03/01/2024

7 instrumente mobile CRM pentru a vă ajuta afacerea în deplasare

CRM-urile mobile facilitează accesul ușor la resursele de afaceri de către echipele dvs. de operațiuni de afaceri din vânzări, marketing și servicii pentru clienți pentru interacțiunea în timp real cu clienții.

Afacerile trebuie să trateze eficient cu oamenii. Un instrument de management al relațiilor cu clienții (CRM) facilitează interacțiunea eficientă și ușoară a clienților și a reprezentanților afacerilor.

Aproape orice organizație digitală și offline utilizează un fel de CRM-uri pentru a înregistra interacțiunile, a iniția conversații de afaceri sau a furniza servicii digital.

Cu toate acestea, odată cu creșterea pe scară largă a dispozitivelor mobile, CRM-urile nu mai pot rămâne pe stațiile de lucru de birou. Astăzi, echipele din prima linie și din back office trebuie să aibă acces la un instrument CRM mobil care funcționează perfect pe orice dispozitiv de calcul mobil.

Citiți mai departe pentru a explora unele dintre cele mai bune software CRM mobil pentru a vă ajuta să obțineți relații cu clienții.

Ce este un instrument CRM mobil?

Un instrument CRM mobil, așa cum sugerează și numele, funcționează pe smartphone-uri și tablete care rulează pe sistemele de operare iOS și Android. De asemenea, aceste CRM-uri mobile vin adesea cu un instrument CRM mai mare pe care îl puteți instala pe laptopuri, desktop-uri sau accesați pe web.

La fel ca versiunile desktop și web, instrumentele CRM mobile vin cu opțiuni pentru funcționalități offline și online.

Când nu vă aflați în raza de acțiune a internetului, aplicația va stoca date în memoria internă a dispozitivului. De îndată ce telefonul mobil sau tableta dvs. primește acces la internet, instrumentul va încărca date pe un server de la distanță sau cloud, astfel încât toate datele să rămână actualizate.

De ce este instrumentul CRM mobil important pentru companii?

Importanța principală a unei aplicații mobile CRM este de a atenua decalajul dintre informații și echipele de afaceri.

Înainte de aplicațiile mobile de gestionare a relațiilor cu clienții, directorii de afaceri din prima linie trebuiau să solicite colaterale de marketing sau vânzări, cotații, contracte și alte documente de la echipa de back office.

Atunci când back office-ul organizează documentele, agenții din prima linie trebuie să viziteze orice birou regional sau înregistrat de afaceri pentru a colecta acele documente. Apoi, angajații din teren ar vizita din nou clienții.

Acest interval de timp este suficient pentru a influența negocierile cu clientul, deoarece concurentul poate ajunge la client și poate încheia afacerea.

Cu abundența de instrumente CRM mobile, angajații dvs. de teren pot împărtăși broșuri de produse, cărți albe, planuri, wireframes, proiecte, planuri de prețuri și contracte în timpul primei interacțiuni cu clientul.

Acest lucru reduce semnificativ timpul necesar afacerii dvs. pentru a transforma un prospect în client. Mai mult, în situații speciale, agenții de teren pot trimite cereri de aprobare de reduceri și promoții direct managerilor de operațiuni de marketing sau venituri.

De îndată ce supervizorul sau managerul responsabil aprobă afacerea, agentul poate prezenta o ofertă pentru a-i ajuta să câștige clientul.

Alte beneficii notabile de care se bucură afacerea dvs., echipa de conducere, angajații și clienții de la un instrument CRM mobil sunt următoarele:

  • În afacerile cu servicii digitale, tehnicienii de teren folosesc CRM pentru a furniza și revoca serviciile unui client. Oferirea unui CRM mobil tehnicienilor de teren îi va permite să rezolve rapid întrebările clienților la prima vizită.
  • Dacă organizația dvs. permite lucrul de la distanță agenților de servicii pentru clienți, aceștia pot folosi dispozitive mobile furnizate de afaceri sau BYOD pentru a sprijini clienții din birouri de la distanță și birouri de acasă.
  • Mobile CRM reduce nevoia de documentație fizică efectuată de agenți sau pregătită de back office pentru angajații de pe teren.
  • Un astfel de CRM ajută, de asemenea, agenții de teren să economisească timp și bani prin reducerea deplasărilor frecvente la biroul de domiciliu sau la sediul social pentru documente și autorizații de achiziție de clienți.
  • Supraveghetorii serviciului pentru clienți nu mai trebuie să stea la birourile lor. Ei pot deveni mai agili și își pot ajuta coechipierii în mod eficient cu o aplicație CRM mobilă instalată pe tablete.
  Cum să faceți Chrome browserul dvs. implicit

Acum, să ne dăm seama cum să alegeți instrumentul CRM mobil potrivit pentru afacerea dvs.

Cum să alegi instrumentul CRM mobil potrivit pentru afacerea ta

Căutați următoarele caracteristici atunci când achiziționați un instrument CRM mobil pentru organizația dvs.:

#1. Vine cu o versiune desktop sau web

Este inteligent să alegeți un CRM pentru compania dvs. care oferă gratuit o versiune pentru dispozitivele mobile.

#2. Se integrează cu CRM-uri terțe

Dacă ați achiziționat deja un CRM desktop cu ani în urmă și acum căutați o aplicație CRM mobilă, alegeți cea care se va sincroniza și cu software-ul dvs. CRM existent.

#3. Se integrează cu aplicațiile de afaceri

Aplicația mobilă de gestionare a relațiilor cu clienții ar trebui să poată comunica cu alte aplicații de afaceri precum Google Workspace, Microsoft 365, Office 365, Trello, Asana, Jira, Notion etc.

#4. Vine cu managementul proiectelor, sarcinilor și contactelor

Alegeți o aplicație care oferă următoarele funcționalități în cadrul aplicației mobile:

  • Abilitatea de a crea și gestiona sarcini
  • Vă permite să creați și să rulați proiecte
  • Vă oferă opțiunea de a crea liste detaliate de contacte
  • Se integrează cu calendarul de la locul de muncă

#5. Disponibilitate offline

Aplicația ar trebui să funcționeze offline și să salveze datele local pe dispozitiv. Când intrați online, instrumentul ar trebui să încarce date pe serverul principal al companiei.

#6. Securitatea datelor

Instrumentul ar trebui să vină cu criptarea datelor digitale și protocoale de autentificare pentru a proteja datele de afaceri tot timpul.

Nu ar trebui să existe niciun folder Android în care angajații sau alții să poată accesa fișierele de afaceri. Toate datele CRM ar trebui să fie criptate în dispozitivul local.

Să explorăm cele mai bune instrumente CRM mobile.

luni.com

monday.com este o platformă CRM populară care poate fi accesată prin intermediul aplicațiilor mobile. CRM-ul său flexibil poate fi ușor configurat și utilizat de oricine. Companiile pot folosi acest lucru pentru a gestiona prospectarea, marketingul, proiectele clienților, conductele de vânzări și multe altele.

În funcție de nevoile dvs. de urmărire și gestionare a sarcinilor, îl puteți personaliza pentru a începe instantaneu. Deoarece această aplicație vă permite să vă duceți biroul oriunde, vă puteți supraveghea fluxul de tranzacții și puteți răspunde rapid.

De asemenea, puteți automatiza fluxul de lucru pentru a omite sarcini repetitive în timp ce configurați mementouri și alerte. O altă caracteristică cheie a acestui CRM mobil este tabloul de bord intuitiv care vă ajută să vizualizați procesul de vânzare.

Puteți scăpa de bătălia de a comuta între diverse instrumente integrând monday.com cu instrumentele pe care le utilizați. Astfel, toate datele dumneavoastră vor fi sincronizate într-un hub central.

  Cum să utilizați cadrul COSO pentru a reduce riscul

CRM are o colecție de șabloane pentru contacte, CRM simplu, CRM de vânzări, CRM avansat etc. Folosind aceste șabloane, puteți simplifica fluxurile de lucru, automatiza mementourile și obține informații valoroase despre afaceri. Clasificarea contactelor după tipul de client, detaliile de contact și prioritate este, de asemenea, posibilă în acest CRM.

Vânzări proaspete

Pentru orice afacere, a avea toate cunoștințele despre perspectivele lor este cu siguranță un avantaj. Freshsales mobil CRM le permite să înregistreze și să acceseze informații despre potențialele lor și să încheie mai multe tranzacții cu decizii bazate pe date.

Deoarece vă permite să gestionați conturile, contactele și ofertele din mers, sunteți mereu în contact cu echipa și clienții dvs. Cu toate datele disponibile pe această aplicație CRM personalizabilă, puteți oferi clienților experiențe excepționale. Vă permite să faceți aproape tot ce aveți nevoie pentru a împuternici o echipă de vânzări productivă.

De la Freshsales, puteți trimite e-mailuri individuale sau în bloc și puteți efectua apeluri. Deoarece stochează jurnalul de apeluri pentru fiecare contact, puteți chiar să adăugați note pentru context și rememorare. Facilitatea de înregistrare a notelor vocale vă permite să înregistrați instrucțiuni pentru referințe viitoare când tastarea nu este cea mai convenabilă opțiune.

De asemenea, puteți utiliza aplicația mobilă Freshsales CRM pentru a adăuga sarcini, întâlniri și note pentru a face ca întreaga echipă să rămână informată cu privire la activitățile și progresul asupra ofertelor. Ecranul de pornire al acestei aplicații pentru Android și iOS conține carduri de notificare, sarcini restante, un calendar săptămânal și alte valori cheie.

Folosind caracteristica de check-in, vă puteți informa echipa despre întâlnirile dvs. offline programate cu clienții. De asemenea, puteți personaliza limba și notificările din această aplicație. Freshsales oferă, de asemenea, acces offline pentru a crea și a accesa datele de contact chiar și în cazul unei conectivitate slabă la rețea.

Pipedrive

Indiferent dacă echipa dvs. de vânzări folosește dispozitive Android sau iOS, Pipedrive este unul dintre cele mai bune CRM pe care le pot obține pentru mobil. Ține-l în palmă și gestionează relațiile de oriunde, oricând.

De asemenea, vă oferă ghiduri de proces și sincronizează automat comunicațiile (apeluri telefonice și e-mailuri) pentru a vă scuti de sarcinile de administrare de la sfârșitul zilei.

Acest CRM vă afișează întâlnirile viitoare, apelurile, activitățile restante și e-mailurile necitite pentru a vă vizualiza ziua care va urma. În timp ce vă pregătiți pentru o întâlnire, puteți căuta informații despre încheierea tranzacțiilor, împreună cu cronologia tranzacției și istoricul comunicării. Mai mult, toate personalizările făcute pe aplicația web se vor reflecta perfect aici.

Pipedrive Mobile CRM se integrează cu aplicații de top precum Gmail, Outlook, WhatsApp și Google Maps. Astfel, comunicarea cu clienții potențiali și programarea întâlnirilor offline devine mai ușoară. De asemenea, asigură colaborarea continuă, informarea și vânzările, oferind acces la informațiile de care au nevoie.

Folosind această aplicație, echipa de vânzări poate programa sarcini și poate primi mementouri pentru a încheia oferte la timp. De asemenea, pot accesa contactele în modurile online și offline. De asemenea, vă permite să prioritizați sarcinile, să actualizați în timp util ofertele și să monitorizați progresul acestora.

Zoho CRM

Cu Zoho CRM, gestionarea vânzărilor afacerii dvs. 24/7 devine posibilă. Acesta permite echipei de vânzări să fie în contact cu clienții potențiali, să acceseze și să înregistreze date cruciale ale potențialului, să urmărească KPI și să ia decizii de afaceri informate.

Utilizați această aplicație pentru a obține informații cheie despre tendințele și valorile vânzărilor. Acest lucru vă ajută să înțelegeți starea proceselor dvs. de vânzări. Aici, toate apelurile sunt înregistrate într-un jurnal și puteți chiar să programați o întâlnire sau apeluri ulterioare.

  Aplicația Checkmate Fintech, EpisodeSix strânge 48 de milioane de dolari, WWDC pe 5 iunie

În plus, puteți accesa și edita datele chiar și în modul offline folosind Zoho CRM. Odată ce dispozitivul primește acces online, datele vor fi sincronizate automat.

HubSpot

HubSpot CRM este o soluție populară pentru companii de toate dimensiunile. Vestea bună este că HubSpot este accesibil și pe Android și iOS prin aplicația sa mobilă CRM. Fă-l partenerul tău pentru zilele aglomerate când trebuie să fii în mișcare și să gestionezi vânzările și colaborarea.

Fluxul de activitate detaliat vă permite să găsiți și să gestionați cele mai bune oferte. Puteți, de asemenea, să vă acordați prioritate activității de informare pentru a rămâne concentrat și organizat înainte de zi. Trimiterea prin e-mail și comunicarea întâlnirilor vă permite să încheiați mai multe oferte.

Aplicația mobilă HubSpot are un ecran detaliat de identificare a apelantului, astfel încât să puteți înțelege cine vă sună. De asemenea, acceptă chat live de oriunde – o funcție care este utilă atunci când nu puteți efectua sau primi un apel.

Utilizați noua tastatură HubSpot pentru a trimite active și informații în orice aplicație la o viteză super rapidă. Aici, puteți, de asemenea, să scrieți sau să înregistrați note și note de întâlnire. Stocarea atașamentelor este o altă caracteristică utilă a acestei aplicații.

În plus, îl puteți folosi pentru a atribui sarcini altora și pentru a actualiza progresul tranzacției. Această aplicație vă ajută, de asemenea, să fiți receptiv, trimițând notificări în timp real despre evenimentele cheie.

Forta de vanzare

Faceți-vă afacerea inteligentă și mobilă cu Salesforce Mobile CRM. Utilizatorii Android pot folosi această aplicație alimentată de fulgere pentru a finaliza mai multe sarcini în mișcare. Utilizează funcții bazate pe inteligență artificială, Einstein Analytics și Einstein Search, pentru a vă ajuta să luați decizii inteligente.

Această aplicație acceptă dezvoltarea low-code pentru a oferi rapid experiențe mobile personalizate. Aici, aveți toate aplicațiile personalizate Salesforce sub o singură umbrelă și le accesați pentru o tranziție fără probleme de la desktop la mobil.

De asemenea, vă permite să creați notificări push pentru sarcini importante, să implementați componente Lightning încorporate și să personalizați aplicația în funcție de identitatea mărcii dvs.

Mai presus de toate, vă permite să vizualizați întreaga afacere, astfel încât să puteți localiza oportunități, să găsiți recomandări și să preziceți rezultate.

CRM agil

Agile CRM oferă, de asemenea, o facilitate CRM mobilă, care vă permite să vă duceți afacerea în buzunar și să rămâneți informat din mers. Are aplicații mobile pentru Android și iOS care le permit agenților de marketing să achiziționeze, să păstreze și să deservească clienții.

Acest CRM de ultimă generație este accesibil și poate fi folosit pentru automatizarea marketingului, vânzări, birou de asistență, campanii de e-mail, integrare în rețelele sociale și marketing mobil.

Sarcinile care necesită un răspuns imediat, cum ar fi apelarea clienților, răspunsul la mențiunile sociale, rezolvarea problemelor clienților și luarea de note după o întâlnire, pot fi efectuate din acest CRM mobil.

Tabloul de bord mobil intuitiv vă permite să urmăriți productivitatea vânzărilor, să verificați ratele de conversie a clienților potențiali și să gestionați ofertele. De asemenea, are opțiunea de a vă schimba setările de aici. În loc să gestionați contactele printr-o foaie de calcul, Agile CRM vă permite să accesați toate datele de contact cu aplicația sa mobilă CRM.

Companiile pot, de asemenea, să obțină o imagine în timp real a procesului lor de afaceri prin urmărirea stării curente a ofertelor lor posibile și curente. Acceptă integrarea cu calendarele Google pentru o sincronizare perfectă în două sensuri.

Cuvinte finale

Beneficiile unui CRM mobil sunt nelimitate, variind de la CRM-on-the-go la partajarea de fișiere la distanță și tot ce se află între ele.

Pentru că acum știți care sunt câteva CRM mobile populare de pe piață, ar trebui să vă fie mai ușor să încercați unul care se potrivește cerințelor dvs. de afaceri.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de cele mai bune soluții cloud CRM.

x