7 Cel mai bun software de scutire online pentru întreprinderile mici

Renunțările online au câștigat multă atenție după apariția pandemiei. Stii de ce?

Renunțările sunt esențiale pentru lege, deoarece aproape fiecare individ, afacere și organizație le utilizează.

Când a început Covid, desfășurarea procedurilor de renunțare a devenit dificilă, deoarece mersul la instanțe, iar birourile judiciare au devenit dificile. Renunțările online oferă o modalitate de a rezolva problemele cu care se confruntă atunci când oamenii solicită fizic o derogare.

În acest articol, vom discuta ce sunt renunțările și de ce avem nevoie de o renunțare online. În continuare, vom vedea beneficiile și caracteristicile utilizării unei renunțări online. În cele din urmă, vom discuta unele dintre cele mai bune software-uri de derogare online pentru întreprinderile mici.

Ce este o renunțare?

În termeni juridici, o renunțare are loc atunci când una dintre părțile contractului decide să renunțe voluntar la o cerere, fără ca cealaltă parte să fie trasă responsabilă.

Aceste renunțări pot lua forma unui document scris sau a unei acțiuni. Renunțările sunt utilizate în mod obișnuit pentru a renunța la drepturile părintești, obligațiile, bunurile fizice și motivele de inadmisibilitate.

La soluționarea unui litigiu, derogările sunt frecvent utilizate, deoarece o parte nu dorește ca cealaltă parte să le urmărească după încheierea unei soluții. Este fără îndoială adevărat că derogări sunt semnate pentru a reduce expunerea la risc.

O renunțare este o declarație de intenție de a renunța la un drept legal sau o cerere care este adesea făcută în scris. Important de reținut este că renunțarea este voluntară, iar acea parte o poate folosi într-o serie de contexte legale.

În esență, o renunțare absolvă cealaltă parte în acord de obligația reală sau posibilă. Printr-o renunțare, una dintre părți la o înțelegere între două părți poate renunța la dreptul său de a întreprinde orice acțiune juridică suplimentară după încheierea înțelegerii.

De ce avem nevoie de o scutire online?

Renunțarea online vă permite să generați formulare digitale și exonerări de răspundere pe care clienții le pot accesa și verifica online de pe mai multe dispozitive. Datele sunt păstrate într-o bază de date online securizată pentru a facilita accesul și recuperarea.

Înainte de a utiliza orice serviciu, clienții trebuie să semneze electronic aceste derogări online pentru a fi de acord cu termenii și condițiile companiei dumneavoastră. Pentru industriile bazate pe servicii, în special cele din sănătate, sport și recreere, derogările online sunt esențiale.

Exonerările de răspundere sunt un instrument esențial de gestionare a evenimentelor din punct de vedere legal și al siguranței. Puteți profita la maximum de acest pas aparent neimportant în procedura de înregistrare a conferinței, puteți crește succesul evenimentului și vă puteți consolida legăturile cu susținătorii investind într-o derogare online dedicată.

Renunțările online pot afecta în mod semnificativ calibrul operațiunilor dvs., abilitățile de management și comunicările viitoare ale evenimentelor.

Renunțările online vă pot oferi protecție și direcție pe măsură ce explorați cele mai bune practici pentru organizarea de evenimente cât mai eficiente și de succes. În plus, vă ajută să vă protejați organizația non-profit de procese și alte vătămări legale.

  Cum îmi schimb contul Xbox One de la copil la părinte

Care sunt beneficiile și caracteristicile unei renunțări online?

Când vorbim despre instrumente de derogare online, multe caracteristici și beneficii sunt oferite de aceste instrumente. Aceste beneficii fac ca derogările online să devină o parte deloc neglijabilă a multor companii și persoane fizice. Mai jos sunt prezentate câteva dintre aceste beneficii și caracteristici.

Îmbunătățește acuratețea

Cu renunțările online, nu va trebui să vă faceți griji cu privire la greșelile de transcriere sau la scrisul de mână neglijent, deoarece formularele incomplete sunt respinse instantaneu. Întreaga procedură este fără erori, deoarece formularele de renunțare sunt automate.

Oferă stocare protejată în cloud

Puteți salva toate datele dvs. de renunțare în siguranță și în siguranță într-o bază de date online, mai degrabă decât într-un dulap mare plin cu sertare nedeschise de formulare de hârtie. Dacă doriți un anumit format, aceste instrumente pot obține chiar și informații despre renunțare în câteva secunde.

Permite semnarea în afara site-ului

Participanții își pot semna derogările de răspundere online cu ajutorul unui serviciu de derogări online, ocolind rândurile de la eveniment și garantând o călătorie simplă, fără stres.

Încorporează derogări în materialele promoționale

Pentru o accesibilitate și securitate sporite, renunțarea online poate fi conectată la propriul site web sau la formularul de înregistrare online. Unii participanți pot ezita să introducă informații personale pe site-uri web ciudate. Cu toate acestea, în acest fel, ei vor trebui să rămână pe site-ul lor de încredere.

Integrarea este mai simplă

Cu utilizarea diferitelor opțiuni oferite de renunțările online, puteți e-mail în siguranță participanților. Aceste platforme includ funcții de programare ușor de utilizat. Ele vă oferă timp adecvat pentru a face lucruri care altfel ar putea să vă ocupe mai mult timp prețios.

Acum, permiteți-ne să mergem către unele dintre cele mai bune software-uri de derogare online din care să alegeți.

PandaDoc

PandaDoc este un sistem de management al documentelor bazat pe cloud, care ajută utilizatorii să producă contracte, propuneri, oferte și alte documente legate de resursele umane. Le permite utilizatorilor să aleagă dintr-o selecție de șabloane de propunere care sunt disponibile pentru descărcare și personalizare gratuită.

În conformitate cu convențiile regionale, PandaDoc oferă și opțiuni pentru schimbarea limbii și a monedei utilizate în documente. Mai multe echipe pot lucra împreună pe aceeași lucrare folosind funcția sa de colaborare, comentând și notând inactivitatea.

Lucrările pot fi aprobate și semnate în orice moment și din orice locație, datorită capacității integrate de semnătură electronică a PandaDoc. De asemenea, se conectează cu mai multe CRM-uri. Integrarea cu Stripe oferă o modalitate simplă de a finaliza un contract și de a colecta bani simultan.

Preț: PandaDoc oferă o versiune gratuită împreună cu o încercare gratuită tuturor utilizatorilor săi. Pentru a obține mai mult acces la instrumentele oferite de platformă, puteți opta pentru versiunile Essentials și Business care costă 19 USD, respectiv 49 USD pe lună.

  10 exemple Bash For Loop cu explicații

Semn de renunțare

O gamă largă de acorduri pot fi create utilizând caracteristicile inovatoare și speciale ale WaiverSign, inclusiv derogări de riscuri, formulare de consimțământ informat, formulare de eliberare a fotografiilor, contracte de închiriere de echipamente și lansări COVID-19, printre multe altele.

Branding personalizat, stocare sigură, numeroase limbi, semnături fără contact, conectivitate cu chioșcuri, opțiunea de a stoca derogări ca fișiere PDF și alte funcții sunt printre caracteristici.

Clienții dvs. pot completa mai multe derogări digitale simultan folosind WaiverSign. Acest lucru economisește timpul vital al clientului și facilitează stocarea și organizarea derogărilor pentru dvs. sau proprietarul afacerii.

Preț: Planurile pentru WaiverSign încep de la 10 USD pe lună pentru 50 de derogări, iar fiecare derogare suplimentară costă 10 cenți. Pentru companiile care necesită 50.000 sau mai multe derogări anual, WaiverSign oferă un pachet Enterprise.

Smartwaiver

Smartwaiver se mândrește cu cât de simplu și ușor de utilizat este software-ul său de derogare online. Acestea simplifică pentru compania dvs. să încorporeze toate cerințele de derogare fără a plăti mai mult.

Configurarea simplă a Smartwaiver, procedura de check-in accesibilă și colectarea simplă a datelor fac ca sarcinile administratorilor să fie simple și directe.

Toate informațiile sunt salvate într-o bază de date online sigură pe care utilizatorii o pot accesa în orice moment, datorită Smartwaiver. Acest lucru transformă răspunderea pe hârtie prin documentele de derogare în fișiere digitale pe care clienții le pot semna pe orice dispozitiv.

Unele dintre caracteristicile cheie includ șabloane de derogare, un editor pentru a adăuga culorile și siglele mărcii dvs. la derogare și o opțiune de captare automată a fotografiilor pentru o protecție sporită.

Prețuri: prețul Smartwaiver este determinat de câte derogări veți avea nevoie. Planurile lor variază de la Basic, care costă doar 15 USD pe lună pentru până la 100 de derogări nou semnate, până la Premium, care costă 250 USD pentru 5.000 de derogări.

Flexibilitatea prețului Smartwaiver este cea mai importantă caracteristică a acesteia. Companiile sezoniere îl adoră, deoarece vă puteți schimba nivelul planului în orice moment, în funcție de volumul dvs.

CleverWaiver

CleverWaiver este un important furnizor de software online de derogare creat pentru a ajuta companiile în crearea, colectarea, stocarea și gestionarea mai eficientă a derogărilor digitale.

Adăugând semnături, inițiale, câmpuri personalizate, atașamente foto și branding atent, puteți personaliza complet experiența pentru utilizatorii dvs. în timp ce utilizați software-ul nostru de derogare online.

Linkurile digitale de derogare pot fi utilizate în e-mailuri sau în încorporarea site-urilor web. Pentru a colecta derogări digitale utilizând software-ul chioșc CleverWaiver, puteți, de asemenea, să configurați dispozitive suplimentare, cum ar fi iPad-uri sau tablete Android, ca stații de scutire.

Conectându-vă conturile Dropbox sau Google Drive, puteți păstra în siguranță o derogare odată ce aceasta a fost semnată. Puteți trimite instantaneu în cloud informațiile obținute în derogări în format PDF.

Prețuri: planurile CleverWaiver variază de la 9,99 USD pe lună pentru 70 de derogări la mai mult de 499,99 USD pe lună pentru derogări nelimitate. Există șase opțiuni diferite disponibile și fiecare are o perioadă de probă gratuită de 30 de zile.

Checkfront

Checkfront simplifică gestionarea rezervărilor și a clienților cu un singur set de instrumente, în timp ce se integrează fără efort în servicii binecunoscute care vă consolidează compania. Este o platformă pentru gestionarea rezervărilor pe care se bazează mii de companii de turism la nivel global.

  A sosit televizorul 8K. Iată ce trebuie să știți

Oferind gestionarea stocurilor în timp real, prețuri dinamice, alerte pentru clienți și distribuție de canale, această platformă permite companiilor să vândă tururi și activități pe orice site web. Checkfront simplifică extinderea companiei dvs. prin automatizarea administrării și consolidarea tuturor resurselor afacerii dvs.

Prețuri: Checkfront oferă atât planuri lunare, cât și anuale, în funcție de cerințele dumneavoastră. Au planuri lunare Soho, Pro și Plus, care percep 49 USD, 99 USD și, respectiv, 199 USD. Aceleași planuri vin cu o opțiune de plată anuală.

WaiverForever

Dacă doriți să oferiți clienților opțiunea de a semna derogări, WaiverForever este disponibil atât pentru dispozitivele iOS, cât și pentru Android, permițându-vă să configurați un chioșc în acest scop folosind tableta dorită.

Alte caracteristici includ adăugarea linkului de renunțare la site-ul dvs. sau trimiterea acestuia prin e-mail, analize integrate și statistici interactive vizibile, scanarea permisului de conducere și exportul fișierelor CSV.

Sunt disponibile mai multe conexiuni, inclusiv cele cu Paypal, Getresponse, Dropbox, Google Drive și Calendly.

Preț: Planul Starter este gratuit. Planuri cu o taxă lunară care începe de la 9,99 USD pentru planul Personal, 19,99 USD pentru planul Business și 69,99 USD pentru planul Enterprise.

Renunțare electronică

Instrumentul de șablon de la Waiver Electronic vă va pune în practică o mulțime de alternative gata făcute. Dacă, întâmplător, nu aveți timpul sau expertiza necesară pentru instrument, puteți trimite un e-mail firmei cu solicitarea dumneavoastră. Cineva de la companie va dezvolta renunțarea în termen de 24 de ore.

Waiver Electronic este compatibil atât cu dispozitivele iOS, cât și cu Android. Este simplu să descărcați software-ul pe orice dispozitiv și oferă și funcționalitate offline.

Pachetul Waiver Electronic include personalizare, permițând logo-uri, pagini distinctive care le permit clienților să selecteze renunțările pe care trebuie să le semneze, fundaluri personalizate, videoclipuri legate și multe altele.

Waiver Electronic se poate conecta la conturile dvs. de stocare în cloud dacă doriți să salvați renunțările acolo. De asemenea, vor încărca automat o versiune PDF a fiecărei derogări.

Preț: Orice plan Waiver Electronic vă dă dreptul la 30 de zile gratuite și nu veți fi taxat până când decideți să vă înscrieți. Puteți plăti 11,99 USD pe lună pentru planul standard de derogare de 70 și 22 de cenți pentru fiecare derogare suplimentară.

Următorul plan crește la 600 de derogări în fiecare lună și se reînnoiește pentru 34,99 USD pe lună. Fiecare plan oferă descărcări gratuite și funcții de export Excel.

Concluzie

Renunțările online devin o procedură comună. Organizațiile și întreprinderile folosesc aceste servicii pentru a negocia, partaja și stoca acorduri legale cu clienții sau constituenții. În plus, derogările online s-au dezvoltat și mai mult de-a lungul timpului pentru a ajuta organizațiile să producă derogări.

Acestea sunt mai detaliate și mai informative, includ garanții suplimentare de identitate și, în general, îmbunătățesc procedurile de colectare a derogărilor.

Derogările dvs. online vă ajută să vă îndreptați operațiunile de gestionare a evenimentelor și să vă poziționeze organizația pentru un succes sporit al evenimentului. Ei fac acest lucru simplificând înregistrarea evenimentelor și îmbunătățind viitoarele inițiative de planificare a evenimentelor!

De asemenea, puteți explora unele dintre cele mai bune soluții de management juridic al întreprinderii (ELM).