03/29/2024

10 instrumente de gestionare a jurnalelor pentru întreprinderi mici și întreprinderi [Splunk and ELK Stack Alternatives]

Instrumentele de gestionare a jurnalelor sunt utile pentru companii pentru a-și monitoriza sistemele și rețelele, pentru a depana problemele și pentru a îmbunătăți securitatea.

Acesta este motivul pentru care instrumente precum Splunk și ELK Stack sunt populare.

Aceste instrumente au simplificat colectarea, agregarea, stocarea și analiza unor volume mari de date pentru a detecta problemele și a le rezolva eficient.

Cu toate acestea, ecosistemul de gestionare a jurnalelor s-a schimbat în ultimii ani odată cu apariția arhitecturilor distribuite precum microservicii, cloud-uri hibride, containere etc.

Deși Splunk și ELK Stack sunt ambele software excelente de gestionare a jurnalelor, există și alte opțiuni mai rapide, mai puțin complexe și mai accesibile pentru a răspunde cerințelor moderne.

În acest articol, ne vom uita la cele mai bune zece instrumente de gestionare a jurnalelor, inclusiv alternativele la Splunk și ELK Stack.

Ce este gestionarea jurnalelor?

Gestionarea jurnalelor se referă la procesul de colectare, stocare, procesare și analiză a datelor de jurnal generate din aplicații și sisteme.

Acest lucru ajută la detectarea și rezolvarea problemelor tehnice, la optimizarea performanței aplicațiilor, la consolidarea poziției de securitate, la îmbunătățirea conformității și la gestionarea mai bună a resurselor.

Aici, un jurnal este un fișier generat automat de toate soluțiile software și aplicațiile într-o manieră marcată de timp, surprinzând toate evenimentele și activitățile care se petrec în interiorul lor. Include mesaje, solicitări de fișiere, transferuri de fișiere, rapoarte de eroare, jurnale de securitate, jurnale de audit și multe altele.

Deoarece jurnalele sunt marcate în timp, devine mai ușor pentru administratori, dezvoltatori și profesioniști IT să înțeleagă ce evenimente au avut loc și când.

Astăzi, companiile se ocupă de petabytes de date ale mașinii sub formă de jurnal de evenimente. Aceste jurnale vă oferă informații cheie asupra performanței infrastructurii și aplicațiilor dvs.

Ce sunt instrumentele de gestionare a jurnalelor?

Software-ul de gestionare a jurnalelor este un instrument care colectează, stochează și formatează date de jurnal din diverse surse, cum ar fi aplicații și sisteme.

Aceste sisteme permit echipelor DevOps, SecOps și IT să acceseze toate datele dintr-un singur punct fără a deschide și a lucra cu mai multe software-uri, ceea ce le simplifică sarcina. În acest fel, devine mai ușor pentru ei să detecteze problemele și să le remedieze mai rapid.

Software-ul de gestionare a jurnalelor ajută organizațiile de toate dimensiunile, de la mici la întreprinderi, să gestioneze datele de jurnal de volume mari generate de toate sistemele. Vă permite să determinați:

  • Datele care urmează să fie înregistrate
  • Formatul datelor care urmează să fie înregistrate
  • Durata de salvare a datelor
  • Strategie de distrugere a datelor atunci când nu este nevoie

Cum funcționează software-ul de gestionare a jurnalelor?

Iată cum funcționează software-ul de gestionare a datelor de jurnal:

Colectarea jurnalelor

Acesta este primul pas în care va trebui să determinați cum să colectați jurnalele și să le stocați.

Un volum vast de date este generat în mediile IT din mai multe surse, cum ar fi aplicații, sisteme de operare, servere, routere, comutatoare, stații de lucru, firewall-uri, software antivirus, sisteme de detectare a intruziunilor (IDS), sisteme de prevenire a intruziunilor (IPS) și multe altele .

Fiecare sistem poate genera mai multe EPS sau evenimente pe secundă. Acesta este motivul pentru care este important să colectați jurnalele și să le gestionați eficient folosind software-ul de colectare a jurnalelor pentru a configura și personaliza datele de jurnal.

Agregarea jurnalelor

După colectarea jurnalelor, software-ul centralizat de gestionare a jurnalelor ajută la agregarea tuturor datelor relevante de jurnal din diverse surse într-un singur loc.

De altfel, acest lucru este o provocare, deoarece companiile se confruntă cu volume masive de date de la diverse aplicații, dispozitive și rețele. Aceste jurnale sunt de formate diferite, iar menținerea preciziei este o altă provocare.

Dar un instrument de gestionare a jurnalelor face acest lucru posibil cu o mai bună acuratețe și viteză.

Analizare

Analiza jurnalelor înseamnă extragerea celor mai relevante și utile date din jurnalele generate.

Pentru a analiza jurnalele, trebuie să înțelegeți diferitele tipuri de jurnale și informațiile acestora. Jurnalele pot fi:

  • Informații despre un eveniment care este probabil să se întâmple
  • O eroare care indică faptul că ceva a mers prost pentru a cauza o problemă
  • Câștigul unui eveniment care poate deveni o problemă mai importantă mai târziu
  • Un jurnal care indică un audit de securitate eșuat
  • Un jurnal care indică un audit de securitate reușit

Datele din jurnal pot conține informații, cum ar fi descrierea evenimentului, tipul de eveniment, data, ora, dispozitivul, utilizatorul, sursa etc.

Normalizare

După analizarea datelor de care aveți nevoie în funcție de nevoile dvs., se face normalizarea datelor pentru a crea un format uniform și standard pentru toate jurnalele. Formatele de date pot fi:

  • Syslog, mesajele de la comutatoare și routere
  • JSON, lizibil atât pentru oameni, cât și pentru mașini
  • Jurnalele de evenimente Windows din sistemul de operare și aplicații Windows
  • CEF sau format de eveniment comun care este ușor de citit, format extensibil bazat pe text
  Cum să utilizați mențiunile în comentariile Microsoft Office 365

Corelarea evenimentelor

În continuare, corelarea evenimentelor se realizează prin combinarea diferitelor evenimente din aplicații, rețele și sisteme pentru a vizualiza relațiile. Vă ajută să găsiți cauza principală a unei probleme, astfel încât să o puteți atenua mai rapid.

Analiză

În această fază, puteți utiliza toate datele generate, analizate, normalizate și corelate. Aici, datele din jurnal sunt analizate pentru a obține informații puternice.

Acest lucru vă ajută să detectați problemele, să le raportați și să planificați remedii pentru a vă asigura și optimiza sistemele.

Software-ul centralizat de gestionare a jurnalelor poate automatiza întregul proces de analiză a jurnalelor. De asemenea, oferă grafice și diagrame pentru vizualizare îmbunătățită pentru corelarea datelor și evenimentelor.

Beneficiile utilizării instrumentelor de gestionare a jurnalelor

Instrumentele de gestionare a jurnalelor sunt utile pentru companii de toate tipurile, de la mici la întreprinderi, deoarece oferă o abordare sistematică pentru a obține informații în timp real asupra securității și operațiunilor dumneavoastră.

Principalele lor beneficii sunt:

Monitorizare proactiva

Utilizarea unui instrument de gestionare a jurnalelor vă permite să monitorizați totul din interiorul infrastructurii IT, inclusiv rețelele, sistemele și aplicațiile.

Acest lucru îi ajută pe profesioniștii IT să colaboreze eficient folosind o singură platformă, să detecteze problemele și să le rezolve rapid.

Depanare mai rapidă

Obțineți un control mai bun asupra datelor și proceselor dvs. din întreaga organizație folosind software-ul de gestionare a jurnalelor. Are capabilități de extragere a datelor pentru a explora volume mari de date și a descoperi modele utile.

Caracteristica sa avansată de căutare vă va ajuta să analizați datele structurate și nestructurate și să personalizați căutarea. În acest fel, puteți determina cu ușurință cauza principală a tuturor problemelor, ceea ce se traduce printr-o depanare mai rapidă.

Securitate sporită

Un instrument de gestionare a jurnalelor poate corela datele și le poate analiza pentru a vă permite să creați alerte de înaltă fidelitate. Puteți personaliza alertele pentru a afla ce se întâmplă în timp real și puteți acționa imediat.

Acest lucru ajută, de asemenea, la reducerea falselor pozitive și la îmbunătățirea securității, deoarece puteți prioritiza răspunsul prin corelarea evenimentelor. Ca rezultat, îmbunătățește ratele de detectare, reduce riscurile și optimizează timpul de răspuns.

O mai bună conformitate

Software-ul de gestionare a jurnalelor vine cu o funcție de raportare pentru a documenta procesul complet de căutare și analiză cu imagini și numere.

Acest lucru face convenabil pentru persoanele non-tech să înțeleagă modul în care securitatea și confidențialitatea datelor sunt gestionate în organizația dvs. Astfel, aveți dovada de prezentat în fața autorităților de conformitate și auditorilor.

Utilizarea optimă a resurselor

Puteți urmări utilizarea resurselor cu ajutorul monitorizării continue a aplicațiilor și sistemelor dumneavoastră.

Software-ul va oferi o vizibilitate mai profundă asupra tuturor problemelor de performanță, evenimentelor etc. În acest fel, vă puteți optimiza utilizarea resurselor și puteți reduce sarcinile IT.

Deci, dacă sunteți în căutarea celui mai bun instrument de gestionare a jurnalelor, iată câteva opțiuni excelente.

Sematext

Obțineți soluții de gestionare și analiză a jurnalelor în cloud cu Jurnalele Sematext. Oferă servicii de monitorizare și înregistrare scalabile și sigure și o căutare puternică și rapidă, fără setări complexe.

Sematext Logs este mai mult decât un instrument de gestionare a jurnalelor; este un ELK complet gestionat în cloud, astfel încât nu trebuie să investiți niciodată în consultanți și infrastructură costisitoare. În plus, vă oferă beneficiile Elasticsearch Kibana și API pentru a elimina durerea de a gestiona totul de unul singur.

Expediați-vă datele rapid și ușor cu expeditorii preferați de jurnal, cum ar fi Firebeat, Logagent, rsyslog și Logstash. Acesta corelează jurnalele cu valorile aplicației și ale infrastructurii, inclusiv monitorizarea performanței, analiza jurnalelor și monitorizarea utilizatorilor reali.

Jurnalele Sematext detectează tipul și câmpul automat cu șabloane și mapări inteligente. Obțineți KPI-uri de afaceri din jurnale pentru a crea tablouri de bord și rapoarte bogate. De asemenea, stochează toate jurnalele de la sursa de date, de la servere la aplicații, containere, sisteme, baze de date, infrastructură și multe altele.

Depanarea este acum ușoară cu Sematext Logs, cu alerte în timp real despre jurnalele și valorile. Acesta analizează jurnalele de afaceri pentru o creștere sănătoasă. În plus, oferă un serviciu centralizat de gestionare a jurnalelor pentru a asigura conformitatea și securitatea aplicațiilor native din cloud.

În plus, Live Tail oferă o vizualizare în timp real a jurnalelor din diverse surse de date. Introduce RBAC cu mai mulți utilizatori pentru a controla accesul jurnalelor împreună cu serviciul de înregistrare. Puteți utiliza oricare dintre bibliotecile, cadrele, platformele și expeditorii de jurnal compatibile.

Alegeți un plan de bază la 0 USD/lună și obțineți 500 MB/zi și șapte zile de reținere sau creșteți volumul la 1 GB/zi la 50 USD/lună. Faceți o încercare gratuită de 14 zile pentru a afla ofertele.

LogDNA

LogDNA oferă o soluție cuprinzătoare de analiză și monitorizare a jurnalelor pentru a controla toate datele de jurnal și a obține mai multe valori din acestea.

  Cum să vă controlați dispozitivul Roku cu Amazon Alexa

Obțineți interogări robuste și intuitive, astfel încât să puteți găsi cu ușurință jurnalele valoroase și să le utilizați. Vizualizați și agregați evenimentele critice din jurnal pentru a identifica tendințele și pentru a primi alerte imediate atunci când ceva nu este în regulă.

Gestionați volumele de date din jurnal ștergând informațiile inutile și stocând cele esențiale. Cu beneficiul Controlurilor de acces bazate pe roluri (RBAC), puteți limita accesul la acțiuni distructive și jurnalele sensibile.

Setați o limită de stocare a jurnalelor utilizând Alertarea ratei de index și Cotele de utilizare. De asemenea, puteți utiliza înregistrarea unică pentru autentificare de nivel enterprise și puteți arhiva jurnalele în orice stocare de obiecte, cum ar fi S3, pentru revizuire sau conformitate ulterioară.

Obțineți alerte și rapoarte de utilizare cu ușurință, astfel încât să știți mereu ce se întâmplă pentru a gestiona ingerarea și a o opri oricând este necesar. Evitați costurile inutile și maximizați diversele cazuri de utilizare utilizând retenția variabilă.

Pentru un singur utilizator, LogDNA percepe costuri zero cu reținere de zero zile. Alegeți 1,50 USD/GB/lună împreună cu reținerea de 7 zile pentru până la 5 utilizatori. Luați perioada de încercare GRATUITĂ de 14 zile pentru planurile plătite.

Noua relicvă

Implementarea gestionării jurnalelor este acum mai accesibilă, mai accesibilă și mai rapidă Noua relicvă. Vă permite să corelați, să căutați și să colectați jurnalele detaliate din aplicațiile, infrastructura și dispozitivele de rețea pentru o investigație mai bună și o depanare rapidă.

Ingerați date utilizând cu ușurință redirectorul care funcționează în mediul dvs., cum ar fi New Relic API, New Relic agent de infrastructură, Azure, integrări AWS și unele instrumente open-source, inclusiv Fluent Bit Logstansh și Fluentd.

Dacă nu utilizați niciun agent, puteți redirecționa direct datele Syslog către punctul final TCP New Relic. Instrumentul oferă timpi de răspuns rapid în timpul căutării de date și acceptă sisteme cloud și on-premise.

Segmentați datele în modul dorit cu partiționarea datelor și filtrați, căutați și pivotați datele pentru a vă concentra pe zonele critice. De asemenea, puteți crea alerte și tablouri de bord pe baza datelor dvs. de jurnal.

În plus, utilizați tehnologia de învățare automată pentru a reduce timpul de depanare și pentru a detecta cu ușurință valorile aberante și modelele de suprafață. Puteți explora milioane de mesaje cu un singur clic pentru a reduce fluxul manual de lucru în găsirea punctelor problematice.

New Relic corelează automat evenimentele din infrastructura și aplicațiile dvs. fără server. Nu este nevoie să săpați manual mai adânc pentru a găsi urme și intervale în bușteni; obțineți totul la îndemână cu instrumentul de gestionare a jurnalelor New Relic.

Obțineți 100 GB/lună GRATUIT sau plătiți 0,25 USD/GB pentru a asimila date dincolo de serviciul gratuit.

Logentrii

Logentrii vă oferă cel mai rapid și simplu mod de a analiza și monitoriza datele de jurnal. Oferă răspunsuri în câteva minute de la căutare, în loc să vă țină să așteptați configurații complexe.

Indiferent dacă datele sunt în text simplu sau în format JSON structurat, veți găsi sarcina ușoară în trimiterea datelor către Logentries pentru o căutare rapidă. Obțineți rezultate mai rapid, indiferent dacă căutați perechi cheie-valoare, modele regex sau cuvinte cheie.

Organizați datele de jurnal de la aplicații, containere, routere, servere și multe altele într-o locație centrală și vizualizați jurnalele în format tabletă sau brut pentru o interpretare ușoară. De asemenea, puteți analiza datele cu limbajul său intuitiv de interogare, rapoarte cu mai multe linii, diagrame cu bare, grafice și multe altele.

Mai mult, investigați în jurnalul evenimentelor pentru a vedea datele din spatele diagramei și utilizați API-urile Logentries și instrumentele de export pentru a vizualiza și partaja datele din jurnal în exterior. De asemenea, beneficiați de funcții precum monitorizare live, alerte de inactivitate, detectarea anomaliilor și multe altele.

Planurile sale încep de la 48 USD/lună pentru 30 GB pentru echipele DevOps. Pentru echipele de operațiuni IT, puteți contacta experții pentru a obține o ofertă. Fă o plimbare GRATUITĂ timp de 30 de zile și cunoaște-i performanța.

Urma de hartie

Obțineți un înregistrator de date pentru infrastructura și aplicațiile dvs Urma de hartie care facilitează gestionarea jurnalelor prin agregarea jurnalelor de aplicații, Syslog și fișierelor jurnal text într-un singur loc.

Utilizați un browser, un API sau o linie de comandă pentru a căuta în timp real. Veți primi alerte instantanee și veți detecta cu ușurință tendințele și arhivele. În plus, obțineți vizibilitate asupra sistemelor dvs. în câteva minute în loc de ore.

Papertrail este ușor de utilizat, înțeles și implementat în aplicațiile și sistemele dvs. și oferă caracteristici robuste.

Nu-ți face griji dacă nu ești o persoană tehnică; vă puteți vedea în continuare jurnalele fără să cunoașteți sau să aveți acces la RDP/SSH. Agregați toate jurnalele începând de la Syslog, jurnalul de text către aplicațiile Heroku, evenimentele Windows și firewall-urile și analizați rapid viteza jurnalului.

Înscrieți-vă GRATUIT și obțineți 50 MB/lună cu un suplimentar de 16 GB pentru prima lună. Veți obține opțiuni nelimitate de utilizatori, sisteme nelimitate, șapte zile de arhivă și 48 de ore de căutare.

  Modul incognito Navigare privată vs Navigare anonimă: Diferențele

Stivă elastică

Stivă elastică oferă toate produsele de bază, cum ar fi Kibana, Logstash (ELK Stack), Beats și Elasticsearch. Aceștia preiau în mod sigur și fiabil date din diferite surse pentru a le analiza, căuta și vizualiza în timp real.

Elasticsearch vă permite să căutați, să analizați și să stocați la scară cu ușurință, iar Kibana vă ajută să vizualizați datele din hărți termice și diagrame pentru a obține informații valoroase.

Cu integrări, puteți debloca multe capabilități, cum ar fi ingerarea de date din aplicații, surse publice de conținut, infrastructură și multe altele. Implementați după cum doriți și găsiți Elastic Stack oriunde mergeți cu căutările dvs.

Puteți chiar să combinați produse robuste, cum ar fi Kibana, Elasticsearch, și funcții, cum ar fi securitatea, raportarea, învățarea automată. Începeți cu o încercare GRATUITĂ de 14 zile fără a oferi detalii despre cardul de credit.

Logica sumo

Utilizare Logica sumo pentru a îmbunătăți depanarea și monitorizarea în timp ce distrugerea silozurilor. Vă ajută să vă îmbunătățiți postura de securitate și să obțineți informații despre afaceri.

Utilizați tehnici de învățare automată pentru a îmbunătăți performanța și disponibilitatea prin reducerea MTTR. Acest lucru ajută la analiza cu ușurință a cauzei fundamentale și la acțiunea asupra acesteia. În plus, vizualizarea datelor și tablourile de bord vă ajută să înțelegeți evenimentele, să le corelați și să aducă mai multă vizibilitate fiecărei componente a stivei.

În plus, Sumo Logic simplifică conformitatea și securitatea cu gestionarea centralizată a jurnalelor. Vă ajută să vă monitorizați jurnalele și să stocați date moștenite critice pentru a opri încălcările și a transforma datele în informații despre amenințări.

Integrați-vă cu alte servicii, cum ar fi Azure, serviciile GCP și AWS, pentru vizibilitate întregului stack în arhitecturile cloud pentru o monitorizare și o înregistrare mai bună. Sumo Logic se poate scala în funcție de nevoile dvs. de afaceri, volumul de muncă și vârfurile sezoniere.

Pentru a obține o observabilitate deplină, puteți analiza și agrega valorile, evenimentele și jurnalele dvs. Începeți acum o încercare GRATUITĂ a Sumo Logic.

Graylog

Obțineți răspunsuri oricând aveți nevoie de ele GraylogSoluția de gestionare a jurnalelor a lui care oferă o analiză mai rapidă și o colectare fără întreruperi a datelor. Monitorizează întreaga infrastructură IT, aplicația și dispozitivele de rețea.

Graylog vă permite să îmbogățiți, să interogați, să combinați, să vizualizați și să corelați toate datele de jurnal într-un singur loc. Le permite utilizatorilor non-tech să obțină o perspectivă asupra datelor prin combinarea și construirea de căutări multiple.

În plus, sursa unică de date Graylog sprijină succesul afacerii dumneavoastră cu performanțe îmbunătățite, costuri de stocare mai mici, sisteme securizate și instalare rapidă. De asemenea, poate crea alerte complexe bazate pe mai multe evenimente, poate crea interogări în câteva minute și le poate executa în câteva secunde pentru a vizualiza datele.

Veți obține funcții precum tablouri de bord, vizualizare jurnal, parametri de căutare, sidecar, GELF, API Rest, management de echipă, iluminare, pachete de conținut, arhivare, alerte, jurnale de audit, vizualizare jurnal și multe altele.

Descărcați Graylog GRATUIT și obțineți utilizatori nelimitați împreună cu volum nelimitat de jurnal.

LogicMonitor

Obțineți acces instantaneu la valorile și jurnalele corelate și contextualizate într-o platformă unificată și unică bazată pe cloud cu LogicMonitor. Oferă opțiuni de reținere pe niveluri și stocare la cald pentru a optimiza inițiativele interne de conformitate și igiena datelor.

Cu peste 2000 de module, șabloane și integrări pentru cloud și on-prem, puteți corela jurnalele cu valorile într-o singură platformă. LogicMonitor facilitează depanarea și permite depanarea cu 80% mai rapidă cu toate valorile și jurnalele.

Eliberați până la 40% din timp cu ajutorul fluxurilor de lucru automatizate cu învățare automată. Obțineți vizibilitate deplină asupra ecosistemului tehnologic care vă permite să modernizați stiva tehnologică. Platforma sa centrală vă permite să investigați problemele cu rapiditate și ușurință.

LogicMonitor oferă o platformă AIOps pentru a vă aduce în atenție comportamentul nevăzut, astfel încât să puteți găsi mai rapid cauza principală. Simplifică agregarea și analiza datelor pentru infrastructura și aplicația dvs.

Încercați GRATUIT LogicMonitor și accesați capacitățile de nivel următor.

Datadog

Datadog oferă analiză și gestionare modernă a jurnalelor pentru a vă ajuta să analizați și să căutați jurnalele la orice buget și la orice scară.

Datadog unifică jurnalele, urmele și valorile într-o singură platformă pentru a analiza cu ușurință datele din jurnal. Fie că este vorba despre optimizarea problemelor de performanță, gestionarea amenințărilor de securitate sau depanarea problemelor, înregistrarea fără limite vă oferă o fereastră largă în vizibilitatea completă a stivei dvs. de tehnologie.

Creați seturi de date structurate și coerente din datele de jurnal brute ignorând sursa și generați valori din jurnale pentru a urmări KPI-uri și tendințe. Treceți direct de la jurnalele la semnalele de securitate fără a schimba contextele sau instrumentele.

Obțineți o gestionare scalabilă a jurnalelor pentru fiecare stivă și echipă. Începeți încercarea GRATUITĂ astăzi cu planul plătit pe care îl selectați pentru până la 5 gazde.

Concluzie 👩‍💻

Software-ul eficient de gestionare a jurnalelor vă poate ajuta să gestionați toate jurnalele generate de sistemele, aplicațiile și rețelele dvs.

Deci, alegeți oricare dintre instrumentele de gestionare a jurnalelor menționate mai sus, îmbunătățiți-vă postura de securitate, remediați problemele mai rapid și optimizați utilizarea resurselor.

Este posibil să vă uitați acum la unele dintre cele mai bune instrumente de răspuns la incidente de securitate.