7 Cel mai bun software de chat în direct cu sursă deschisă pentru a vorbi cu clienții tăi

Asistența pentru clienți este unul dintre cele mai importante aspecte ale conducerii unei afaceri, iar dacă aveți o facilitate de chat live, aceasta este cireasa de pe tort.

A avea o opțiune de chat live pe site-ul dvs. poate ajuta clienții instantaneu, în loc să-i țină să aștepte e-mailuri. De asemenea, vă poate ajuta să vă creșteți veniturile, așa cum 38% dintre clienți este mai probabil să cumpere de la o companie care oferă suport prin chat live.

Această singură statistică ar trebui să fie suficientă pentru a vă convinge să configurați imediat o facilitate de chat live pe site-ul dvs. web. Puteți alege fie o soluție SaaS, fie una cu sursă deschisă auto-găzduită, dacă doriți să economisiți costuri și să aveți mai multă libertate.

Să verificăm câteva dintre cele mai bune opțiuni pe care le avem.

Chatwoot

Alăturați-vă celor peste 1.000 de organizații care folosesc Chatwoot pentru a-și alimenta asistența prin chat live. Această soluție fantastică vă poate ajuta să gestionați conversațiile și să construiți relații în timp ce vă păstrați clienții în stare bună.

Widgetul lor de chat live are un design foarte intuitiv și poate fi personalizat în orice mod pentru a se potrivi mărcii dvs. Acceptă mai mult de zece limbi, are emoji 😃, permite atașamente și oferă indicatori de tastare pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Pentru a face acest lucru convenabil, se deschide într-o fereastră mică pop-out.

Vă permite să creați mai multe căsuțe de e-mail pentru marca dvs. și, de asemenea, puteți seta diferite niveluri de acces pentru a se potrivi agentului de asistență pentru clienți corespunzător la momentul dat.

Chatwoot vă oferă rapoarte în timp real, care vă vor oferi informații instantanee despre performanța sistemului dvs. de chat în partea de backend a lucrurilor. Deoarece este o soluție open-source, oferă posibilitatea de a o personaliza și extinde la nevoile dvs. de afaceri.

Live Helper Chat

Simplu de configurat chiar și pentru începători, Live Helper Chat are o mulțime de caracteristici la nivel de întreprindere care servesc scopului de asistență pentru clienți mai mult decât suficient.

  10 cele mai bune instrumente de automatizare a rețelei pentru o mai bună eficiență

Vă permite să integrați orice API REST terță parte cu acesta, fără a fi nevoie să vă încurcați cu vreo codificare. Mai mult, chatul lor live acceptă partajarea video, voce și ecran și îl puteți utiliza pentru a-l sincroniza cu software-ul AI, cum ar fi Rasa și DeepPavlov, pentru a îmbunătăți performanța.

Alte caracteristici interesante ale Live Helper Chat includ:

  • Vorbire către text
  • Capturi de ecran
  • Trageți și plasați fișierele încărcate
  • Extensia Chrome
  • Suport Telegram și Facebook messenger
  • Urmărirea vizitatorilor pe întregul domeniu
  • Opțiuni pentru atributele de formular personalizate sau precompletarea intrărilor existente

Din punctul de vedere al dezvoltatorului, are o mulțime de caracteristici excelente, inclusiv cadrul CSS bootstrap 4, cod curat și remedieri rapide de erori.

Ajutor

Acest software de chat live auto-găzduit a numit Ajutor vă poate ajuta să vă sprijiniți clienții în timp real și asta prea eficient. Chiar dacă nu sunteți în preajmă pentru a discuta chiar în acest moment, puteți prelua conversația prin e-mailuri pentru a continua oricând aveți timp la îndemână.

Vă oferă opțiunea de a colecta e-mailurile clienților și alte câteva date pentru a le contacta mai târziu, în loc să pierdeți potențiali clienți. De asemenea, puteți atribui anumite interogări de chat anumitor membri ai echipei de asistență care ar putea fi mai familiarizați cu problema. În acest fel, vă ajută să oferiți cel mai bun suport posibil clienților dumneavoastră.

O caracteristică foarte convenabilă a Helpy este că vă avertizează prin e-mail ori de câte ori există un mesaj nou sau un nou chat este început de clienți. De asemenea, are un widget care aduce clienților dvs. conținut relevant din punct de vedere contextual din baza dvs. de cunoștințe ori de câte ori există o cerință pentru acesta.

Există și diverse alte funcții pe care nu le-am menționat, așa că asigurați-vă că utilizați perioada de încercare gratuită de 14 zile și încercați totul.

  12 cel mai bun software de salarizare din India pentru plăți ușoare în 2023

Pahare de hârtie

Pahare de hârtie facilitează gestionarea chatului, a e-mailurilor și a SMS-urilor dintr-un singur loc. Puteți răspunde și continua conversații cu clienții dvs. prin mai multe canale, cum ar fi Slack sau aplicația lor mobilă.

Are un tablou de bord puternic și bogat în funcții pentru a vă facilita eficientizarea asistenței pentru clienți. Și cea mai bună parte a tabloului lor de bord este că, în ciuda faptului că are multe funcții, rămâne destul de ușor de navigat și utilizat.

Widgetul lor de chat este extrem de personalizabil, permițându-vă să schimbați culorile, textul etc., fără a învăța să codificați.

Papercups a făcut o treabă grozavă ușurând sarcinile dezvoltatorilor. Acceptă integrările HTML, React, React Native și Flutter, care durează doar câteva minute pentru a fi configurate. Mai mult, acest software poate fi implementat în cloud-ul dvs. și poate face față utilizării unui volum mare cu ajutorul caracteristicilor sale incredibile de scalabilitate.

Dacă în orice moment întâmpinați probleme în timp ce configurați lucrurile, puteți apela la serviciul de asistență pentru clienți, iar ei vor fi bucuroși să o rezolve pentru dvs.

Chaskiq

Puteți oferi asistență pentru clienți în mai multe forme folosind Chaskiqinclusiv chat web, apeluri video și mesaje unice.

Iată câteva dintre principalele caracteristici ale acestui software:

  • Programați sarcini repetitive cu acțiuni bot pentru a economisi timp
  • Încorporați videoclipuri, întâlniri cu zoom și alte conținuturi media
  • Găsiți cu ușurință mesaje și clienți din panoul de asistență folosind atribute
  • Utilizați filtre de segmente pentru a declanșa mesaje către persoanele potrivite
  • Integrați canalele de social media în sistem pentru a comunica prin mai multe surse
  • Creați-vă baza de cunoștințe cu articole
  • Informații despre fiecare campanie și conversație

Chaskiq este criptat prin JWE, care permite doar primirea de date din surse de încredere.

Tawk

Nu o platformă open-source, dar Tawk este gratuit de utilizat și, având în vedere tipul de caracteristici pe care le are, a fost dificil să nu-l menționăm în această listă.

  Cum se creează o listă de e-mailuri pentru Gmail pentru a trimite e-mailuri de grup

Super ușor de configurat, acest software de chat live începe să funcționeze instantaneu odată ce copiați și lipiți o linie de JavaScript pe site-ul dvs. web. Îl poți monitoriza și controla chiar și de pe mobil folosind aplicația lor.

Are funcții pentru a urmări progresul, a monitoriza vizitatorii site-ului web în timp real, a discuta cu clienții în mai mult de 45 de limbi diferite, a răspunde rapid cu comenzi rapide etc. Ca să nu mai vorbim că este complet sigur și de încredere de către brandurile de top cunoscute, inclusiv Adidas, Dominos și Chevrolet.

Tiledesk

Tiledesk este o altă opțiune excelentă pe care o poți lua în considerare pentru chatul live. Vine cu un chatbot integrat și puteți oferi asistență atât web, cât și mobil.

Chatbot-ul funcționează inteligent, răspunzând clienților cu conținut din întrebările frecvente înainte de a preda controlul unuia dintre personalul de asistență pentru a economisi timp în cazul interogărilor repetate. Face o treabă grozavă de a găsi răspunsuri precise fără greș, cu ajutorul tehnicilor de învățare automată.

Puteți folosi aplicațiile lor mobile pentru a răspunde la întrebări din mers. De asemenea, puteți direcționa problemele către anumiți membri ai echipei dvs. pentru a gestiona problema mult mai bine în funcție de expertiza și relevanța lor. Alte caracteristici esențiale includ:

  • Opțiune de trimitere fișier
  • Arhivă de chat pentru a accesa discuțiile anterioare mai târziu
  • Integrarea platformelor AI
  • Instrumente de chat, cum ar fi indicatori de tastare, chitanțe de livrare etc., pentru confort

Puteți începe cu Tiledesk în mod absolut gratuit.

Concluzie 👩‍🏫

Puteți selecta oricare dintre programele de chat live de mai sus și fiți siguri că veți avea doar cel mai bun serviciu de la ele. Cele mai multe dintre ele fiind open source vă oferă libertatea de a modifica funcționalitățile și de a le transforma în ceva care vă satisface bine cerințele.

Odată ce alegeți software-ul, puteți obține o mașină virtuală în cloud pentru a instala și a configura chatul live pentru afacerea dvs. online.

În schimb, căutați o soluție de chat pentru a vorbi cu colegii dvs.? Încercați aceste opțiuni.