15 termeni de fotografie despre care nu știți, dar vă este prea frică să îi întrebați

Fotografia este mult mai mult decât simpla apăsare a obturatorului la momentul potrivit! tipstrick.ro explică câțiva termeni de fotografie folosiți în mod obișnuit pe care îi auziți des, dar vă este prea frică să îi întrebați.

Fotografia profesională poate deveni rapid copleșitoare, mai ales atunci când tocmai ați început și tot auziți termenii de fotografie fără să cunoașteți semnificația lor reală. Învățarea acestor termeni elementari este cheia pentru a construi o bază solidă pentru cariera ta în fotografie. Mai mult, cunoașterea acestor termeni vă permite să cunoașteți capacitățile și avertismentele camerelor și altor echipamente fotografice.

Învățarea fotografiei profesionale implică cunoașterea a sute de termeni de fotografie, dar cunoașterea celor de mai jos 15 vă va oferi un început bun și vă va face să conversați confortabil cu colegii dvs. de fotografie. Așadar, să trecem la o terminologie obișnuită pentru fotografie fără alte prelungiri!

Deschidere

Terminologia fotografiei profesionale include trei setări piloni pe care un fotograf trebuie să le stăpânească; diafragma, ISO și viteza obturatorului. Sensul literal al deschiderii este o mică gaură sau deschidere. Interesant este că diafragma în fotografia profesională nu este foarte diferită de sensul său literal; este un mic orificiu care lasă lumina să cadă pe obiectivul camerei.

Obiectivul unei camere se comportă semnificativ diferit atunci când este supus la cantități variate de lumină, iar fotografi profesioniști sunt excelenți în a folosi acest lucru în avantajul lor. Ar trebui să găsiți măsurătorile diafragmei în termeni de f-stop (de exemplu, f/1.8 sau f/2.8) în echipamentul dvs. fotografic. Cu cât numitorul este mai mic în măsurarea diafragmei; cu atât deschiderea obiectivului este mai mare și invers.

Mergând cu această logică, un obiectiv cu deschidere f/1.4 va capta mai multă lumină într-o fotografie decât un alt obiectiv cu deschidere f/22.

Vederea macro a unui obiectiv retro vechi de cameră care își arată deschiderea

Ca regulă generală, lentilele cu deschidere extinsă au o adâncime de câmp mai mică și nu se concentrează cu adevărat pe nimic din fotografie. Cu toate acestea, fotografiile de la aceste lentile sunt cele mai luminoase. Pe de altă parte, lentilele cu deschideri mici au o adâncime mare de câmp și se concentrează pe tot ce se află în prim-plan și în fundal, dar imaginea este extrem de întunecată.

Raportul de aspect

Raportul de aspect nu este în întregime un termen de fotografie, deoarece este valabil atât pentru fotografii, cât și pentru videoclipuri. Dacă ați vizionat vreodată un videoclip YouTube pe un smartphone modern, trebuie să fi observat că pierdeți o parte a videoclipului dacă îl întindeți pe întregul ecran.

Cu toate acestea, nu veți găsi această problemă în timp ce rulați același videoclip pe un televizor, laptop sau un smartphone vechi. Așadar, de ce același videoclip rulează fără probleme pe unele dispozitive, dar are nevoie de ceva tăiat pe altele?

Dispozitive cu diferite raporturi de aspect

Acest fenomen se datorează raporturilor de aspect diferite ale unui smartphone modern fără ramă. Raportul de aspect nu este altceva decât raportul dintre înălțimea și lățimea unei fotografii sau conținut video.

Întrucât un smartphone modern are un raport de aspect diferit (între 18:9 și 19,5:9) decât un conținut video obișnuit (16:9), smartphone-ul dvs. decupează partea care depășește limitele ecranului său în timp ce extinde un videoclip. Același lucru este valabil și pentru fotografii; imaginile cu rapoarte de aspect diferite vor fi mai largi sau mai înalte în funcție de raporturile lor.

Adancimea terenului

Termenul de fotografie, profunzime de câmp, se referă la partea unei imagini pe care o focalizează o cameră. În timp ce captează o imagine, o cameră încearcă să focalizeze un subiect și să-l facă să arate cât mai clar posibil, dar există un spațiu în fața și în spatele subiectului care rămâne clar, iar acest spațiu este exact adâncimea câmpului.

Fotografii profesioniști se joacă cu adâncimea de câmp a obiectivului pentru a captura imagini în diferite condiții. O adâncime mică de câmp este perfectă pentru a face clic pe imagini portret cu efect bokeh, iar o adâncime considerabilă de câmp ajută la capturarea fotografiilor de peisaj.

O mică adâncime de câmp

Expunere

Expunerea este un termen de fotografie care ajută la cuantificarea luminozității sau întunericului unei imagini. Lumina a fost un factor esențial atunci când oamenii foloseau filme fotografice pentru a dezvolta imaginile pe care le-ai făcut clic pe vremuri.

Imaginile care au fost supraexpuse la lumină au ieșit mai luminoase decât de obicei și invers. Cu timpul, termenul de expunere a devenit un sinonim pentru luminozitatea unei imagini, indiferent de procesul de clic și procesare a imaginii. Puteți controla expunerea unei imagini modificând setările camerei precum diafragma, ISO și multe altele.

Setările de expunere diferite au ca rezultat luminozitatea imaginii variată

Distanta focala

Termenul de fotografie, distanța focală, este o măsură a separării dintre obiectiv și imaginea pe care o proiectează pe filmul fotografic. Termenul poate părea complicat la început, dar este doar un cuantificator al măririi pe care o poate produce obiectivul în majoritatea cazurilor.

Un obiectiv cu unghi larg este perfect pentru a captura peisaje și imagini cu numeroase subiecte, ceea ce înseamnă că obiectivul ar trebui să poată realiza imagini micșorate. De aceea, lentilele cu unghi larg vin cu o distanta focala de 16-35 mm, spre deosebire de obiectivele de 300 mm folosite la captarea de fotografii detaliate cu telefoto.

Ca regulă generală, un obiectiv cu un număr mai mare înaintea semnului „mm” va produce o imagine mai mărită și invers.

HDR

Ochii noștri au darul natural de a procesa magnific imaginile cu contrast ridicat. Putem privi subiecții într-o zi strălucitoare și însorită și putem vedea în continuare detaliile ambelor părți întunecate și luminoase cu o claritate egală.

  8 beneficii ale achiziționării unui dispozitiv portabil prietenos pentru copii pentru copiii dvs

Camerele foto, însă, nu sunt atât de grozave în a reproduce același detaliu în timp ce captează imagini cu subiecte iluminate diferit. Camerele foto trebuie să aleagă între un subiect luminos sau întunecat în timp ce captează astfel de fotografii, iar rezultatul este adesea dezamăgitor.

HDR evidențiază atât părțile întunecate, cât și cele luminoase ale imaginii

Făcând clic pe imagini HDR sau „high dynamic range” este modalitatea standard de a remedia această problemă în fotografia modernă. Camera face clic pe mai multe fotografii cu diferite setări de expunere, iar procesorul de imagine leagă apoi toate imaginile într-una singură, luând cele mai bune părți din fiecare fotografie.

ISO

ISO este probabil unul dintre cei mai esențiali termeni de fotografie pe care fotograful profesionist îi folosește în beneficiul lor. După cum am menționat mai sus, este unul dintre cei trei piloni ai fotografiei, împreună cu viteza obturatorului și diafragma.

Un fotograf profesionist trebuie să facă clic pe imagini consistente pe fundaluri întunecate și luminoase, cu o calitate similară. Cu toate acestea, o cameră se comportă semnificativ diferit în ambele medii, în funcție de setările camerei. În special, luminozitatea imaginii primește o lovitură masivă folosind etape similare în condiții luminoase și întunecate.

Imaginile cu conținut ISO ridicat sunt în general mai zgomotoase

Menținerea expunerii perfecte este esențială pentru imagini consistente, iar ISO joacă un rol vital în acest proces. Setările ISO afectează direct luminozitatea unei imagini; diferite setări ISO vă permit să faceți fotografii cu diferite niveluri de luminozitate. Setarea de bază ISO este în jur de 100 ISO pentru majoritatea camerelor, iar imaginile din această setare au cea mai bună calitate a imaginii. Vă puteți aștepta la cele mai bune detalii de la camera dvs., dar imaginea va fi întunecată. Setarea ISO de bază este cea mai bună alegere dacă vă aflați într-un mediu puternic iluminat și obținerea de fotografii bune este singura dvs. prioritate.

Pe măsură ce creșteți setările ISO, luminozitatea imaginii crește, la fel și zgomotul și granulația din imagine. O imagine cu ISO 3200 vă va permite să faceți clic pe o imagine rezonabil de luminoasă chiar și în condiții de întuneric, dar nu vă puteți aștepta ca imaginea să fie de cea mai bună calitate.

Stabilizare de imagine

Amintește-ți cum trebuia să ții camera ferm înainte de a captura o imagine cu un smartphone vechi, altfel imaginea ar deveni tremurătoare! Acest lucru se datorează faptului că camerele smartphone-urilor nu au venit cu stabilizare a imaginii pe vremuri. Camerele moderne sunt dotate cu stabilizare a imaginii bazată pe lentile și senzori pentru cele mai bune imagini, chiar și în medii cu ritm rapid.

Termenul de fotografie Stabilizare imagine este o caracteristică a camerei care vă permite să faceți clic pe o imagine stabilă fie prin mișcarea fizică a obiectivului camerei, fie a senzorului camerei. Senzorul sau lentila se mișcă în direcția opusă mișcării mâinii de-a lungul celor trei axe.

Făcând acest lucru, în esență, anulează mișcarea mâinii, iar senzorul sau lentila rămâne în același loc în care a fost în primul rând. Cu toate acestea, această metodă are și limitările sale, deoarece senzorul sau lentila se pot deplasa doar la o anumită limită, după care imaginile vor deveni neclare cu mișcarea mâinii.

Stabilizarea proastă a imaginii are ca rezultat imagini neclare

Stabilizarea imaginii vă ajută să faceți clic pe imagini într-un mediu cu ritm rapid și crește capacitățile de lumină scăzută ale unei camere. Făcând clic pe fotografii cu lumină scăzută, camera foto trebuie să obțină cât mai multă lumină posibil din același unghi. Chiar și mișcările ușoare ale mâinii pot duce la imagini tremurătoare, dar camerele cu stabilizare a imaginii pot compensa o anumită mișcare a mâinii și pot face clic mai bine pe fotografii cu lumină scăzută.

Viteza obturatorului

Să vorbim despre ultimul dintre cei trei termeni de fotografie pilon; viteza obturatorului. Viteza obturatorului este timpul necesar senzorului camerei pentru a capta lumina. Viteza obturatorului ar trebui să fie undeva între 1/100 și 1/4000 de secundă pentru majoritatea fotografiilor de zi cu zi.

Creșterea sau scăderea vitezei de expunere poate afecta semnificativ toți parametrii imaginii; cu toate acestea, viteza obturatorului afectează în mod predominant expunerea și estomparea mișcării dintr-o imagine. O viteză crescută a obturatorului permite camerei să capteze mai multă lumină pe măsură ce senzorul primește mai multă lumină în cădere. De aceea, o viteză mai mare a obturatorului este perfectă pentru a face clic pe fotografii cu lumină slabă, fără a crește mult ISO.

Comparația vitezei de expunere

Un alt efect semnificativ al unei viteze mai lungi de expunere este estomparea în mișcare. Cu cât lași mai mult camera să adune lumină din jur, cu atât camera este mai susceptibilă la subiectele în mișcare. Orice mișcare în împrejurimi va face anumite părți ale imaginii neclare și va adăuga un efect frumos de estompare a mișcării scenei.

Cu toate acestea, un fotograf trebuie să cunoască împrejurimile înainte de a seta viteza obturatorului. Folosirea vitezei de expunere mai mari în sport poate duce la imagini semnificativ neclare; de aceea este mai bine să folosiți o viteză mai scurtă a obturatorului, cum ar fi 1/500 sau 1/2000 dintr-o secundă. Pe de altă parte, folosirea unei viteze mai mari a obturatorului în timp ce capturați obiecte nemișcate, cum ar fi cerul nopții, este întotdeauna o idee bună.

Expunere lungă

După cum am menționat mai sus, o fotografie obișnuită are o viteză de expunere de la 1/100 până la 1/4000 dintr-o secundă, dar când creșteți viteza obturatorului la câteva secunde sau mai mult, devine termenul de fotografiere, fotografie cu expunere lungă. Utilizarea fotografiilor cu expunere lungă este deosebit de utilă în medii cu clicuri cu subiecți în mare parte nemișcați cu câțiva în mișcare. Expunerea lungă estompează automat obiectele în mișcare, creând un efect care seamănă cu obiectele în mișcare dintr-o imagine statică. Fotografii folosesc de obicei fotografii cu expunere lungă pentru a face clic pe cascade, oceane, nori, cer de noapte și multe altele.

Utilizarea expunerii lungi creează un efect de mișcare în imaginile statice

  Cum să ștergeți modurile sparte din dosarul Sims 4 Mods

Macro

Procesul de clic pe o imagine variază semnificativ în funcție de subiect; este posibil să aveți nevoie de un obiectiv cu unghi larg pentru a face clic pe un peisaj. În mod similar, trebuie să vă apropiați de subiect în timp ce faceți clic pe ceva precum o floare, insectă sau un lucru mic. Făcând clic pe astfel de fotografii de prim-plan este adesea denumită fotografie macro.

Tehnic vorbind, a face clic pe o imagine cu o mărire unu-la-unu (subiectul apare de aceeași dimensiune ca în viața reală) sau mai mult este fotografie macro. Acestea fiind spuse, producătorii de lentile chiar produc lentile cu jumătate din mărirea unu-la-unu și le numesc lentile macro.

Imagine macro a unei insecte

Fotografia macro este unul dintre puținele genuri de fotografie care nu necesită să călătorești către destinații exotice sau să cauți un fundal perfect. Curtea ta din spate sau o grădină din apropiere pot fi foarte bine destinația pentru următoarea ta magie macro.

Zgomot

Chiar dacă nu aveți cunoștințe solide despre terminologia fotografiei, probabil că puteți ghici ce este zgomotul după numele său. În termeni generali, folosim zgomotul pentru a semnifica orice fel de aleatoriu în mediu. Același lucru este valabil și pentru lumea fotografiei, unde zgomotul este sinonimul aleatoriei vizuale. Un fundal slab iluminat este mai zgomotos, deoarece pe senzorul camerei cade mai puțină lumină. Acest fenomen, la rândul său, are ca rezultat pixeli întunecați și decolorați în imaginea finală, pe care îi percepem ca zgomot.

O imagine zgomotoasă

De asemenea, puteți crește zgomotul din imagini în timp ce fotografiați la setări ISO mai mari. Senzorul încearcă să adune cât mai multă lumină, dar eroarea de post-procesare devine zgomot în imaginea finală. În mod similar, utilizarea unei setări ISO deosebit de scăzută este, de asemenea, o modalitate de a vizualiza zgomotul. Cu toate acestea, ca fotograf, ar trebui să așteptați cu nerăbdare să reduceți zgomotul, mai degrabă decât să îl creșteți în clicurile dvs.

Există o mulțime de software de reducere a zgomotului care pot reduce zgomotul în post-procesarea imaginilor dvs. Deși aceste software funcționează bine, uneori pot modifica aspectul original sau părți ale acestuia pentru a face să pară neplăcut. În calitate de fotograf, ar trebui să încerci să reduci cât mai mult zgomot în fotografia inițială.

Regula treimilor

Trebuie să fi văzut opțiunea de a activa o grilă 3X3 pe orice cameră modernă. Această grilă 3X3 îi ajută pe fotografi să își gestioneze compoziția imaginii conform regulii treimii. Regula treimilor prevede că un fotograf ar trebui să urmărească să-și mențină subiectul în oricare dintre cele patru puncte de intersecție prezente în centrul grilei. Ulterior, ar trebui să păstrați orizontul de-a lungul liniei de sus sau de jos.

Una dintre regulile importante ale compoziției în fotografie este Regula a treia

În timp ce regula treimilor vă ajută să vă construiți o idee de a menține o compoziție bună a imaginii în timpul lor inițial de fotografiere, nu v-aș sugera să o luați ca pe o regulă rigidă. Cel mai bine ar fi să tratezi regula treimii ca pe roțile tale de antrenament în timp ce înveți elementele de bază în domeniul fotografiei. Dar ar trebui să fiți gata să eliminați aceste roți de antrenament și să vă dezvoltați stilul unic de a compune imaginea, mai degrabă decât să vă agățați de regula treimii.

Interval de timp

Time Lapse este metoda de a captura un fundal de mai multe ori fără a modifica setările. Ideea aici este de a arăta schimbarea în fundal după fiecare interval de timp care trece. Procesul de a face clic pe un time-lapse este unul relativ ușor; tu, în calitate de fotograf, plasează camera într-un loc care surprinde perfect împrejurimile. În continuare, fie trebuie să configurați un temporizator care face clic pe imagini la intervale regulate pentru o perioadă, fie să faceți același lucru manual.

Time Lapse al unei ciuperci în creștere

Intervalele de timp arată cel mai bine atunci când îmbinați fotografiile pe care le-ați făcut clic în diferite intervale de timp și le transformați într-o prezentare de diapozitive. Cu toate acestea, puteți opta și pentru un traseu mai bun, puteți înregistra un videoclip timelapse și îl puteți accelera pentru a-l reduce într-un clip de 5 până la 10 secunde. Un videoclip timelapse arată tranziții mult mai bune între diferite momente din videoclip și cu siguranță arată mai bine decât o prezentare de diapozitive de fotografii timelapse.

Echilibru alb

Natura ne-a dăruit nouă, oamenii, cu niște abilități vizuale excelente sub forma ochilor noștri. Avem capacități fenomenale de lumină scăzută și capacitatea de a regla ochii în funcție de luminozitatea din fundal. Chiar și cele mai inovatoare camere foto nu pot reproduce perfect minunatia ochiului uman. De aceea, producătorii de camere adaugă opțiuni pentru a regla manual setări precum balansul de alb.

Comparația temperaturii de culoare

Termenul de fotografie, balansul de alb este o setare a camerei care vă permite să reglați temperaturile de culoare ale fotografiilor dvs. Pentru cei care nu știu, temperatura culorii este o modalitate de a defini compoziția de culoare a unei imagini; o imagine mai caldă are mai mult un ton portocaliu, iar o imagine mai rece are un ton mai albăstrui. Reglarea balansului de alb vă permite să modificați această temperatură de culoare și să o faceți mai caldă sau mai rece, în funcție de cerințele dvs.

Cele mai bune camere pentru profesioniștii în fotografie

Acum că am trecut prin terminologia de bază a fotografiei, trebuie să fi realizat că a avea un echipament fotografic excelent este o parte esențială a practicării artei fotografiei. O cameră bună vă oferă o mulțime de setări pre și post-imagine pentru a vă îmbunătăți în mod semnificativ capturile. Mai mult, o cameră bună devine și mai critică pentru începători, deoarece camerele de calitate își pot ajusta automat setările în diferite condiții. Acest lucru ajută la simplificarea complexității obținerii setărilor corecte de imagine.

Iată câteva dintre camerele DSLR care își justifică magnific prețul:

Canon EOS Rebel T7

Dacă sunteți începător și doriți să cumpărați primul dvs. DSLR, Canon EOS Rebel T7 ar putea fi perfect. T7 aduce un set de caracteristici distinctive într-un interval de preț accesibil de puțin sub 500 USD. Interfața de utilizare a camerei Canon a fost întotdeauna un punct de vânzare semnificativ datorită faptului că este ușor de utilizat, iar T7 nu este diferit. Primești un comutator separat de pornire/oprire și un controler vechi cu patru căi potrivit pentru a naviga prin setările lui T7.

  Cele mai bune unități flash din 2023

Revenind la calitatea imaginii, T7 poate produce câteva fotografii fantastice și cu presetările sale Auto și Standard. Ca să nu mai vorbim că calitatea imaginii este printre cele mai bune camere din clasa sa. Capacitatea de a face clic pe fotografii bune fără prea multă mânuire îl face prietenos pentru începători.

Cu toate acestea, ar trebui să evitați T7 dacă aveți nevoie de un DSLR cu calități excelente de captare video. Rebel T7 nu acceptă înregistrarea video 4K și are o capacitate generală lentă de fotografiere continuă. Mai mult, așteptarea unui ecran tactil și a unei calități excelente de construcție nu va fi corectă având în vedere prețul DSLR-ului.

Aparat foto digital Panasonic LUMIX FZ80 4K

LUMIX FZ80 de la Panasonic este o achiziție fantastică pentru fotografi începători care doresc o cameră fiabilă și portabilă pentru fotografia sportivă și a vieții sălbatice. Interesant este că FZ80 se comportă semnificativ în zonele în care T7 se luptă; fotografii continue lente și fără opțiuni video 4K.

FZ80 are una dintre cele mai bune rate de explozie din segment, ceea ce vă permite să faceți clic pe câteva fotografii fenomenale și de încredere într-o perioadă scurtă de timp. Focalizarea automată a camerei este destul de decentă având în vedere gama de prețuri, dar funcțiile Post Focus și Focus Shaking sunt cele care vă fac fotografiile să strălucească. Intervalul de zoom al acestei camere este, de asemenea, unul dintre numeroasele sale puncte de vânzare.

Acum venind la zonele în care camera se luptă, fotografia cu lumină scăzută nu este punctul forte al FZ80. Puteți vedea zgomot și granulare în imaginile cu lumină scăzută, ceea ce nu este ceva la care vă așteptați de la o cameră de calitate profesională.

Mai mult, această cameră nu este foarte portabilă din cauza dimensiunii sale voluminoase. De asemenea, vizorul de pe FZ80 se simte ieftin chiar și după ce este unul electronic datorită dimensiunii mici și rezoluției reduse.

Nikon Coolpix B500

Nikon Coolpix B500 este o ofertă de buget de la Nikon în segmentul lor de camere bridge. Camera oferă un senzor de 16 megapixeli cu un zoom optic decent de 40x pe care îl puteți extinde până la 80x cu opțiunea de zoom digital.

Acest DSLR entry-level de la Nikon este cel mai bun pentru fotografii ocazionali care doresc imagini mai bune decât smartphone-ul sau camera portabilă, fără a modifica prea mult setările. De fapt, Coolpix B500 nu acceptă control manual; puteți comuta doar între modurile existente pentru captarea imaginii.

Shooterul Nikon are o caracteristică notabilă, SnapBridge, care facilitează transferul imaginilor recente de pe cameră pe un smartphone. Tehnologia SnapBridge menține o conexiune constantă între smartphone-ul tău și B500 folosind Bluetooth-ul respectiv.

Revenind la calitatea imaginii, vă puteți aștepta la o calitate decentă a imaginii de la B500, cu condiția să faceți clic pe fotografii în condiții de iluminare medie spre bune. Nu puteți spune același lucru pentru performanța sa la lumină slabă. Mai mult, zoom-ul optic de 40x este un plus valoros, mai ales atunci când doriți să faceți clic pe un subiect îndepărtat.

OLYMPUS Tough TG-6

Știți deja la ce să vă așteptați de la o cameră cu „Tough” în nume. De fapt, Olympus Tough TG-6 nu te va dezamăgi prin construcția sa robustă și experiența solidă a camerei pe care o aduce la masă. Puteți arunca totul în această cameră (atât literal, cât și fizic), iar TG-6 nu va da semne de deteriorare.

Revenind la calitatea imaginii, TG-6 este unul dintre cele mai bune shootere rezistente la apă și continuă moștenirea predecesorului său, TG-5. Camera dispune de un senzor de 12 MP, 1/2,3 inchi, care ar putea părea un downgrade față de senzorul de 16 MP de pe TG-4, dar imaginile sunt mai bune decât toți predecesorii săi. Fotografia subacvatică este un punct de vânzare semnificativ pentru TG-6 și, de obicei, există mai puțină lumină acolo. Acesta este motivul pentru care această cameră are niște capacități impresionante în condiții de lumină scăzută.

TG-6 este, de asemenea, grozav la înregistrarea videoclipurilor de înaltă rezoluție la rate de cadre excelente; acceptă 1080p la 120 fps și ajunge până la 480p la rezoluție 360p. De asemenea, puteți înregistra videoclipuri 4K pe această cameră; cu toate acestea, rata de cadre este blocată la maximum 30 fps.

Sony Cyber-Shot DSC-H300

Sony Cyber-Shot DSC vine cu un senzor CCD de 20 MP cuplat cu un zoom optic de 35x. Pentru cei care nu știu, un dispozitiv cuplat cu încărcare (CCD) este o componentă electronică complexă care poate capta mai multă lumină fără a crește dimensiunea senzorului. Această cameră foarte accesibilă în stil SLR de la Sony este o frumusețe absolută, având în vedere prețul și calitatea imaginii pe care o oferă.

H300 este o cameră axată pe accesibilitate; totuși, Sony face tot posibilul să vă ofere câte funcții ar trebui. Vă oferă atât moduri manual, cât și automat pentru imagini care sunt rare la acest preț. De asemenea, aveți câteva moduri fantastice, cum ar fi modul Panoramă și Scenă, care sunt foarte utile în circumstanțe potrivite.

Capacitatea bateriei acestei camere este o problemă ușoară, deoarece este posibil să fie nevoie să purtați adaptorul oriunde în timp ce călătoriți cu această cameră. Mai mult decât atât, rata de explozie lentă ar putea deveni o problemă, dar nu puteți alege prea multe în acest interval de preț.

Concluzie

Fotografia este o artă, iar învățarea elementelor de bază este primul pas pe care orice fotograf ar trebui să-l facă înainte de a-și dezvolta competența în domeniu. Articolul de mai sus enumeră câțiva termeni de bază de fotografie pe care, în calitate de fotograf în devenire, s-ar putea să vă fie teamă să îi întrebați colegilor. Articolul conține, de asemenea, unele dintre cele mai bune camere pe care cu siguranță ar trebui să le considerați începători.

Acum puteți verifica cele mai bune soluții de gestionare a fotografiilor de la tipstrick.ro.