10 instrumente pentru a verifica și îmbunătăți lizibilitatea conținutului

Lizibilitatea este un aspect subestimat al creării de conținut, care poate fi un factor de ruptură pentru cititori. Din fericire, sunt disponibile instrumente puternice pentru a îmbunătăți lizibilitatea conținutului și pentru a-l face mai accesibil vizitatorilor.

Deținerea abilităților necesare este un loc minunat pentru a începe, dar veți avea nevoie și de instrumentele potrivite. A avea instrumentele adecvate va fi singura ta șansă de a produce conținut care iese în evidență din mulțime. Cele mai bune companii SEO folosesc aceste strategii.

În acest articol, ne vom uita la instrumentele de top pentru îmbunătățirea lizibilității conținutului, dar mai întâi, să înțelegem mai bine lizibilitatea conținutului.

Ce este citibilitatea conținutului?

Este posibil să întâlniți termenul „lizibilitate”, indiferent dacă sunteți responsabil cu crearea întregului conținut pentru site-ul dvs. web sau doar pentru o postare pe blog. Solicitarea de a vă asigura că postarea dvs. este „lizibilă” poate să fi venit de la șeful dvs. S-ar putea să fi auzit, de asemenea, că „lizibilitatea” vă crește clasamentul SEO.

Dincolo de ideea vagă că conținutul tău ar trebui să fie „ușor de citit”, este posibil să nu știi ce înseamnă această expresie.

Lizibilitatea în contextul scrierii pe web și al dezvoltării conținutului se referă la cât de simplu este pentru cititori să înțeleagă și să interacționeze cu mesajul dvs.

Un scor de lizibilitate este o evaluare determinată de un program de calculator care ia în considerare numărul de elemente pentru a determina cât de lizibil este conținutul tău, cum ar fi vocabularul, diverse adverbe, utilizarea vocii active sau pasive, lungimea unui paragraf, gramatica și multe altele!

Beneficiile lizibilității conținutului

Lizibilitatea contează peste tot. Dar, este deosebit de crucial pentru scopuri SEO, deoarece crește gradul de utilizare și transformă cititorii în cumpărători.

Numai dacă cititorii pot înțelege ceea ce scrii, cuvintele tale ca agent de marketing vor conta. Textul lung sau complex va plictisi rapid cititorii, reducând rata de implicare și crescând rata de respingere. Să vedem celelalte beneficii ale conținutului care poate fi citit.

Clasament superior

Rata cu care vizitatorii abandonează site-ul dvs. este un lucru pe care Google și alte motoare de căutare de top iau în considerare. Acest lucru se poate întâmpla din mai multe motive, inclusiv lizibilitatea slabă. Rezultatele motoarelor de căutare plasează de obicei site-urile web care pot fi citite mai sus.

Cititorii se întorc la site-uri web pe care le simt accesibile. Prin urmare, mai mulți oameni vă vor găsi și utiliza conținutul dacă îl faceți lizibil.

  Cum să deblochezi aplicația Nook Shopping în „Animal Crossing: New Horizons”

Trafic suplimentar

Când caută conținut, oamenii folosesc și cuvinte cu care sunt familiarizați. Textul dvs. va apărea în rezultatele căutării numai dacă este plin de termeni ușor de utilizat. Dacă doriți să vă găsească mai multe persoane în motorul de căutare, vorbiți limba lor.

Mai multe conversii și implicare

Conținutul de înaltă calitate, care poate fi citit, alimentează conversiile și crește șansele de succes în afaceri. Când creați conținut, țineți cont de obiectivele dvs. de conversie. Amintiți-vă micile conversii, cum ar fi clic pe un link sau vizionarea unui videoclip. O modalitate excelentă de a crește conversiile este producerea de conținut mai ușor de citit.

Cum să îmbunătățiți lizibilitatea conținutului? (Căi și sfaturi)

Iată câteva sfaturi pe care ar trebui să vă concentrați dacă doriți să vă simplificați scrisul fără a sacrifica aspectele calității.

Scurte Paragrafe

Trebuie să scurtați paragrafele mai lungi pentru a obține câștiguri semnificative. Va funcționa doar să înghesuiți câteva cuvinte și detalii într-un singur loc, cu o întrerupere bună de rând.

Vorbește cu publicul în limba lor

Publicul tău ar trebui să îți fie bine cunoscut. Trebuie să alegeți cuvinte care sunt ușor de înțeles. Scrie ca și cum ai vorbi cu cititorul pentru a păstra conținutul tău să sune natural. Faceți-vă textul mai casual și mai puțin formal. Prin urmare, fiți atenți la publicul țintă și scrieți pentru a-i atrage.

Format și design

Fontul face o diferență semnificativă. Alegeți un font pentru titlu care iese în evidență față de fontul corpului. Asigurați-vă că fonturile sunt lizibile și suficient de mari. Scrierea puternică ar trebui să urmeze idei puternice. Păstrați limbajul simplu pentru a-și maximiza impactul.

Optați pentru Instrumente de citire a conținutului

Un instrument de lizibilitate este printre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a îmbunătăți lizibilitatea. Înainte de a publica orice text, verificați scorul de lizibilitate. Această acțiune simplă are un efect semnificativ asupra conținutului dvs.

Pluginul Yoast SEO vă va oferi automat un scor de lizibilitate și sugestii de îmbunătățire dacă creați conținut în CMS-ul dvs. WordPress. Obțineți undă verde urmând sfaturile acestuia!

Când vorbim despre instrumente pentru a verifica și îmbunătăți lizibilitatea conținutului, iată câteva alte instrumente de luat în considerare.

Editor Hemingway

Ernest Hemingway, considerat unul dintre cei mai buni scriitori din istoria Americii, a fost renumit pentru o abordare simplă a scrisului său. Pe baza abilităților sale, editorul Hemingway se străduiește să ajute scriitorii de conținut să-și eficientizeze munca pentru o claritate îmbunătățită.

Editorul identifică cazuri slabe de scriere care vă vor diminua scorul de lizibilitate și calitatea generală a articolului. Un editor vizual indică propozițiile care pot fi împărțite sau condensate – aplicația evidențiază propoziții foarte complexe. Instrumentul poate identifica, de asemenea, vocea pasivă și utilizarea excesivă a adverbelor.

  Cum se schimbă bateriile în controlerul Oculus

AISEO

Instrumentul de îmbunătățire a lizibilității de la AISEO aplică regulile Editorului Hemingway conținutului dvs. și, cu un singur clic, folosește superputerile AI pentru a facilita citirea. Analizează textul folosind algoritmi proprietari pentru a identifica propoziții și paragrafe complexe pentru a îmbunătăți lizibilitatea conținutului.

AISEO Readability folosește inteligența artificială și învățarea automată pentru a identifica defectele. Acest instrument poate îmbunătăți lizibilitatea unui text prin propuneri.

Gramatical

Grammarly este printre instrumentele de editare de top și de încredere în ceea ce privește lizibilitatea conținutului. Gramatical îmbunătățește tonul și fluxul conținutului. Atrage atenția asupra cuvintelor prea complexe și verifică dacă propozițiile sunt precise și clare.

Un instrument bazat pe cloud, își extinde, de asemenea, funcționalitatea sub forma unei extensii de browser care detectează eficient problemele de conținut, cum ar fi gramatica, ortografia, concizia și tonul slabe.

De asemenea, sugerează alternative la cuvintele și expresiile criptice folosind inteligența artificială. Mai mult, are și o funcție pentru verificarea plagiatului. Există trei niveluri de preț pentru Grammarly: un plan de bază gratuit, două planuri de abonament plătite și un plan premium.

Citibil

Readable este cel mai avansat instrument de notare a lizibilității. Are multe caracteristici, inclusiv cele create special pentru site-uri web. Are standardele sale, care oferă textului tău o notă între A și E, mai degrabă decât să folosească scorul Flesh-Kincaid.

În plus, are valori de acoperire pe care le puteți folosi pentru a determina cât de mult poate înțelege publicul conținutul.

Instrumentul său de lizibilitate a site-ului web evaluează, evaluează și monitorizează continuu tot textul de pe site-ul dvs., inclusiv anteturile, subsolurile și textul care nu face parte din conținutul principal. De asemenea, îl puteți folosi pentru a verifica densitatea cuvintelor cheie, pentru a vă ajuta să rămâneți departe de penalitățile Google pentru umplerea cuvintelor cheie.

Longshot AI

Longshot AI este un instrument de top pentru îmbunătățirea lizibilității conținutului dvs. Creșterea fiecărei companii depinde de producerea de conținut de înaltă calitate, dar acest proces necesită timp.

La sfârșitul tuturor, încă determinați cât de bine va rezona conținutul dvs. în rândul cititorilor. Aveți nevoie de o strategie mai inovatoare pentru a crea conținut de blog bine scris și lizibil pentru a crește vânzările.

Acest instrument bazat pe inteligență artificială poate produce postări de blog cu o rată de conversie ridicată în câteva secunde! Deci, cu LongShot, puteți îmbunătăți lizibilitatea noii postări în mai puțin de 10 minute, în loc să petreceți ore întregi făcând asta!

Copywritely

Copywritely este un instrument de lizibilitate creat în mod explicit pentru analiza textului și optimizarea conținutului. Evaluează lizibilitatea conținutului dvs. și verifică problemele SEO pentru a se asigura că este atât pentru cititori, cât și pentru motoarele de căutare.

Când problemele cu conținutul dvs. afectează clasamentul dvs. de căutare, funcțiile SEO le semnalează și vă fac sugestii pentru editarea, ștergerea sau rescrierea lor, după cum este necesar.

  Cum să îmbinați mai multe conturi Google Drive și Google Foto

Verificatorul de lizibilitate folosește formula Flesch-Kincaid pentru a identifica și corecta conținutul dens. Instrumentul vă permite să rescrieți, să înlocuiți și să ștergeți conținut de calitate scăzută, oferind sfaturi interactive de scriere.

Webfx

O modalitate rapidă de a vedea cât de bine este evaluat conținutul dvs. este să utilizați Testul de lizibilitate WebFX. Pentru a testa o pagină întreagă sau doar o anumită secțiune, puteți să copiați și să lipiți text, să introduceți adresa URL a paginii sau să utilizați codul de încorporare.

Acest instrument rezumă nivelul de citire al textului, intervalul de vârstă pentru care este adecvat și diferite scoruri.

Obțineți informații despre numărul mediu de silabe pe cuvânt, numărul de expresii complexe și numărul de cuvinte pe propoziție. Există cinci opțiuni oferite de WebFX, deoarece există puncte de vedere diferite despre care standardul de lizibilitate este cel mai precis.

Prepostseo

Cel mai nou, dar foarte popular, site-ul gratuit de verificare a lizibilității este Prepostseo.com. Cu ajutorul acestui site, puteți verifica lizibilitatea și gramatica unui text. Utilizatorii pot verifica, de asemenea, lizibilitatea fișierelor DOC, DOCX, TXT și PDF de pe acest site web, introducându-le.

Folosește patru metode diferite – Indexul Coleman Liau, Indexul de lizibilitate automatizat și Ușurința de citire Flesch Kincaid – pentru a evalua lizibilitatea textului.

Pentru a determina scorul final de lizibilitate a textului, apoi face media rezultatelor celor patru metode de testare. În afară de asta, afișează, de asemenea, diferite statistici de text legate de textul introdus.

Scriitorul

În funcție de cât de lungi sunt cuvintele și propozițiile dvs., verificatorul de lizibilitate TheWriter vă va califica scrisul utilizând scala de ușurință a citirii Flesch. Metoda de verificare a conținutului este copiarea și lipirea acestuia în editor. Veți primi statistici cu privire la scorul general de lizibilitate după introducerea copiei.

Este complet gratuit să utilizați acest instrument de lizibilitate incredibil. Instrumentul analizează, de asemenea, tonul conținutului dvs. și face sugestii de îmbunătățire pe baza, dacă este necesar.

În cele din urmă, avem SEO Review Tools, un instrument de verificare a lizibilității care determină instantaneu lizibilitatea oricărei adrese URL. Metoda de utilizare a instrumentului este mult mai ușoară; în loc să copiați și lipiți întregul conținut, trebuie doar să introduceți adresa URL pentru a vă calcula scorul.

După aceasta, instrumentul va analiza cu atenție lizibilitatea conținutului dvs. pe baza formulei de ușurință de citire Flesch. Instrumentul de revizuire SEO oferă analiză de conținut fără a vă percepe un ban, iar instrumentul este disponibil online.

Ultimele Cuvinte

Obținerea unui scor de calitate mai ridicat cu motoarele de căutare este rezultatul faptului că paginile dvs. web sunt mai ușor de citit și de înțeles. Dar chiar și pentru cei mai experimentați scriitori le este uneori o provocare să creeze conținut ușor de citit.

Din fericire, sunt disponibile o mulțime de instrumente utile pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți copierea conținutului, să reduceți ambiguitatea și să transmiteți cu acuratețe informațiile – toate acestea vor fi avantajoase pentru SEO.

De asemenea, puteți explora câteva instrumente de parafrazare pentru a vă îmbunătăți calitatea conținutului.