7 cursuri online pe care trebuie să le cunoașteți

Cu totul în mișcare online, rețelele de socializare capătă o mare atracție.

În prezent, 97% din companiile Fortune 500 bazează-te pe platformele de social media pentru creștere. Toată lumea are o prezență pe platformele de social media, de la clienți până la părțile interesate.

Fiecare companie încearcă să valorifice puterea rețelelor sociale pentru a-și dezvolta marca. Companiile pot dezvolta conexiuni cu potențialii lor clienți prin intermediul platformelor de social media precum Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter etc.

De la construirea unui brand până la crearea conștientizării mărcii, puteți face totul pe rețelele sociale. Tot ce trebuie să faceți este să dezvoltați o strategie solidă de marketing în rețelele sociale pentru creștere.

Indiferent dacă porniți o afacere mică sau conduceți o întreprindere uriașă, rețelele sociale au avantaje semnificative pentru afacerea dvs. Trebuie doar să utilizați strategia potrivită pentru afacerea dvs. pentru a obține rezultate.

Să analizăm câteva dintre beneficiile de mare impact ale rețelelor sociale pentru companii.

Beneficiile social media pentru afaceri

Accesibilitate

Chiar dacă compania ta are un buget limitat, poți să te străduiești să obții o recunoaștere excelentă a mărcii pe rețelele sociale. Când începeți o afacere mică, nu este nevoie să cheltuiți pentru reclame plătite în faza inițială. Este mai bine să începeți cu marketing organic pentru brandul dvs.

Rețelele de socializare sunt platforma în care vă puteți descurca prin marketing organic. În primul rând, puteți crea o pagină de Facebook sau Instagram pentru marca dvs. pentru un cost zero, pentru început. Mai târziu, vă puteți gândi la anunțuri plătite după ce obțineți o acoperire organică bună.

Acoperire vizată

Rețelele sociale vă pot ajuta să vizați un anumit public pentru rezultate mai bune. Puteți rula reclame plătite pe site-uri de rețele sociale precum Instagram și Facebook pentru a ajunge la publicul țintă. Puteți chiar să personalizați aceste anunțuri în funcție de diferite criterii, cum ar fi locația, vârsta, sexul și salariul. Acest lucru vă va permite să vă îmbunătățiți conversiile, deoarece veți viza anumite segmente de clienți. Acest lucru vă va crește și veniturile.

Fără limită la orele de lucru

Dacă conduceți o afacere tradițională, trebuie să setați programul de lucru. Dar, dacă vă conduceți afacerea cu ajutorul rețelelor sociale, atunci nu există nicio limită pentru orele de lucru. Chiar și atunci când dormi, afacerea ta va fi trează. Deoarece profilul dvs. de afaceri este disponibil online în orice moment, oamenii vă pot verifica ofertele de afaceri și vă pot beneficia de serviciile în orice moment.

Cu disponibilitate și accesibilitate 24/7, vă puteți concentra pe dezvoltarea afacerii dvs. și să o duceți la nivelul următor. Cel mai bun lucru aici este că puteți chiar să configurați răspunsuri automate sau chatboți pentru a vă servi clienții atunci când dvs. și angajații dvs. sunteți liber.

Serviciu Clienți îmbunătățit

Platformele de rețele sociale au făcut punte de diferență dintre clienți și mărci. Acum, mărcile pot comunica direct cu clienții lor. Acest lucru va dezvolta un sentiment sporit de conexiune, precum și va crește nivelul de satisfacție al clienților. Serviciul pentru clienți joacă un rol crucial în construirea loialității mărcii. Odată cu utilizarea rețelelor sociale, întreprinderile mici și marile întreprinderi se pot concentra pe serviciul clienți și pe conexiunea pentru a construi credibilitate și loialitate.

  Cum să eliminați contul de pe Chromebook

Creșterea comunității de brand

Când îți dezvolți brandul pe rețelele sociale, construiești și o comunitate de oameni cu interese comune. Cu mai mulți oameni în comunitatea ta, te poți aștepta la oportunități extraordinare de creștere pe linie. În plus, acești membri ai comunității pot genera conținut și pot acționa și ca ambasadori ai mărcii.

Acestea sunt câteva dintre beneficiile esențiale ale rețelelor sociale în creșterea fiecărei afaceri.

Rețelele sociale nu merg nicăieri. Utilizarea sa va crește doar cu timpul. Dacă vă gândiți să automatizați procesul de gestionare a rețelelor sociale, atunci vor exista în continuare defecte. Acesta este ceva în care veți avea nevoie de eforturi umane.

Ținând cont de acest lucru, companiile încearcă să găsească cei mai buni manageri de rețele sociale pentru a crește creșterea afacerii lor. În prezent, există o mulțime de oferte de locuri de muncă pentru managerii de rețele sociale din fiecare domeniu.

Pentru a deveni un manager de social media, trebuie să înțelegeți algoritmul diferitelor platforme. Odată ce obțineți învățăturile, trebuie să începeți să le aplicați în conturile dvs. personale și să le dezvoltați. Atunci oamenii te vor găsi credibil.

S-ar putea să găsiți o mulțime de sfaturi pentru a deveni un manager de rețele sociale, dar cel mai important sfat este să vă concentrați pe învățare. Înainte de a putea ieși și experimenta, trebuie să înveți dezavantajele platformelor de social media.

Există o mulțime de cursuri online disponibile pe piață pentru a deveni manager de social media. Să ne uităm prin unele dintre cele mai bune cursuri.

Acest curs este unul perfect pentru începători. Dacă sunteți nou în domeniul marketingului rețelelor sociale, ar trebui să vă gândiți să urmați acest curs Udemy. Cursul va acoperi toate elementele fundamentale pe care fiecare manager certificat de social media trebuie să le cunoască.

Deoarece este un curs pentru începători, nu sunt necesare cunoștințe sau experiență prealabilă. Cursul se concentrează mai mult pe startup-uri și companii care așteaptă cu nerăbdare să exploreze oportunitățile pe diferite platforme de social media.

Ce vei invata?

  • Învățați elementele de bază ale marketingului B2B și B2C ale produselor și serviciilor dvs. pe rețelele sociale.
  • Găsirea de clienți potențiali nelimitați și transformarea lor în vânzări
  • Automatizarea întregii cariere de marketing
  • Vând online cu Digital Marketing prin diferite platforme
  • Scalarea anunțurilor pentru automatizarea vânzărilor

Cel mai bun lucru la acest curs este că creatorul continuă să actualizeze cursul la fiecare câteva săptămâni. Deci, vă puteți aștepta la conținut valoros care este monitorizat și actualizat în mod constant conform tendințelor.

Dacă sunteți interesat de managementul rețelelor sociale, marketingul digital, strategiile de vânzări digitale și multe altele pe partea de marketing, puteți urma acest curs.

  13 site-uri web de asigurări pentru animale de companie pentru a economisi din acele facturi scumpe pentru veterinar

Acest Curs de Social Media Management de Coursera vă va ajuta să învățați despre crearea de conținut, precum și despre abilitățile sale de management. Veți învăța cum să creați conținut convingător în rețelele sociale și să vă comercializați marca online. În plus, veți înțelege și despre configurarea calendarului de conținut și gestionarea postărilor pe rețelele sociale.

Acesta este un curs online cu termene limită flexibile. Deci, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la timp, deoarece îl puteți ocupa în funcție de timpul dvs. Deoarece este un curs de nivel începător, nu este nevoie de cunoștințe anterioare de domeniu.

Ce vei invata?

  • Stabilirea și menținerea prezenței pe rețelele sociale
  • Crearea mărcii, a tonului și a vocii pentru prezența dvs. în rețelele sociale
  • Gestionarea calendarului de conținut
  • Evaluarea performanței conținutului dvs. pe diferite platforme

Cu acest curs, veți dobândi diverse abilități, cum ar fi curatarea conținutului, managementul conținutului, marketingul pe rețelele sociale și marketingul de conținut.

Dacă vă gândiți să vă construiți cariera în domeniul marketingului în rețelele sociale, ar trebui să vă gândiți să vă ocupați de aceasta Curs de Meta Marketing Social Media pe Coursera. Vă va face pregătit pentru industrie, cu toate abilitățile necesare și acreditările potrivite. Nu există nicio cerință pentru vreo diplomă sau experiență anterioară pentru a urma acest curs.

Cursul te va pregăti pentru un rol de nivel de intrare în domeniul marketingului pe rețelele sociale. Odată ce vă faceți o idee despre diferitele platforme de social media, veți învăța despre construirea unei prezențe online, crearea de conținut zilnic pentru postare și gestionarea conturilor de social media.

Ce vei invata?

  • Veți învăța să dezvoltați o campanie publicitară eficientă pentru publicul țintă și, de asemenea, să analizați rezultatele.
  • Gestionarea tot ceea ce are legătură cu reclamele Facebook, de la creare până la depanare
  • Construirea unei prezențe online cu postarea de conținut
  • Gestionarea conturilor pe diferite platforme de social media

Cu acest curs, veți dobândi diverse abilități, inclusiv marketing digital, publicitate de performanță, marketing pe rețelele sociale, dezvoltare de conținut, management publicitar și multe altele.

The Curs de strategie social media este un curs la nivel de începător despre Skillshare. Indiferent care sunt cerințele dvs., aveți nevoie de o strategie durabilă pentru marca dvs. pentru a obține rezultatele potrivite. Indiferent dacă doriți să sporiți gradul de cunoaștere a mărcii, să generați mai multe vânzări sau să creșteți traficul pe site, veți avea nevoie de o strategie solidă de social media pentru a realiza acest lucru.

Acest curs vă va ajuta să identificați platforma de social media potrivită pentru afacerea dvs. De la marketing organic la publicitate plătită, îți vei face o idee despre tot ce ai nevoie pentru a deveni expert în rețelele sociale.

Ce vei invata?

  • Alegerea platformei de social media potrivite pentru dezvoltarea afacerii tale
  • Crearea și curatarea conținutului vizual eficient
  • Folosind instrumente precum Buffer pentru programarea, analizarea și îmbunătățirea postărilor
  • Dezvoltarea de strategii personalizate de social media conform cerințelor mărcii

Odată ce ați terminat cu acest curs, veți avea încrederea necesară pentru a prelua clienți. Veți putea veni cu strategii personalizate de social media care să le servească scopului. În plus, veți obține și un proiect practic în acest curs, astfel încât instructorul să vă poată determina progresul.

  Cum se instalează module terță parte pe Webmin

Acest curs pe edX vă va ajuta să dezvoltați ecosisteme de publicitate online. Veți observa o creștere uriașă a gradului de extindere a mărcii dvs. după aplicarea conceptelor din acest curs. Cel mai bun lucru este că vă veți obține o idee despre analiza informațiilor primite și acționarea asupra lor pentru a crește eficiența strategiilor dvs. de social media.

Veți învăța despre diverse alte concepte, inclusiv reclamă, hashtag-uri, reclame pe rețelele sociale, pagină de destinație, influenți, generarea de clienți potențiali, rata de clic și multe altele. Acest curs vă va ajuta să construiți o strategie de publicitate online durabilă pentru marca dvs.

Ce vei invata?

  • Construirea ecosistemelor de publicitate online
  • Evaluarea campaniilor de social media online
  • Analizarea datelor mari din rețelele sociale

Dacă te prezinți în domeniul publicității media online, al marketingului de brand, al marketingului digital sau chiar în analiza de marketing, atunci acest curs va adăuga valoare cunoștințelor tale.

Acest curs pe Simplilearn te va ajuta să devii un marketer de social media pregătit pentru industrie. Veți învăța să vă îmbunătățiți strategiile de branding pe rețelele sociale și să executați diferite campanii pentru aceeași. Cursul se învârte în jurul rețelelor sociale avansate, analizei web avansate și marketingului de conținut avansat.

Deoarece este un curs bazat pe proiecte, veți învăța multe. Vă veți dezvolta abilitățile de social media lucrând la proiecte reale bazate pe industrie.

Ce vei invata?

  • Creșterea mărcii tale pe rețelele sociale și derularea de campanii de succes
  • Gestionarea reputației online
  • Marketing de conținut și marketing de influență
  • Strategii de creștere a rețelelor sociale și analize web

Veți obține cunoștințe despre diverse platforme de social media, inclusiv Instagram, Facebook, Twitter, Snapchat și multe altele, prin acest curs. Deci, vă puteți ajuta clienții să-și extindă afacerea prin toate platformele.

In acest LinkedIn Desigur, veți afla despre elementele de bază ale marketingului în rețelele sociale. Instructorul vorbește despre beneficiile rețelelor sociale pentru afaceri. Veți afla, de asemenea, de ce merită să faceți o investiție în rețelele sociale pentru a culege beneficiile pe linie.

Companiile sunt adesea confuze cu privire la obiectivele lor organizaționale. Acest curs vă va face clar să vă determinați obiectivele, precum și publicul. Veți învăța să elaborați o strategie personalizată de social media pentru afacerea dvs.

Ce vei invata?

  • Înțelegerea obiectivelor organizaționale și construirea unei strategii personalizate de social media
  • Alegerea platformelor potrivite în funcție de cerințele afacerii
  • Vând pe platformele de social media
  • Măsurarea activității tale pe rețelele sociale

Veți învăța chiar și cum să vă conectați eficient pe diferite site-uri de socializare. Afacerile nu sunt doar despre vânzare. Veți învăța, de asemenea, importanța rețelei.

Concluzie

În prezent, rețelele sociale sunt noul trend. Deci, dacă vă gândiți să mergeți mai departe în acest domeniu, acesta este momentul potrivit. Urmând oricare dintre cursurile menționate mai sus, veți înțelege elementele de bază ale marketingului pe rețelele sociale. Veți găsi o mulțime de oportunități de angajare ca manager de rețele sociale sau agent de marketing de rețele sociale odată ce obțineți abilitățile potrivite.

Puteți, de asemenea, să vă uitați la unele dintre cele mai bune cursuri de marketing digital complet.