14 cele mai bune moduri de a-ți promova canalul YouTube

YouTube a fost o platformă de divertisment de mulți ani. Oamenii urmăresc și transmit în flux conținutul lor preferat și pot obține o acoperire imensă în întreaga lume.

Cu peste 2 miliarde utilizatori activi și 13 miliarde vizite lunare, YouTube a obținut un loc al doilea printre site-urile de top din lume, făcându-l mai mult decât o platformă de divertisment.

Proprietarii de afaceri și agenții de marketing folosesc acum platforma în scopuri de marketing. Cu o audiență atât de mare pe platformă, potențialul de marketing al YouTube nu poate fi ignorat.

  • Cu o bază de 2 miliarde de utilizatori, chiar și o cantitate mică de conținut de pe canalul dvs. YouTube poate ajunge la o populație substanțială dacă urmați practicile SEO potrivite.
  • Știți că puteți conecta datele de pe site-ul dvs. cu un videoclip YouTube, iar videoclipul va apărea în rezultatele Google? – o modalitate foarte simplă de a vă promova marca.
  • Conținutul video poate spune un milion de cuvinte într-o singură scenă – și, prin urmare, puteți crea videoclipuri interesante pe YouTube pentru a evoca emoțiile clienților pentru a vă aduce afacerea la viață.

De ce să nu distrați publicul alături de promovarea produsului sau a afacerii dvs. folosind tactici de marketing și SEO pe YouTube?

Să vedem acum cum să creați un canal YouTube și să-l promovați publicului dvs. pentru a obține mai multe vizionări.

Înțelege-ți publicul

Niciun conținut nu poate crește vânzările mărcii dvs. și vă poate aduce o acoperire mai mare până când nu este creativ, captivant și aliniat la gusturile publicului dvs. Astfel, înainte de a utiliza instrumente YouTube SEO sau Marketing afiliat, este esențial să știi ce vrea publicul tău de la tine!

Există multe modalități de a afla ce videoclip poate merge mile pe platforma YouTube. Unul este să experimentați singuri (verificați periodic YouTube Analytics după încărcarea videoclipurilor), în timp ce al doilea este să cercetați – verificați vizionările și implicarea în videoclipurile concurenților.

Selectarea unei nișe YouTube conform tendinței în curs este la fel de importantă ca și tactica SEO. Verificați canalele concurenților dvs. și observați conținutul și implicarea pe o anumită nișă pentru a vă construi pe a dvs. Un canal YouTube care abordează subiecte aleatorii își va avea audiența împărțită, ducând la eșec.

Sfat profesionist: puteți lăsa gânduri și comentarii valoroase pe canalul aceleiași nișe, care vă vor îmbunătăți implicarea în acea nișă.

  9 instrumente de verificare a poziției YouTube pentru streameri și influenți

De asemenea, puteți utiliza secțiunea playlist din tabloul de bord YouTube pentru a aborda diferite subiecte dintr-o anumită nișă. Conținutul va fi mai organizat pentru noul trafic și va îmbunătăți publicul specific nișei.

Creați videoclipuri de înaltă calitate

Videoclipurile neclare și sunetul distorsionat sunt dezactivate pentru majoritatea utilizatorilor. În această eră a revoluției tehnologice, publicul așteaptă mai mult de la creatorii de conținut.

Conținutul profesional, cu imagini clare, calitate excelentă a culorilor, voci sau muzică clare și o editare decentă poate face un drum lung.

Iată câteva instrumente pe care le puteți utiliza pentru a realiza videoclipuri de înaltă calitate:

  • PROMO: Puteți crea un videoclip pentru orice tip de afacere în doar câteva clicuri. PROMO oferă, de asemenea, imagini gratuite și videoclipuri din care să alegeți – duceți-vă prezența video pe rețelele sociale la nivelul următor.
  • ANIMOTO: Acest editor și creator video drag-and-drop vă poate economisi mult timp, ajutându-vă să vă proiectați produsele și videoclipurile de afaceri.

Nu se poate nega că algoritmii de clasare YouTube se schimbă în fiecare zi, iar videoclipurile sunt greu de clasat. Iată câțiva factori cheie care vor contribui, fără îndoială, la o mai bună practică SEO pe YouTube:

  • Includeți toate cuvintele cheie vizate în caseta de descriere a videoclipului, dar evitați să le umpleți în exces. Până la 15 cuvinte cheie sunt considerate optime.
  • De asemenea, puteți include cuvintele cheie în videoclip. Va ajuta YouTube să vă înțeleagă mai bine nișa.
  • Categoriile și cuvintele cheie din descriere sunt o modalitate de a vă sorta clasarea într-o anumită nișă. Etichetele joacă, de asemenea, un rol important și oferă YouTube un concept mai bun asupra conținutului și publicului țintă.

Urmați instrucțiunile

Respectarea instrucțiunilor oricărei platforme pe care încercați să vă promovați afacerea sau produsul îmbunătățește credibilitatea conținutului dvs. Orice încălcare care duce la interzicerea canalului îți poate afecta marca și reputația.

Oficialii YouTube elimină în mod activ conținutul și canalele care încalcă regulile și politicile platformei. În 2021, algoritmul de semnalare automată a conținutului YouTube a fost eliminat mai mult de șase milioane Videoclipuri.

Știți că puteți îmbunătăți vizibilitatea videoclipurilor YouTube din motorul de căutare numărul 1, Google?

Dacă aveți o marcă sau un site web de afaceri pentru a posta blog-uri informaționale interesante, puteți oricând să link backlink conținutul cu videoclipurile dvs. YouTube. În cele din urmă, rezultatul Google pentru acel cuvânt cheie specific va afișa videoclipul dvs. utilizatorilor.

Miniatură

Una dintre cele mai eficiente strategii pentru a atrage atenția utilizatorilor este de a face o miniatură personalizată în funcție de nișă, subiect video și categorie, folosind orice software bun de editare foto.

  Cum se folosește adblock pe YouTube [Chrome]

Titlul și miniatura videoclipului trebuie să aibă legătură și să servească drept un impuls pentru clasarea unui videoclip. YouTube selectează și o miniatură pentru videoclipul dvs., dar fotografia poate fi uneori neclară sau vagă și poate să nu abordeze subiectul. Prin urmare, cel mai bine ar fi să creați o miniatură personalizată. Fie creați un șablon de urmat pentru fiecare videoclip, fie puteți proiecta de la zero de fiecare dată.

Vă recomandăm să utilizați Canva pentru a crea o miniatură personalizată pentru videoclipurile dvs. Canva are mii de șabloane, autocolante, stiluri de text și teme încorporate în categoria de miniaturi YouTube, economisind mult timp.

Joacă-te cu cuvintele cheie

YouTube poate deveni cea mai bună tehnică de marketing pentru a promova brandul sau afacerea, dar numai dacă este combinat cu SEO. YouTube SEO joacă un rol semnificativ în creșterea acoperirii și a angajamentului conținutului dvs., mai ales dacă realizați videoclipuri cu instrucțiuni și informații despre produsul pe care îl vindeți.

Încorporarea cuvintelor cheie adecvate în titluri, etichete și descrieri și utilizarea acestora în videoclip crește șansele ca videoclipul să fie clasat înalt. Puteți folosi mai multe strategii sau instrumente de cercetare a cuvintelor cheie pentru a juca cu cuvintele cheie.

  • KWFinder: un instrument ușor de utilizat pentru a găsi cuvântul cheie de clasare cu mai puțină concurență și șanse mai mari de a fi în tendințe.
  • SEMRUSH: Unul dintre cele mai bune instrumente pentru a ajuta la găsirea de cuvinte cheie pentru a desfășura campanii de marketing de conținut în rețelele sociale și pentru a capta trafic organic.

Fii interactiv

A capta atenția publicului și apoi a-i menține răsfățat cu conținutul tău nu este o sarcină la fel de ușoară! Îi puteți face să vă vadă conținutul o dată, dar interacțiunea și comunicarea adecvate îi pot face atrași mai mult timp. Interacționează în mod constant cu publicul prin comentarii, concursuri, videoclipuri cu întrebări și răspunsuri și sesiuni de streaming live.

Partener cu Brands

Fiecare persoană sau marcă vine cu un următor. Iată decizia: poți oricând să te asociezi cu alți creatori sau mărci pentru a-și transforma urmărirea în a ta. Aceasta este una dintre cele mai bune tactici promoționale pe care chiar și cele mai mari vedete YouTube le folosesc pentru a-și promova conținutul și a crește continuu.

Dar cum poți să o faci? Primul pas în colaborarea cu o marcă sau cu un creator este să-l găsești pe cel potrivit – nu poți colabora cu o marcă care se află la distanță de nișa ta! Asigurați-vă că găsiți un brand autentic în nișa dvs.

  Cum să descărcați videoclipuri YouTube

Aveți o listă de redare sau un serial

Publicul adoră conținutul obișnuit, indiferent dacă rulați o serie de Vlog sau un canal de marcă. Chiar dacă realizați videoclipuri informaționale și instructive pentru a vă promova afacerea sau trupa, puteți oricând să creați o serie de subiecte similare de postat.

În plus, pentru a organiza mai bine conținutul, crearea unei liste de redare este cea mai bună opțiune de ales! Pentru că cu cât faci mai multe videoclipuri, cu atât le va fi mai dificil pentru utilizatori să treacă prin canal.

Platformele de social media precum Facebook, Twitter și Instagram vă pot ajuta să stimulați creșterea canalului YouTube. Puteți posta în mod regulat o postare cu îndemn pe contul dvs. de socializare ori de câte ori aruncați un videoclip nou pe canalul dvs. YouTube. În mod similar, puteți partaja oricând videoclipul pe platformele de socializare cu o previzualizare.

De asemenea, puteți crea fragmente pentru platformele dvs. de socializare pentru a partaja orice conținut informațional și pentru a adăuga link-uri către videoclipul YouTube aferent. TikTok este o platformă majoră în care poți posta o versiune de 15 secunde a videoclipului tău YouTube și poți adăuga un îndemn pentru a influența oamenii să-ți vizioneze conținutul.

Sezonul Sărbătorilor poate fi un salvator al jocului.

În această eră aglomerată, toată lumea alergă într-o cursă și nimeni nu are timp să vizioneze videoclipuri YouTube, mai ales în timpul săptămânii! Dar sezonul sărbătorilor poate fi diferit. Oamenii navighează pe paginile de marcă, răsfoiesc postările pe rețelele sociale și urmăresc mai mult conținut YouTube în weekend și sărbători.

În plus, oamenii sunt mai predispuși să cumpere lucruri în timpul sărbătorilor, deoarece creează un sentiment de emoții – toată lumea încearcă să ofere cadouri familiei și prietenilor! Acesta este momentul perfect pentru a vă promova afacerea sau produsul. De asemenea, puteți aranja cadouri și puteți face videoclipuri promoționale în consecință pentru a avea o acoperire suplimentară.

Asigurați-vă că sunteți veșnic verde

Timpul se schimbă rapid și nicio tendință nu durează luni de zile! Ar trebui să procesați acest fapt și să acceptați realitatea cât mai curând posibil. Realizarea videoclipurilor vechi și urmărirea constantă a aceluiași stil sau subiecte nu vă va duce nicăieri.

Astfel, pentru a-ți găsi locul în secțiunea de tendințe, alege subiectele veșnic verzi sau videoclipurile atemporale de care spectatorii tăi se pot bucura ani mai târziu. Puteți crea ghiduri, instrumente, liste de resurse și conținut informațional.

La pachet 👩‍🏫

Videoclipurile YouTube au evoluat de la divertisment la o strategie de marketing de-a lungul anilor. Companiile și mărcile pot utiliza eficient YouTube SEO pentru a implica publicul și pentru a obține mai multe vizionări și adepți. Iată câteva dintre cele mai bune instrumente YouTube pentru a vă crește publicul.