7 Cel mai bun software de urmărire a conversiilor pentru manageri

Dacă sunteți într-o afacere, cu siguranță veți efectua mai multe tactici de marketing digital pentru a vă spori prezența online.

Vă poate îmbunătăți traficul organic, performanța plătită și prezența pe rețelele sociale. Desigur, va trebui să măsurați cât de eficient funcționează campaniile dvs. de marketing.

Urmărirea conversiilor este practica de măsurare a performanței mediilor de afișare și a marketingului media de căutare. Urmărirea conversiilor ține evidența tuturor acțiunilor care s-au transformat în conversii.

Pe lângă urmărirea numărului de conversii, vă ajută și să analizați acțiunile și comportamentele clienților dvs. față de marca dvs.

Beneficiile urmăririi conversiilor

Urmărirea conversiilor este cheia pentru îmbunătățirea strategiilor dvs. de marketing, deoarece arată eficiența planurilor dvs. de publicitate. Are mai multe beneficii de oferit pentru orice afacere. Să aruncăm o privire la câteva dintre ele.

  • Ajută la determinarea rentabilității investiției prin parametri precum conversii, venit etc.
  • Ajută la redirecționarea eficientă a potențialilor potențiali și a noilor vizitatori care manifestă interes pentru anunțurile dvs.
  • Date precum datele demografice, locațiile geografice, cuvintele cheie, linkurile etc., ajută la concentrarea asupra segmentelor benefice.
  • Cu ajutorul informațiilor, puteți aloca bugetul de marketing mai eficient.
  • Urmărirea conversiilor vă ajută, de asemenea, să vă îmbunătățiți site-ul, aplicațiile sau platformele pentru o experiență mai bună pentru utilizator.

Acum, să discutăm de ce urmărirea conversiilor este esențială.

De ce este importantă Urmărirea conversiilor?

Urmărirea conversiilor este importantă atât pentru rețelele publicitare, cât și pentru agenții de publicitate. Îi ajută să identifice de unde a venit un client potențial sau o conversie, în ceea ce privește achiziția, instalarea etc.

  Evitați limitarea contului PayPal și fondurile înghețate cu aceste 5 sfaturi

Drept urmare, ei pot ști despre calitatea acelei surse. Ajută la îmbunătățirea înțelegerii performanțelor campaniei, ceea ce, în cele din urmă, ajută la optimizări ulterioare.

Cum funcționează Urmărirea conversiilor?

Cel mai elementar pas în urmărirea conversiilor este crearea anumitor acțiuni de conversie. Aceste acțiuni de conversie ajută la măsurarea următoarelor tipuri de acțiuni.

  • Acțiuni pe site: acestea includ înscrieri, achiziții, instalări sau mai multe acțiuni pe care vizitatorii le realizează pe site-ul sau în aplicațiile dvs.
  • Apeluri telefonice: clicuri pe numărul dvs. de pe portalul dvs. mobil, apeluri directe din anunțurile dvs. sau apeluri către un număr afișat pe site-ul dvs. web.
  • Aplicația instalează instalarea aplicațiilor dvs. iOS sau Android sau achiziționarea oricăror alte servicii pe acele aplicații.
  • Acțiuni locale: acestea includ acțiuni ori de câte ori oamenii interacționează cu anunțurile dvs.
  • Import: activitate a clienților care începe online, dar se termină offline.

Există un număr mare de instrumente de urmărire a conversiilor disponibile online. Deci, haideți să explorăm câteva opțiuni bune pe care le puteți utiliza pentru urmărirea conversiilor campaniei dvs.

AnyTrack

AnyTrack este o platformă de urmărire a conversiilor care vă ajută să urmăriți, să atribuiți și să distribuiți datele de conversie pe diferite platforme de publicitate.

Oferă date în timp real și de încredere prin valorificarea semnalelor din canalele dvs. de marketing. În plus, trimite toate datele colectate către API-ul Google ads, API-ul de conversie Facebook etc.

Drept urmare, puteți urmări mai multe conversii. Vă permite să urmăriți și să sincronizați conversiile cu Google Ads, Facebook și Google Analytics.

Vă permite să vă conectați cu diverse surse de conversie, cum ar fi Woocommerce, Shopify etc.

  12 cei mai buni creatori de site-uri web pe o singură pagină pentru a vă îmbunătăți prezența online

ConversionFly

ConversionFly este un alt software excelent de urmărire a conversiilor care vă ajută să vă optimizați campaniile de marketing în mod eficient. Vă sprijină strategiile cu valori acționabile pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți afacerea.

Acest software vine cu o acuratețe maximă în timp ce descrie întregul raport de conversie. Este o soluție de un pixel care va funcționa pentru conversii și urmărire. Puteți urmări traficul organic, direct, de recomandare și plătit în timp real.

Utilizează un format eficient de raportare de comparație cu mai mult de 21 de valori de marketing.

TruConversion

Dacă sunteți în căutarea unui software simplu de urmărire a conversiilor care să poată furniza rapoarte precise, TruConversion este opțiunea potrivită.

Funcționează ca un software all-in-one de analiză și feedback care vă ajută să analizați activitățile vizitatorilor dvs. Drept urmare, vă puteți schimba strategiile campaniei și puteți crește conversiile.

Încorporează direcționarea avansată a paginii, opțiunile de descărcare a datelor, gestionarea mai multor domenii etc.

Pixelfy.me

Pixelfy.me vă oferă o modalitate eficientă de a vă redirecționa clienții și, astfel, de a genera mai multe vânzări. Acest software permite urmărirea eficientă a clicurilor, urmărirea campaniei, legăturile profunde, testarea A/B, direcționarea geografică etc.

De asemenea, vă ajută să redirecționați clienții care dau clic pe linkurile cu reclame relevante. Oferă statistici detaliate; ca urmare, puteți economisi timp în analiza datelor.

Îmbunătățit

Improvely este un software de urmărire a conversiilor care vă permite să monitorizați și să optimizați eficacitatea campaniei dvs. de marketing.

Vine cu instrumente de testare A/B încorporate, o funcție de monitorizare a fraudei prin clicuri, API pentru dezvoltatori și multe altele. Puteți urmări toate datele în timp real. Este un tablou de bord ușor de utilizat, care oferă o imagine de ansamblu asupra tuturor datelor.

  Cum să ascundeți Notch-ul iPhone X de pe ecran

Cu acest instrument, puteți identifica cele mai bune oportunități și, astfel, le puteți utiliza pentru cele mai bune randamente ale investițiilor dvs. de marketing.

Marin Tracker

Doriți să măsurați cât de impact sunt anunțurile dvs.? Încercați Marin Tracker ca instrument de urmărire a conversiilor, deoarece vă poate oferi o experiență excelentă de optimizare a campaniei.

Are funcții avansate, cum ar fi raportarea unificată, etichetarea automată, informații în timp real, atribuirea, urmărirea aplicațiilor mobile, urmărirea apelurilor etc.

Vă permite să analizați călătoria completă a clientului dvs. prin mijloacele dvs. de marketing. Drept urmare, vă puteți îmbunătăți în continuare eforturile.

Adobe Analytics

Dacă sunteți în căutarea unui software de urmărire a conversiilor care este mai mult decât un instrument de raportare, Adobe Analytics este opțiunea ideală.

Vă oferă informații utile și analize profunde pentru a înțelege mai bine comportamentul clienților dvs. Vă puteți optimiza campaniile pe baza unor informații inteligente pentru a oferi o experiență mai bună pentru utilizator.

Cuvinte finale

Urmărirea succesului sau eșecului campaniei dvs. de marketing vă poate ajuta în mod eficient să vă îmbunătățiți strategiile. Prin urmare, dacă doriți să vă eficientizați campaniile, încercați oricare dintre aceste instrumente de urmărire a conversiilor.

De asemenea, vă recomandăm să explorați diverse instrumente de redirecționare pentru o mai bună cunoaștere a mărcii și conversii.