6 cele mai bune instrumente pentru monitorizarea site-urilor web

Se pare că tot mai multe companii se bazează pe site-ul lor web pentru a oferi primul punct de contact cu baza lor de clienți. Afacerile din domeniul comerțului electronic sunt și mai dependente de site-ul lor și trebuie să se asigure că funcționează în mod constant conform așteptărilor. Pentru aceste companii, nu este doar o chestiune de funcționare a site-ului lor, ci au nevoie ca acesta să funcționeze în mod acceptabil pentru orice client care folosește orice dispozitiv și este situat oriunde. Aici instrumentele de monitorizare a site-ului web pot fi utile. Problema este că aceasta este o piață mare, foarte mare, cu literalmente sute de vânzători care concurează. Acest lucru face ca alegerea celui mai bun instrument să fie un efort destul de dificil. Am făcut o parte din munca grea pentru dvs. și suntem bucuroși să revizuim unele dintre cele mai bune instrumente pentru monitorizarea site-urilor web.

Înainte să pătrundem în miezul subiectului și să revizuim cele mai bune instrumente de monitorizare a site-ului web, vom începe cu a discuta despre monitorizarea site-ului web. Vom încerca să definim mai bine ce este și de ce este atât de important. Vom discuta, de asemenea, consecințele perioadei de nefuncționare a site-ului web sau ale performanței slabe. La urma urmei, evitarea acestor consecințe este principalul motiv pentru implementarea monitorizării.

Monitorizarea site-urilor web

Oricine a fost administrator de rețea pentru o perioadă de timp cunoaște importanța primordială a monitorizării. Pur și simplu nu putem vedea totul – în special lucrurile care nu pot fi văzute cu ochiul liber – și avem nevoie de instrumente care să ne ajute să supraveghem lucrurile. Acesta este motivul pentru care există atât de multe instrumente de monitorizare a lățimii de bandă sau instrumente de monitorizare a performanței aplicațiilor.
Site-urile web nu sunt diferite, nici ele trebuie monitorizate. Poate cu atât mai mult decât alte componente. La urma urmei, site-ul web este adesea primul contact pe care un client îl are cu o organizație și, din moment ce nu ai niciodată o a doua șansă de a face o primă impresie, vrei ca prima experiență să fie cât se poate de bună.

Există mai multe lucruri pe care ar trebui să le monitorizezi pe un site web. În primul rând, doriți ca site-ul să răspundă. Acesta este cel mai elementar tip de monitorizare la care se poate gândi. Dar adesea nu este suficient să răspunzi. Vrei ca paginile tale web, în ​​special pagina de pornire, să se încarce rapid. Clienții nu vor aștepta mai mult de 30 de secunde înainte de a vă abandona site-ul și de a se muta pe cel al concurenței. Monitorizarea performanței site-ului web este al doilea tip de monitorizare web.

Apoi există multe alte tipuri de monitorizare. Unele organizații, de exemplu, vor dori un instrument de monitorizare care poate verifica funcționarea completă a unui site web complex. Ar putea dori să testeze un ciclu complet de vânzare online. Testarea că conținutul site-ului web nu a fost modificat este, de asemenea, relativ frecventă. Cu toții am auzit de hack-uri în care site-urile corporative și-au văzut conținutul schimbat în altceva sau de hack-uri DNS în care site-urile au fost redirecționate către o entitate rău intenționată.

Indiferent de ce doriți să monitorizați site-urile web sau ceea ce doriți să monitorizați, trebuie să utilizați instrumentul potrivit pentru job. Din fericire, există instrumente care vor efectua fiecare tip de monitorizare despre care tocmai am vorbit. Unii vor monitoriza chiar mai mult decât atât. Cel mai bun sfat pe care îl putem da oricui caută cel mai bun instrument de monitorizare a site-urilor web este să facă mai întâi o listă cu ceea ce dorește să monitorizeze. Procedând astfel, procesul de selecție va fi mult mai ușor

Consecințele timpului de nefuncționare a site-ului sau performanței slabe

Când site-ul dvs. web este în funcțiune, fiecare secundă contează. Retailerul de top pe internet Amazon a experimentat mai multe întreruperi sau episoade de degradare a performanței de-a lungul anilor. În martie 2016, site-ul a căzut aproximativ 20 de minute. Site-ul web independent Internet Retailer estimează că o astfel de întrerupere de 20 de minute a costat Amazon aproximativ 3,75 milioane de dolari. Această cifră este doar o estimare, dar puteți vedea cu ușurință cum lucrurile se pot aduna rapid. Desigur, organizația dvs. poate să nu fie Amazon și puteți crede că timpul de nefuncționare nu este atât de costisitor. S-ar putea să fiți tentat în mod special să credeți așa dacă nu rulați comerț electronic pe site-ul dvs. Dar adevărul este că există mai multe moduri în care timpul de nefuncționare te poate afecta.

  Cum să ștergeți contul MEGA

Vânzări pierdute

Conform cercetărilor de la International Data Corporation (IDC), principalul furnizor global de informații despre piață, servicii de consiliere și evenimente pentru piețele de tehnologie a informației, telecomunicații și tehnologie de consum, printre companiile din Fortune 1000, costul total mediu al timpului neplanificat al aplicațiilor. pe an este de la 1,25 la 2,5 miliarde de dolari. Un alt sondaj, de la Siemens Building Technologies, arată că 33% dintre organizații nici măcar nu știu impactul unei zile de nefuncționare asupra afacerii lor.

Iată o formulă simplă pe care o poți folosi pentru a calcula câți bani ai putea pierde dacă site-ul tău web s-ar fi defect:

Yearly Revenue / Business Hours x Website Impact on Sales %

Această formulă este bună pentru orice organizație, nu doar pentru comerțul electronic. Dacă sunteți doar un retailer online sau un site de comerț electronic, acest procentaj de impact ar putea foarte bine să fie aproape de 100%. După cum am spus deja: fiecare secundă contează!

Reputația de marcă

Este nevoie de o viață întreagă pentru a-ți construi o reputație, dar doar câteva minute pentru a o pierde. Ori de câte ori un site web este oprit, care este primul lucru pe care îl fac oamenii? Ei trec pe platforma lor preferată de socializare și își exprimă imediat frustrările. Acest lucru poate fi foarte dăunător pentru reputația mărcii dvs. Nu ați dori ca potențialii clienți noi să audă pentru prima dată despre compania dvs. citind reclamații despre site-ul dvs. web care nu răspunde.

Când întreruperea Amazonului a avut loc în 2016, mii de utilizatori Twitter au început să se plângă de asta. Unii dintre ei au avut un număr mare de urmăritori care, la rândul lor, au retweetat alerta. Este aproape imposibil de spus exact, dar este ușor de imaginat că sute de mii de utilizatori Twitter au aflat că site-ul este oprit. Oricât de mult pot fi rețelele sociale un instrument de marketing eficient pentru companii și mărci astăzi, este o sabie cu două tăișuri care se poate întoarce rapid împotriva ta. Nu există unde să te ascunzi pe Internet.

Satisfacția clientului

Cel mai probabil nu vrei să pierzi acei clienți ai tăi câștigați cu greu. Dar dacă site-ul tău web se prăbușește, poate semnifica cu ușurință un dezastru. Acest lucru este valabil mai ales pentru companiile SaaS cu autentificare la aplicație. Clienții au doar atât de multă răbdare înainte de a începe să se gândească să treacă la un alt furnizor. Și acest lucru este și mai rău pentru site-urile de comerț electronic. Un client ar putea pur și simplu să treacă la concurența dvs. și să-și facă cumpărăturile acolo. Nu te înșela. Este foarte important să mențineți un timp de funcționare bun și o performanță optimă pentru a vă menține clienții fericiți.

Cele mai bune instrumente de monitorizare a site-urilor web

Există în principal două tipuri de instrumente de monitorizare a site-ului web. Primul tip este instalat local și va rula pe un server configurat local la sediul dumneavoastră. Aceste tipuri de instrumente pot de obicei mai mulți parametri operaționali care altfel ar fi ratați. Cu toate acestea, nu vă pot oferi o perspectivă pe Internet.

Celălalt tip de instrument este pe modelul SaaS și rulează din cloud. Acesta va testa starea, performanța sau funcționarea site-ului dvs. de pe Internet, testând astfel întregul lanț și nu doar serverul web. În timp ce aceste instrumente nu pot accesa parametri precum încărcarea procesorului din memoria disponibilă, testează totul, inclusiv rezoluția numelui, firewall-ul, echilibrarea încărcăturii sau orice componentă situată între serverul web și utilizatorul final.

Lista noastră conține în principal instrumente din a doua categorie. Există un motiv simplu pentru asta. Aceste instrumente sunt mult mai populare și pentru un instrument de monitorizare a site-ului web instalat local, există probabil o sută de instrumente bazate pe cloud.

1. Monitor de performanță Web SolarWinds (probă GRATUITĂ)

Primul nostru instrument este de la SolarWinds, unul dintre cele mai cunoscute nume de pe piața instrumentelor de administrare a rețelei. Produsul său emblematic, Monitorul de performanță a rețelei SolarWinds are în mod constant punctaj printre instrumentele de monitorizare a lățimii de bandă a rețelei. SolarWinds este, de asemenea, renumit pentru instrumentele sale gratuite. Sunt instrumente mai simple concepute pentru a răspunde sarcinilor specifice ale administratorilor de rețea.
Când vine vorba de monitorizarea site-ului web, instrumentul SolarWinds se numește Web Performance Monitor. Acesta este un pachet foarte complet de monitorizare a site-urilor web, care vizează monitorizarea nu doar site-uri web, ci și servicii web și performanța aplicațiilor SaaS. Fără a se baza pe software terță parte, acest produs poate identifica în mod proactiv serviciile web lente care ar putea afecta experiența utilizatorului.

  Cum să-ți dai seama dacă cineva îți refuză apelurile

O caracteristică puternică a acestui produs este capacitatea sa de a identifica și rezolva elementele și tranzacțiile lente ale paginii web care afectează performanța generală a aplicației site-ului web. Poate ajuta la diagnosticarea problemelor de latență în CSS, HTML, JavaScript și plug-in-uri terță parte. Instrumentul vă va permite să înregistrați tranzacțiile critice și apoi să le executați la fiecare 5 minute.

Pentru a evita faptul că acesta este un instrument administrat local și pentru a oferi testului său o perspectivă pe internet, cum ar fi cea pe care o obțineți dintr-un instrument bazat pe cloud, puteți implementa jucători de tranzacții pe Amazon EC2 și puteți urmări experiența utilizatorului din mai multe locatii.
Raportarea este, de asemenea, unul dintre punctele forte ale SolarWinds Web Performance Monitor. Instrumentul vă va permite să generați rapoarte de performanță ale site-ului web, care pot include viteza de încărcare a paginii, starea tranzacțiilor, disponibilitatea site-ului web etc.

Monitorul de performanță Web SolarWinds este licențiat în funcție de numărul de scenarii de utilizare a aplicației web (tranzacții) și de numărul de locații din care să se monitorizeze. (tranzacții X locații = dimensiunea licenței). Prețurile încep de la 1 995 USD pentru până la 5 scenarii x locații și cresc de acolo. Dacă doriți să încercați acest instrument grozav înainte de a-l cumpăra, pe site-ul web SolarWinds este disponibilă o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.

2. Pingdom de la SolarWinds (probă GRATUITĂ)

Pingdom este probabil unul dintre cele mai utilizate și mai cunoscute instrumente de monitorizare a site-urilor web bazate pe cloud de pe piață. Această ofertă SaaS de la SolarWinds este folosită de câțiva jucători importanți, cum ar fi Apple, Pinterest, HP, Amazon, Google și Dell. Serviciul este cunoscut a fi extrem de fiabil și are o lungă istorie de furnizare de notificări privind timpul de funcționare clienților din întreaga lume.

Rețeaua de monitorizare Pingdom este compusă din peste șaizeci de locații de monitorizare de unde este verificat site-ul dvs. Pentru a filtra alertele false, puteți opta pentru verificarea dublă și pentru a genera alerte numai la al doilea eșec. Frecvența testelor site-ului poate fi la fel de mare ca în fiecare minut. Alertele pot fi transmise prin e-mail sau SMS. O caracteristică importantă a serviciului care îl diferențiază de mulți jucători concurenți este monitorizarea vitezei paginii. Serviciul nu poate monitoriza doar timpul de funcționare, dar poate și monitoriza dacă ceva vă aduce brusc site-ul la crawlere. Serviciul oferă, de asemenea, o pagină publică de stare, astfel încât să vă puteți afișa rezultatele.

Pingdom nu oferă un plan gratuit, dar are un preț rezonabil, începând de la 14,95 USD/lună pentru până la zece verificări la intervale de 1 minut. Având în vedere caracteristicile avansate oferite de serviciu, nu este surprinzător faptul că nu este disponibil un plan gratuit. Și dacă doriți să testați serviciul, este disponibilă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

3. Monitis

Următorul pe lista noastră este Monitis. Este o platformă de monitorizare all-in-one bazată pe cloud și există din 2006. Serviciul versatil este utilizat de clienți precum Visa, Puma și Siemens. Monitorizarea pe care o poate face cu Monitis nu se limitează la site-uri web. În plus, poate gestiona, rețea, cloud, server, aplicație și monitorizare personalizată, toate gestionate și controlate dintr-un tablou de bord unificat.

Monitis are peste treizeci de locații de monitorizare pe planetă, de unde poate monitoriza timpul de funcționare al site-ului dvs. Serviciul vă va permite să utilizați mai multe protocoale, cum ar fi HTTP, HTTPS, PING, DNS, TCP, UDP, ICMP, SMTP, POP3 și IMAP. Acest serviciu puternic și flexibil oferă verificări la intervale de 1 minut și 2 ani de arhivă istorică. O arhivă atât de lungă se poate dovedi a fi destul de utilă atunci când vine vorba de raportare. Acest instrument oferă, de asemenea, alerte instantanee de eșec prin e-mail sau SMS și raportare de nivel detaliată.

Monitis oferă câteva funcții avansate de monitorizare, cum ar fi monitorizarea pentru o încărcare completă a paginii. Acest lucru asigură că fiecare element (imagine, script, CSS etc.) se încarcă corect. Instrumentul poate, de asemenea, să sintetizeze tranzacții complete și să valideze că acestea pot fi finalizate.

Structura de prețuri a Monitis este destul de complexă datorită numeroaselor posibilități disponibile. Pe scurt, se bazează pe tipul și numărul de monitoare, frecvența verificărilor și numărul de locații din care să verificați. Din fericire, site-ul web al serviciului are un calculator ușor de utilizat, unde vă puteți alege opțiunile și puteți vedea instantaneu prețurile lunare și anuale. Puteți, de asemenea, să luați Monitis pentru un test de conducere complet cu o perioadă de încercare gratuită de 15 zile.

  AirTag și cele 8 alternative ale sale pentru a vă găsi lucrurile cu ușurință

4. Site24x7

Tot în funcțiune din jurul anului 2006, Site24x7 este unul dintre cele mai vechi instrumente de monitorizare a site-urilor web pe care le-am menționat. Serviciul este acum deținut de Zoho și utilizat de clienți precum Groupon, Getty Images, Xerox și Harley-Davidson. Mergând dincolo de monitorizarea site-ului web, serviciul oferă și monitorizarea serverului și monitorizarea aplicațiilor. Monitorizarea se poate face din peste 50 de locații diferite din întreaga lume pe care le puteți alege.

În ceea ce privește monitorizarea efectivă, Site24x7 acceptă o mulțime de protocoale, cum ar fi HTTP, HTTPS, REST API, DNS, Ping, TCP, FTP, POP, IMAP și SMTP. De asemenea, se poate integra cu alte servicii populare, cum ar fi Pager Duty și Zapier pentru notificări. Toate planurile includ un interval de verificare de 1 minut și toate includ, de asemenea, protecție împotriva alertelor false prin reverificare din 3 locații suplimentare.

Site24x7 are și testarea tranzacțiilor. Puteți înregistra și apoi simula interacțiunile utilizatorului în mai mulți pași într-un browser real. Acest lucru poate fi util nu numai pentru monitorizare, ci și pentru optimizarea formularelor de autentificare, a coșurilor de cumpărături și a altor aplicații.

Site24x7 oferă mai multe planuri de prețuri care încep de la doar 9 USD/lună când sunt plătite anual. Acest plan Starter include monitorizarea a zece site-uri web și o tranzacție sintetică. Alte planuri sunt disponibile la prețuri cuprinse între 35 USD/lună și 225 USD/lună. Este disponibilă și o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.

5. Tendinte ascendente

Uptrends, un alt serviciu bazat pe cloud, oferă atât monitorizarea site-ului web, cât și monitorizarea serverului. Compania există din 2007 și a lucrat cu clienți precum DHL, eBay, PBS, Schiesser și Episerver. Principala trăsătură distinctivă a acestui serviciu, cea care vă va impresiona în momentul în care începeți să-l utilizați, sunt tablourile de bord impresionante. Dacă vă pasă de aspectul instrumentului dvs. de monitorizare a site-ului dvs., acesta poate fi cel potrivit.

Dar aspectul frumos nu este suficient. Din fericire, Uptrends oferă și funcționalitate. În special, serviciul folosește o tehnologie la care se referă ca „monitorizare reală a browserului”. Aceasta înseamnă că folosește un browser web real pentru a-și efectua testele, permițându-i să aibă o impresie despre experiența unui utilizator real. Dispune de peste 200 de locații de monitorizare a site-urilor web de pe tot globul. Aceasta este mai mult decât majoritatea concurenților. De asemenea, serviciul vă permite să alegeți între verificări la intervale de 1 până la 60 de minute. Sunt disponibile funcții suplimentare, cum ar fi monitorizarea certificatului SSL și monitorizarea reală a browserului, care includ lucruri precum rapoartele în cascadă, monitorizarea site-urilor mobile și capturile de ecran ale tranzacțiilor, la fel și monitorizarea conținutului terță parte.

Planurile de bază variază de la 11,33 USD/lună la 158,61 USD/lună, în funcție de numărul de monitoare incluse și de utilizatori. Planurile avansate sunt, de asemenea, disponibile de la 27,14 USD/lună până la 49,10 USD/lună, care includ monitorizarea multi-browser și simularea tranzacțiilor. Dacă doriți să testați serviciul, este disponibilă și o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.

6. Uptime Robot

Ultimul pe lista noastră este un alt serviciu de monitorizare bazat pe cloud extrem de popular numit Uptime Robot. Datând din 2010, s-ar putea să nu fie la fel de vechi ca celelalte servicii noastre de monitorizare de top, dar nici nu poate fi numit un începător. Este folosit de Expedia, Nginx, Fandango, printre altele. Compania este recunoscută pentru că oferă un serviciu excelent atunci când vine vorba de monitorizarea site-ului web.

Uptime Robot are 12 locații de monitorizare diferite în Germania, Canada, Japonia, Brazilia, Australia, Regatul Unit, Țările de Jos, Singapore, Irlanda și Statele Unite. Deși este mai puțin decât alte servicii, ar putea foarte bine să fie tot ce aveți nevoie. Dacă majoritatea clienților tăi sunt în Brazilia, oricum nu ți-ar păsa de monitorizarea din Peru. Serviciul monitorizează site-ul dvs. la fiecare 5 minute și vă informează dacă site-urile dvs. sunt inactiv, pe baza răspunsului din anteturile site-ului dvs. Printre celelalte caracteristici majore ale Uptime Robot, serviciul are alerte cu notificări avansate, statistici, ferestre de întreținere configurabile și pagini publice de stare.

Uptime Robot oferă un plan gratuit foarte generos, care include 50 de monitoare la intervale de 5 minute și 2 luni de jurnal. Există, de asemenea, planuri plătite care pornesc de la 5,50 USD/lună care pot permite mai multe monitoare – până la 20 000 la 649 USD/lună – și oferă notificări avansate, intervale de monitorizare de 1 minut și credite de alertă prin SMS. Având în vedere planul gratuit disponibil, nu este oferit niciun alt plan de încercare.