12 cele mai bune programe de marketing prin e-mail premium pentru afaceri în creștere

Marketingul prin e-mail este veșnic verde. Chiar și în era rețelelor sociale, aceasta una dintre cele mai timpurii forme de canale de marketing continuă să domnească.

Mai mult decât 4 miliarde de oameni folosesc e-mailurile în prezent, deci sigur nu este învechit; în schimb, crește și devine mai avansat și mai puternic ca niciodată.

Trimiterea de e-mailuri nu numai că pare profesionistă, dar joacă și un rol esențial în generarea de clienți potențiali, stimularea vânzărilor și construirea unei relații solide cu clienții și abonații dvs.

Și odată cu tehnologiile avansate, e-mailurile au devenit sofisticate. Aveți un software de marketing prin e-mail cu caracteristici și capabilități uimitoare pentru a face marketingul prin e-mail mai ușor și mai distractiv.

Acest articol va discuta câteva lucruri despre marketingul prin e-mail, cum vă poate ajuta afacerea și va consulta unele dintre cele mai bune software de marketing prin e-mail.

Să începem!

Ce este email marketing?

Marketingul prin e-mail este o tehnică de marketing digital care utilizează e-mailurile pentru a promova produsele sau serviciile unui brand. Acesta își propune să informeze și să educe publicul țintă despre marca dvs., să vă promoveze produsele și serviciile, să construiți o comunitate puternică și să stimuleze vânzările pentru marca dvs. Software-ul de marketing prin e-mail vă ajută să trimiteți, să programați, să răspundeți, să urmăriți și să urmăriți e-mailurile de marketing.

Este o modalitate eficientă de a construi și de a cultiva relații cu abonații tăi, care pot deveni clienții tăi fideli. Pe lângă faptul că oferă conținut informativ, îi ajută și pe cititori să cunoască cele mai recente oferte de la marca dvs., promoții și reduceri, oferte speciale și așa mai departe.

Marketingul prin e-mail, atunci când este făcut bine, poate juca un rol esențial în generarea de clienți potențiali, rate de conversie mai bune, menținerea unor relații puternice, crearea de cunoaștere a mărcii și menținerea clienților implicați în creșterea loialității mărcii. Este de doua feluri:

  • Marketingul informațional prin e-mail presupune trimiterea de e-mail-uri clienților sau abonaților dvs. pentru a-i informa sau educa despre marca dvs., noile oferte, ultimele știri etc. Poate fi prin buletine informative trimise săptămânal, lunar sau de două ori pe lună sau prin anunțuri privind noile lansări, importante modificări etc.
  • Marketingul prin e-mail promoțional implică trimiterea de e-mailuri în zile sau săptămâni pentru a vă promova produsul, serviciul, ofertele speciale, seminariile web sau lansările de cărți electronice. Are un îndemn clar la acțiune pe care vă așteptați să îl facă cititorii, cum ar fi participarea la o sesiune, cumpărarea de ceva, vizitarea unei pagini web etc.

Beneficiile marketingului prin e-mail

Marketingul prin e-mail este încă evident în epoca rețelelor sociale, a campaniilor plătite și a altor canale de marketing digital. De fapt, astăzi a devenit mai avansat, implicând tehnologii precum software de marketing prin e-mail, automatizare, integrare cu alte instrumente etc., care ajută la eficientizarea și ușurarea procesului.

Să găsim diferite beneficii ale marketingului prin e-mail.

Cunoasterea marcii

Nimic nu pare mai profesionist atunci când trimiteți mesajul prin e-mailuri decât alte canale, cum ar fi rețelele sociale, textele etc. Dacă aveți e-mailul lor, este posibil să fi interacționat cu dvs. anterior sau să vă fie deja client. Și când le trimiți e-mailul cu valoare pentru ei, probabil că ei îl vor aprecia.

Puteți rămâne mai mult timp în mintea lor, iar atunci când au nevoie de servicii și produse similare, veți fi primul care le va veni în minte. Acesta creează conștientizarea mărcii dvs. în rândul publicului țintă că existăți și că sunteți bucuroși să îi ajutați să-și rezolve problema.

Rate de conversie crescute

Media rata de clic este de aproximativ 3% pentru e-mailuri, mai mare decât alte canale digitale, cum ar fi tweet-urile. Și odată cu utilizarea tot mai mare a telefoanelor mobile, a devenit și mai ușor pentru utilizatori să citească e-mailurile. A crescut ratele de deschidere și ratele de clic.

Deoarece scopul final al oricărui canal de marketing este conversia, e-mailurile sunt o modalitate puternică de a face acest lucru. Vă puteți menține publicul și clienții informați cu privire la produsele și serviciile dvs. și vă puteți interacționa cu marca prin e-mailuri. Ajută la creșterea numărului de clienți potențiali și a ratelor de conversie.

Retenție client

Când transmiteți un mesaj puternic clienților dvs. anteriori, continuați să fiți pe radarul lor. Puteți distribui conținut util și informativ prin e-mailurile dvs. clienților dvs., astfel încât aceștia să continue să vă ia produsele și serviciile.

De asemenea, le puteți oferi bonusuri de fidelitate personalizate, cupoane, reduceri și alte oferte, astfel încât să poată fi în mod regulat alături de marca dvs. Vă ajută să construiți relații cu ei și să păstrați acei clienți care au avut deja încredere în tine o dată. Acum, este timpul să păstrați această încredere folosind e-mailuri.

ROI mai mare

Dacă comparați costul marketingului prin e-mail cu profiturile pe care le obțineți din acesta, acestea din urmă vor fi mai mari dacă o faceți corect. Rentabilitatea medie a investiției (ROI) pentru piața de e-mail este 38 USD pentru fiecare dolar cheltuit.

Trebuie doar să cheltuiți pentru obținerea unui software de marketing prin e-mail și a forței de muncă pentru a crea un mesaj puternic în numele mărcii dvs. și vă puteți încânta clienții cu e-mailuri personalizate, cu valoare adăugată, care pot construi relații și pot stimula vânzările.

Caracteristici de căutat într-un instrument de marketing prin e-mail

Căutați aceste indicații atunci când alegeți un instrument de marketing prin e-mail:

  • Asigurați-vă că obțineți o rată de livrare excelentă pentru e-mailurile dvs. pentru a vă asigura că ajung la clienții dvs. fără eșecuri. Comparați diferite instrumente și alegeți-l pe cel mai bun.
  • Întrebați despre automatizarea e-mailului, astfel încât să puteți trimite secvențe automate de e-mail atunci când utilizatorii se înscriu și mesaje și notificări în funcție de activitățile lor.
  • Verificați întotdeauna câte și cât de bune sunt șabloanele și machetele lor de e-mail prefabricate. Trebuie să vă completeze afacerea și industria și să vă ajute să le personalizați cu ușurință.
  • Instrumentul trebuie să ofere opțiunile de analiză și raportare pentru a urmări valorile cheie, cum ar fi clicuri, deschideri, vânzări, respingeri etc.
  • Trebuie să vă permită să segmentați abonații în funcție de interesele, comportamentul și alte aspecte ale acestora.
  • Instrumentul trebuie să ofere formulare de înscriere pentru a le încorpora pe site-ul dvs. și pentru a captura mai multe adrese de e-mail.
  • Verificați alte funcții, cum ar fi opțiunile de comerț electronic, previzualizările cu mai multe căsuțe de intrare, creatorii de pagini de destinație, mai multe canale de mesagerie prin intermediul rețelelor sociale, text etc.
  Ar trebui să utilizați HDMI, DisplayPort sau USB-C pentru un monitor 4K?

Deci, sunteți gata să începeți campania de marketing prin e-mail?

Aceste instrumente de marketing prin e-mail vă pot ajuta.

Marketingul prin e-mail și alte lucrări sunt acum ușoare cu Constant Contact. Va face toate lucrurile grozave pentru afacerea dvs., astfel încât să vă puteți relaxa și să vedeți diferența. Dezvoltă-ți brandul trimițând clienților e-mailuri cu privire la lansări de produse noi, oferte, confirmarea comenzii și multe altele, ceea ce ajută brandul tău să stea în primul rând și să-ți dezvolte afacerea.

Promovați-vă vânzarea cu Creatorul de șabloane de e-mail ușor de utilizat. Puteți căuta diverse șabloane optimizate pentru mobil pentru a vă îndeplini scopurile. În plus, aveți instrumente de editare pentru a efectua modificări în funcție de cerințele dvs. de afaceri.

În plus, urmăriți-vă succesul cu analize robuste și rapoarte în timp real. O comunicare mai bună va duce la o creștere mai bună, iar automatizarea va ajuta la creșterea vânzărilor mai rapid, menținându-vă clienții implicați. În plus, puteți automatiza e-mailurile pentru a economisi timp și pentru a construi relații bune cu clienții dvs., cum ar fi e-mailul de bun venit, seria de e-mailuri, segmentarea contactelor, retrimiterea e-mailurilor și multe altele.

Puteți încerca noi moduri, cum ar fi evenimente live, cupoane, donații, sondaje online și multe altele. Obțineți planul perfect de marketing prin e-mail în funcție de nevoile dvs. și începeți încercarea GRATUITĂ.

Omnisend

Ajungeți la clienții dvs. acolo unde se află, pe canalul pe care îl preferă, cu platforma de marketing prin e-mail și SMS Omnisend axată pe comerțul electronic. Omnisend oferă o serie de funcții intuitive și ușor de utilizat pentru a vă îmbunătăți marketingul eCommerce.

Începeți cu funcția automată Brand Asset, care importă automat sigla, culorile și fonturile mărcii dvs. în biblioteca lor mare de șabloane de e-mail. Generatorul lor de e-mail-glisare și plasare facilitează crearea de e-mailuri, chiar și de la zero și vă permite să importați produsele în e-mailurile dvs. fără a fi nevoie să părăsiți generatorul.

Și mai bine, puteți folosi editorul lor de flux de lucru puternic și flexibil pentru a configura e-mailuri automate care apar pe baza unui declanșator setat. Aceasta include e-mailul de bun venit, coșul abandonat, confirmarea comenzii și multe, multe altele. De asemenea, puteți utiliza funcțiile lor avansate de segmentare pentru a vă hiperdirecționa clienții, astfel încât să puteți trimite mesaje mai relevante.

Datorită concentrării sale omnicanale, Omnisend vă permite să utilizați nu doar e-mailuri, ci și SMS-uri și notificări push în fluxurile de lucru și campanii, astfel încât să puteți ajunge la clienți într-o varietate de moduri.

Raportarea sa aprofundată vă va ajuta să vă urmăriți vânzările, să vedeți succesul campaniilor și automatizările dvs., să înțelegeți unde se află clienții în călătoria lor și multe altele.

Puteți obține funcții nelimitate, inclusiv credite SMS gratuite, GRATUIT pentru până la 250 de contacte în fiecare lună. Planurile plătite încep de la 16 USD/lună și includ un Customer Success Manager dedicat, asistență live și multe altele.

Mailmodo

Mailmodo face e-mailurile o încântare cu elementele sale interactive, asigurându-vă că campaniile dvs. de marketing nu eșuează.

E-mailurile pe care le trimiteți cu Mailmodo pot face mult mai mult decât mesajele tradiționale.

Mai exact, poți:

  • Colectați feedback,
  • Efectuați chestionare și sondaje,
  • Rezervați demonstrații și luați înregistrări,
  • Recuperați cărucioarele abandonate etc.

Și toate acestea se întâmplă fără a scrie o singură linie de cod pentru a crea e-mailuri HTML și AMP acceptate.

În plus, puteți importa și gestiona cu ușurință liste de contacte cu opțiunea de trimitere în bloc și declanșată, care acceptă fluxurile de lucru automate.

Și cel mai bun lucru este că puteți integra cu ușurință Mailmodo cu stiva dvs. de marketing existentă.

În cele din urmă, puteți beneficia de planul de pornire al Mailmodo cu un abonament gratuit pentru totdeauna, care cuprinde 10.000 de e-mailuri pe lună.

ConvertKit

Dezvoltați-vă afacerea conectându-vă cu clienții dvs. folosind software-ul de marketing prin e-mail ConvertKit. Vă va economisi timp de marketing, astfel încât să puteți petrece mai mult timp creând lucruri noi. Designerul său de e-mail vă poate ajuta să treceți peste partea de editare și să vă concentrați pe scrierea conținutului de e-mail, care este cea mai importantă parte.

Obțineți multe șabloane pe care le puteți alege și seta unul ca implicit. În plus, utilizați opțiunile de stil inline pentru a adăuga videoclipuri, imagini și butoane la e-mailul dvs. și pentru a obține o experiență excelentă de scriere prin interfața sa simplificată. De asemenea, are o rată de livrare de 98%, ceea ce înseamnă că e-mailurile tale au ajuns în căsuța de e-mail din dreapta și nu în dosarul de spam.

Automatizați-vă e-mailurile configurând calea abonatului și scriind conținut pe care să îl adăugați la serie. Puteți primi detalii despre clienți cu un formular de înscriere sau o pagină de destinație și vă puteți împărtăși creativitatea în câteva minute. În plus, organizează toți abonații dintr-o singură listă cu segmente și etichete, astfel încât să poți trimite e-mailuri direcționate în funcție de interesele clientului tău.

  Cum să faceți backup automat pentru VM Google Cloud?

Verificați statisticile și graficele abonaților dvs. pentru a înțelege modul în care clienții interacționează cu e-mailurile și pentru a lua deciziile adecvate pentru a avea rezultate optime. Clienții dvs. merită mai bine, iar ConvertKit vă ajută să oferiți o experiență remarcabilă, astfel încât să fie încântați și afacerea dvs. să crească.

ConvertKit oferă un abonament GRATUIT pentru noii creatori, cu funcții și beneficii limitate. Începeți abonamentul plătit în funcție de nevoile dvs. la doar 9 USD/lună.

Sendinblue

Utilizați șabloanele de e-mail frumos concepute de Sendinblue pentru a vă promova marca și a dezvolta afacerea. Creați un e-mail superb și cu aspect profesional într-un minut și selectați șablonul preferat din bibliotecă sau creați unul nou de la zero.

Utilizați instrumentul de glisare și plasare pentru a adăuga stilul și blocurile care se potrivesc perfect afacerii dvs. Adăugați text în mod dinamic, cum ar fi numele persoanei de contact utilizând instrumentul de personalizare și creșteți mai bine cu celelalte opțiuni de personalizare a e-mailului.

Funcțiile Sendinblue vă oferă o experiență de nivel profesional. Vă puteți grupa contactele pentru a realiza o strategie de marketing bună, alegând segmente mai mici în funcție de istoricul achizițiilor, locația geografică, sex și multe altele. Termină de tastat e-mailul și permite Sensinblue să se ocupe de restul. Mai mult, cu instrumentul de optimizare a timpului de trimitere bazat pe învățarea automată, puteți trimite conținutul dvs. de e-mail la momentul perfect.

Veți găsi spațiu de stocare nelimitat pentru contacte în fiecare plan, indiferent dacă este un plan GRATUIT pentru până la 300 de e-mailuri pe zi sau un plan premium pentru 20.000 de e-mailuri pe lună.

GetResponse

GetResponse vă oferă instrumente puternice și simplificate pentru a crea pagini, a trimite e-mailuri și a vă automatiza marketingul. Veți obține toate soluțiile de marketing pe care trebuie să le faceți pentru a vă dezvolta afacerea. Folosiți-l pentru a vă construi lista de contacte cu instrumentul de generare de clienți potențiali pentru a vă converti audiența în fani loiali.

Interacționează cu potențialii clienți și clienți prin intermediul comunicării online pentru a le oferi o experiență mai bună. De asemenea, vă permite să vă promovați bine afacerea pentru a vă converti vizitatorii în clienți fideli și reveniți. Bucurați-vă de șabloane profesionale de e-mail, livrabilitate dovedită și instrumente de design accesibile și rămâneți la curent cu creativitatea dvs.

Trimiteți o singură transmisie prin e-mail cu oferte speciale și actualizări și creați secvențe de e-mail pentru a automatiza fluxul, astfel încât să puteți urmări și să interacționați cu abonații dvs. În plus, proiectați e-mailuri automate pentru a vinde mai mult și mai rapid.

Utilizați instrumentele de livrare Time Travel și Perfect Timing pentru a livra e-mailuri clienților dvs. la momentul potrivit. În plus, proiectați e-mailuri frumoase folosind machete, secțiuni, o vizualizare simplă, dispozitive mobile și îmbunătățiți fiecare design cu GIF-uri și fotografii gratuite.

Încercați GRATUIT software-ul GetResponse timp de până la 30 de zile și alegeți un plan perfect, începând de la 12,30 USD/lună.

ActiveCampaign

Serviți e-mailul potrivit persoanelor potrivite în cel mai scurt timp cu instrumentul de marketing prin e-mail ActiveCampaign și creșteți-vă afacerea mai rapid. Vă ajută să creați campanii, să creați buletine informative prin e-mail, să trimiteți e-mailuri atrăgătoare clienților și să le arătați oferte atractive.

Verificați ce funcționează mai bine prin rapoarte sau utilizați testarea A/B simplă pentru a determina care e-mail are mai multe clicuri, deschide sau cumpără și care dintre ele lipsește. ActiveCampaign se integrează cu multe instrumente pentru a vă ușura munca și pentru a lua decizii adecvate folosind statisticile pentru a crește mai mult.

Să vedem câte tipuri de e-mailuri poți trimite:

  • Difuzați e-mailuri: trimiteți-le atunci când vii cu oferte sau produse nou lansate pe care vrei să le partajezi fiecărui abonat. Continuați și trimiteți e-mailuri de difuzare, ceea ce înseamnă că veți trimite un singur e-mail, dar toți abonații îl vor primi în e-mailurile lor.
  • E-mailuri declanșate: automatizați unele e-mailuri, astfel încât, atunci când un client vizitează și face o achiziție din magazinul dvs. de comerț electronic sau efectuează o plată, să primească un e-mail de notificare. Servirea rapidă duce la clienți fericiți, ceea ce duce la creșterea dumneavoastră.
  • E-mailuri vizate: pe baza oricărui factor, segmentați contactele, grupați-le pentru a trimite e-mailul potrivit persoanelor potrivite.
  • E-mailuri cu răspuns automat: trimiteți e-mailuri de bun venit, livrați magneți potențiali sau începeți automat o serie de bun venit în funcție de acțiunile clientului dvs.
  • Canale de e-mail: e-mailurile automatizate vă ajută să transformați publicul interesat în clienți plătitori.
  • Programează e-mailurile: Programează-ți e-mailurile pentru o anumită oră și dată, care este perfectă pentru sărbători, vânzări, zile de naștere și evenimente.

ActiveCampaign vă oferă câteva instrumente, cum ar fi editarea multi-utilizator, istoricul revizuirilor, livrabilitate gestionată, integrări, conținut condiționat, optimizat pentru dispozitive mobile, acțiuni de link, date personalizate, urmărire geografică și multe altele.

Oferă prețuri simple, fără taxe de configurare. Obțineți 500 de persoane de contact pe lista dvs. la doar 6,75 USD/lună.

E-mail elastic

Utilizați puterea soluțiilor inteligente și a instrumentelor moderne pentru a vă extinde afacerea și pentru a construi o relație bună cu clienții care folosesc E-mail elastic. Oferă designeri de e-mail, creatori de campanii și autoresponders, astfel încât să vă puteți aduce creativitatea, să gestionați eficient destinatarii și să trimiteți e-mailuri fără să ridicați un deget.

Creați formulare web nelimitate și obțineți mai multe contacte într-un mod de încredere pentru a vă dezvolta afacerea. Paginile de destinație moderne vă ajută să construiți conexiuni mai rapid și, de asemenea, puteți alege dintre diverse șabloane sau puteți dezvolta propria idee. Obțineți instrumentele potrivite de la Elastic Emails, cum ar fi câmpuri personalizate, segmentare și subconturi.

  PrefDelete vă permite să dezinstalați Tweaks din aplicația Setări [Jailbreak]

Interacționează mai mult cu un client cu opțiunea de flux de e-mail personalizat, trimite e-mailuri din opțiunile disponibile și automatizează fluxul pentru a atrage mai multe audiențe. De asemenea, puteți utiliza puterea testării A/X pentru a afla ce e-mail funcționează și pentru a converti clienții potențiali. În plus, revizuiți diferite versiuni de șabloane, conținut etc. și luați o decizie corectă. De asemenea, vă ajută să vă îmbunătățiți creația, luând pași mai inteligenți cu rezultate în timp real.

Încercați Elastic Email GRATUIT sau obțineți un plan nelimitat la doar 15 USD/lună pentru până la 5000 de contacte.

MailerLite

Duceți-vă strategia de marketing prin e-mail dincolo de căsuța de e-mail cu creativitate, folosind instrumente avansate de la MailerLite, care vă oferă toate funcțiile de care aveți nevoie pentru a reuși în marketingul prin e-mail. Oferă șabloane predefinite, text îmbogățit, HTML personalizat, instrumente de glisare și plasare și vă permite să creați campanii profesionale și arătoase care să transmită mesajele potrivite clienților dvs.

Atrageți noi vizitatori prin site-ul dvs. web, formularele încorporate, ferestrele pop-up și paginile de destinație. Folosiți o creativitate mai largă pentru a primi un flux sănătos de clienți și creșterea afacerii dvs. De asemenea, vă puteți optimiza conținutul știind ce își doresc cu adevărat abonații, campania de testare și multe altele.

Funcțiile precum segmentarea, sondajele și testarea A/B pot face următoarea campanie mai eficientă. Puteți, de asemenea, să sporiți implicarea și să construiți încredere prin automatizarea e-mailurilor, care are ca rezultat e-mailuri personalizate și direcționate.

Primiți 12000 de e-mailuri în fiecare lună GRATUIT pentru până la 1000 de abonați. Alegeți o versiune plătită pentru a beneficia de e-mailuri nelimitate la 10 USD/lună.

AWeber

AWeber vă oferă o platformă în care vă puteți interacționa cu clienții cu ușurință prin e-mailuri. Primești marketing prin e-mail, șabloane de pagini de destinație, automatizare de e-mail, pagini de comerț electronic și notificări push web. Utilizați câte soluții doriți pentru un succes mai rapid și pentru a vă atinge obiectivele rapid.

Începeți să creați conținut de e-mail cu șabloane predefinite și un editor prin glisare. Instrumentul vă ajută să captați mai mulți clienți potențiali cu ajutorul formularelor de înscriere și să creșteți o bază de clienți puternică. Trimiteți notificări push web și e-mailuri în funcție de interesele clienților dvs. pentru a construi încredere și loialitate.

AWeber controlează procesele de la capăt la capăt pentru a se asigura că e-mailurile tale nu vor fi niciodată în dosarul nedorit. Vă permite să automatizați unele fluxuri de lucru pentru a obține mai multe vânzări și rate de deschidere mai mari prin buletine informative și campanii de e-mail. De asemenea, vă puteți conecta afacerea cu peste 100 de integrări pentru a obține mai multe beneficii și instrumente care economisesc timp.

Prețul începe de la 16,15 USD/lună.

Mailchimp

Menține-ți publicul implicat și crește-ți afacerea Mailchimp pentru a crea e-mailuri captivante, pentru a vă îmbunătăți vânzările și pentru a vă dezvolta marca. Începeți cu o varietate de șabloane sau codificați-vă designul în generatorul de e-mail al Mailchimps. Asistentul său de creație poate crea modele pentru dvs. completând marca dvs.

Utilizați linia de subiect atractivă cu Subject Line Helper pentru a atrage mai mulți clienți. Încercați diverse versiuni de conținut de e-mail cu testare A/B și faceți-vă e-mailurile relevante cu călătoriile automate prin Customer Journey Builder.

Puteți trimite e-mailuri pe baza interacțiunilor și comportamentului clienților, stimulând un angajament mai mare și oferind experiențe mai bune. Mailchimp se va ocupa de toate lucrurile tehnice pentru a avea timp să se concentreze pe construirea de relații bune.

Urmăriți-vă vânzările pentru a vedea ce funcționează în campaniile dvs. cu rapoartele, transformați informațiile în rezultate în timp real și îmbunătățiți rezultatele prin e-mail prin integrarea cu alte instrumente.

Veți primi GRATUIT toate instrumentele de care aveți nevoie pentru până la 2000 de contacte.

Email Octopus

Marketingul prin e-mail este acum ușor cu EmailOctopus, care oferă instrumente simple și puternice pentru a interacționa cu clienții și a vă stăpâni în dezvoltarea afacerii prin e-mailuri.

Încântați-vă clienții cu șabloanele personalizate și cu editorul drag-drop, utilizați informații și date pentru a segmenta lista și personalizați-vă e-mailurile pentru a stimula conversia. Continuați să creșteți cu formularele personalizabile și importați abonații existenți sau creați pagini de destinație pentru a capta clienții potențiali.

Trimite automat e-mailuri de bun venit pentru a-i implica din momentul în care se alătură. Începeți cu șabloanele pre-proiectate și personalizați-le cu editorul de e-mail sau creați-vă propriile de la zero. De asemenea, puteți importa șabloane HTML pentru un control complet al creației. În plus, urmăriți ratele de deschidere, de respingere și de clic cu rapoartele campaniei și verificați ce funcționează pentru a îmbunătăți fluxul.

EmailOctopus este complet GRATUIT pentru până la 2500 de abonați și 10000 de e-mailuri pe lună sau puteți plăti 24 USD/lună pentru a primi 50000 de e-mailuri.

Câteva sfaturi rapide pentru un marketing eficient prin e-mail

Luați în considerare câteva dintre cele mai bune practici pentru marketing prin e-mail pentru a profita la maximum de acesta.

  • Personalizarea este cheia în această lume modernă. Clienții apreciază dacă le adresezi pe nume în loc să scrii salutări generice.
  • Faceți conținutul personal și scrieți e-mailul în funcție de nevoile și preferințele lor. De asemenea, trebuie să aibă un subiect captivant pentru a atrage atenția și apoi a transmite un mesaj puternic.
  • Decideți lungimea corectă a e-mailurilor și formatați-le profesional. Asigurați-vă că fonturile, imaginile și conținutul se completează reciproc și evidențiază logo-ul și marca pentru a ieși în evidență.
  • Trimiteți mesajul potrivit la momentul potrivit, astfel încât clienții dvs. și amândoi să puteți beneficia de beneficiile acestuia. De asemenea, optimizați capacitatea de livrare a e-mailului și modul în care arată pe diferite dispozitive pentru a oferi utilizatorilor o experiență consecventă.
  • Abțineți-vă de la cumpărarea listelor de e-mail, deoarece vă poate duce la penalități și daune reputației.

Concluzie 👩‍💻

Marketingul prin e-mail încă domnește și, dacă o faci corect, te poate ajuta să construiești relații puternice cu publicul tău, să-i transformi în clienți plătitori, să crești vânzările și veniturile și să creezi loialitate față de brand. Așadar, utilizați software-ul de marketing prin e-mail despre care tocmai am discutat și vedeți beneficiile acestuia pentru afacerea dvs.