13 cursuri online pentru a vă ajuta să deveniți un manager de produs certificat

Managementul produsului, în termeni simpli, este o practică de proiectare strategică și de conducere a unui produs pe piață pe baza cerințelor unui utilizator.

Managementul produsului presupune cunoașterea aprofundată a utilizatorului și a pieței, pregătirea unui model de afaceri, crearea unui UX excelent, construirea produsului din punct de vedere tehnic și, în final, prezentarea aceluiași pe piață.

Rolurile unui manager de produs

Un manager de produs, abreviat PM și denumit și mini CEO, este un profesionist care face tot ce este necesar pentru a livra utilizatorului un produs de calitate.

Responsabilitatea principală a unui manager de produs este de a supraveghea progresul unui produs de-a lungul ciclului său de viață, de la concepție până la livrarea către clienți. Este un rol cu ​​mai multe fațete, format din numeroase părți mai minore. Un manager de produs trebuie să planifice dezvoltarea unui produs, să-l analizeze din diverse perspective, să-l testeze, să-l comercializeze și, în cele din urmă, să acționeze ca un director de afaceri.

Fiecare manager de produs poate avea o abordare unică a muncii sale. Li se poate cere să creeze un produs pentru angajații sau clienții unei companii. Necesită o colaborare strânsă între echipele de dezvoltare, prognoză, analiză, marketing, vânzări și utilizatori finali.

A deveni un manager de produs necesită o cantitate semnificativă nu doar de cunoștințe tehnice, ci și de abilități soft.

Cursurile online pot ajuta la menținerea cunoștințelor la zi și în pas cu cele mai recente evoluții în acest domeniu. Cineva care lucrează într-un domeniu complet diferit și care dorește să treacă la dezvoltarea de produse poate îmbunătăți abilitățile prin înscrierea la cursuri online.

Ei vă pot învăța totul, de la elementele de bază ale managementului produselor până la strategii și tehnici avansate. Cea mai bună parte? Poți învăța în ritmul tău, oriunde are acces la internet.

Cu atât de multe cursuri online, programe și opțiuni de certificare, de unde știi care sunt cele mai bune pentru tine? În funcție de nivelul tău de experiență și de ceea ce vrei să înveți, poți alege unul dintre aceste cursuri.

Programul Udacity Nanodegree – Deveniți manager de produs

Programul Udacity Nanodegree este conceput pentru a preda abilitățile fundamentale pe care toți managerii de produs trebuie să le posede pentru a conduce dezvoltarea oricărui produs.

Durata: 4 luni la 10 ore/saptamana

Cerințe preliminare: Nu este necesară experiență anterioară

Nivel de calificare: Începător

Auto-ritm: Da

Programa pentru program este pregătită în colaborare cu AT&T, Lyft și Google. Un rezumat despre același lucru este dat mai jos:

  • Strategia de produs: Aici se vorbește despre managementul produsului, importanța acestuia, rolul PM într-o organizație, identificarea și soluționarea problemelor, viziune și strategie și multe altele.
  • Design de produs: Proiectarea unei soluții după definirea problemei și identificarea unei oportunități de piață. Principalele subiecte abordate aici sunt: ​​Introducere în Design Sprint, Înțelegerea, Definirea, Schița, Proiectarea, Decizia și Prototipul: fazele în care este creat un prototip de produs.
  • Dezvoltarea produsului: Acest curs va acoperi subiecte precum Influențarea fără Autoritate, adică definirea capitalului social, descrierea importanței acestuia în managementul produsului, învățarea artei de a spune „Nu” în situații cu priorități concurente; Metodologii de dezvoltare, procese și instrumente și, în sfârșit, gestionarea procesului de dezvoltare a produsului prin crearea unui plan adecvat și nu numai.
  • Lansarea produsului: în conformitate cu aceasta, veți fi învățat să faceți un plan, să identificați riscurile de lansare și să determinați cum să atenuați impactul acestora asupra lansării dvs. Vor fi abordate și alte subiecte precum Configurarea procesului, Strategia de marketing, Lansarea și Feedback-ul post-lansare.

Acesta este unul dintre cele mai bune cursuri pentru începătorii care doresc să înceapă o carieră în managementul produselor și să se poziționeze pentru succes în aterizare și performanță la locul de muncă.

Managementul produsului 101

Acest Product Management 101 pe Udemy vă va ajuta să deveniți un manager de produs mai strategic – cu un impact semnificativ asupra serviciilor și produselor dumneavoastră. Programul va acoperi spectrul muncii de management al produselor de la informații despre piață, strategie, dezvoltare de noi produse și managementul ciclului de viață.

  Ce este un Giulgiu PSU? Ar trebui să vă gândiți să utilizați unul?

Durata: 5 ore 10 minute

Cerințe preliminare: 0 – 5 ani de experiență

Nivel de calificare: Începător până la experimentat

Auto-ritm: Da

Programă:

Există un total de 6 secțiuni cu 70 de prelegeri în cadrul acestui program. Informații succinte pentru același lucru sunt prezentate mai jos:

  • Introducerea managementului de produs
  • Inteligență de marketing: analiza clienților, intervievarea clienților și multe altele
  • Managementul strategiei și ciclului de viață: pregătirea unui plan adecvat, poziționare și comunicare, călătoria cumpărătorului și marketing de conținut

În plus, va exista o gamă largă de management al produselor, inclusiv software, hardware, servicii și analize – cu exemple de companie și activități practice.

Managementul produselor UMD și USMx

Programul de management al produselor UMD și USMx oferit prin edX îi va face pe student să înțeleagă cheile pentru a naviga cu succes în rolurile și responsabilitățile de a fi PM pentru a susține schimbarea cu colaboratori și influenți interni și externi.

Durata: 5 luni sau 2 – 3 ore pe săptămână

Cerințe preliminare: Nu este necesară experiență

Nivel de calificare: Începător

Auto-ritm: Da

Programă:

  • Fundamentele managementului de produs: în conformitate cu aceasta, veți înțelege cheia pentru a naviga cu succes în rolurile și responsabilitățile de a fi PM pentru a susține schimbarea cu colaboratori și influenți interni și externi.
  • Realizarea potrivirii produsului-piață: Această lecție va explica cum să vă cunoașteți clientul țintă, nevoile clienților, propunerea de valoare și experiența utilizatorului. De asemenea, veți învăța să integrați cunoștințele în cerințele de produs și de piață și în planurile de poziționare.
  • Design de produs, prototipare și testare: traduceți ideile de produse în active tangibile prin crearea de wireframes, randări 3D, prototipuri și produse minime viabile (MVP) pentru a testa ipotezele și a valida interesele clienților
  • Știința datelor și sisteme agile pentru managementul produselor: furnizați produse mai rapide, de calitate superioară și tolerante la erori, indiferent de industrie, utilizând cele mai noi tehnologii Agile, DevOps și Data Science.
  • Leadership modern de produs: conduceți echipe de produse și organizații pentru a oferi soluții câștigătoare pentru clienți, stimulând în același timp implicarea și inovația în întreaga întreprindere

Cu aceasta, veți învăța cum să identificați clientul țintă, nevoile neservite ale clientului, propunerea de valoare, setul de caracteristici ale produsului și experiența utilizatorului, apoi veți integra aceste cunoștințe în cerințele produsului și ale pieței.

Managementul produselor digitale: elemente fundamentale moderne

Universitatea din Virginia oferă un curs de management al produselor digitale prin Coursera. În cadrul acestui program, veți putea obține cunoștințe și ajuta la înțelegerea traducerii ideilor de produse pentru a le dezvolta și, în sfârșit, le vinde.

Preț: Vizualizare gratuită, este necesară plata pentru certificare

Durata: Aprox. 11 ore

Cerințe preliminare: nu este necesară experiență

Nivel de calificare: Începător

Auto-ritm: Da

Programă:

Lecțiile și un rezumat al subiectelor abordate în cadrul acesteia sunt:

  • Atingerea focalizării și câștigarea: Acesta va avea 20 de videoclipuri scurte de 99 de minute. Te va învăța cum tu și echipa ta poți lucra împreună pentru a crea un produs de succes.
  • Folosind metodele de gestionare a produselor de astăzi: și acesta va avea 20 de videoclipuri scurte cu un total de 113 de minute. Această lecție va vorbi despre utilizarea celor mai de succes de către managerii de produse din ziua de azi și va sugera metode de a vinde produse părților interesate.
  • Explorarea unei idei noi de produs: Această lecție are 13 videoclipuri pentru 73 de minute. Aici, se va trece prin descoperirea clienților, testarea/validarea ideilor, dezvoltarea timpurie și proiectarea modelului de afaceri. Până la sfârșit, cineva va avea un proces durabil pe care îl puteți executa și comunica echipei dvs.
  • Amplificarea unui produs existent: în sfârșit, ultima lecție are 19 videoclipuri pentru 105 minute. Aici, veți afla cum un produs face mai mult decât să facă o mare explozie, cum să aplicați ceea ce ați învățat aici în fiecare săptămână și fiecare sprint pentru a menține acel produs proaspăt și relevant.

Toate subiectele sunt într-un format video, făcând mai accesibilă înțelegerea legată de PM și conceptele asociate cu acesta.

Strategia de produs (descoperirea, dezvoltarea, gestionarea și comercializarea produselor ca afacere)

În acest program de la Kellogg School of Management, veți afla cum strategia de produs este baza creșterii afacerii, ciclul de viață al strategiei de produs, învățarea strategiilor de creștere de la leagăn până la mormânt și cum să gândiți ca CEO-ul produsului sau serviciului dvs.

Durata: 2 luni (4-6 ore pe săptămână)

Cerințe preliminare: nu este necesară experiență

Nivel de calificare: Începător

  Cum să ștergi o postare pe OfferUp

Auto-ritm: Da

Programă:

Un rezumat al modulelor cu subiectele lor este prezentat mai jos:

  • Înțelegerea strategiei de produs: aflați de ce este esențial să aveți o strategie de produs și cum aceasta variază în funcție de tipul de organizație.
  • Analizarea oportunităților de produs: Evaluați noi oportunități folosind cadrul „lucrări de făcut”.
  • Definiție de descoperire și cerințe: Utilizați cadrul ipotezei descoperirii pentru a crea povești de utilizator și un cadru fir pentru a schița o oportunitate de a oferi o soluție de mobilitate urbană pentru școlari.
  • Proiectarea modelului de afaceri: aflați ce situații necesită ce model de afaceri și examinați economia unui model de preț SaaS.
  • Dezvoltare agilă a produsului: Învățați principiile dezvoltării agile și utilizați-le pentru a influența o echipă asupra căreia nu aveți autoritate directă, cum ar fi o echipă de inginerie.
  • Introducerea produselor pe piață: aflați cum să definiți și să înțelegeți publicul dvs. cheie și să alegeți cea mai bună rută(e) de marketing.
  • Gestionarea ecosistemului partenerilor: Aflați cum să definiți elementele „întregii oferte” și cum să proiectați și să gestionați eficient parteneriatele.
  • Gestionarea evoluției și creșterii produselor: pentru a genera o nouă creștere, valorificați punctele forte ale strategiilor și tacticilor existente. Aflați despre evoluția produsului și despre modul în care deciziile vă afectează linia de produse. Efectuați un exercițiu de planificare a unui nou produs inovator de consumabile medicale.

A deveni manager de produs: un ghid complet

Oferit de LinkedIn, cursul „Devenirea unui manager de produs” este un ghid complet pentru începători pentru a afla despre managementul de produs și despre un manager de produs. De asemenea, veți învăța despre diverse tehnici necesare pentru a coordona cu succes toate aspectele dezvoltării produsului.

Durata: Aprox. două luni

Cerințe preliminare: Nu este necesară experiență

Nivel de calificare: Începător

Auto-ritm: Da

Programă:

Cursul va acoperi următoarele aspecte în format video:

  • Introducere în managementul produsului: Ce este un PM?; Decizi ce tip de PM vrei să fii și nu numai
  • Introducere în dezvoltarea produsului: Cele patru faze semnificative ale ciclului de viață al produsului, Aprofundarea procesului de dezvoltare a produsului, Ce este Kanban și cum funcționează?
  • Idei și nevoi ale utilizatorilor: Introducere în idei și nevoi ale utilizatorilor, utilizatori vs. clienți
  • Analiza concurenței și a pieței: cercetare de piață, cele cinci criterii pentru înțelegerea concurenților și multe altele
  • Dezvoltarea clienților: Ce este dezvoltarea clienților? Creați personaje de utilizator pentru interviurile dvs. și multe altele
  • Proiectarea și desfășurarea experimentelor: Ce este un MVP, tehnicile sale, Ce este o ipoteză și multe altele

Certificat de Product Manager de la Școala de Produs

Acest curs online de certificat de management de produs a fost creat și conceput de experți de top în produse de pe YouTube, Google, Facebook și Slack.

Durata: 2-3 luni

Cerințe preliminare: nu este necesară experiență

Nivel de calificare: Începător

Auto-ritm: Da

Programă:

Programul acoperă următoarele capitole și subiecte:

  • Definirea unei strategii de produs: se va discuta despre ciclul de viață al dezvoltării produsului, valorile de succes și personalitatea utilizatorului.
  • Identificați oportunități și achiziționați clienți: Aceasta va acoperi: Modelul de perturbare a industriei, Evaluarea lanțului valoric și Strategia tehnologică.
  • Design Thinking & Development: Acest capitol va consta din: Fluxuri de utilizatori/Wireframes/Prototipuri, Design Sprint, Metodologii Agile: Scrum & Kanban
  • Marketing și strategie de produs: Ultima lecție va vorbi despre: API-uri și integrare, Managementul echipei, Strategia de introducere pe piață

Acest program este perfect pentru manageri de produse aspiranți din orice mediu profesional.

Programul MicroMasters pentru managementul produselor digitale

Acest curs edX face parte din programul Digital Product Management Bux. Veți învăța cum să utilizați gândirea lean, agilă și de proiectare a sistemelor în toate aspectele ciclului de viață al produselor digitale.

Durata: Aprox. 7 săptămâni (4-8 ore pe săptămână)

Cerințe preliminare: Cunoștințe de matematică la nivel de liceu

Nivel de calificare: Avansat

Auto-ritm: Da

Programă:

Aspirantul va putea învăța următoarele:

  • Primul capitol va vorbi despre planificarea liniei de produse și alternativele de roadmapping.
  • Al doilea capitol va învăța despre generarea de idei, evaluarea nevoilor clienților, co-crearea, definirea și validarea produsului minim viabil (MVP) și configurarea documentelor de cerințe.
  • După finalizarea primelor două capitole, al treilea va explica, printre altele, abordări alternative pentru dezvoltarea lean, agilă și cascadă și instrumente pentru evaluarea riscurilor de sarcini, proiecte și afaceri (și strategii de atenuare a riscurilor).
  • Al patrulea capitol va discuta cum să lansați un produs și să dezvoltați o strategie de lansare pe piață pentru a vă promova produsul.
  • Iar ultimul va vorbi despre Managementul performanței, adică cum să vă asumați profitul (sau pierderea) legat de produs pe diferite etape ale ciclului de viață și să urmăriți și să optimizați valorile de performanță a sistemului în timp ce organizați rețelele sociale și datele terțelor pentru optimizarea performanței.
  Puteți primi alerte de stoc de la magazine? Nu Importante.

De asemenea, programul vă îndrumă să luați deciziile critice necesare pentru fiecare fază a ciclului de viață al produsului. Vă va asigura stăpânirea logicii de afaceri și organizaționale pentru succesul produsului pe piață.

Specializarea Software Product Management

Specializarea în managementul produselor software este oferită de Universitatea din Alberta prin Coursera și se concentrează pe semnificația și rolul managementului produselor software. De asemenea, oferă o privire de ansamblu asupra specializării, inclusiv obiectivele, structura și așteptările acesteia.

Durata: 18 ore pe săptămână (1 lună); 6 ore pe săptămână (3 luni) și 3 ore pe săptămână (6 luni)

Cerințe preliminare: nu este necesară experiență

Nivel de calificare: Începător

Auto-ritm: Da

Programă:

O scurtă programă pentru program este prezentată mai jos:

  • Managementul produsului software: Disciplina: Acest modul, care are opt videoclipuri, vă va ajuta să înțelegeți software-ul pentru managementul produsului și cum îi puteți îmbunătăți performanța. Acesta va acoperi calea pe care o veți parcurge prin această specializare, oferindu-vă să vă pregătească pentru a prelua un rol de manager de produs software.
  • Bazele managementului produselor software: Acest modul conține nouă videoclipuri cu o durată totală de 50 de minute. Veți învăța filozofia dezvoltării software Agile, valorile de bază și principiile.

Cursul explică importanța procesului, cerințelor, planificării și monitorizării în dezvoltarea unui software mai bun

Certificari de management de produs

280 Group oferă cele mai respectate și credibile cursuri de formare pentru manageri de produs, manageri de produse digitale, manageri de marketing de produse și proprietari de produse.

Durata: Auto-ritm

Cerințe preliminare: nu este necesară experiență

Nivel de calificare: Începător

Auto-ritm: Da

Programă:

Iată ce se așteaptă de la fiecare certificare să înțelegeți la un nivel înalt:

  • Pentru Certified Product Manager: Se va vorbi despre: Ciclul de viață standard al produsului în șapte faze, urmat la nivel mondial; Înțelegerea funcțiilor strategice și tactice ale managementului de produs și a conceptelor de bază, inclusiv abilități critice, strategii, tactici și terminologie, inclusiv metode și instrumente
  • Manager de marketing de produs certificat: va avea aceleași subiecte ca mai sus, dar va fi discutat din perspectiva marketingului.
  • Pentru Certified Digital Product Manager: Această certificare vă va ajuta să înțelegeți: Cum un produs digital necesită procese distincte în ciclul de viață al produsului în șapte faze; Conceptele de bază ale managementului produselor digitale se bazează pe Agile cu două căi, care separă buclele de învățare de buclele de dezvoltare și multe altele.
  • Agile Certified Product Manager și Product Owner: Aici se vorbește despre modul în care metodologia de dezvoltare Agile completează ciclul de viață al produsului în șapte faze; concepte de bază, inclusiv abilități critice, strategii, tactici și terminologie, precum și strategii și abilități de conducere Agile Product Management.

Aceste programe pot fi finalizate în formatele Live Online, Self-Study online, In-Person Training și Private Custom Training.

Diploma postuniversitara in Management de proiect (E-Learning)

Diploma postuniversitară în Management de Proiect (E-Learning) echipează managerii de produs cu abilitățile necesare pentru a planifica și gestiona cu succes un produs pe o perioadă lungă de timp.

Durata: 6 luni, 4-6 ore pe săptămână

Cerințe preliminare: Nu este necesară experiență

Nivel de calificare: Intermediar

Auto-ritm: Da

Durata fiecărei secțiuni de curs este de 6 săptămâni. Iată cele 4 etape ale programului-

  • Lansarea proiectului
  • Planificarea proiectului
  • Execuția proiectului
  • Proiectul Capstone

Programul include subiecte precum analiza de afaceri, strategia de marketing și analiza financiară.

Cursul de management de produs al Pragmatic

Pentru a deveni un manager de produs certificat, Pragmatic Institute oferă cursuri de management de proiect. A ajutat peste 200.000 de profesioniști în dezvoltarea de produse din peste 9000 de companii din întreaga lume să-și îmbunătățească afacerile și produsele. În prezent, sunt disponibile 2 niveluri de certificare: începător și intermediar. Pentru a deveni certificat, o persoană trebuie să aibă cel puțin 2 ani de experiență ca manager de produs.

Central de certificare PDMA

Certificatul profesional NPD vă va ajuta să faceți conexiuni cruciale cu cariera dumneavoastră profesională. Utilizați autoritatea de certificare pentru a fi conectat cu perspectivele de afaceri și chiar cu noi oportunități. Certificarea este singura modalitate de a stabili o conexiune între locul în care vă aflați acum și direcția pe care doriți să o luați.

A fost dezvoltat și este oferit și administrat de Asociația de Dezvoltare și Management al Produselor (PDMA). Certificarea profesională pentru dezvoltarea de noi produse (NPD) este un corp de informații recunoscut la nivel internațional.

Odată ce ați obținut certificarea profesională NPD, firmele care doresc să angajeze cei mai calificați profesioniști vă vor recunoaște dedicarea în domeniu, știind că sunteți un expert în capacități în management și dezvoltare de produse și o pistă dovedită de succes și profesionalism.

Concluzie

Nu există nicio îndoială că o certificare a cursului de management de produs este cererea viitoare a diferitelor companii sau afaceri care dețin un produs prietenos pentru consumatori. Și a fi un manager de produs certificat timpuriu nu va oferi decât un impuls uriaș carierei tale. Cursurile online enumerate mai sus nu numai că vă vor face pregătiți pentru viitoarea piață, dar vă vor face să vă depărtați de mulțime.