13 cele mai bune instrumente de testare A/B pentru a îmbunătăți conversiile în 2022

În acest articol, vă vom spune ce este exact testarea A/B, vă vom oferi un exemplu și vă vom prezenta 13 instrumente pe care le puteți utiliza pentru a testa site-ul dvs. A/B cu ușurință.

Potrivit Truelist, 77% din organizații valorifică testarea A/B pentru site-ul lor și 60% testează A/B paginile lor de destinație.

După cum se spune în lumea fizică – „Munca grea este cheia succesului”. Cu toate acestea, în lumea virtuală, „Testarea este cheia succesului”.

Deci sa începem!

Ce este testarea A/B și de ce este nevoie

Testarea A/B este o metodă prin care două sau mai multe variante ale unei pagini web cu același scop sunt comparate simultan pentru a găsi cea mai bună versiune.

Deși este asociat în mod obișnuit cu site-uri web și aplicații, este o școală destul de veche, dar una dintre cele mai eficiente practici pentru a ști ce funcționează și ce nu.

Testarea A/B elimină toate presupunerile, permițându-vă să luați decizii bazate pe date și asigurând impacturi pozitive. Oricum, testarea A/B nu a fost aceeași când piața a adoptat-o ​​la sfârșitul anilor 1990.

Astăzi, marketerii folosesc același concept pentru testare, dar într-un mediu virtual extrem de volatil și în timp real.

Specialiștii în marketing B2B se luptă să obțină clienți potențiali calificați, magazinele de comerț electronic se confruntă cu rate ridicate de abandonare a coșului de cumpărături, iar media digitală suferă de o audiență scăzută.

Aici intervine A/B. Vă poate ajuta să identificați scurgerea în canalul de conversie.

Iată câteva dintre avantajele proeminente pe care le puteți obține atunci când testați A/B un site web:

1. Îmbunătățiți implicarea în conținut

De fiecare dată când testați conținutul A/B, înțelegeți mai bine ce funcționează și ce nu.

Ratele dvs. de conversie pot fi scăzute din cauza limbajului ineficient, a titlurilor de blog neatractive sau a conținutului site-ului web care nu este suficient de bun pentru a-ți atrage utilizatorii.

Testarea A/B vă va ajuta site-ul dvs. să testeze diferite versiuni pentru toate problemele dvs. și, în cele din urmă, vă va oferi pe cea care funcționează cel mai bine.

2. Rata de respingere redusă

Testarea A/B recunoaște acțiunile utilizatorilor de pe site-ul dvs.

Vă ajută să identificați combinația de elemente care îi face pe utilizatori să rămână mai mult timp pe site-ul dvs., ducând în cele din urmă la conversii mai mari.

Pot exista mai multe motive în spatele ratelor ridicate de respingere ale site-ului dvs., cum ar fi prea mult text, navigare complicată, CTA greu de găsit și așa mai departe.

Cu toate acestea, executarea unui test A/B vă poate ajuta să identificați punctele dure ale vizitatorilor și să îmbunătățiți experiența generală a utilizatorilor. Astfel, ajutându-vă să încadrați eficient conținutul site-ului dvs. și reducând ratele de respingere.

3. Rate de conversie crescute

Unele aspecte ale site-ului dvs. vă atrag clienții și aduc conversii mari.

Testarea A/B vă ajută să aflați ce elemente atrag publicul și să-l transforme în cumpărători.

Cu această tactică de marketing, devine fără efort să-ți dai seama ce funcționează pentru publicul tău și ce nu.

Iată un studiu de caz al mărcii Groove folosind testarea A/B la potențialul său maxim.

Cum a optimizat Groove este conversia paginii de destinație

Poartă

Groove a văzut una dintre paginile sale de destinație cu o conversie de doar 2,3%. Deci scopul lor a fost clar: să-și crească conversia paginii de destinație.

Au început să discute cu experți în marketing pentru a găsi motivul din spatele conversiei scăzute.

Atunci compania și-a dat seama că mesajul transmis pe pagina de destinație nu era atât de eficient pe cât ar trebui să fie.

  Cum să eliminați un filigran dintr-o fotografie: 5 moduri simple

Pentru a ști ce modificări trebuie făcute paginii, compania a crescut lucrurile și a început să vorbească cu utilizatori reali.

Testare

În varianta testului A/B, compania sa concentrat mai întâi pe mesajul său. Au făcut o copie clară și precisă și apoi au conceput alte elemente.

Rezultat

Cu o copie optimizată a paginii web, compania aproape și-a dublat conversiile. A crescut de la 2,3% la 4,3%.

Iată imaginea paginii lor de destinație înainte și după testare.

Să ne uităm acum la unele dintre cele mai bune instrumente de testare A/B.

VWO

VWO este cea mai importantă platformă de testare web și optimizare a conversiilor din lume, care dă putere companiilor să ia decizii bazate pe date și să stimuleze creșterea.

Caracteristicile VWO

  • Editor puternic pentru marketeri și dezvoltatori: editorul puternic VWO vă oferă personalizări nelimitate, funcții dinamice și sugestii de copiere bazate pe inteligență artificială
  • Widgeturi personalizate citite pentru utilizare: îmbogățiți-vă site-ul web cu widget-uri personalizate, cum ar fi bannere, modale, cronometre și multe altele
  • Testați-vă ipotezele: legați procesul de testare cu ipotezele determinate de dvs. pentru a determina dacă rezultatele testului sunt aliniate cu așteptările dvs.
  • Analizați performanța: obțineți rapoarte inovatoare și personalizabile cu instrumentul avansat de raportare VWO și obțineți informații mai bune sub un singur tablou de bord
  • Perspective comportamentale integrate: integrați și comparați fără efort informațiile din comportamentul utilizatorului în timp real cu datele și rezultatele testelor

A ajutat 2.500 de mărci în peste 90 de țări pentru a realiza peste 600.000 de experimente până în prezent.

Instrumentul este de încredere de către mărci de top precum Vodafone, Toyota, Samsung și eBay.

AB Tasty

Când vine vorba de experimentarea, personalizarea și optimizarea produselor bazate pe inteligență artificială, AB Tasty este una dintre primele 10 companii din categoria A/B Testing.

Caracteristicile AB Tasty

  • Segmente țintă: creați fără probleme segmente fine și personalizate cu șabloane încorporate pentru a vă gestiona publicul și interesele de conținut ale acestora
  • Creați variante: personalizați-vă cu ușurință site-ul web cu ferestre pop-up, widget-uri și alte suplimente cu editorul său extrem de puternic de glisare și plasare
  • Stabiliți obiective: urmăriți experimentele și creați mai multe combinații de obiective pentru a evalua performanța cu KPI-uri robuste
  • Alocați trafic: alegeți cu ușurință ce segment de public doriți să experimentați pentru a obține date și rezultate fiabile
  • Stack de date: analizați dintr-o vizualizare 360 ​​a călătoriei utilizatorului și transferați datele de performanță la orice instrument de analiză cu doar un clic

De-a lungul timpului, s-a ocupat de 39.000 de site-uri web, iar peste 18.000 de site-uri își dezvoltă în prezent cu AB Tasty.

Convertit

Convertit hrănește întreprinderile să se dezvolte cu instrumentul său de testare A/B dovedit.

Convert este un alt instrument de top 10 la nivel mondial în categoria de testare A/B.

Caracteristicile Convert

  • Testare nelimitată: fără limită pentru numărul de teste pe care le rulați sau numărul de variații pe care le creați și experimentați
  • Integrare perfectă: Integrați cu ușurință orice instrument terță parte și rulați teste A/B nelimitate
  • Direcționare avansată: segmentați vizitatorii în funcție de locații geografice, comportament istoric sau evenimente JS pentru a obține rezultate precise ale testelor dvs.
  • Testare dinamică: creați teste personalizate în editorul JS și aveți control deplin asupra JS, jQuery și CSS ale site-ului dvs.
  • Profilare DMP avansată: extrageți identificatori unici, cum ar fi scorurile de clienți potențiali, din bazele de date dispersate pentru a vă îmbunătăți strategia de testare și pentru a lua decizii bazate pe date

A ajutat peste 50.000 de site-uri web să optimizeze experiența site-ului lor pentru clienți.

Lucrări proaspete

Lucrări proaspete este o platformă robustă pentru toate nevoile dumneavoastră experimentale.

Caracteristicile Freshworks

  • Pagini de destinație ușor de construit: creați mai multe variante ale site-ului dvs., de la simple modificări de text la coduri avansate cu editorul inductiv Freshworks
  • Optimizați pentru venituri: optimizați-vă site-ul web pentru venituri cu obiective de urmărire a veniturilor și adăugați mai multă valoare experimentelor de conversie
  • Segmentarea publicului: urmăriți atributele comportamentale ale vizitatorilor și generați informații unice pentru a vă optimiza site-urile web pentru ceea ce este mai bun pentru vizitatori
  • Analizați testele: descoperiți informații unice, cum ar fi conversiile în timp, conversiile individuale și rezultatele obținute într-un singur tablou de bord pentru a înțelege impactul testelor dvs.
  • Hărți termice integrate: Aflați despre activitățile vizitatorilor dvs. și ce funcționează pentru dvs. cu hărțile termice încorporate
  Cum să utilizați funcția YEAR în Microsoft Excel

Mai mult decât 9000 de site-uri web au încercat deja și au avut încredere în serviciile experimentale Freshwork.

Optimizează

Optimizează este o platformă Digital Experience în care milioane de clienți au încredere pentru conținutul, comerțul și optimizarea convingătoare.

Caracteristicile Optimizely

  • Direcționare și personalizare: creați experiențe câștigătoare pentru publicul dvs. încorporând mesaje personalizate, oferte și conținut relevant
  • Editor vizual: personalizați-vă paginile web cu conținut atractiv sau widget-uri pe cont propriu, fără ajutor tehnic
  • Experimente avansate: Efectuați mai multe experimente pe aceeași pagină cu funcții prioritare în domeniu, cum ar fi grupul de excludere
  • Testare CDN A/B: Efectuați teste și experimente pentru fiecare aspect al experienței dvs. de client, fără a afecta performanța și viteza site-ului dvs.
  • Managementul programului: Gestionați productivitatea echipei dvs. cu instrumente puternice pentru idee, management și raportare

Are peste 1 milion de site-uri web ca clienți și este unul dintre primele 5 site-uri de testare A/B din întreaga lume.

SiteSpect

SiteSpect vă ajută să vă proiectați și să testați A/B site-ul dvs. fără a necesita cunoștințe de codificare. Promite performanțe mai rapide ale site-ului și rate de conversie mai mari. De asemenea, vă protejează site-ul web de roboți și alt trafic spam. Este unul dintre top 10 platforme de testare A/Bs la nivel mondial.

Caracteristicile SiteSpect

  • No-Flicker: Arhitectură robustă construită pentru a evita pâlpâirea și pentru a asigura o viteză de neegalat pe toate dispozitivele
  • Testare SPA: abordare agnostică pentru a sprijini optimizarea aplicațiilor cu o singură pagină (SPA) și a tehnologiilor utilizate pe scară largă, inclusiv Angular, React și multe altele
  • Optimizare automată: analizați cu ușurință campaniile și variantele pentru a lua decizii bazate pe date și pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului
  • Tabloul de bord avansat: tabloul de bord cuprinzător pentru a măsura valorile cheie și a determina un rezultat fiabil al testelor și campaniei dvs.
  • Editor vizual: Lucrați cu SPA-uri și personalizați rapid pagina dvs. web cu funcția puternică de glisare și plasare a SiteSpect

Unii dintre clienții săi principali includ Quill.com, Build.com și Cabela’s.

Google Optimize

Google Optimize vă ajută să implicați vizitatorii site-ului dvs. prin crearea de experiențe personalizate și prin efectuarea de teste pentru site-ul web fără niciun cost.

Caracteristicile Google Optimize

  • Editor vizual: creați cu ușurință variații ale paginilor dvs. web fără nicio codificare cu Google WYSIWYG( Ce-Vezi-Este-Ce-Obține) editor
  • Personalizări: extrageți datele de pe tot site-ul dvs. pentru a înțelege publicul țintă și pentru a vă personaliza site-ul pe baza rezultatelor bazate pe date
  • Raportare: rezultate clare și orientate spre acțiune pentru a vă ajuta să luați decizii mai inteligente pentru afacerea dvs
  • Integrari: integrări cheie cu Google Analytics, Google Adwords și alte soluții Google pentru a obține informații mai profunde și pentru a oferi experiența potrivită clientului potrivit
  • Gestionarea proiectelor: gestionați-vă experimentele și urmăriți cu ușurință activitățile cu funcțiile de gestionare încorporate

Google Optimize este potrivit pentru cei cu cunoștințe minime de codificare, precum și pentru utilizatorii avansați care pot modifica elementele HTML și Javascript pentru testarea A/B.

Adobe Target

tinta Adobe vine împreună cu un motor de optimizare plin de putere.

Caracteristicile Adobe Target

  • Optimizare mobilă: oferă experiența dorită de utilizatorii dvs. de dispozitive mobile cu capabilități unice de optimizare pentru dispozitive mobile
  • Testare cu bandiți multi-armate: Deviați automat traficul maxim către varianta câștigătoare pentru a obține rezultate de testare precise și acționabile
  • Raportare avansată: raportare ieșită din cutie pentru a acoperi fiecare aspect în timpul experimentului și pentru a le prezenta ulterior într-un mod ușor de înțeles cu grafice, hărți termice și multe altele
  • Testare multivariată: testați mai multe elemente simultan pentru a înțelege contribuția fiecărui element

Acest motor ajută la testarea, personalizarea și automatizarea bazate pe inteligență artificială, totul într-un singur loc.

Motorul său unic de optimizare a ajutat mai mult decât 200.000 de site-uri web pentru a genera conversii mari și a crește veniturile.

  10 pași simpli pentru o securitate mai bună pentru iPhone și iPad

Ou nebun

Ou nebun este un instrument ușor de utilizat care nu necesită cunoștințe de codare. Vă ajută să testați paginile de destinație, paginile de produse ale site-urilor web și vă permite să vizualizați rezultatele în timp real.

Caracteristicile Crazy Egg

  • Configurare super simplă: adăugați un fragment unic de ou nebun la pagina web pe care doriți să o testați pe site-ul dvs. și ați terminat
  • Creator de teste încorporat: alegeți elementul de testat, adăugați-vă ideile și creați un nou test în câteva minute
  • Optimizare în timp real: verificați rezultatele testelor în timp real și adăugați variații când și unde este necesar pentru a obține cele mai bune rezultate
  • Integrare perfectă: Integrați cu ușurință toate aplicațiile și serviciile dvs. pentru a vă face configurarea rapidă și fără probleme

Se adresează Peste 800.000 de site-uri web pentru a îmbunătăți ceea ce funcționează, a remedia ceea ce nu funcționează și a permite site-urilor web să experimenteze idei noi.

Omniconvert

Omniconvert hrănește creșterea afacerii cu instrumentele sale extrem de puternice bazate pe date. Peste 5000 de site-uri web folosește Omniconvert.

Caracteristicile Omniconvert

  • Adresă URL împărțită: creați diferite variante ale unei pagini și testați-le pe adrese URL diferite pentru a identifica ce pagină și adresă URL au generat conversii mai mari
  • Teste stivuite: accelerați procesul de optimizare folosind varianta câștigătoare a unui test A/B ca referință pentru testele viitoare
  • Personalizări: utilizați editorul vizual pentru a crea rapid experimente simple și editorul avansat pentru testarea front-end complicată
  • Rapoarte avansate: utilizați calculatorul statistic și alte instrumente avansate pentru a realiza rapoarte de impact și acționabile
  • Statistici multiple: alegeți dintre cel mai bun model statistic pentru analiza și raportarea experimentelor și pentru a obține rezultatele dorite

Instrumentul este de încredere mărci de top precum Whirlpool, Samsung, WWF și multe altele.

Kameleoon

Cu peste 23.000 de site-uri web ca clienți, Kameleoon este unul dintre Top 20 de site-uri web de testare A/B la nivel mondial.

Caracteristicile Kameleoon

  • Testare nelimitată: optimizați-vă cu ușurință experiența utilizatorului pe toate dispozitivele cu teste și experimente nelimitate
  • Simulare încorporată: previzualizați-vă ipotezele cu instrumentul de simulare extrem de fiabil Kameloon înainte de a le prezenta în fața publicului dvs.
  • Segmentarea publicului: segmentați-vă publicul pe baza a 25 de criterii, inclusiv locații geografice, comportamente ale utilizatorilor și multe altele
  • Alocarea dinamică a traficului: conduceți automat traficul către o variantă câștigătoare cu banditul cu arme multiple Kameloon înainte de încheierea testului
  • Editor de cod prietenos: creați experimente complexe, dar mai de impact folosind Javascript și multe altele, cu editorul de cod prietenos pentru dezvoltatori al instrumentului

Se adresează mai multor domenii precum finanțe, comerț electronic, călătorii, mass-media, asistență medicală etc.

Personalizați

Personalizați ajută companiile să genereze conversii mari cu instrumentul său puternic de testare A/B pentru pagini de destinație, conținut, promoții și multe altele.

Caracteristicile lui Personyze

  • Segmentarea publicului: creați grupuri de control pentru a evita poluanții de date și testați rapid același grup de public până când ajungeți la perfecțiune
  • API și integrare: caracteristica plug-and-play a Personyze vă permite să vă integrați perfect CRM-ul
  • QA și testare: previzualizați experimentele înainte de a le transmite publicului dvs. cu ajutorul simulatoarelor puternice de la Personyze
  • Personalizări: adăugați rapid conținut și peste 20 de widget-uri fără cod pe site-ul dvs. cu șabloanele gata făcute de la Personyze

Peste 1500 de site-uri web au beneficiat până în prezent de instrumentul de testare A/B de la Personyze.

Convertiți

Convertiți oferă companiilor software inovator de testare A/B pentru a extinde conversiile la costuri bugetare.

Caracteristicile Convertize

  • Auto-pilot: algoritmii încorporați transferă automat mai mulți vizitatori la varianta cea mai performantă în timpul experimentelor
  • Statistici hibride: o combinație unică de statistici frecventiste și bayesiene vă ajută să obțineți mai rapid rezultate ale experimentului
  • Modul fulger: în timpul testării variațiilor, modul de iluminare face pixelul Javascript mai ușor și mai rapid pentru a evita efectul de pâlpâire
  • Integrare puternică: integrați fără probleme software-ul Convertize pe site-ul dvs. doar adăugându-l la managerul de etichete
  • Editor inteligent: creați variante ale paginilor dvs. web fără a utiliza o singură linie de cod

Se clasează printre Top 20 de site-uri web de testare A/B la nivel global.

Concluzie

Pentru ca un site web să obțină conversii grozave, este necesar să faceți teste A/B. Sigur, trebuie să fiți mulțumit de conversiile pe care le obțineți fără testarea A/B, dar atunci când faceți teste, există șanse mari să vă creșteți conversiile.

Cele 13 instrumente menționate mai sus sunt testate și fiabile. Utilizați oricare dintre ele care se potrivește nevoilor dvs. și, mai important, bugetați și creșteți-vă conversiile în timp.

Acum puteți vedea cum să creați pagini de destinație în WordPress.