12 Cea mai bună platformă SaaS Helpdesk pentru afacerea dvs

Aflați unele dintre cele mai bune soluții de asistență bazate pe cloud pentru a vă gestiona asistența pentru clienți.

Există o mulțime de sisteme de asistență puternice bazate pe cloud pe care le puteți utiliza în locul metodei tradiționale de a instala și gestiona software-ul singur.

Software-ul ca serviciu (SaaS) are multe avantaje și sună perfect pentru startup și întreprinderile mici și mijlocii. De-a lungul unei perioade, utilizarea SaaS a fost extinsă în mai multe sfere, cum ar fi managementul resurselor umane, SEO, sondaj, buletin informativ, securitate web etc.

Înainte de a trece la listă, să aruncăm o privire rapidă asupra beneficiilor utilizării SaaS.

Eficient din punct de vedere al costurilor

SaaS este disponibil pentru utilizatorii săi, mai ales pe bază de abonament. Închiriezi, iar furnizorul gestionează software-ul și tot ce se află în backend. Costul abonamentului este mai mic decât modelele tradiționale de licență.

Majoritatea furnizorilor oferă probă și plata pe măsură, astfel încât să nu fie nevoie să investiți și să vă blocați banii.

Desfăşurare rapidă

Software-ul este deja instalat și configurat în platforma cloud. Astfel, trebuie să plătiți pentru un abonament sau să începeți proba pentru a începe să îl utilizați. Nu trebuie să treceți prin setarea și configurarea software-ului în care petreceți câteva săptămâni.

Securitate și întreținere

Gestionarea software-ului, serverului, securității este întotdeauna o provocare. Trebuie să fii calificat sau să angajezi unul care să facă pentru tine. Acest lucru crește costul suplimentar de afaceri și sarcina suportului operațional. Datorită modelului SaaS, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la administrarea sistemului, corecțiile de securitate, backupul și actualizările regulate.

Scalabil

Majoritatea soluțiilor SaaS sunt scalabile. Acest lucru vă oferă flexibilitatea de a începe cu un plan mai scăzut și de a crește pe măsură ce cererea crește. Vă puteți actualiza cu ușurință planul fără a deranja sistemul de producție.

SaaS este o soluție excelentă pentru oricine dorește să înceapă cu o investiție minimă. Tu ce crezi?

  Cum să actualizați driverele plăcii grafice Nvidia pentru a maximiza performanța

Software-ul Helpdesk vă permite să gestionați mai rapid interogările clienților. Asistența este întotdeauna cheia succesului în afaceri, iar alegerea soluției potrivite de serviciu de asistență poate transforma frustrarea în clienți fericiți. Aceasta duce la o mai bună satisfacție a clienților.

De asemenea, vă ajută echipa de asistență să gestioneze cu promptitudine problemele, întrebările și feedbackul.

Să explorăm următoarele soluții disponibile.

Gorgias

Gorgias este cel mai important serviciu de asistență pentru magazinele Shopify, Magento și BigCommerce. Se extinde pe măsură ce creșteți datorită capacităților sale de învățare automată, unde 20-25% dintre întrebările frecvente pot fi automatizate cu date și personalizare precise ale clienților. De asemenea, se integrează cu rețelele sociale și cu aplicațiile de top din ecosistem pentru a centraliza toate informațiile despre clienți.

Caracteristici cheie:

  • Centralizați-vă toate biletele de asistență într-un singur loc: gestionați toate canalele de comunicare într-un singur tablou de bord centralizat, inclusiv e-mail, rețele sociale, SMS, chat live și telefon.
  • Afișează toate datele clienților tăi când vorbești cu ei. Editați comenzile, modificați abonamentele și rambursați plățile fără a părăsi biroul de asistență.
  • De la automatizarea întrebărilor frecvente până la automatizarea completă și închiderea biletelor, echipa dvs. de asistență va petrece mai puțin timp părând ocupată și mai mult timp vorbind cu clienții.
  • Transformați-vă asistența pentru clienți într-un centru de profit: deblocați vânzările din asistență prin chat live, text și rețelele sociale și urmăriți toate vânzările și performanța agenților de asistență.
  • Se integrează cu aplicații populare pentru a oferi un suport mai bun, cum ar fi Klaviyo, Yotpo, Attentive, LoyaltyLion, Aircall și multe altele.

Jitbit

Serviciu de asistență Jitbit este un sistem de ticketing SaaS cu chat în direct încorporat, bază de cunoștințe și un motor puternic de automatizare. De încredere de mii de companii, se integrează perfect cu căsuța poștală de asistență.

Caracteristici cheie

  • E-mail de bilete
  • Se integrează cu JIRA, GitHub, Active Directory, MS Exchange, Dropbox și zeci de alte instrumente
  • Învățare automată
  • Chatbot și automatizare bazate pe reguli

Freshdesk

Freshdesk este una dintre platformele de top atunci când vine vorba de industria de servicii pentru clienți. Este rentabil, rapid și ușor de utilizat. De asemenea, vine cu opțiuni excelente de integrare și oferă mai multe moduri de a ridica bilete. Personalizarea este posibilă în funcție de nevoile mărcii dvs.

  Top 5 soluții de filtrare a e-mailurilor spam în 2023

Unele dintre caracteristici sunt:

  • Urmăriți conversațiile conform priorităților și categoriilor.
  • Rezolvă problemele împreună ca o echipă
  • Suport multicanal
  • Automatizează sarcinile repetitive ale biroului de asistență
  • Creați forumuri și alte platforme pentru clienți cu autoservire
  • Măsurați și îmbunătățiți eficiența
  • Personalizare și securizare

Gestionați-vă întrebările clienților de pe telefonul mobil. Aplicația Freshdesk este disponibilă pentru Android și iOS.

Forta de vanzare

Salesforce se asigură că clientul dvs. rămâne mulțumit de serviciul său de asistență bazat pe inteligență artificială. Și cu interacțiunea personalizată cu clienții și vânzările inteligente inteligente, Salesforce este cea mai bună alegere pentru o platformă SaaS de helpdesk care crește veniturile.

Unele caracteristici cheie includ:

  • Fluxuri de lucru vizuale pentru o mai bună eficiență
  • Conectați-vă pe canalele sociale
  • Vizualizați totul într-un singur tablou de bord
  • Programare automată

Și puteți verifica oferta lor completă cu demo sau versiune de încercare gratuită pentru a vedea dacă sunt potrivite.

Zendesk

Zendesk este un software prietenos pentru consumatori, care oferă pachete excelente în suita sa, care îi diferențiază de concurenții săi. Serviciile fără întreruperi facilitează pentru companie să lucreze la ele.

Repere:

  • Suport Clienți integrat
  • Chatbot, mesagerie prin chat live.
  • Baza de cunoștințe și autoservire inteligentă
  • Software pentru call center

Tesco, Shopify, Slack și multe altele au încredere în Zendesk.

Happyfox

A câștigat cel mai bun software de serviciu de asistență timp de mulți ani, Happyfox oferă o soluție all-in-one pentru a gestiona întrebările și feedback-ul clienților.

Vine cu instrumente de automatizare pentru a reduce volumul de lucru al biletelor și pentru a se integra cu instrumentele tale preferate.

  • Jira
  • Magento
  • Freshbooks
  • Baremetrics
  • GitHub
  • si multe altele…

Puteți utiliza Happyfox pentru HR, birou de asistență IT, marketing, servicii clienți, facilități și multe altele.

LiveAgent

Puteți începe de la 15 USD pe lună cu LiveAgent pentru a vă gestiona toată comunicarea.

Cu peste 150 de funcții, vă puteți imagina că se potrivește aproape oricărei cerințe.

Zoho Desk

De încredere mărci de top precum Intel, Sears, Mercedes Benz și multe altele.

  Cum se face upgrade la Fedora 34

Vrei să încerci înainte de a plăti?

Continuă și încearcă Zoho Desk plan GRATUIT.

Dotat cu multe caracteristici:

  • Multicanal
  • E-mail, telefonie sau chat live
  • Automatizare – fluxuri de lucru, alocare de bilete, escalade etc
  • Raportare puternică
  • Personalizați totul
  • Securitate la nivel superior, inclusiv GDPR

Zoho a introdus recent Zia – o soluție de servicii pentru clienți bazată pe inteligență artificială.

Ajută-l pe Scout

O modalitate mai bună de a vorbi cu clientul dvs., Help Scout este un software de servicii pentru clienți în care au încredere peste 8000 de companii. Oferă mesagerie, documentare, chat live, colaborare în echipă, bază de cunoștințe, căsuță de e-mail partajată și integrare cu multe soluții terțe.

Canelură

Canelură este ușor de utilizat, axat pe întreprinderile mici și mijlocii, cu toate caracteristicile esențiale la care vă puteți aștepta de la un software de serviciu de asistență.

  • Profiluri personalizate
  • Bilete și cutii poștale
  • Răspunsuri în conserve
  • Reguli automatizate
  • Evaluări

Puteți începe cu proba lor de 30 de zile pentru a vedea cum Groove vă poate ajuta afacerea.

HelpCrunch

Indiferent dacă conduceți un magazin de comerț electronic sau o companie bazată pe SaaS, HelpCrunch vă poate ajuta în succesul clienților fericiți. Puteți gestiona comunicarea pe mai multe canale de la clienți într-un singur tablou de bord.

Cu ajutorul funcției lor de mesaje automate, puteți automatiza mesajele în aplicație, e-mailul pentru a crește conversia.

Repere

  • Chaturi vizate
  • Mesaj personalizat pentru persoanele potrivite la momentul potrivit
  • Personalizați aspectul și senzația de chat pentru a se potrivi cu brandingul dvs
  • Mesaje primite partajate
  • Căutare rapidă
  • Sistem intuitiv de ticketing

Puteți începe cu planul lor GRATUIT pentru a experimenta platforma lor. Sunt sigur; o să-ți placă.

ProProfs

Instrumentul robust de asistență pentru clienți a ajutat companiile să ofere servicii excelente clienților lor. Produs prin e-mail colaborativ, sistemul de ticketing de la biroul de asistență simplifică munca agenților dvs. cu urmărirea simplă a problemelor și rezolvarea mai rapidă a biletelor.

Caracteristici cheie:

  • E-mail de colaborare
  • Urmărirea problemelor
  • Răspunsuri predefinite
  • Rapoarte și evaluări inteligente
  • Multicanal
  • Creator de baze de cunoștințe, chat și sondaje

Puteți începe cu versiunea de probă gratuită de 15 zile pentru a vedea cum Serviciul de asistență ProProfs poate face minuni pentru afacerea ta.

Gestionarea asistenței pentru clienți este întotdeauna o provocare și sper că soluția de helpdesk bazată pe cloud de mai sus vă ajută să obțineți succesul clienților.