8 cel mai bun software de design pentru echipe

Afacerile de toate dimensiunile au nevoie de marketing pentru a excela în această lume extrem de competitivă, iar software-ul de proiectare vă poate ajuta să faceți acest lucru.

În spațiul digital, companiile pot integra aplicații 3D pentru a crea modele 3D, animații și multe altele.

Gestionarea manuală a proceselor de proiectare necesită timp și este plictisitoare, mai ales atunci când cultura muncii la distanță este înfloritoare. De asemenea, spectatorii preferă mai degrabă conținutul cu modele atractive decât textul simplu.

Acesta este motivul pentru care companiile au nevoie de instrumente de design colaborativ pentru a crea design-uri pentru site-ul lor, blogul sau alte cerințe. Importanța software-ului de proiectare în dinamica afacerilor actuale crește pe măsură ce companiile luptă spre excelență cu viteză, eficiență și productivitate.

Utilizarea celui mai bun software de design vă va ajuta să faceți exact asta. Acesta va permite tuturor membrilor echipei să participe la proiectare și procesul creativ încă de la început, indiferent unde se află.

Indiferent dacă este un site web al companiei, o nevoie de marketing, design de produs sau materiale de vânzări, software-ul de design joacă un rol crucial peste tot. De asemenea, vă va ajuta să atrageți mai multă atenție de la potențiali și clienți pentru a vă îmbunătăți creșterea.

Să aflăm cum beneficiază soluțiile software de design echipele care lucrează la un proiect de design.

Ce este colaborarea în proiectare?

Colaborarea în proiectare este un proces în care toți designerii se concentrează pe un singur proiect de design. Scopul principal al designerilor este de a produce un produs de calitate prin implicarea tuturor membrilor echipei inca de la inceput. Ei colaborează eficient în timpul brainstorming-ului, pregătirea design-urilor, prototipării, efectuând modificări în funcție de feedback și finalizarea designului.

Aici diferiți oameni cu seturi unice de abilități își unesc mâinile ca o echipă pentru a împărtăși fiecare parte a procesului de proiectare pentru a minimiza un singur volum de lucru pentru a obține rezultate mai bune. Prin colaborare, produsul dvs. final va fi mai eficient și mai de încredere. De asemenea, va ajuta la îmbunătățirea productivității generale.

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la pierderea termenelor limită, revizuirile clienților și alte complicații folosind instrumente de colaborare vizuală. Puteți implica toată lumea din echipele dvs. de proiectare, cum ar fi dezvoltatori, designeri, programatori și cercetători UX. Fiecare își poate finaliza cu ușurință munca responsabilă, fără confuzie sau întârziere. Astfel, ei pot lucra pe aceeași pagină pentru a îmbunătăți eficiența echipei și fluxul de lucru.

De ce este software-ul de design esențial?

Instrumentele de proiectare colaborative deschid multe căi către succes și posibilități pentru părțile interesate.

Când vizitați site-uri web sau pagini de destinație, veți vedea multe grafice, imagini etc., desenele sale care captează prima atenție. Toată lumea caută imagini frumoase, culori vibrante și complementare, imagini de calitate, animații amuzante și multe altele. Vă ajută să atrageți mai mulți vizitatori, să îi lăsați să rămână și să le permită să citească întregul conținut cu răbdare.

Prin urmare, folosind un instrument de proiectare, puteți realiza toate acestea. Un client poate analiza îndeaproape munca în curs și poate comenta instantaneu dacă găsește vreo greșeală. În plus, designerii și dezvoltatorii beneficiază de software-ul de proiectare în ceea ce privește volumul de lucru. Membrii echipei nu văd niciodată munca la fel de plictisitoare, deoarece toate instrumentele oferă funcționalități și caracteristici unice pe care le iubiți.

Beneficiile utilizării software-ului de proiectare pentru echipe

Crește productivitatea

În timp ce lucrați la un proiect, de la crearea de idei până la finalizarea unui produs, există mulți factori care vă pot complica munca. Cu software-ul de proiectare, aveți totul în fața dvs., astfel încât să puteți lucra cu echipele dvs. permițându-le să-și gestioneze expertiza.

Instrumentele de colaborare pentru proiectare vă ajută să vă gestionați proiectul și să-l finalizați în intervalul de timp, sporind productivitatea generală.

Lucru de la distanță

Lucrul de la distanță în mediul preferat vă oferă liniștea dorită. În timpul muncii creative, o persoană are nevoie de spațiu pentru a gândi într-un mod mai bun. În zilele noastre, echipele lucrează de la distanță pentru a construi conținut unic din cutie.

  Cum se creează un flux de la zero

Software-ul de proiectare pe care îl puteți accesa de la distanță vă oferă această capacitate. Membrii învață unii de la alții și oferă feedback și comentarii asupra designului pentru ca acesta să funcționeze mai eficient, indiferent de locația lor.

Flux de lucru mai ușor

În trecut, aveai opțiunea de a colabora cu echipele tale doar prin e-mail, inclusiv partajarea fișierelor. Acest lucru obișnuia să dureze mult timp pentru a obține un răspuns.

În prezent, puteți colabora cu echipa dvs. folosind același software. Elimină necesitatea de a trimite fișiere prin e-mailuri. Toți cei care utilizează software-ul de proiectare pot vizualiza modificările și feedback-ul. Datorită acestei colaborări de proiectare, membrii lucrează cu viteză cu cele mai noi instrumente și tehnologii. Vă ajută să vă eficientizați fluxul de lucru și să economisiți timp și efort.

Acces mai bun

Utilizarea unui instrument de colaborare în proiectare vă oferă un plus în accesarea informațiilor în timp real. Echipa implicată în proiect are tot accesul pentru a ști ce este de făcut și cât timp are la dispoziție pentru a finaliza lucrarea.

În acest fel, își economisesc timpul eliminând discuțiile inutile. De asemenea, puteți seta accesul în funcție de rolurile postului, astfel încât toată lumea să aibă nivelul potrivit de acces pentru a-și finaliza munca în mod eficient.

Editare rapidă

Software-ul de proiectare online vă ajută să reduceți timpul suplimentar în trimiterea și primirea fișierelor pentru editare și aprobări. Instrumentul de colaborare în proiectare permite fiecărui membru al proiectului să comenteze, să aprobe conținut, să adnoteze și să ofere feedback. Datorită acestui fapt, orice membru își cunoaște următorul loc de muncă fără să-și piardă timpul.

Deci, dacă sunteți în căutarea celui mai bun software de design pentru echipa dvs., iată câteva opțiuni excelente de luat în considerare.

Adobe Creative Cloud

Dezvoltă-ți afacerea creându-ți brandul cu Adobe Creative Cloud, una dintre cele mai bune aplicații creative care oferă echipei tale o interfață ușor de utilizat pentru a crea modele. Vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a vă ridica marca cu ajutorul conținutului creativ.

Veți primi peste 20 de aplicații creative, inclusiv Illustrator, Premiere Pro, XD, After Effects, InDesign, Adobe Photoshop și multe altele. Permiteți echipei dvs. să folosească instrumente de productivitate, cum ar fi editarea, colaborarea, conversia etc., cu puterea PDF și Adobe Acrobat pentru a elibera puterea creativității.

Puteți accesa Adobe de oriunde doriți de pe orice dispozitiv. În plus, captați-vă ideile pe mobil, rafinați-le pe desktop și prezentați aceeași lucrare pe smartphone-uri sau tablete. Resursele creative, cum ar fi fonturile, materialele stoc, inspirația Behance, postările de locuri de muncă Talent și multe altele, vă vor ajuta, de asemenea, în timpul proiectării.

Colaborați eficient și eficient cu instrumentele și serviciile oferite de Adobe, în special pentru echipele dvs. De asemenea, puteți controla accesul la editare în funcție de roluri pentru a menține brandingul consistent. Partajați previzualizările, editați împreună, restaurați unele versiuni anterioare și mai ușor cu Adobe.

Integrați Microsoft Teams, Slack, Confluence, Microsoft Power Automate etc., pentru a vă îmbunătăți productivitatea. De asemenea, vă puteți gestiona aplicațiile, planul și activele utilizând funcții de administrare ușoare, cum ar fi gestionarea flexibilă a licențelor, facturarea simplificată, protecția activelor și multe altele.

Obțineți o singură aplicație la 33,99 USD/lună per licență și alegeți dintre Premiere Pro, Acrobat Pro DC, InDesign, Illustrator, Photoshop etc.

Canva Pro

Creați-vă designul profesional și atingeți-vă obiectivele de branding cu Canva Pro, care oferă funcții premium, cum ar fi eliminarea fundalului, kit-ul de marcă și multe altele.

Cu un singur abonament, veți debloca posibilități nesfârșite, ceea ce înseamnă că echipa dvs. poate accesa aproximativ 100 de milioane de fotografii stoc, sunet, grafică, videoclipuri și multe altele pentru a le folosi peste tot. Vă oferă multe opțiuni din care să alegeți, astfel încât să nu petreceți niciodată timp suplimentar creând un design.

Oferă viteză ideilor tale cu șabloanele premium și lucrează profesionist și mai rapid, permițând echipei tale să lucreze cu tine la același proiect. În plus, Canva Pro se simte de înaltă calitate cu animațiile sale premium, fonturile, opțiunile de editare și multe altele.

În plus, utilizați instrumente de marfă și branding pentru a vă comercializa afacerea și a ajunge la publicul țintă cu ajutorul campaniilor sociale care sunt susținute de programul de conținut. De asemenea, puteți configura cu ușurință setul de marcă, încărcând fonturile, culorile, logo-urile mărcii și aplicându-le în toate modelele dvs. pentru a menține coerența mărcii.

  Tiny Deduplicator caută fișiere duplicate pe baza valorii hash

Permiteți echipei dvs. să adauge comentarii, să partajeze modele, să ofere feedback altora pentru a îmbunătăți productivitatea. Canva Pro se integrează și cu multe taxe de afaceri precum PixaBay, Pixie, Pexels, Unsplash, Google Drive, Google Maps, Twitter, Facebook, Dropbox, Instagram etc.

.

Începeți versiunea de încercare gratuită astăzi și proiectați mai bine împreună cu echipele dvs. Este disponibil pe desktop-uri, smartphone-uri și tablete.

Figma

Utilizare Figma pentru a explora o creativitate mai mare colaborând într-un grup și folosind perspective colective pentru a lucra. Acesta poate reuni toți membrii echipei în procesul creativ, astfel încât să puteți livra produse mai rapide și de calitate în timp real.

Figma prezintă FigJam, o tablă pe care echipele dvs. o pot folosi pentru a-și discuta ideile în aer liber și oferă opțiuni de atelier, note lipicioase și diagrame. Figma și FigJam lucrează cot la cot, astfel încât să vă puteți executa ideea într-un mod mai bun într-un singur loc.

Indiferent de locația dvs., puteți participa la fluxul de proiectare iterativ pentru a fi în interiorul buclei. În plus, poți să-ți partajezi prototipurile interactive, feedback cu privire la acestea și să-l prezinți pe cel final cu alții cu suprapuneri dinamice și animație inteligentă, care se simte natural.

Îmbunătățiți-vă consecvența mărcii cu acces centralizat pentru echipe, active de marcă care pot fi căutate și diferite stiluri. Cu sistemul de design puternic, puteți deveni designer și puteți împărtăși ideile cu echipele dvs. în orice limbă.

Reduceți diferența dintre design și dezvoltare pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți strategia de marketing. Software-ul de proiectare vă va ajuta să oferiți modele uimitoare și să faceți diferența. De asemenea, vă puteți conecta cu comunitatea pentru a vă extinde setul de instrumente cu ajutorul cercetătorilor, creatorilor de pluginuri, ilustratorilor, scriitorilor de conținut, designerilor și multe altele.

Accesați gratuit trei fișiere Figma și trei FigJam împreună cu fișiere personale nelimitate. Plătiți 12 USD/editor/lună și beneficiați de mai multe beneficii, cum ar fi biblioteci de echipă, conversații audio etc.

InVision

InVision oferă o tablă online care îndeplinește cerințele dvs. de design și vă sporește productivitatea. Oferă o colaborare transformatoare pentru echipele dvs. pentru a conecta toată munca de proiectare pe care o faceți.

InVision centralizează întregul flux de lucru, astfel încât să puteți colabora cu echipa dumneavoastră în fiecare etapă a procesului de proiectare. Veți primi peste 100 de șabloane de la diverse companii precum Atlassian, American Express, Monday.com și Microsoft pentru a funcționa mai bine și mai inteligent.

Mai mult, InVison oferă widget-uri inteligente care aduc un nou strat de conectivitate și putere documentelor cu Freehand. Freehand este un loc bun pentru stabilirea obiectivelor, brainstorming și colaborare înainte de începerea proiectului.

Puteți încorpora tablouri de bord Mode, panouri Kanban, probleme Jira, Google Docs și multe altele în Freehand pentru a vedea informații adecvate pentru a vă planifica în mod corespunzător jobul. Păstrați-i pe toți cei din echipă activi cu stick-uri, integrarea Loom și comentarii.

În plus, integrările Microsoft Teams și Zoom vă transformă întâlnirile plictisitoare în sesiuni de lucru în timp real, cu o colaborare extraordinară. Pune totul într-un singur loc pentru a termina ceea ce ai început.

Îmbogățiți-vă echipa cu funcții premium și permiteți-le să încerce InVision gratuit.

Visme

Creați, partajați și stocați conținut uimitor de marcă cu Visme platforma de proiectare. Vă permite să vă gestionați brandingul și să vă lăsați echipele să colaboreze eficient la același proiect.

Visme vă poate ajuta să creați documente, diagrame, prezentări, grafice web, infografice, conținut interactiv și multe altele. Setați culorile mărcii, elementele, siglele și fonturile pentru a menține coerența mărcii și pentru a permite echipei dvs. să aleagă dintr-un depozit de șabloane de marcă. Puteți bloca șablonul de design într-un loc accesibil pentru ca echipa dvs. să le personalizeze și să adauge restul.

Poți câștiga aplauze pentru inovația făcută de echipa ta în crearea de conținut de marcă cu ajutorul instrumentelor. În plus, permiteți designerilor dvs. avansați să lucreze la un proiect de design complex și să centralizeze întregul proces pe o singură platformă pentru a permite non-designerilor și designerilor să lucreze împreună pentru a crea conținut uimitor mai rapid.

Lăsați adnotări și comentarii în design-ul dvs. și etichetați-vă echipa pentru a aduna feedback. Veți primi, de asemenea, o alertă imediată când cineva din echipa dvs. comentează sau vă schimbă designul. În plus, primiți feedback de la părțile interesate, chiar dacă nu au o licență Visme.

  Cum să deconectați contul Nintendo de la Switch

Visme folosește autentificarea cu doi factori sau SSO pentru a vă păstra design-urile în siguranță. Obțineți asigurarea securității și fiabilității de la Visme cu o garanție de funcționare de 99,98%. De asemenea, menține opțiunile de backup și restaurare și veți găsi date criptate pentru conținutul dvs. în tranzit sau în repaus.

Puteți chiar să urmăriți vizionările și spectatorii pentru a cunoaște performanța conținutului și să monitorizați implicarea spectatorilor pentru a vedea ce îi interesează mai mult. Înscrieți-vă gratuit și faceți un test drive. Obțineți acces la mai multe funcții la 12,25 USD/lună cu 250 MB de stocare.

Minune

Obțineți testare, transfer și prototipare rapidă pentru echipele dvs. moderne de proiectare Minuneplatforma de design all-in-one a lui. Oferă tot ce ai nevoie pentru a da viață ideilor tale unice și pentru a transforma procesul de creare a produselor digitale.

Utilizați instrumente de prototipare și de proiectare intuitive pentru a crea un cadru, un design și un prototip eficient. Puteți să-l conectați cu alte instrumente pentru a vă îmbunătăți fluxul de lucru și pentru a genera diverse specificații de ensign în timp real.

Vedeți cum interacționează cu ușurință spectatorii cu design-urile dvs. cu opțiunea de testare a utilizatorilor și colaborați cu echipele dvs. pentru a oferi idei și feedback centralizat. Este construit pe tehnologie ultra-rapidă, cu funcții premium care vă permit să vă concentrați pe construirea de produse uimitoare și să vă ajutați echipele să devină mai productive.

Creați produse uimitoare gratuit. Sau, deveniți un profesionist cu versiunea plătită începând de la 8 USD/lună. Pentru echipe, vă va costa 24 USD/lună pentru a beneficia de o perioadă de încercare gratuită de 7 zile.

VistaCreate

Proiectați-vă conținutul cu VistaCreate și creați modele unice pentru afacerea dvs. Acest instrument de design grafic online este ușor de utilizat și nu se simte niciodată complicat în niciun caz.

Începeți să explorați diverse șabloane și personalizați-le în funcție de nevoile dvs. de marketing. Veți primi șabloane precum șabloane prezentate, postări Instagram, postări Facebook, povești Instagram, grafică Pinterest și multe altele. Faceți-vă modelele să strălucească prin funcții și instrumente uimitoare care sunt create pentru a vă îmbunătăți experiența.

Îmbunătățiți-vă designul cu editorul grafic VistaCreate și obțineți o bibliotecă de materiale creative, o bibliotecă audio și diverse opțiuni precum eliminarea fundalurilor, animarea imaginilor și multe altele. De asemenea, oferă multe instrumente, inclusiv creator de animație, convertor de imagini, generator de logo, kit de marcă, convertor video în gif și multe altele pentru a vă îmbunătăți productivitatea.

Cu setul de brand, vă puteți menține coerența mărcii păstrând aceeași siglă, culoare, font etc. Obțineți gratuit un pachet de pornire, care include peste 50.000 de șabloane, peste 1 milion de materiale creative, kit de marcă, funcție de eliminare a fundalului, muzică, animații, obiecte și 10 GB de stocare.

Dacă doriți să lucrați în echipă, puteți alege planul pro la 10 USD/lună, care oferă un cont de echipă și spațiu de stocare nelimitat.

Încadrator

Dă-ți o viață produsului tău Încadrator prin desenele tale impresionante. Permite echipei dvs. să colaboreze mai bine, să lanseze produse superioare mai rapid și să livreze mai mult. Obțineți totul, de la zero până la designul final, pentru a vă finaliza munca într-un interval de timp.

Funcționalitățile și instrumentele Framer sunt unice care sunt gata să se extindă cu dvs. Veți avea puterea de proiectare, de gestionare a utilizatorilor, de facturare etc. Nu există limitări de stocare, proiecte și spectatori.

Gestionați mai multe echipe simultan, cum ar fi diverse echipe de produse, agenții, mai multe echipe din cadrul unei echipe de produs. De asemenea, puteți controla accesul în funcție de rolul pentru a partaja link-urile proiectului și vă asigurați că nicio altă persoană nu poate accesa aceleași fără a fi invitată.

Invitați părțile interesate, freelanceri sau clienți să colaboreze cu oamenii dvs. în procesul de proiectare. Oferă un singur loc centralizat pentru componentele interactive, elementele UI și activele mărcii. Împreună cu cea mai bună securitate din clasă.

Încercați-l gratuit sau abonați-vă pentru a obține mai multe beneficii pentru echipele dvs. și pentru a gestiona munca și utilizatorii simultan.

Concluzie

Software-ul de proiectare este important și valoros în activitățile de afaceri de zi cu zi. Vă ajută să îmbunătățiți rezultatele proiectului și să lucrați eficient pentru a atinge obiectivul principal. De asemenea, permite comunicarea constantă între echipe și le permite să rămână la curent cu procesul de proiectare pentru o productivitate mai bună și economisire de timp.

Astfel, utilizați cel mai bun instrument de design din lista de mai sus în funcție de preferințele și bugetul dvs. și lucrați eficient.

Poate ați dori să vizionați o versiune video a acestui articol.
Dă Like și abonează-te la Canalul de Youtube tipstrick.ro.