10 instrumente de gestionare a rețelelor sociale pentru a gestiona mai multe conturi

Rețelele de socializare au devenit cruciale în afaceri în această lume digitală.

Conform DataReportal, aproximativ 4,24 miliarde de oameni din 7,9 miliarde folosesc rețelele sociale. Cu aceste date uriașe, rețelele sociale oferă companiilor multe oportunități de a interacționa cu clienții și de a genera clienți potențiali.

Un instrument eficient de gestionare a rețelelor sociale este important pentru companii pentru a-și gestiona și monitoriza conturile de rețele sociale pentru a le folosi cât mai bine.

Ce este Social Media Management?

Managementul rețelelor sociale este procesul de dezvoltare a strategiei tale de rețele sociale, de analiză a audienței, de creare și distribuire de conținut către profilurile de rețele sociale, de creștere a gradului de conștientizare, de generare de clienți potențiali și multe altele. Ajută companiile să analizeze cum să participe eficient pe diverse platforme de social media pentru a genera rezultatele dorite.

Instrumente de management al rețelelor sociale

Software-ul de gestionare a rețelelor sociale vă ajută să gestionați mai multe conturi de rețele sociale într-un singur loc. Există mai multe instrumente cu diverse caracteristici și funcționalități, cum ar fi crearea de conținut, programarea și postarea automată, ascultarea socială, analizarea și compararea conținutului și multe altele.

Să discutăm câteva dintre cele mai populare instrumente de gestionare a rețelelor sociale:

Mai tarziu

Mai târziu, a început mai întâi ca un instrument de gestionare a Instagram și s-a extins acum la alte platforme precum Twitter, Pinterest, TikTok și multe altele. Este încă unul dintre cele mai populare instrumente de management Instagram.

Beneficii:

  • Vă permite să planificați și să programați conținutul Instagram în loturi.
  • Acesta oferă un calendar de conținut vizual, care vă ajută să decideți cum ar arăta feedul dvs. Instagram.
  • Oferă instrumente care vă ajută să creați conținut generat de utilizatori.

Funcție unică: mai târziu, permiteți utilizatorilor să proiecteze un calendar de conținut folosind funcția de glisare și plasare a imaginilor și să programeze conținutul. Platforma oferă un instrument de link gratuit pe care să îl adăugați la profilul dvs. Instagram, care vă direcționează către un feed Instagram de cumpărături sau un alt site web.

Hootsuite

Hootsuite este o soluție unică pentru a vă gestiona toate platformele de socializare într-un singur loc. Este una dintre cele mai preferate platforme datorită instrumentelor sale cuprinzătoare de analiză și de urmărire a rețelelor sociale.

Beneficii:

  • Hootsuite vă permite să creați, să publicați sau să gestionați mai multe conturi de social media pe diverse platforme.
  • Puteți să vă programați conținutul pe toate platformele în avans și, de asemenea, puteți crea un calendar interactiv.
  • Vă permite să gestionați și să răspundeți la mesajele de pe platformă în sine.
  • Oferă rapoarte de analiză pentru a urmări performanța și pentru a vă actualiza strategia de social media în consecință.
  • Vă permite să analizați tendințele și implicarea rețelelor sociale în timp real.
  • Vă ajută să vă personalizați conținutul pentru fiecare platformă de socializare separat.
  8 carduri moderne de cheltuieli pentru angajații contractuali

Funcție unică: platforma vă permite să monitorizați sau să gestionați peste 30 de rețele de social media dintr-un singur loc și să vă programați în bloc conținutul în avans. Hootsuite oferă, de asemenea, rapoarte personalizabile și rapoarte de productivitate a echipei.

Sprout Social

Sprout Social acceptă toate platformele importante de rețele sociale precum Instagram, Twitter, LinkedIn și Pinterest. Platforma ajută companiile de toate dimensiunile cu utilitatea, funcțiile de publicare și instrumentele de analiză.

Beneficii

  • Oferă un tablou de bord ușor de utilizat pentru a gestiona platformele de social media într-un singur loc.
  • Platforma are instrumente de optimizare a rețelelor sociale.
  • Permite monitorizare, programare, publicare, analiză, raportare și multe altele fără probleme.
  • Vă ajută să identificați cele mai relevante hashtag-uri pentru postările pe rețelele sociale.

Funcție unică: caracteristica ViralPost a Sprout Social îi ajută pe utilizatori să sporească vizibilitatea, să sporească implicarea și acoperirea. De asemenea, oferă urmărire personalizată a adreselor URL pentru a urmări performanța postării în ceea ce privește conversiile și traficul de recomandare.

Planificați

Plann a început ca un software de gestionare, programare și analiză Instagram și acum acceptă Pinterest, Facebook, LinkedIn și TikTok. Vă ajută să programați mai multe postări în avans. Este ideal pentru influenți Instagram, bloggeri, proprietari de afaceri mici și creativi.

Beneficii

  • Plann trimite notificări pentru a reaminti utilizatorilor când este timpul să posteze conținut.
  • Ajută la stocarea hashtag-urilor pentru postări, povești, teme sau campanii Instagram.
  • Oferă date valoroase, cum ar fi creșterea adepților, ratele de implicare și multe altele.
  • Trimite săptămânal sfaturi de creștere pentru a vă ajuta să vă dezvoltați contul de social media.
  • Suportă mai multe dispozitive și colaborarea în echipă în cadrul platformei.

Funcție unică: platforma oferă o funcție de glisare și plasare pentru a personaliza și proiecta feedul Instagram. Are o analiză a concurenței pentru a vă ajuta să vă depășiți concurența pe rețelele sociale.

Tampon

Buffer este printre cele mai bune alegeri pentru proprietarii de afaceri mici și pentru agenții de marketing în rețelele sociale. Platforma acceptă Instagram Business, Facebook Group, Facebook Page, LinkedIn, Pinterest Business și Twitter. Oferă diverse instrumente pentru publicare, gestionare, monitorizare, urmărire, analiză și colaborare în echipă.

Beneficii:

  • Oferă o platformă intuitivă și simplificată de gestionare a rețelelor sociale.
  • Serviciul excelent pentru clienți al platformei oferă asistență prin e-mail și comunitatea Buffer.
  • Oferă acces la aplicația mobilă și autentificare cu doi factori pentru a vă securiza conturile.
  • Vă permite să răspundeți la mesajele de pe toate conturile de social media într-un singur loc.

Funcție unică: Buffer oferă un instrument de scurtare a linkurilor, extensie de browser și instrumente de optimizare pentru hashtag-uri, etichete și mențiuni pe platformele de rețele sociale. Vă permite să creați o pagină de destinație pentru generarea de clienți potențiali, vânzări etc.

  Ce înseamnă În curs pe Quadpay?

Cartierul general al Hopper

Hopper HQ vă ajută compania să planifice, să programeze și să automatizeze postarea dvs. pe mai multe rețele de socializare. Este ideal pentru agenții, mărci, freelanceri, influenți și creatori de conținut. Platformele acceptate de Hopper HQ sunt LinkedIn, Facebook, Twitter, TikTok și Pinterest.

Beneficii

  • Platforma oferă analize pentru a analiza și îmbunătăți performanța rețelelor sociale.
  • Vă va ajuta să vă creșteți audiența rețelelor sociale în timp ce gestionați profilurile.
  • Vă ajută să programați și să postați automat conținut de pe desktop.
  • Permite încărcarea în masă a conținutului media.
  • Sugerează hashtag-uri pentru o mai bună acoperire.

Caracteristică unică: Software-ul oferă imagini de stoc gratuite, acceptă încărcare medială în vrac și oferă un planificator de grilă cu drag-and-drop.

Foc de mulțime

Crowdfire este o platformă simplificată de gestionare a rețelelor sociale care permite programarea conținutului și gestionarea conturilor Twitter.

Beneficii:

  • Platforma oferă recomandări pentru a vă îmbunătăți performanța rețelelor sociale.
  • De asemenea, vă oferă sarcini de zi cu zi personalizate conform obiectivelor dvs.
  • Sugerează articole pentru partajare.

Caracteristică unică: Crowdfire este o platformă super inteligentă de gestionare a rețelelor sociale care vă va ajuta, de asemenea, să generați trafic către pagina de destinație sau site-ul web. Platforma vă permite să vă conectați la bloguri, canale YouTube și magazine online și să creați postări pe platformele de social media pentru orice actualizări de pe aceste site-uri.

Statusbrew

Statusbrew este un instrument de management și implicare în rețelele sociale, conceput pentru a unifica toate profilurile rețelelor sociale din diverse rețele și pentru a colabora eficient cu echipele.

Beneficii

  • Platforma oferă una dintre cele mai bune funcții și instrumente de implicare în rețelele sociale.
  • Utilizatorii îl preferă din cauza ușurinței sale de utilizare, a fluxurilor de lucru de colaborare în echipă, a sistemului de notificare și a automatizării.

Funcție unică: software-ul vă unifică căsuța de e-mail de pe rețelele sociale, creează fluxuri de lucru automate și vă ajută să vă reuniți echipa.

Agorapulse

Agorapulse este o platformă de social media ușor de utilizat pentru programarea, monitorizarea și gestionarea platformelor de social media. Acesta acceptă Facebook Group, Facebook Page, Instagram Business, Twitter, LinkedIn și YouTube.

Beneficii:

  • Permite programarea și postarea în mai multe conturi de social media.
  • Oferă un singur tablou de bord pentru a răspunde la comentarii și mesaje în toate conturile de rețele sociale.
  • Te actualizează când cineva menționează marca ta.
  • Acesta generează un raport de performanță aprofundat pentru a vă menține pe drumul cel bun și pentru a îmbunătăți performanța.
  • Ajută la identificarea adepților activi și implicați.

Funcție unică: platforma oferă instrumente suplimentare, cum ar fi calendare partajate, rapoarte de putere, rapoarte de concurență Facebook și alte instrumente gratuite.

Pilot social

Socialpilot este un instrument de gestionare a rețelelor de socializare, ușor de înțeles, de planificare și de raportare. Platforma este ideală pentru agenții de marketing în rețelele sociale care nu au mult timp să gestioneze conturile de rețele sociale.

Beneficii:

  • Oferă sugestii pentru inspirația postării tale pe rețelele sociale.
  • Vă ajută să organizați conturile de rețele sociale în diferite grupuri.
  • Vă permite să automatizați postările organice și anunțurile plătite.
  Cum se remediază codul de eroare Zoom 5003

Caracteristică unică: platforma oferă un compozitor de postări pentru a personaliza și optimiza postările pentru diferite platforme.

De ce este important un instrument de management al rețelelor sociale?

Iată câteva motive pentru care aveți nevoie de un instrument de management al rețelelor sociale:

  • Gestionarea mai multor conturi de rețele sociale poate fi foarte complexă și greoaie, cu excepția cazului în care luăm ajutorul instrumentelor de gestionare a rețelelor sociale.
  • Aceste instrumente ne asigură că nu pierdem nimic important, cum ar fi o mențiune din partea unui client.
  • Ajută la organizarea conversațiilor și la răspunsul la comentariile și mesajele DM ale clienților.
  • Una dintre cele mai importante caracteristici ale instrumentelor de management al rețelelor sociale este crearea de calendare de rețele sociale și programarea postărilor în avans.
  • Vă ajută să vă organizați rezultatele și să obțineți rapoarte.
  • Simplifică întregul proces de creare a conținutului.
  • Oferă clientului dumneavoastră o experiență perfectă și vă ajută să vă mențineți identitatea mărcii, fiind consecvent și uniform.

Cum să alegi instrumentul potrivit de gestionare a rețelelor sociale?

Găsirea instrumentului potrivit pentru rețelele sociale vă ajută să vă atingeți obiectivele de afaceri în rețelele sociale. Iată pașii care vă pot ajuta să găsiți software-ul ideal:

  • Definiți-vă obiectivele social media: În primul rând, trebuie să vă cunoașteți obiectivele de afaceri și ce rezultate doriți să obțineți din social media. Obiectivele tale în rețelele sociale pot fi acela de a crește gradul de conștientizare, de a intra în legătură cu clienții, de a genera clienți potențiali etc. Definirea obiectivelor de rețele sociale te va ajuta să-ți dezvolți strategia de rețele sociale.
  • Determinați-vă caracteristicile obligatorii: Folosiți-vă obiectivele rețelelor sociale pentru a identifica caracteristicile necesare pentru a vă executa strategia de rețele sociale în mod eficient.
  • Cercetare: Următorul pas este să faci cercetări pe Google sau YouTube pentru a afla ce opțiuni sunt disponibile; puteți folosi lista din acest articol.
  • Lista scurtă a instrumentelor de social media: acum, lista scurtă a instrumentelor de social media conform obiectivelor tale de social media și a listei de funcții obligatorii. Puteți selecta 2-4 instrumente și vă asigurați că toate caracteristicile esențiale sunt prezente în fiecare dintre ele.
  • Testați și experimentați: vă puteți înscrie pentru testele gratuite ale acestui software și puteți testa dacă sunt potrivite pentru dvs. sau nu. În acest fel, puteți selecta instrumentul ideal de social media pentru afacerea dvs.

S-ar putea să întrebați ce ar trebui să testați în instrumentele selectate pentru a vă ajuta să alegeți software-ul potrivit. Lucrurile de luat în considerare sunt experiența utilizatorului, funcțiile, asistența pentru clienți, instrumentele de analiză și raportare pentru colaborare în echipă, platformele de rețele sociale acceptate și prețurile.

Cuvinte finale

După ce ați găsit instrumentul potrivit de gestionare a rețelelor sociale care se aliniază perfect cu obiectivele dvs. de afaceri, este timpul să vă aduceți echipa la bord. Planifică-ți strategia de social media și modul în care echipa ta va folosi instrumentul în mod eficient. Aceste instrumente vă vor ajuta să economisiți timp și să creșteți productivitatea și rentabilitatea investiției.

De asemenea, puteți explora cele mai bune instrumente de ascultare a rețelelor sociale pentru a vă dezvolta afacerea.