6 Cel mai bun software de management PPC pentru agenții de marketing digital tipstrick.ro

Vă prezentăm unele dintre cele mai bune software de management PPC care măresc rata de succes a campaniilor dvs. de marketing plătite.

Publicitatea PPC (pay-per-click) este cea mai bună alegere pentru marketingul digital plătit. Cu toate acestea, derularea unui astfel de proiect de marketing este descurajantă, deoarece trebuie să gestionați diverse componente. Uneori, agențiile de marketing recrutează mai multe echipe pentru a conduce un singur proiect PPC.

Cu toate acestea, puteți reduce o mare parte a forței de muncă și a costurilor investite în campaniile PPC prin obținerea unui software de management PPC.

Acest articol vă prezintă elementele de bază ale publicității cu plată-pe-clic și câteva software-uri de management PPC încercate și testate, care sunt de încredere pentru campaniile de marketing digital.

Ce este PPC?

Modelul de publicitate pe internet este cunoscut sub denumirea de pay-per-click (PPC). Furnizorii de servicii publicitare, cum ar fi Microsoft Ads, Google Ads etc., permit agenților de publicitate să plaseze anunțuri într-un loc publicitar.

Aceste spoturi publicitare se află în principal pe paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare, site-uri web, platforme de social media, site-uri de partajare video etc.

Când un client face clic pe anunț și merge la pagina de destinație a agentului de publicitate, agenția de publicitate plătește furnizorii de servicii. Apoi, acești furnizori de servicii împart veniturile cu proprietarii spoturilor publicitare.

Pe platformele de licitare publicitară, agenții de marketing digital licitează întotdeauna pentru cuvintele cheie țintă pentru care doresc să plaseze anunțuri. Este cea mai convenabilă sursă de venit pentru oricine este implicat în crearea de site-uri web și de conținut.

Ce este managementul PPC?

Managementul PPC este un flux de lucru integrat pentru a vă supraveghea strategia și cheltuielile de publicitate cu plata-pe-clic. Managerii de marketing folosesc managementul PPC pentru a supraveghea toate părțile mobile ale mai multor campanii PPC. Intenția este de a optimiza fiecare pas pentru a opri pierderile de cheltuieli și pentru a crește rentabilitatea investiției (ROI).

Un management primar PPC include următoarele sarcini separate:

  • Cercetarea cuvintelor cheie
  • Analiza anunțului și a cuvintelor cheie a concurenței
  • Participarea la ofertele de cuvinte cheie de căutare și plasarea de oferte
  • Copiere a reclamelor, grafică sau creare video
  • Optimizarea elementelor media publicitare
  • Publicarea reclamelor
  • Monitorizarea performanței campaniei PPC
  • Învățarea din performanța trecută și optimizarea celei viitoare

În primele zile, companiile angajau agenții de marketing digital pentru a derula campanii PPC în numele companiei. Agențiile angajează mai mulți specialiști PPC sau experți Google Ads pentru a gestiona campaniile PPC pentru clienții lor.

În prezent, există aplicații web sofisticate care pot gestiona toate componentele unei unități de publicitate cu plată-pe-clic. Tot ce trebuie să faci este să stai pe scaunul supraveghetorului și să fii sub supraveghere.

Acum explorați beneficiile PPC și cazurile sale de utilizare în afaceri. Apoi, veți afla și cum obțineți un avantaj față de concurenții dvs. folosind software-ul de management PPC.

Avantajele publicității PPC

  • Reclamele PPC sunt texte și elemente vizuale vizate legate de cuvântul cheie pe care publicul dvs. tocmai l-a căutat pe Bing sau Google. Prin urmare, poate duce clientul la pagina dvs. de destinație mai mult decât orice altă tehnică de marketing organic.
  • Deoarece clientul dvs. a făcut clic pe anunțul PPC, există șanse mai mari ca acesta să evalueze mai multe produse similare de pe site-ul dvs. web, să adauge unele în coș sau chiar să cumpere unul dacă produsul dvs. este cu adevărat benefic și atractiv.
  • Cu reclamele PPC, bugetul dvs. de marketing digital merge la locul potrivit, de unde puteți vedea o conversie crescută sub formă de clienți potențiali și cumpărături.
  • Dacă aveți nevoie să vă vindeți activele media online, cum ar fi site-uri web, pagini de rețele sociale, canale YouTube etc., puteți rula campanii PPC pentru a vă stimula traficul brusc și a atrage cumpărători.
  • PPC vă poate ajuta să găsiți direcția potrivită pentru strategia dvs. de marketing organic, cum ar fi SEO. Puteți rula campanii PPC scurte pentru un set de cuvinte cheie. Analizați datele campaniei pentru a decide dacă cuvintele cheie sunt bune pentru SEO pe termen lung și investiții în crearea de conținut.
  Cum să anulați depunerea Robinhood

Cum poate PPC să ajute companiile?

#1. Promovarea mărcii

Dacă ești o afacere nouă într-o industrie în care cei mai mari jucători au câștigat deja un monopol, există mai puține șanse de promovare a mărcii cu marketingul organic. Trebuie să rulați campanii de publicitate PPC timp de câteva luni pentru a crește recunoașterea și vizitele pe site.

#2. Îmbunătățiți clasarea conținutului

Va fi greu să clasați site-ul companiei dvs. pe Google SERP, chiar dacă creați conținut uimitor care vă ajută cu adevărat publicul. Google va avea dificultăți în promovarea conținutului dvs. cu toate aceste companii existente care au câștigat deja o autoritate masivă.

Prin urmare, PPC vă poate ajuta afacerea să crească instantaneu traficul pe site și să influențeze motorul de căutare Google pentru a vă clasa conținutul.

#3. Creșteți vânzările

Pentru companiile care doresc să cucerească piața prin creșterea vânzărilor fără să se gândească la profit timp de câteva luni sau ani, PPC agresiv va ajuta. Odată ce obțineți un punct de sprijin pe piață și clienților le place să vă folosească serviciile sau produsele, puteți reduce bugetul PPC.

Cum îi avantajează instrumentele de management PPC marketerii?

Iată de ce aveți nevoie de software de management PPC dacă sunteți o companie sau o agenție ale cărei venituri se bazează pe campanii de publicitate cu plata pe clic:

#1. Reduceți costul derulării campaniilor PPC

Dacă sunteți o companie independentă și angajați câțiva experți Google Ads pentru campanii PPC, cheltuielile dvs. de capital vor crește drastic.

Dacă externalizați campania de marketing către o agenție, agenția va câștiga o primă de la dvs., indiferent de rezultatul campaniei.

Cea mai bună opțiune este să utilizați software-ul de management PPC și să angajați un singur expert Google Ads sau să faceți totul singur și să economisiți mult.

#2. Creșteți controlul asupra campaniilor de marketing

Într-o agenție de marketing, toți cei implicați în mai multe campanii lucrează independent. Există mai puțină colaborare și mai multă muncă separată. Fiind manager sau proprietar al agenției, trebuie să vă conectați separat cu fiecare membru al echipei pentru a vă asigura că toate campaniile PPC sunt pe drumul cel bun.

În schimb, utilizați software-ul de management PPC menționat în acest articol pentru a supraveghea toate proiectele client dintr-o aplicație simplă.

#3. Securitate și confidențialitate

Dacă nu sunteți dispus să externalizați campaniile dvs. PPC pentru a împiedica scurgerea secretelor de afaceri, vă puteți abona la oricare dintre instrumentele de mai jos și puteți rula PPC fără a dezvălui secretele de afaceri unei terțe părți.

  Cum se creează seturi de date aleatoare (false) în Microsoft Excel

Să aflăm despre unele dintre cele mai bune software de management PPC pe care le puteți utiliza pentru a reduce costurile și a crește performanța campaniilor PPC. Nu puteți greși dacă utilizați oricare dintre aceste platforme:

Optmyzr

Fiecare agent de marketing dorește să obțină rentabilitatea maximă a investiției din cheltuielile publicitare PPC. În timp ce gestionarea manuală a campaniilor publicitare a devenit dificilă, Optmyzr ajută echipele de marketing digital să păstreze controlul campaniilor lor din întreaga lume.

Vă ajută să gestionați mai multe conturi în mai puțin timp, făcând întregul proces de gestionare a PPC mai puțin complicat.

Aici, se pot crea rapid campanii de căutare și cumpărături care să atragă publicul. Puteți, de asemenea, să vă testați campaniile și să le monitorizați rezultatele cu informații utile. Optmyzr permite, de asemenea, utilizatorilor să analizeze oportunitățile pe baza algoritmilor proprietari și a celor mai bune practici din industrie.

Indiferent dacă difuzați reclame pe Google, Microsoft sau Amazon, le puteți aplica modificări cu un singur clic. Pentru a afișa rezultatele campaniei, vă permite, de asemenea, să creați rapoarte personalizate. Mai mult, instrumentul oferă vizualizări unice pentru afișarea datelor din raport pe care agenții de marketing PPC le pot înțelege cu ușurință.

NinjaSEM

NinjaSEM este un software de management PPC pentru gestionarea grupurilor de anunțuri, campaniilor PPC etc. Aici puteți obține recomandări nelimitate de cuvinte cheie cu volum de căutare bazat pe cuvântul cheie principal. Caracteristicile de top ale acestei platforme includ următoarele:

  • Configurarea și gestionarea conturilor publicitare nelimitate
  • Creați o copie publicitară atrăgătoare pentru o rată de conversie mai mare
  • Identificarea în timp real a cuvintelor cheie vizate de concurență
  • Recomandator de cuvinte cheie pentru analiza anunțurilor concurenților

În plus, NinjaSEM acceptă fluxuri de lucru bazate pe declanșare pentru gestionarea copiilor și a cuvintelor cheie. Aici, se pot crea grupuri de anunțuri personalizate pentru diverse produse. Rapoartele AdWords, crearea de anunțuri pentru cumpărături, gestionarea sumelor licitate etc. sunt câteva funcții puternice de gestionare a PPC ale acestui instrument.

Adaliza

Doriți să vă accelerați creșterea PPC într-un mod inteligent? Alegeți Adalysis, un instrument de automatizare Google și Microsoft Ads care vă permite să aveți mai multe conversații într-un timp scurt și la un cost mai mic.

Această platformă bazată pe date vă permite să efectuați analize aprofundate fără nicio bătaie de cap. Oferă peste 40 de instrumente pentru a vă satisface toate nevoile legate de campanii. Strategiile sale de automatizare reduc sarcinile manuale și vă oferă mai mult timp liber.

În fiecare zi, Adalysis efectuează peste 50 de verificări automate de audit pentru a vă permite să oferiți date complete despre performanța dvs. PPC. Alte funcții evidențiate includ sugestiile și urmărirea sumelor licitate, proiecția bugetului, testarea anunțurilor, detectarea blocajelor în setările campaniei și analiza scorului de calitate.

Adtomic

Adtomic este un software PPC bazat pe inteligență artificială, capabil să vă maximizeze rentabilitatea investiției în publicitate Amazon. Alegerea acestei platforme pentru managementul PPC înseamnă un trafic sporit către site-ul dvs. web, vânzări mai bune și mai mult timp în mâinile directorilor dvs. de marketing.

Cu următoarele caracteristici, se poate crea, gestiona și optimiza fără efort campaniile PPC:

  • Optimizare la nivel avansat pentru a vă stimula campaniile publicitare
  • Automatizare maximă pentru a sări peste complexitățile Amazon Advertising
  • Analize clare și acționabile pentru a lua decizii transparente de performanță
  • Colectarea datelor vitale pentru o mai bună înțelegere a eforturilor PPC de a genera mai multe vânzări
  Cele mai bune 11 instrumente pentru înregistrarea audio pe Mac [2023]

Pe Adtomic, puteți alege dintre trei șabloane diferite de campanie și algoritmi de licitare personalizați în funcție de obiectivul și nivelul de experiență pe PPC. AI-ul său puternic oferă sugestii precise de licitare a cuvintelor cheie care vă oferă cea mai mare vizibilitate a produsului.

De asemenea, vă permite să colectați, să sortați și să examinați cuvintele cheie potențiale și negative în câteva secunde. Astfel, companiile pot minimiza cu ușurință cheltuielile irosite. Mai presus de toate, agenții de marketing pot accesa valori de date PPC de nivel înalt, cum ar fi clasarea organică, clasarea sponsorizată și costul vânzărilor de publicitate.

Adzoom

Adzooma își propune să simplifice optimizarea PPC pentru marketerii obișnuiți. Prin urmare, această platformă vă permite să gestionați și să optimizați reclamele Facebook, Google și Microsoft de pe platforma sa online unică. Punctul plus al acestui instrument este că vă permite să vă concentrați asupra strategiei în timp ce aveți control deplin simultan.

Caracteristicile evidențiate ale acestei platforme sunt:

  • Automatizare inovatoare a campaniilor bazată pe reguli
  • Întrerupeți imediat anunțurile cu performanțe slabe pentru a preveni scurgerile de cheltuieli
  • Creați instantaneu rapoarte PPC personalizate și salvați-le ca șabloane
  • Accelerați procesul de creare a anunțurilor prin remedierea greșelilor de ortografie
  • Proiectați și lansați campanii de căutare de nivel profesional
  • Monitorizarea paginii de destinație 24/7 pentru zero timpi de nefuncționare
  • Analiza AI a campaniei pentru a evalua succesul
  • Monitorizarea contului pentru a vă ține mereu la curent

Procesul de utilizare a acestui instrument este destul de simplu. Trebuie să deschideți un cont cu Adzooma și să vă conectați reclamele Google, Facebook și Microsoft. Apoi, puteți începe să vă optimizați campaniile și să obțineți rentabilitatea țintă a investiției din reclame.

Marketerii care caută o aplicație PPC automatizată pot opta pentru ZonTools. Această platformă de publicitate își extrage puterea din AI pentru a vă gestiona PPC cu cheltuieli publicitare minime și vânzări crescute.

Vă optimizează campaniile PPC, reduce în consecință ACoS și vă eliberează timp prețios. Acest instrument este pentru dvs. dacă doriți mai multe opțiuni de control și personalizare. Deoarece utilizează un algoritm deschis, puteți urmări fără probleme orice date pentru a-ți depăși concurenții.

ZonTools folosește o strategie de cuvinte cheie bazată pe date cu motorul său robust de optimizare. Monitorizează în mod constant campaniile PPC și alocă mai mulți bani pentru cuvintele cheie și ASIN-uri cu conversie mare.

Gestionarea automată a campaniilor cu acest software reduce volumul de lucru manual. Instrumentul are un motor inteligent de licitare capabil să ajusteze sumele licitate vizate pentru o rentabilitate sporită a investiției. Mai mult, IA sa puternică optimizează continuu reclamele campaniilor dvs. pentru vânzări maxime.

Cu ZonTools, puteți face anunțurile dvs. să ajungă la un public global. Vă permite să vindeți pe toată piața Amazon. De asemenea, agenții de marketing pot gestiona mai multe conturi de vânzător Amazon dintr-un singur cont ZonTools.

Cuvinte finale

Un raport recent Statista se așteaptă ca cheltuielile pentru publicitatea în căutarea pe internet să fie de 164,6 miliarde USD în 2022 și ar putea crește la 190,5 miliarde USD până la sfârșitul lui 2024. Aceste cheltuieli enorme sugerează că publicitatea PPC este aici pentru a rămâne.

Dacă sunteți proprietarul unei afaceri mici, mijlocii sau startup și doriți să vă gestionați campaniile PPC, puteți beneficia foarte mult utilizând oricare dintre instrumentele de gestionare a reclamelor de mai sus.

Dacă sunteți o agenție de marketing digital, vă puteți crește capacitatea de a derula campanii pentru clienți utilizând instrumentele menționate mai sus.

Ați putea fi, de asemenea, interesat de cele mai bune instrumente pentru a elimina frauda prin clicuri din campaniile dvs. PPC.