21 de idei de buletine informative pentru a-ți uimi cititorii

Conexiunea regulată cu publicul dvs. este necesară pentru a construi o relație de lungă durată.

Dacă conduceți o afacere și cineva vă contactează, trebuie să răspundeți în curând. Dacă răspundeți după zile, săptămâni sau luni, cu siguranță vor trece la o altă marcă.

Aici vă puteți baza pe buletine informative pentru a menține contactul cu publicul. Când cineva și-a furnizat e-mailul și s-a abonat la marca dvs., se așteaptă la unele actualizări, știri sau mesaje din partea dvs. Dacă le ții fără e-mailuri, atunci eforturile tale de marketing prin e-mail sunt irosite.

Prin urmare, este destul de important să le atrageți atenția și să-i mențineți implicați cu marca. Aici ar trebui să vă gândiți să începeți un buletin informativ cât mai curând posibil.

Ce este un buletin informativ?

Buletinele informative sunt trimise direct potențialilor dvs. prezenți în lista de e-mail. Este o modalitate de a interacționa cu publicul, la fel cum folosești blogurile pe site-ul tău web. Când un abonat și-a arătat interesul personal de a furniza e-mailurile sale pentru a se alătura listei de e-mailuri, trebuie să o faceți personală și personalizată în funcție de utilizator.

Buletinele informative trebuie să înceapă cu numele respectivului abonat pentru a-i oferi o notă personală. Puteți să păstrați totul simplu adăugând text sau să îl faceți plăcut adăugând fotografii, linkuri, GIF-uri, audio și chiar videoclipuri. Acesta este modul în care mențineți publicul implicat cu marca dvs. trimițându-i o dată pe săptămână sau cam asa ceva.

Acum, s-ar putea să vă gândiți de ce este esențial să derulați o campanie de buletin informativ.

Să aflăm răspunsul la această întrebare.

Care este importanța buletinelor informative prin e-mail?

Dacă utilizați lista de e-mail cu înțelepciune, atunci vă puteți raporta la zicala că bogățiile se află în listă. Mai multe studii arată că rentabilitatea investiției prin e-mail marketing este atractivă.

Dacă vindeți un produs, îl puteți comercializa destul de bine cu ajutorul campaniei dvs. Newsletter. Când oamenii îți oferă e-mailurile, înseamnă că au încredere în tine. Acum, dacă le vinzi ceva direct prin e-mail, cu siguranță poți vedea o diferență uriașă în vânzările tale.

Pe de altă parte, poți vedea și rezultate impecabile când vine vorba de traficul pe blog. Adăugând pur și simplu un link către blogul dvs. și mânerele rețelelor sociale, puteți genera trafic în diferite locuri prin buletinul informativ prin e-mail.

Aceste motive ar fi arătat destul de clar cât de benefic ar putea fi un buletin informativ pentru tine și afacerea ta.

De asemenea, ai fi văzut că oamenii deschid e-mailuri foarte puțin. Deci, cum puteți crea buletine informative care sunt cu adevărat deschise și citite de public?

Asta e provocarea.

Să dezvăluim procesul de creare a unui buletin informativ care este deschis și citit.

Cum să creez un buletin informativ care să-i intereseze pe cititori?

Nu toată lumea vă va citi buletinul informativ, dar vă puteți asigura o rată de deschidere mai mare cu o strategie solidă. Urmați sfaturile de mai jos pentru a crea unul eficient.

#1. Începeți cu o linie de subiect intrigantă

Care ar fi primul lucru care te-ar interesa să citești o anumită carte sau chiar o postare pe blog? Bănuiesc că ar fi titlul. Conform CopyBloggers-a remarcat că doar 20% dintre oameni vor citi întreaga postare pe blog, în timp ce 80% dintre ei vor citi doar titlul.

Titlul buletinului dvs. informativ trebuie să fie atrăgător și interesant pentru a crește nivelul de curiozitate al audienței. Așa îi puteți face să deschidă e-mailul și să citească întregul buletin informativ.

Dacă te uiți la e-mailuri, vei vedea o limitare de caractere pe care abonații o pot vedea înainte ca textul să fie trunchiat. Așadar, putem spune că ai doar câteva cuvinte pentru a dovedi că buletinul tău informativ este demn și interesant pentru public.

În afară de asta, va trebui să evitați și anumite expresii și cuvinte care ar putea declanșa filtrul de spam al abonaților. Dacă, din întâmplare, buletinul dvs. informativ ajunge în dosarul lor de spam, atunci nu vă puteți aștepta să fie citit din întâmplare. Deci, trebuie să treci prin cuvinte de evitat ajungând în dosarul de spam.

  Decodificarea procesării evenimentelor complexe în termeni mai simpli

#2. Scrieți o copie de e-mail creativă

Un e-mail trebuie să fie destul de interesant și creativ. Trebuie să vă concentrați pe menținerea simplă și ușor de înțeles pentru public. Acțiunile pe care doriți să le întreprindă cititorul ar trebui să fie destul de clare în buletinul informativ.

Trebuie să obțineți un copywriter excelent pentru lansarea de buletine informative care convertesc cu adevărat. Păstrați buletinele informative despre audiență pentru că doresc să știe cum îi puteți ajuta sau beneficia. Trebuie să păstrați întotdeauna în minte perspectiva audienței în timp ce scrieți o copie a buletinului informativ.

Odată ce ați terminat cu copia, ar trebui să o recitiți și să vă întrebați dacă va ajuta cu adevărat cititorul sau nu. Puneți-vă de partea clientului și gândiți-vă la utilizarea respectivului buletin informativ.

Cea mai bună modalitate de a vă conecta publicul cu buletinul informativ și cu marca este să utilizați povestirea. Dezvoltați o conexiune emoțională și faceți-o relaționabilă cu cititorul și îi veți vedea deschizând e-mailul de fiecare dată.

Folosiți AI pentru a vă ajuta cu conținutul dvs.

#3. Buletin informativ pentru dispozitive mobile

Acele zile au trecut când oamenii își porneau computerul sau laptopurile pentru a verifica e-mailurile. Acum, oamenii preferă să deschidă e-mailurile direct pe smartphone-urile lor. Prin urmare, trebuie să vă personalizați buletinul informativ, astfel încât oamenii să îl poată citi cu ușurință pe telefoanele lor mobile. Ar trebui să fie lizibil și funcțional pe telefoane mobile și tablete.

Acestea sunt primele trei sfaturi care vă vor ajuta să veniți cu buletine informative care sunt deschise și citite de oameni.

Acum, haideți să trecem la câteva idei interesante de buletine informative pe care le puteți utiliza.

Articole instructive

Nimic nu poate fi mai bun decât un ghid pas cu pas. Publicul dvs. solicită conținut relevant și util pentru ei. Dacă conduceți o anumită afacere, puteți furniza un articol cu ​​instrucțiuni pas cu pas pentru efectuarea unei anumite sarcini.

Tot ce trebuie să faceți este să vă gândiți ce tip de conținut doriți să livrați publicului dvs. în lista de e-mail. Puteți fie să scurtați pașii și să îi distribuiți direct prin e-mail, fie chiar să distribuiți linkul către postarea de pe blog unde ați scris articolul detaliat. Articolele instructive funcționează destul de bine pentru buletine informative și sunt utile pentru a genera trafic.

Partajați videoclipuri YouTube

Dacă aveți un canal YouTube pentru marca dvs. personală sau afacerea dvs., această opțiune este pentru dvs. Oamenilor le place să vizioneze videoclipuri informative, iar atunci când le oferiți direct pe e-mailul lor, acesta este cel mai bun lucru pentru ei.

Videoclipurile sunt cu adevărat captivante pentru public și cu siguranță vor aduce mai multe vizionări. Deoarece videoclipul nu va fi redat direct în fereastra de e-mail, ar trebui să adăugați o imagine de copertă a videoclipului YouTube. Sub imagine, furnizați un buton pentru a deschide videoclipul pe YouTube. Acest lucru va intriga utilizatorii să deschidă videoclipul YouTube.

Distribuiți-vă postările de pe blog

Nu există publicitate mai bună decât a obține o grămadă de vizualizări la cea mai recentă postare pe blog. Când postați un blog nou, puteți trimite direct prin e-mail utilizatorilor abonați pentru a-i ajuta să îl vadă cu ușurință. Acest lucru va genera mai mult trafic către blogul dvs. Promovarea prin e-mail pentru postările de pe blog va da rezultate uimitoare.

Un alt avantaj este că puteți adăuga câteva opțiuni de partajare direct în buletinul informativ pentru a permite spectatorilor să partajeze postarea dvs. de pe blog direct la mânerele lor de rețele sociale.

Listele

Oamenilor le este destul de ușor să citească listele. Acesta este motivul pentru care oamenii creează mai multe postări cu liste, deoarece sunt, de asemenea, ușor de răsfoit. Puteți crea o listă cu articole valoroase, sfaturi pe care doriți să le împărtășiți pentru un anumit lucru sau orice ar putea intrigă audiența dvs.

Trimiterea unui buletin informativ cu o listă de articole îl face ușor de citit și de înțeles pentru cititor. Sub listă, puteți conecta linkul către articolul original sau chiar le puteți permite să-l partajeze pe mânerele rețelelor sociale.

Există o mulțime de instrumente disponibile pentru fiecare scop. Tot ce trebuie să faci este să găsești un instrument care este cel mai bun dintre toate celelalte pentru un anumit scop și să-l aduci în fața publicului tău. Oamenilor le este adesea dificil să găsească instrumentul potrivit pentru scopul lor, iar atunci când distribuiți instrumentul potrivit în fiecare săptămână, vor aștepta cu nerăbdare buletinul informativ.

  Cum să remediați problemele de conexiune Wi-Fi TV Samsung

Dacă rulați un blog, puteți conecta direct instrumentele la blogurile dvs. pentru a genera trafic către site-ul dvs. web. În acest fel, îi mulțumiți pe abonații de e-mail cu câteva resurse utile în fiecare săptămână.

Distribuiți infografică

În loc să trimiți doar buletine informative cu text, poți încerca cu siguranță să trimiți buletine vizuale. Un infografic este o modalitate perfectă de a capta atenția spectatorului față de buletinul tău informativ. Ce poți face este să trimiți statisticile, cifrele vânzărilor de la sfârșitul anului sau să pregătești niște diagrame interesante legate de ceva și să trimiți infograficul.

Când explici toți pașii sau orice informație cu ajutorul unui infografic, se creează un impact mai bun asupra audienței. Acesta este motivul pentru care este o strategie grozavă să proiectați o imagine și să o distribui în buletine informative.

Aranjați un sondaj sau sondaj

Dacă conduceți o afacere și doriți feedback pentru produsul sau serviciul dvs., ar trebui să preferați să trimiteți un sondaj sau un sondaj prin newsletter. Sondajele tind să primească o implicare mai mică, dar este, de asemenea, considerată cea mai eficientă modalitate de a colecta informații valoroase. Pe de altă parte, sondajele pot fi cu adevărat interactive pentru public. Puteți utiliza sondaje pentru a colecta câteva informații de bază și feedback.

Pentru a vă completa sondajele, trebuie să trimiteți un e-mail individual care se concentrează complet pe partea sondajului. Puteți pune un link în buletinul informativ pentru a redirecționa spectatorul către o nouă pagină pentru a completa sondajul.

Trimite câteva resurse și cadouri gratuite

Dacă ați creat o carte electronică sau un ghid, îl puteți utiliza cu siguranță pentru a le împărtăși cu publicul. Buletinul dvs. informativ îl poate promova destul de bine. Cititorii dvs. ar găsi conținut valoros direct accesibil în e-mailurile lor. Tot ce trebuie să faceți este să vă asigurați că resursa pe care o furnizați este utilă pentru public.

Conținutul pe care îl adăugați cărții electronice trebuie să fie cercetat corespunzător, cu date adecvate. Atunci poți implica cu adevărat cititorul cu resursa ta gratuită. În afară de cărți electronice gratuite, puteți chiar da gratis unele abonamente aleatorii sau obstacole cadou pentru a spori valoarea mărcii dvs. pe piață.

Breviar postări pe blog

Pe lângă distribuirea celor mai recente postări de blog, puteți crea și o rezumare a postărilor dvs. de blog. Această rezumat va consta în unele dintre cele mai bune articole de pe blogul tău. Puteți chiar să clasificați blogurile și să creați o listă de bloguri cu cele mai bune dintre cele mai bune pentru a le partaja direct prin buletinul informativ.

Acest lucru va genera mai mult trafic către site-ul dvs., iar postările dvs. vechi vor obține, de asemenea, vizibilitate. Acesta este considerat cel mai bun mod de a le prezenta tuturor noilor abonați unele dintre cele mai bune conținuturi din vremuri vechi.

Program de recomandare

Crearea unui buletin informativ pentru recomandarea unui prieten este cea mai bună modalitate de a obține mai mulți abonați la e-mailul dvs. Puteți cere abonaților dvs. fideli să vă recomande marca prietenilor și membrilor familiei lor.

Când abonații vă trimit buletinul informativ către cineva și se înscriu pentru buletinul dvs. informativ, puteți recompensa abonatul inițial cu niște cadou, resurse gratuite sau chiar cu o reducere specială la un produs sau serviciu. Acesta este considerat cel mai bun mod de a vă crește numărul de abonați la e-mail și de a vă aduce marca în fața mai multor oameni.

Întrebări frecvente (FAQs)

Uneori, s-ar putea să primești câteva întrebări de multe ori. Aceasta este șansa de a trimite un buletin informativ cu toate întrebările frecvente, astfel încât cititorii să-și poată obține rapid răspunsurile. Este ușor să găsiți întrebări frecvente, deoarece tot ce trebuie să faceți este să parcurgeți caseta de e-mail, jurnalele de chat sau chiar să discutați cu echipa de asistență pentru a pregăti lista de întrebări frecvente.

Răspunsurile la toate întrebările frecvente și trimiterea buletinului informativ vă vor economisi mult timp. Nu va mai trebui să răspundeți frecvent la aceste întrebări.

Interviuri cu experți

Oamenii cred mai mult atunci când aud personalități celebre recomandând ceva sau vorbind bine despre ceva. Interviurile experților sunt cea mai bună modalitate de a vă face marca faimoasă și de încredere în ochii publicului. Când împărtășiți interviurile experților cu abonații dvs. de e-mail, aceștia le vor arunca o privire, ceea ce va dezvolta un sentiment de credibilitate pentru marca dvs.

  Ce este Focus Buttonul Înapoi?

Acesta este un alt motiv pentru care oamenii angajează influenceri pentru a-și vinde produsele pe rețelele sociale. Interviurile experților nu sunt doar promoționale, dar adaugă și multă valoare conținutului lor.

Invitații la eveniment

Dacă organizați orice eveniment, chiar și un webinar sau o sesiune pre-înregistrată, ar trebui mai întâi să invitați toți cei abonați la newsletter. Ei sunt cei care s-au înscris special pentru newsletter-ul tău, astfel încât să poată auzi despre totul direct de la tine. Ei merită să știe despre fiecare eveniment la început.

Când promovezi orice eveniment către ei printr-un buletin informativ, atunci promovezi cu adevărat evenimentul. Este considerat a fi cea mai bună modalitate de a aduce un public la evenimentul tău.

Reduceri și oferte speciale

Persoanele care și-au furnizat e-mailurile și s-au abonat la newsletter-ul dvs. ar trebui să beneficieze de niște reduceri speciale la produsele și serviciile dvs. Acesta este cel mai bun mod de a-i face să se simtă speciali. De asemenea, puteți folosi strategia de a recompensa abonații care trimit e-mailul către prietenii și familia lor și aduc mai multe vânzări pentru dvs.

Când păstrați subiectul ca „promoție exclusivă numai pentru abonați”, șansele ca e-mailul dvs. să fie deschis cresc într-o măsură uriașă, acesta este un alt mod prin care puteți atrage atenția abonaților.

Ultimele actualizări

Dacă rulați un buletin informativ de afaceri, vă puteți prezenta produsul sau serviciul în cel mai bun mod. Chiar dacă se face o mică modificare sau actualizare a produsului, puteți trimite un buletin informativ cu modificările pentru a-ți informa abonații. Pe măsură ce s-au abonat la buletinul dvs. informativ, ar trebui să afle mai întâi despre actualizări.

Puteți fie să distribuiți câteva imagini sau videoclipuri pentru a demonstra actualizările care au fost făcute. Acest lucru va face publicitate produsului și, de asemenea, va aduce mai mult trafic către site-ul companiei și canalul YouTube.

Prezentați conținutul generat de utilizatori

Nu este necesar să trebuiască întotdeauna să vii cu conținut nou din partea ta. Cel mai bun lucru pe care îl poți face aici este să distribui conținutul încărcat de utilizatorii afacerii tale pe rețelele lor sociale. Experiențele lor ar putea fi cel mai bun lucru pe care oamenii ar dori să-l citească.

Buletinul dvs. informativ poate consta dintr-un conținut generat de utilizatori în care este menționat numele mărcii dvs. În afară de asta, puteți chiar să trimiteți conținut de calitate pe care utilizatorii dvs. îl produc prin newsletter.

Intreaba-ma orice

Aceasta este o idee excelentă pentru a determina publicul să interacționeze cu buletinul informativ. Indiferent dacă conduceți o afacere sau rulați un buletin informativ pentru marca dvs. personală, veți găsi o mulțime de oameni care răspund la acest buletin informativ cu câteva întrebări semnificative. Această interacțiune te va ajuta să câștigi vizibilitate și ar funcționa și ca o strategie de marketing bună pentru tine.

În loc de apeluri de consultanță gratuite, puteți face un buletin informativ în care răspundeți la întrebările fiecărui abonat. Rezultatele ar fi uimitoare, deoarece această strategie va face buletinul dvs. informativ foarte popular.

Știri de top în industrie

Oamenii folosesc diferite platforme pentru a citi știri. Când oferiți știri relevante din industrie prin buletinul informativ, ei nu se vor opri niciodată să le citească. De fapt, ei ar aștepta buletinul dvs. informativ pentru că oferiți niște cunoștințe valoroase pe care nu trebuie să le vâneze pe internet.

Povești motivaționale

Oricine ar dori să aibă un impuls motivațional în ziua lui. Când oferiți o poveste interesantă cu motivație pentru a începe săptămâna lor, ei nu vor rata niciodată să citească un singur buletin informativ. Buletinele informative Monday Motivation sunt considerate o opțiune excelentă pentru a câștiga vizibilitate și a împărtăși valoare cu abonații tăi.

Breviar resurse

În fiecare săptămână, puteți dezvolta o listă de resurse în diferite scopuri pentru a le trimite publicului. Această idee este similară cu cea a Blog Post Roundup. Acolo, trimiteai doar cele mai bune postări de blog. Aici, trebuie să construiți o listă solidă de resurse care s-ar putea dovedi utile pentru abonații dvs.

Ori de câte ori o listă implică unele resurse destul de interesante menționate, oamenilor le va plăcea să o citească.

Sfatul săptămânii

Trimiterea zilnică de sfaturi sună foarte spam. În schimb, puteți trimite un pont al săptămânii. Puteți să-l păstrați ceva legat de nișa buletinului dvs. informativ sau chiar să trimiteți un sfat generic pe care îl găsiți util. Aceasta este o modalitate excelentă de a construi conexiuni cu abonații dvs. de e-mail și de a le face să simtă că vă pasă de ei.

Concluzie

Dacă vă gândiți să începeți un buletin informativ, acesta este momentul ideal pentru a realiza acest lucru. Această listă de idei solide va face destul de ușor lansarea unui buletin informativ eficient și interesant. Cel mai important lucru pentru un buletin informativ este să rămână consecvent.

Cu implementarea corectă a strategiilor, puteți construi o campanie de buletine informative de succes pentru a genera trafic către site-ul dvs. web și chiar clienți potențiali pentru marca dvs.

Dacă nu v-ați decis încă ce să folosiți pentru a trimite un buletin informativ, puteți încerca BigMailer.