09/25/2022

11 Cel mai bun software de management al activelor digitale pentru orice afacere

Managementul activelor digitale a devenit parte integrantă a fiecărei companii MarTech. Pentru gestionarea eficientă a activelor creative, ar trebui să utilizați un software de gestionare a activelor digitale.

Pe măsură ce tot mai multe companii pun accent pe marketingul digital, numărul de active digitale crește simultan. În zilele noastre, companiile se ocupă de obicei cu diverse active creative în formate digitale, cum ar fi infografice, documente, imagini, videoclipuri, muzică și kituri de marcă.

Atunci când astfel de mărci online se extind, gestionarea activelor digitale este o provocare, deoarece mai multe fișiere sunt împrăștiate în diferite stocări în cloud sau în căsuțe de e-mail. Dar nu dacă utilizați un singur software de gestionare a activelor digitale sau un software DAM în loc de o grămadă de instrumente în scopuri diferite.

Ce este un software de gestionare a activelor digitale?

Din numele său este evident că software-ul Digital Asset Management sau DAM este un instrument care vă ajută să vă gestionați activele digitale. Indiferent de dimensiunea afacerii dvs. sau dacă compania dvs. deservește alte afaceri sau clienți, aveți o anumită formă de active digitale.

Acestea pot fi siglele companiei, GIF-uri, imagini, fișiere audio/video, documente, infografice etc. În software-ul DAM, companiile pot stoca toate aceste articole pe o singură platformă împreună cu metadatele pentru fiecare activ. De asemenea, le devine ușor să găsească și să acceseze un activ atunci când este nevoie.

Importanța software-ului DAM pentru Marketing Tech

Software-ul de management al activelor digitale a devenit un instrument obligatoriu pentru organizațiile care trebuie să se ocupe de numeroase active digitale. Specialiștii în marketing trebuie să se ocupe de un număr nelimitat de imagini, PDF-uri, documente, fișiere audio, videoclipuri și fișiere VR, ținând evidența variațiilor versiunilor.

Adesea, oamenii creează mai multe versiuni ale acestor fișiere și le salvează pe sisteme diferite. Dacă nu puneți toate activele într-un software centralizat de gestionare a activelor digitale, devine dificil să-l găsiți pe cel potrivit atunci când este necesar.

Pe lângă îmbunătățirea experienței dvs. de gestionare a activelor și eficientizarea fluxului de lucru aferent, instrumentele DAM asigură și securitatea datelor fișierelor confidențiale.

Dacă sunteți în căutarea unui software DAM de încredere, consultați lista noastră compilată de mai jos.

Cutie

Cutie vă oferă o bibliotecă securizată și centralizată pentru stocarea și gestionarea activelor dvs. rich media pe parcursul ciclului de viață al acestora. Deoarece consolidează tot conținutul, căutarea, etichetarea și partajarea activelor devin un proces fără efort.

Această soluție unică pentru activele dvs. digitale vă permite să colaborați în timp real cu colaboratori interni sau externi, folosind funcții precum etichetarea automată a metadatelor și comentariile.

De asemenea, această platformă automatizează fluxurile de lucru de aprobare ale organizației dumneavoastră pentru a evita erorile manuale. Drept urmare, puteți gestiona eficient activele în toate etapele, de la creare până la publicare.

Box este, de asemenea, ideal pentru aprobarea de noi active și pentru alocarea revizuirii, deoarece păstrează toate feedback-urile și recenziile într-un singur loc. Puteți aplica metadate adecvate fișierelor, facilitând utilizatorilor să caute și să găsească rapid conținutul pe care îl doresc.

Pe această platformă web, companiile își pot filigrana fișierele esențiale pentru afaceri și pot folosi diferite setări de permisiuni granulare pentru a controla cine poate vizualiza, edita sau descărca fișierele. Mai presus de toate, consola sa de administrare vă permite să monitorizați și să generați rapoarte despre activitatea de conținut.

Bynder

Cei care caută un software DAM cuprinzător pentru a asigura coerența 100% a mărcii ar trebui să opteze pentru Bynder. Oferă un portal configurabil pe care organizațiile îl pot folosi pentru active digitale, cum ar fi documente, fotografii, fișiere audio și videoclipuri.

  Cum să verificați și să ștergeți istoricul de ascultare Spotify

În plus, utilizatorii pot dezvolta conținut nou de marketing pe această platformă folosind șabloanele acesteia. Utilizând funcții precum adnotări, versiuni și căi de aprobare personalizate, puteți automatiza fluxul de lucru în cel mai scurt timp.

Puteți nu numai să partajați fișiere intern și extern din acest instrument, ci și să verificați înregistrarea de partajare și să setați datele de expirare a permisiunii pentru a proteja accesul de control.

Mai mult, puteți chiar personaliza structura de filtrare a acestei platforme pentru a organiza și găsi active cu un efort minim. Din Bynder, puteți descărca materiale în formate specifice canalului în toate punctele de contact pentru a asigura coerența.

Acest software acceptă și integrarea cu platforme terțe precum Google Analytics, WordPress, Drupal, Wrike, Canva, Trello, Shutterstock, Hootsuite, Slack și Microsoft Dynamics.

Adobe Experience Manager Assets

Adobe Experience Manager Assets este un instrument de gestionare a activelor bogat în funcții, care accelerează și automatizează toate sarcinile pe care trebuie să le faci cu privire la administrarea activelor digitale.

Pe lângă gestionarea activelor pe parcursul întregului ciclu de viață, puteți obține și informații de ultimă oră asupra performanței activelor digitale.

Pe lângă tipurile de fișiere comune pentru documente, imagini și multimedia, acceptă și fotografii 3D, AR, VR și panoramice. Acest instrument folosește tehnologia Inteligenței Artificiale (AI) pentru a eticheta automat fișiere și documente, pentru a decupa imagini și pentru a partaja active.

Cu toate acestea, amintiți-vă că unele funcții avansate ale acestei platforme vor avea nevoie de expertiză tehnică și este posibil să nu fie o simplă simplă pentru utilizatorii începători. Adobe Experience Manager vă oferă, de asemenea, istoricul versiunilor de fișiere și gestionarea activelor în mai multe limbi.

În timp ce lucrați la active creative, puteți reduce fluxul de lucru care necesită timp dependent de e-mail și puteți utiliza acest lucru ca platformă pentru a crea, conecta și colabora între echipele dvs.

Filecamp

Filecamp este o alegere perfectă pentru companiile care doresc să-și păstreze activele digitale organizate și ușor accesibile printr-o soluție bazată pe cloud.

Acest software de gestionare a activelor digitale permite unui număr nelimitat de persoane, inclusiv părți interesate, să vă acceseze activele și oferă opțiuni granulare de configurare a permisiunii pentru a controla accesul.

Partajarea și etichetarea activelor devin fără efort cu această platformă. De asemenea, asigură o colaborare productivă între colegii de echipă cu instrumentele sale de comentare și verificare încorporate. Interfața sa de utilizare prietenoasă cu dispozitivele mobile vă asigură că îl puteți utiliza fără probleme și pe smartphone-ul dvs.

Filecamp funcționează ca un centru central de gestionare a conținutului, unde utilizatorii își pot crea, edita, eticheta și clasifica activele digitale. Elementele includ fotografii de stoc, videoclipuri, documente, prezentări și alte fișiere creative.

De asemenea, puteți personaliza conținutul folosind imagini, culorile mărcii și siglele companiei pe acest software folosind instrumentul său de etichetare albă.

În plus, vă permite să creați și să publicați un manual de marcă online, astfel încât colegii și partenerii să îl poată accesa oricând și să-l urmeze pentru a menține coerența mărcii.

Canto

Compania dvs. se ocupă mai ales de conținut digital vizual? Dacă da, nu trebuie să te gândești de două ori înainte de a opta pentru Canto. Acest instrument DAM este specializat în gestionarea activelor vizuale, cum ar fi imagini și fișiere video.

Vă puteți configura cu ușurință activele în această bibliotecă de conținut centralizată pentru un branding unic. Tot ce trebuie să faceți este să vă adăugați materialele în foldere și albume. Apoi, această platformă inteligentă va organiza automat conținutul în funcție de tipul de activ.

  Cum să schimbați imaginea de fundal și tema pe Google Chromebook

Când vine vorba de colaborare, Canto oferă comentarii, aprobări și fluxuri de lucru care vă ajută să stabiliți proceduri fluide de colaborare a activelor. Datorită căutării bazate pe inteligență artificială, filtrelor și recunoașterii faciale, găsirea conținutului potrivit aici este ușor de făcut.

De asemenea, vă protejează identitatea mărcii prin controlul versiunilor, filigrane și permisiuni de utilizator.

Canto oferă o gamă largă de integrări cu mărcile de top din lume, inclusiv Google Drive, Dropbox, Facebook, Drupal, Linkedin, Figma, Outlook, Photoshop, Slack, WordPress, Twitter, MS Teams, YouTube și Zapier.

Cloudinary

Dacă doriți să utilizați un instrument DAM care poate satisface nevoile indivizilor, echipelor mici și întreprinderilor mici, Cloudinary este cel mai bun pariu al tău. Ea eficientizează media digitală sau gestionarea activelor pentru a promova o mai bună implicare a clienților.

De la încărcare de conținut la stocare, editare în timp real și livrare personalizată, puteți utiliza această platformă pe întreg ciclul de viață. Instrumentele sale puternice de editare cu funcții de personalizare asigură publicarea rapidă a conținutului și utilizarea completă a activelor.

Instrumentele sale de colaborare permit echipelor dvs. creative și de marketing să finalizeze fără probleme sarcinile interdepartamentale. Platforma vine și cu un tablou de bord avansat care oferă rapoarte online.

De asemenea, Cloudinary vă securizează mediile digitale cu funcții de backup automate și de urmărire a reviziilor.

De asemenea, puteți utiliza facilitatea de integrare a acestei platforme care acceptă Adobe Creative Cloud, Salesforce, WordPress, Amazon Web Services, Agility și Magnolia.

Pics.io

Pics.io oferă o bibliotecă digitală completă și eficientă pentru echipele dvs. de marketing și creative, unde își pot gestiona activele digitale. Acest software DAM rentabil vă menține și fișierele media organizate clasificându-le, astfel încât să le puteți accesa și căuta cu ușurință.

De asemenea, acceptă partajarea fără probleme a fișierelor cu colegii de echipă, clienții și presa. Funcția de control al versiunii Pics.io ține evidența tuturor modificărilor efectuate într-un fișier. În cazul imaginilor și videoclipurilor, puteți verifica și comparația vizuală dintre versiuni înainte de a le aproba sau a le respinge.

Utilizatorii își pot prezenta, de asemenea, media în stil, folosind șabloanele gata făcute disponibile pe acest software. De asemenea, îl puteți utiliza prin integrarea cu G Suite, Zapier, WordPress, Zoho CRM, Adobe Photoshop, Shopify, Amazon S3, Slack și multe alte aplicații.

Ridica-l

Software de management al activelor digitale Ridica-l asigură că nu trebuie să vă abonați la mai multe instrumente pentru a vă gestiona fișierele media. Această platformă centralizată intuitivă este suficientă pentru gestionarea și partajarea activelor dvs. în timp ce aveți control complet asupra fluxului de lucru.

Pickit vă permite să colectați și să indexați documente, fișiere media, șabloane, linii directoare și licențe într-un singur loc, astfel încât colegii să le poată accesa cu ușurință. De asemenea, vă ajută să vă împărtășiți în siguranță activele cu părțile interesate externe.

Folosind modulele flexibile ale acestui instrument, companiile pot asigura consecvența mărcii, crescând în același timp valoarea activelor. De asemenea, software-ul are biblioteci încorporate de unde puteți sursa imagini în timp ce sunteți conform.

Acest software DAM fără probleme oferă administratorilor informații puternice despre tendințe, cerințe și utilizări. Puteți integra aplicații Microsoft 365, instrumente Google Workspace, Dropbox, Adobe Photoshop, Shutterstock și alte aplicații în Pickit.

NetX

NetX este un software DAM bazat pe cloud care vă ajută să maximizați rentabilitatea investiției prin reducerea costurilor și a timpului de producție a conținutului. Puteți stoca cu ușurință orice număr de active digitale în biblioteca sa și le puteți gestiona cu un efort minim.

Vine cu o interfață de utilizare ușor de utilizat și este ideal pentru toate organizațiile. Utilizatorii pot crea mai multe portaluri pe această platformă și pot stoca conținut personalizat pentru anumite audiențe. Aici, puteți controla cine vă poate accesa fișierele media.

  8 cel mai bun software de design pentru echipe

Filtrul său avansat de căutare facilitează găsirea unui activ pe acest instrument. Când vine vorba de partajarea și clasificarea activelor, funcții precum controlul versiunilor, gestionarea metadatelor și partajarea linkurilor sunt utile.

De asemenea, puteți înregistra modificările efectuate într-un fișier împreună cu ștampila orei și datei. NetX acceptă integrarea cu companii precum Adobe Photoshop, Hootsuite, Jira, YouTube și Brightcove.

Largi

Largi nu este doar o simplă platformă în care vă puteți gestiona activele online. Facilitează distribuirea ușoară a fișierelor pe web, generează date de analiză a conținutului și automatizează fluxul de lucru aferent.

Această platformă acceptă majoritatea tipurilor de active digitale, inclusiv documente, imagini, PDF-uri, videoclipuri și media flash.

Funcții precum recunoașterea inteligentă a imaginii, etichetarea și filtrele personalizabile vă permit să găsiți rapid un fișier. Partajarea fișierelor în interiorul sau în afara organizației dvs. este, de asemenea, ușoară datorită codului încorporat și a linkurilor de partajare.

Utilizatorii pot urmări înregistrările de arhivă trecute și viitoare ale activelor lor folosind atribute, cum ar fi permisiunile de acces granulare, notificarea personalizată și arhivarea activelor.

Fiind construită pe AWS, arhitectura cloud a acestei biblioteci la nivel de întreprindere este foarte scalabilă și sigură. Are o serie de integrări cu Box, Google Drive, OneDrive, SharePoint, Shutterstock, Slack, Wrike și Getty Images.

Aprimo

Aprimo oferă o platformă DAM centralizată care este foarte scalabilă. Prin urmare, acest software este potrivit în special pentru companiile mijlocii și întreprinderile mari. Aici, utilizatorii pot încărca tot felul de fișiere creative, inclusiv documente, imagini, fișiere audio și videoclipuri.

Pe lângă stocare, vă permite, de asemenea, să gestionați și să partajați aceste active digitale cu drepturi de utilizator și permisiuni controlate. În afară de acestea, îl puteți folosi pentru a simplifica procesele, cum ar fi planificarea și crearea conținutului folosind fluxul de lucru de conținut.

Acest software bogat în funcții are integrate în el informații despre conținut și instrumente de analiză care vă ajută să obțineți de aici toate datele despre performanța conținutului și rentabilitatea investiției. Aprimo folosește, de asemenea, tehnologia AI pentru a adăuga etichete inteligente și descrieri la fișierele dvs., astfel încât să le puteți găsi cu ușurință.

Concluzie

În concluzie, companiile folosesc software de management al activelor digitale sau DAM pentru organizarea, urmărirea și partajarea fără probleme a activelor lor digitale. Activul poate fi orice formă de suport electronic, inclusiv imagini, fișiere multimedia și documente.

Aceste instrumente vă permit să accesați și să gestionați în siguranță activele digitale de-a lungul ciclului lor de viață. Companiile pot trece la aceste platforme și pot scăpa de mai multe instrumente pe care le-ar fi folosit altfel pentru aceste funcții.

Deși am menționat unele dintre cele mai bune software DAM, ar putea fi dificil să-l alegeți pe cel potrivit. Prin urmare, trebuie să identificați cerințele unice ale organizației dvs. și să continuați să alegeți software-ul potrivit de gestionare a activelor digitale.

Poate doriți să aflați și despre instrumentele de gestionare a activelor IT.

Urmărește mai jos versiunea video a acestui articol.
Dă Like și abonează-te la Canalul de Youtube tipstrick.ro.

x