteligent pentru a redirecționa utilizatorii către App Store-ul corespunzător dacă nu au aplicația instalată pe dispozitivul lor.

Aceste linkuri redirecționează, de asemenea, utilizatorii către o pagină de rezervă dacă aplicația nu este disponibilă.

Acest lucru va permite aplicației să analizeze informațiile de legătură care au condus utilizatorul la aplicație în primul rând, oferind astfel o experiență personalizată utilizatorului.

Caracteristicile Firebase Dynamic Links

  • Transformați vizitatorii site-ului în utilizatori ai aplicației
  • Campanii integrate multicanal
  • Faceți accesul la conținutul aplicației dvs
  • Transformați vizitatorii de pe desktop în utilizatori ai aplicației
  • Îmbunătățiți promovarea personală a aplicației dvs
  • Îmbunătățiți vizibilitatea analizelor dvs

Astfel, utilizatorii aplicației se bucură de experiențe îmbunătățite ale utilizatorului și economisesc timp.

Concluzie

Un sistem de legături profunde vă poate ajuta să atingeți obiectivele de marketing maxime pentru aplicația dvs. mobilă cu investiții minime. În plus, această abordare facilitează accesul utilizatorilor la conținut, produse și reduceri.

Puteți profita din plin de legăturile profunde utilizând-o strategic ca marketer de aplicații inteligent. Alegeți cu înțelepciune instrumentele de linking profund din lista de mai sus!

Apoi, verificați cele mai bune instrumente de gestionare a linkurilor de marcă.