7 Cea mai bună platformă de mesagerie cu Bots pentru vânzări și marketing

O platformă avansată de chat live pentru a capta mai mulți clienți potențiali și a crește vânzările

Ne place să discutăm, în viața personală sau profesională.

În calitate de proprietar de afaceri, ați făcut optimizarea SEO, ați creat o pagină web frumoasă, ați primit un produs sau o soluție promițătoare – bine făcut. Începi să atragi potențiali clienți pe site-ul tău – ce faci în continuare?

Te implici cu ei? Dacă nu, îți pierzi vânzările.

Ai depus mult efort pentru a atrage vizitatori pe site-ul tău, nu-i pierde. Începeți să interacționați cu o platformă inteligentă, conversațională, pentru a oferi informațiile potrivite la momentul potrivit pentru a crea mai mulți clienți potențiali și vânzări. Automat sau manual. Datorită următoarelor instrumente, care o fac posibil.

Cele mai multe dintre soluțiile enumerate au primit un plan și o încercare GRATUITE, așa că explorați-le pentru a vedea ce funcționează pentru dvs.

Freshchat

Freshchat de Freshworks vă permite să interacționați cu vizitatorii și să sprijiniți clienții existenți – oriunde s-ar afla aceștia. Puteți clasifica conversația în mai multe canale pentru a direcționa mesajele către echipa potrivită. Cu funcția lor bot, puteți genera clienți potențiali 24×7.

Să aruncăm o privire la următoarea caracteristică.

  • Campanii în aplicație – integrare, implicare, păstrare etc.
  • Bot – Control complet al botului tău cu un editor simplu de personalizare pentru a seta tonul de răspuns. Automatizați răspunsul la întrebări frecvente folosind Bot.
  • Segmentare – nu toți clienții se încadrează într-o singură categorie. Așadar, creați un segment bazat pe geografie, utilizarea produsului etc., pentru a le viza diferit.
  • Întrebări frecvente – o Întrebări frecvente multilingve integrate în fereastra de chat.

Freshchat a primit valori în timp real, astfel încât să le puteți acționa după cum este necesar.

HubSpot

Un mediu excelent pentru a intra în legătură cu vizitatorii site-ului dvs., Chatul live al HubSpot vă poate ajuta să convertiți clienți potențiali noi și să încheiați mai multe oferte. Poate fi folosit și pentru a oferi asistență clienților clienților dvs.

  Coduri gratuite Roblox Blood Samurai 2: Valorificați acum

Vă permite să atribuiți anumite roluri membrilor echipei. De exemplu, puteți direcționa întrebările clienților către echipa de servicii și puteți preda clienților potențiali agentului de vânzări. În acest fel, devine convenabil pentru tine și la fel de bine pentru clienți.

HubSpot are, de asemenea, un Chatbot caracteristică care vă poate supraalimenta marketingul. Vă permite să faceți anumite lucruri mult mai ușor, ceea ce ar fi mai degrabă dificil prin intermediul software-ului „Live Chat”, cum ar fi:

  • Întâlniri de carte
  • Scalați și automatizați conversațiile
  • Oferiți răspunsuri la întrebări frecvente
  • Posibilitatea de a transfera un chat către un agent live
  • Creați bilete de asistență
  • Stilul de conversație asemănător omului

Ambele soluții pot fi personalizate și nu necesită cunoștințe de codificare. Nu este nimic mai bun aici, deoarece ambele sunt în scopuri ușor diferite.

Acestea fiind spuse, au și o mulțime de caracteristici în comun, așa că nu ar trebui să fie dificil să decideți care dintre ele aveți nevoie. Sau, altfel, poți alege să te bucuri de ce este mai bun din ambele lumi. 😉

Derivă

O platformă de marketing conversațional cu automatizare a asistentului bot pentru a capta mai multe clienți potențiali mai rapid. Derivă este de încredere de peste 100.000 de companii din întreaga lume.

Soluția lor este concepută cu atenție pentru vânzări și marketing, cu următoarele caracteristici.

  • Chat în timp real – o platformă de bază care permite un widget de chat pe site-ul dvs. web pentru ca vizitatorii să înceapă să interacționeze cu dvs.
  • Chatbot – permiteți botului să interacționeze cu cumpărătorii dvs. în mod natural și să creeze clienți potențiali în CRM. Cu ajutorul manualelor, puteți automatiza canalul de vânzări pentru a capta informații despre clienți, pentru a crea clienți potențiali și pentru a programa o întâlnire. Există multe cărți de joc prefabricate disponibile pentru a începe în câteva minute.
  • E-mail – trimiteți anunțuri despre produse, buletine informative și e-mailuri de marketing fără a părăsi Drift. Da, puteți trimite și e-mail-uri cu secvențe – alimentat de învățarea automată și NLP.
  • Integrare – Integrați-vă cu aplicațiile preferate, inclusiv Slack, Salesforce, Shopify, Zapier, Stripe, Drip etc.
  • ABM – marketing bazat pe cont. Tratează-ți clienții VIP așa cum ar trebui să fie.
  • Întâlnire – permiteți botului să programeze întâlnirea pentru dvs. Se integrează bine cu Google și Office 365.
  Ghid pentru începători pentru a alege ideile potrivite de nume Twitter

Si mult mai mult…

Drift a primit rapoarte grozave despre venituri.

Interfon

Interfon este una dintre platformele de mesagerie populare pentru a dobândi, a implica și a păstra clienți. Au trei produse, iar prețul este ceea ce alegeți.

Inbox – pentru a gestiona o conversație prin chat cu toate funcțiile de care aveți nevoie pentru o mai bună implicare a clienților.

  • Multi-canal – e-mail, Facebook, Twitter, site-ul dvs
  • Fluxuri de lucru automatizate – sugestii inteligente, programați mesaje, direcționați separat clienții existenți și noi, atribuire inteligentă
  • Informații – valorile privind veniturile, timpul de răspuns, sursa potențială
  • Bot-operator bot cu un șablon pre-ambalat sau creați unul pentru cerințele dvs

Mesaje – un singur mesaj nu se potrivește tuturor. De aceea, aveți nevoie de o soluție care să vă permită să trimiteți un anumit mesaj către persoanele vizate la momentul potrivit. Mesajele oferă segmentare, mai multe stiluri de mesaje, informații și integrare.

Articole – creați o bază de cunoștințe și lăsați botul să recomande articole pe baza interogărilor utilizatorilor. Nu aveți nevoie de soluții suplimentare ale centrului de ajutor; Articolele le acoperă.

Cel mai bun lucru la Intercom este că poți alege și plăti doar pentru ceea ce ai nevoie. Dacă aveți nevoie de mesaje, atunci Inbox este răspunsul.

Zendesk Chat

Cunoscut anterior ca Zopim.

Software de chat live cu funcții avansate pentru a vă crește vânzările și satisfacția clienților. Chatbot Zendesk este alimentat de AI pentru a automatiza sarcini simple și a direcționa către un om real atunci când este necesar.

Puteți personaliza widgetul de chat pentru a se potrivi cu brandingul dvs. și îl puteți adăuga pe orice site web, inclusiv WordPress, Joomla, Drupal, Shopify, Magento etc. Să vedem următoarele caracteristici.

  • Trimiteți clientului un mesaj țintit bazat pe comportament
  • Includeți formulare în chat, astfel încât să puteți pune întrebări și să colectați e-mail, telefon etc.
  • Partajați captură de ecran sau orice fișiere
  • Monitorizare în timp real pentru a urmări chatul, agent
  Copilot pentru Microsoft 365 merită prețul?

Chatul Zendesk arată bine pe orice dispozitiv, iar agenții de asistență pot descărca aplicațiile mobile pentru Android și iOS.

UserEngage

O platformă de automatizare all-in-one pentru marketing, vânzări și asistență pentru clienți care oferă următoarele.

  • Chat în timp real cu clienții existenți și potențiali, automatizați răspunsul cu un bot
  • Trimite e-mailuri de marketing și comerț electronic
  • Declanșați ferestre pop-up și urmăriți performanța acestora
  • Împingeți pe mobil pentru a vă interacționa din nou cu clienții dvs
  • Text personalizat și oferte
  • Soluție pentru centrul celular
  • Urmăriți-vă utilizatorii

UserEngage analiza, CRM și automatizarea vă vor duce serviciul pentru clienți la nivelul următor. Există sute de șabloane de automatizare a ideilor pentru SaaS, B2C, B2B și eCommerce pentru a atinge următoarele obiective.

  • Mai mult trafic
  • Generați clienți potențiali mai rapid
  • Creșteți vânzările
  • Implicare și reținere
  • Relații Clienți
  • Perspective

crocant

crocant oferă mesaje primite pentru echipă, chat în timp real alimentat de un bot, MagicBrowse, mesaje primite pentru echipă și multe altele.

Cu ajutorul Crisp MagicBrowser și LiveAssist, puteți prelua controlul asupra ecranului unui utilizator pentru a rezolva problema. Cât de cool și de satisfăcător este acest lucru pentru utilizatorii finali?

Concluzie

Angajamentul personalizat este întotdeauna o provocare, iar alegerea platformei potrivite este cheia. Cea mai bună modalitate de a afla ce funcționează pentru dvs. este să încercați proba și să vedeți dacă se potrivește cerințelor dvs. Dacă mergeți cu popularitate, atunci Intercom și Drift sunt două nume.

Sper că acest lucru vă va ajuta să găsiți platforma de conversație pentru afacerea dvs.