6 motive pentru a vă curăța lista de e-mail [+ 4 Validation Tools]

Unul dintre motivele majore pentru care e-mailurile tale ajung în caseta de spam este lista ta de e-mail necurată.

Știai aproape 85% din toate e-mailurile trimise online ajung să fie spam? E o nebunie, nu?

Dacă sunteți unul dintre ei, s-ar putea să doriți să luați măsuri.

În acest articol, vă vom spune motivele pentru care doriți să începeți să vă curățați lista de e-mail cât mai curând posibil, cum să vă gestionați lista de e-mail și patru instrumente pentru a ajuta la validarea e-mailurilor în 2022.

Motive pentru care curățarea listei de e-mail este o necesitate

În general, este prea târziu când îți dai seama că lista ta de e-mail nu este curată – toate e-mailurile tale ajung deja în dosarul de spam.

Asta înseamnă că ați irosit deja resurse și ați cauzat un prejudiciu semnificativ mărcii dvs. Prin urmare, curățarea proactivă a listelor de e-mail este vitală pentru orice campanie de marketing prin e-mail de succes.

Conform Umpleți pâlnia4,5% din fiecare 1.000 de contacte nu mai erau valabile după 28 de zile.

Prin urmare, curățarea de primăvară a listei de e-mail devine cu atât mai importantă. Mai sunt câteva motive pentru care curățarea listei de e-mail este o necesitate:

#1. Tarife mai bune de deschidere și clic 📧

Rata de deschidere și clic este măsurată prin procentul de destinatari care v-au deschis e-mailul și au dat clic pe linkurile din e-mail.

Conform Informații inteligenterata medie generală de deschidere este de 16,97%, cu un CTR de 10,29%.

Cum imbunatatesti asta? Puteți face acest lucru având o listă de e-mail curată.

Când vă curățați lista de e-mailuri, veți trimite e-mailuri către persoane care sunt interesate de e-mailul dvs. Aceasta înseamnă că aveți o șansă mai mare de a crește ratele de deschidere și de clic.

#2. Statistici precise ale campaniei prin e-mail 📊

Menținerea bazelor de date de marketing inexacte sau menținerea listei de e-mail dezordonate va duce întotdeauna la informații nesigure.

Când trimiteți un e-mail irelevant unei persoane, ea nici măcar nu va deschide e-mailul, cu atât mai puțin să interacționeze cu el.

A scăpa de astfel de receptori este adesea o idee bună pentru a obține statistici precise ale campaniilor de e-mail.

#3. Plângeri de spam puține sau deloc 😒

Când vă curățați lista de e-mailuri, vă creșteți șansele de a avea puține sau deloc reclamații de spam.

Cum?

Majoritatea abonaților marchează e-mailurile ca spam, deoarece nu își amintesc că au optat pentru ele.

Rata de spam este atât de importantă deoarece furnizorii de căsuțe poștale precum Gmail, Yahoo și alții țin evidența reclamațiilor de spam.

  Unde ar trebui să faci plăcere atunci când construiești un PC (și unde nu ar trebui)

Dacă există mai multe reclamații împotriva domeniului dvs., acestea vor începe să vă trimită e-mailurile în dosarul de spam, în loc să le arunce în căsuța de e-mail a prospectului.

Și vor face asta tuturor persoanelor pe care le trimiteți prin e-mail, nu doar persoanelor care v-au raportat. Din nou, acest lucru vă afectează drastic șansele de a genera conversii, clienți potențiali și vânzări din campaniile dvs. de e-mail.

#4. Cost redus de marketing prin e-mail 💰

Avem o întrebare! Dacă cineva vă spune că puteți economisi pur și simplu 20% din factura anuală trecând la un alt furnizor de e-mail care face aceeași treabă ca și furnizorul dvs. actual, ați schimba?

Dacă răspunsul tău este da, atunci de ce irosești în mod constant bani trimițând e-mailuri către o listă de e-mail nesănătoasă?

Conform Hubspot, bazele de date de marketing prin e-mail se degradează în mod inerent cu aproximativ 22,5% anual. Asta pentru că oamenii își schimbă locul de muncă, primesc un nou e-mail sau rămân în afara internetului pentru o detoxifiere digitală.

Prin urmare, este foarte recomandabil să nu plătiți pentru abonații morți.

Lăsați-i să rămână în cimitirul pe internet în timp ce vă numărați facturile foarte clare pe care le veți salva dacă vă curățați lista de e-mail.

#5. Fără rată de respingere 📤

O rată de respingere ridicată indică faptul că e-mailurile sunt livrate la adrese de e-mail nevalide, ceea ce va reduce rata de livrare a căsuței de e-mail.

Cu cât sunt mai puține sărituri dure, cu atât este mai ușor să ajungi la potențiali clienți.

Pentru informare, prea multe rate de respingere pot afecta, de asemenea, reputația mărcii dvs. în același mod ca și rata de spam. Deci, efectuarea unei verificări de igienă a listei de e-mail este o necesitate.

#6. Păstrează prestigiul mărcii într-o lumină pozitivă 👍

Internetul este la fel ca liceul tău – odată ce reputația ta se duce la sud, ești marcat pentru totdeauna drept un copil rău.

E-mailurile nelivrabile și capcanele de spam pot face rapid ravagii reputației dvs.

Nu doar eforturile tale de marketing vor avea de suferit de pe urma unei reputații proaste de domeniu. De asemenea, echipele dvs. de vânzări și servicii pentru clienți ar putea începe să vadă comunicările lor ajungând în dosarul nedorit.

Curățați-vă datele de e-mail în mod regulat pentru a elimina orice adrese proaste și pentru a evita daune inutile reputației dvs.

Pentru a vă păstra lista de e-mail curată, eliminarea contactelor moarte nu este suficientă. Menținerea unei liste de e-mail segmentate corespunzător este, de asemenea, esențială. Să vedem cum se face.

Cum să vă gestionați lista de e-mail în mod corect

Organizarea unei liste de e-mail pentru a o menține sănătoasă este crucială și se poate face acest lucru identificând contacte care nu mai sunt sănătoase.

Contactele nesănătoase sunt acelea care:

  • Frecvent sărituri moi
  • A sărit greu
  • Rareori sau niciodată nu vă deschide e-mailurile
  • Nu v-ați înscris (poate vi s-a dat sau ați cumpărat lista de e-mail)

Pentru a menține o listă de e-mail curată, urmați acești cinci pași:

#1. Prima impresie este ultima impresie – deci fă-o pozitivă

Un e-mail de bun venit este locul în care abonatul tău decide dacă dorește să te urmărească în viitor sau nu și, pentru a-l corecta, trebuie să îi oferi o impresie pozitivă.

  Cum să dezactivați timpul de ecran pe iPhone, iPad și Mac

Iată cum o companie alimentară – Mâncare52 face o treabă grozavă trimițând un e-mail de bun venit noilor lor abonați:

Felul în care îi faceți pe cititori să se simtă atunci când le trimiteți un e-mail vorbește despre nivelul lor de implicare cu marca dvs., astfel încât o experiență pozitivă îi poate face mai receptivi la campaniile dvs.

Nimic nu bate cum îi faci să simtă că vorbești doar cu ei și nu cu peste 1000 de oameni.

#2. Scoateți-vă lista de e-mailuri

Știm că nu vrei abonați „răi” pe lista ta de e-mail! Nimeni nu face! Puteți efectua o activitate de curățare a listei de e-mail pentru a o curăța.

Să vă arătăm cum se face:

  • Scăpați de e-mailurile nevalide pentru a reduce ratele de respingere și pentru a împiedica furnizorii de servicii să pună pe lista neagră adresa dvs. IP
  • Dezabonați-vă abonații inactivi pentru a vă menține reputația
  • Scăpați de contactele de e-mail care oferă rate de respingere grele, deoarece vă afectează reputația mărcii și rata de livrare a e-mailurilor

Notă: curățarea de primăvară a listei de contacte de e-mail vă va îmbunătăți, de asemenea, vânzările pe termen lung.

#3. Cereți întotdeauna permisiunea de a trimite e-mailuri abonaților dvs

A cere permisiunea înainte de a trimite orice e-mail este o modalitate sănătoasă de a menține o listă de e-mail curată. Asigurați-vă că obțineți consimțământul destinatarului pentru a-i trimite mesaje relevante.

Puteți cere permisiunea explicită de la abonații, oferindu-le două opțiuni de înscriere: înscriere unică și înscriere dublă.

În esență, o singură înscriere înseamnă că utilizatorul trebuie să se aboneze o singură dată și va începe să primească e-mailurile tale. Dar înscrierea dublă înseamnă că un utilizator trebuie să se aboneze la e-mailurile tale și apoi să își verifice e-mailul printr-un alt link.

Sfat profesionist: atunci când cereți permisiunea, acordați-le o opțiune de participare dublă, deoarece este o cerință legală în unele țări.

#4. Lăsați publicul să decidă abonamentul

Conform datelor culese de HubSpot69% dintre utilizatorii de e-mail din SUA se dezabonează de la listele de e-mail, deoarece expeditorul le trimite spam cu e-mailuri inutile.

Nu vrei să fii printre acea populație de 69%!

Creați o strategie pentru a preveni epuizarea abonaților verificând dacă destinatarul din lista dvs. are o nouă adresă de e-mail sau preferă să nu aibă un e-mail pe un anumit subiect.

De asemenea, puteți opta pentru un software de marketing prin e-mail pentru a face acest lucru pentru dvs.

Software-ul de automatizare a marketingului prin e-mail, cum ar fi Mailchimp iar ActiveCampaign oferă o funcție de centru de preferințe pentru abonament, facilitând alegerea frecvenței de trimitere optime.

#5. Reangajați-vă abonații morți/inactivi

Aduceți în viață abonații morți prin reaprinderea intereselor lor.

Luați măsuri dacă abonatul dvs. nu face clic pe linkul încorporat în e-mailul dvs. sau pare pur și simplu dezinteresat chiar și după ce ați încercat să-i urmăriți.

Este timpul să aprinzi focul prin conceperea unor strategii de reangajare care să-i pună ping să se uite înapoi la tine.

Puteți face acest lucru scriind un subiect clar și captivant, care îi obligă pe abonații să facă clic pe e-mailurile dvs.

De asemenea, vă puteți personaliza e-mailurile segmentând publicul în consecință.

Sfat profesionist: Oferiți abonaților gratuități sau desfășurați o campanie de cadouri. Cine nu iubește lucrurile gratuite!

  Cum să salvați postările tale preferate (și de ce ar trebui)

#1. DeBounce

DeBounce este un instrument de validare și verificare de e-mail, de verificare și de verificare în bloc.

Vă ajută să eliminați respingerea dificilă, capcana spamului, de unică folosință și să dezactivați e-mailurile din lista dvs.

Caracteristici

  • Minimizează rata de respingere: eliminați adresele de e-mail nevalide și de respingere greu din baza de date folosind o verificare SMTP
  • Eliminator de sintaxă: eliminați automat mai multe adrese de e-mail cu sintaxă invalidă cu un clic
  • Eliminarea capcanei de spam: indicatorul capcanei de spam bazat pe inteligență elimină automat toate înregistrările de spam din lista dvs. de e-mail
  • Deduplicarea e-mailurilor: eliminați toate e-mailurile duplicate din lista dvs. de e-mail cu un singur clic

DeBounce vă ajută să vă creșteți reputația de trimitere și este de încredere de peste 30 de mărci din întreaga lume pentru acuratețea validării e-mailurilor.

#2. Clearout

Clearout este un instrument de căutare și verificare a e-mailurilor care vă poate ajuta să creșteți vânzările în cel mai scurt timp.

Instrumentul are încredere de peste 30.000 de companii de toate dimensiunile din întreaga lume.

Caracteristici

  • Rezultate precise: rezultate clare pentru a vă asigura că reputația expeditorului dvs. rămâne într-o lumină pozitivă
  • Prețuri accesibile: politica de prețuri este accesibilă și transparentă pentru ca utilizatorii să vadă unde cheltuiesc fiecare bănuț
  • Economie de timp: operațiunea sa accelerată vă economisește mult timp prin efectuarea acțiunilor de la verificarea ortografică la verificarea serverului mai rapid ca niciodată
  • Livrabilitate: livrare de e-mail garantată cu cele mai bune practici de verificare a e-mailului și rate de livrare precise

Fie că este vorba despre detectarea capcanelor de spam sau verificarea domeniului și MX, atunci când vine vorba de instrumente de verificare a e-mailului – Clearout este una dintre cele mai bune opțiuni.

#3. Mailcheck

Mailcheck vă ajută să vă creșteți rata de deschidere și de clic cu o rată de livrare garantată de peste 98%.

Caracteristici

  • Recomandări automate: obțineți informații în timp real și sugestii automate pentru a lua decizii strategice acționabile
  • Verificare e-mail în timp real: colectați și verificați simultan adresele de e-mail cu API-ul de verificare a e-mailului
  • Rapoarte detaliate: obțineți detalii despre starea listei de e-mail și a activităților din e-mailurile dvs
  • Livrabilitate: testați cu ușurință capacitatea de livrare cu furnizarea de e-mail înainte de a trimite pentru a estima șansele ca e-mailul dvs. să ajungă în căsuța de e-mail a potențialului

Când vine vorba de un instrument simplu de verificare a listei de e-mail, puteți alege Mailcheck cu ochii închiși (sau deschiși, alegerea dvs. 😉).

#4. Zero săritură

Numele spune totul – Zero Bounce literalmente vă ajută să aveți o rată de respingere de 0% atunci când trimiteți un e-mail din lista de e-mail curată.

Promite rate ridicate de deschidere și rentabilitate a investiției cu instrumentele sale imbatabile de validare a e-mailurilor cu o acuratețe de 98% și de livrare.

Caracteristici

  • Monitorizarea listei negre: Protejați-vă reputația domeniului și a serverului de e-mail cu monitorizarea în timp real a listei negre
  • Validare e-mail: Efectuați o verificare de validare a listei dvs. de e-mail cu API-ul de validare a e-mailurilor extrem de precise pentru a reduce ratele de respingere și a garanta capacitatea de livrare
  • Testare înainte de trimitere: validați și punctați lista de e-mailuri pentru a asigura o livrare mai bună cu instrumentele de testare a e-mailurilor Zero Bounce
  • Serviciu clienți de încredere: asistență 24/7 din partea echipelor de experți și a inginerilor pentru a vă ghida și a vă ajuta cu livrarea perfectă a e-mailului

Cu peste 100.000 de clienți de încredere, ZeroBounce este cel mai bun instrument de curățare a listelor de e-mail care vă poate ajuta să obțineți o livrare excelentă a e-mailului.

Concluzie

A avea o listă de e-mail curată va genera rezultate pozitive și un ROI mai bun atunci când investești în campaniile tale de e-mail.

Acumularea de contacte inutile prin e-mail vă va deteriora reputația pe termen lung și va crea probleme mai mari pe viitor.

Dacă vă pasă de reputația și banii dvs., curățați-vă lista de e-mail astăzi!