10 cel mai bun software de integrare a clienților care oferă experiențe uimitoare

Atragerea clienților este obiectivul principal al magazinelor online și poate fi o provocare! Dar utilizarea software-ului potrivit pentru integrarea clienților vă poate ajuta să obțineți mai mulți clienți cu ușurință.

Integrarea clienților este pasul inițial și cel mai esențial al călătoriei de cumpărare a unui client. Formează o legătură între client și serviciile pe care le oferiți. Drept urmare, este mai probabil ca aceștia să devină clienți obișnuiți, repetați și mulțumiți.

Software-ul de integrare a clienților va facilita călătoria de cumpărare a clienților dvs. în afacerea dvs. online. Cu această abordare, clienții vor obține cu ușurință ceea ce își doresc, fără a căuta mai departe. Clienții cu o experiență de utilizator mai bună și cunoștințe de produs vor face cu siguranță o achiziție. Astfel, baza dvs. de clienți va crește, iar rata de abandon va scădea.

De la cumpărare până la procesul de finalizare a achiziției, software-ul de integrare a clienților îi ghidează pe clienți în mod succesiv. În acest articol, vom prezenta câteva dintre cele mai importante software de integrare a clienților care oferă experiențe uimitoare. Vom discuta, de asemenea, despre beneficiile și calitățile software-ului eficient de integrare a clienților.

Beneficiile integrării clienților

Înregistrarea clienților nu este obligatorie pentru orice tip de afacere. Dar este o parte esențială a strategiei de marketing pentru companii, cum ar fi echipamentele tehnologice, automobilele și formatele bazate pe abonament.

Organizațiile întreprinderilor din întreaga lume (74%) investesc într-o echipă dedicată de integrare a clienților. Dar de ce?

Majoritatea clienților ajung pe o pagină de produs cu intenții de cumpărare. Dar înainte de a cumpăra, ei fac multe cercetări investind timpul lor. Deci, odată cu integrarea clienților, finalizați decizia lor. Cum? Prin reflectarea autenticității și valorii produsului dvs.

Acum să învățăm despre beneficiile pe care le veți obține prin integrarea clienților:

  • Satisfacția clienților: prin integrarea clienților, vă asigurați că clienții depun mai puțin efort pentru a vă înțelege produsele și valorile. Deoarece oamenilor le place să depună mai puțin efort, vor reveni ca clienți repetați.
  • Rată de activare îmbunătățită: integrarea bine concepută a clienților definește în mod eficient produsul pentru clienți. Ca rezultat, mai mulți clienți vă vor activa serviciul și vor continua să vă folosească produsul.
  • Rata de abandon minimă: experiența pozitivă de integrare a clienților duce la o loialitate îmbunătățită a clienților. Deci, procentul de clienți care au încetat să mai folosească produsul sau serviciul dvs. va fi redus.
  • Creșteți reținerea clienților: clienții cu o experiență plăcută de integrare vă vor recomanda produsele altora. Acesta este modul în care rata de reținere a clienților dvs. va crește în timp.
  • Rezolvarea rapidă a problemelor: un proces eficient de integrare include funcții care ajută clienții să obțină asistență rapidă. Cu un serviciu mai bun pentru clienți, experiența generală a clienților crește. Deci, costul clienților scade, iar veniturile cresc.
  • Reputație îmbunătățită a mărcii: un proces ușor de integrare pentru client va avea ca rezultat un cuvânt în gură pozitiv și o reputație pentru brand.

Acum că cunoașteți beneficiile integrării clienților, să discutăm cum vă poate ajuta software-ul de integrare.

Cum ajută software-ul de integrare a clienților companiile

Software-ul de integrare a clienților automatizează întreaga călătorie de cumpărare a unui client. În timp ce parcurgeți procesul de onboarding, puteți convinge și motiva clientul. Aveți un anumit grad de influență asupra a ceea ce fac clienții dvs. pe site-ul dvs.

Cu toate acestea, nu îi forțați să obțină serviciile dvs. În schimb, datorită software-ului de onboarding, clienții aleg de bunăvoie să vă achiziționeze articolele.

Să aruncăm o privire mai atentă asupra modului în care software-ul de integrare a clienților ajută companiile:

  • Automatizează anumite sarcini atunci când un client ajunge pe site-ul tău web. De exemplu: trimiterea de e-mailuri de bun venit noilor veniți, crearea de conturi etc.
  • Îmbunătățește experiența clienților oferind o călătorie personalizată de integrare.
  • Urmărește progresul clienților prin procesul de onboarding.
  • Ajută la identificarea blocajelor și a zonelor în care sunt necesare îmbunătățiri.
  • Permite opțiuni de autoservire pentru client și reduce costurile de asistență.
  10 cele mai bune jocuri Oculus pentru o experiență de joc de neuitat

„În continuare, ne vom scufunda în caracteristicile cheie de căutat în software-ul de integrare a clienților.

Caracteristici cheie ale software-ului de integrare a clienților

Înainte de a selecta un software de integrare a clienților, ar trebui să luați în considerare câțiva factori. Iată care sunt caracteristicile cheie ale software-ului de integrare a clienților pe care ar trebui să le căutați:

  • Ghid sau tutorial în aplicație: software-ul ar trebui să vă ghideze prin toate funcțiile aplicației și ale afacerii dvs.
  • Instruirea clienților: aplicația ar trebui să ofere suficiente instrucțiuni pentru a selecta opțiunea potrivită și pentru a alege produsul potrivit.
  • Opțiuni de autoservire: Utilizatorii ar trebui să poată accesa informații suplimentare despre produsul sau serviciile dvs. folosind software-ul.
  • Flux de lucru în trepte: ar trebui să existe o progresie logică și în trepte. Mai întâi, va introduce funcționalitatea de bază și apoi va trece la cele complexe.
  • Rapoarte de utilizare a produsului: administratorul ar trebui să aibă acces ușor la rapoarte detaliate despre utilizarea software-ului. Ar trebui să ofere o perspectivă clară asupra comportamentului clienților.
  • Studii de caz pentru clienți: ar trebui să fie capabil să analizeze călătoriile clienților pentru a dezvălui posibile probleme.
  • Canale de implicare multiple: software-ul ideal de integrare ar trebui să implice utilizatorii prin canale diferite.
  • Colectare transparentă a datelor: utilizatorii trebuie să fie informați cu privire la datele pe care software-ul le colectează și la scopurile care stau la baza acelei colectări de date.
  • Urmărirea progresului: clienții ar trebui să poată vedea cât de aproape sunt de finalizarea procesului de integrare. Îi va motiva să finalizeze cu acuratețe procesul de integrare.
  • Optimizarea performanței: software-ul de integrare ar trebui să ruleze în sistemul dvs. fără a utiliza prea multe resurse.
  • Asistență multilingvă: utilizatorii ar trebui să poată rula software-ul în limba preferată.

Acum vă vom ghida prin unele dintre cele mai bune software de integrare a clienților care vă vor oferi o experiență fantastică.

Unele dintre cele mai importante software de integrare a clienților au trecut testele noastre. Aceste programe au atributele pe care ar trebui să le includă un program de integrare a clienților. Așa că haideți să explorăm lista de mai jos și să alegem una pentru afacerea dvs.:

Proces.st

Cu Process.st, vă puteți eficientiza integrarea clientului pentru o creștere continuă a afacerii. Vă puteți salva resursele prin automatizarea sarcinilor de integrare a clienților cu acest software. Astfel, vă puteți concentra pe menținerea relațiilor cu clienții.

Acest software actualizează și optimizează procesul de îmbarcare a clientului cu un singur clic. Apoi salvează informațiile cheie ale clientului, astfel încât informațiile despre clienți să nu se piardă niciodată. În plus, puteți menține un flux de lucru colaborativ lucrând în grup.

Deoarece vă puteți edita procesul de integrare a clientului, vă puteți adapta la cerințele în schimbare ale clientului. În plus, puteți simplifica abordarea de integrare a clientului utilizând diferite șabloane. Puteți oricând să minimizați erorile și să oferiți clienților o experiență impecabilă.

Clustdoc

Căutați un software de integrare a clienților bazat pe cloud? Clustdoc poate fi soluția ta. Menține fără probleme documentația de integrare a clientului și procesul de trimitere. Astfel, puteți menține procesul secvențial pentru a vă conecta cu clienți, furnizori, studenți, chiriași și multe altele.

Cu acest software, puteți aduna informații prin formulare online, cereri de fișiere, documente de semnat, plăți online, sarcini în așteptare și multe altele. De pe o platformă sigură, pregătită pentru mobil, puteți trimite e-mailuri sau SMS-uri clienților pentru a începe procesul de integrare. Puteți chiar să personalizați sigla panoului de onboarding, fundalul și adresa URL a portalului.

  Te trădează tastatura? Tot ce trebuie să știți despre keylogger

Ușurați procesul de integrare cu starea progresului în aplicație și opțiunile de revizuire. Puteți face mai multe din tabloul de bord central, cum ar fi revizuirea trimiterilor și colectarea aprobărilor. Odată ce procesul de onboarding este finalizat, puteți stoca totul pe cloud.

Appcues

Appcues este un alt software de integrare care facilitează adoptarea produselor pentru clienți. Acesta ajută companiile să îmbunătățească procesul de conectare a noilor utilizatori la produsele lor. Ca urmare, ratele de angajament și retenție ale clienților cresc drastic.

Puteți ușura efortul clientului urmărind procesul de integrare. Clienții pot autoservi procesul prin tutoriale, mesaje în aplicație și fluxuri integrate. În plus, generatorul fără cod oferă o experiență uimitoare de utilizator și un personalizare.

Software-ul poate evalua modul în care diferitele fluxuri de onboarding afectează valorile cheie ale afacerii. Astfel, puteți face ajustări și vă puteți îmbunătăți procesul de înscriere pentru a converti mai mulți clienți în timp.

Versiunile plătite și gratuite ale acestei aplicații vă permit să vă integrați cu numeroase platforme. În plus, software-ul este disponibil pe platforme web, desktop și mobile.

Tallyfy

Tallyfy este un instrument de integrare a clienților care acordă prioritate clientului dvs. pe parcursul călătoriei de integrare. Întregul proces de integrare a clienților este automatizat, ceea ce îi menține pe clienții interesați la fiecare pas, scade rata de abandon și crește veniturile.

Software-ul oferă o experiență uimitoare pentru client, oferind diferite formulare și sarcini. Include canale de comunicare interne și multiple, astfel încât nu va trebui să păstrați e-mailurile.

Toate sarcinile de integrare apar la momentul potrivit datorită unei logici condiționate adecvate. Puteți împinge și sincroniza datele pe diferite sisteme și CRM oricând. În plus, urmărește întregul progres de integrare al fiecărui client. Astfel, identificarea și îmbunătățirea procesului este mult mai ușoară.

La bord

Onboard este un instrument de onboarding ușor de utilizat pentru a gestiona, optimiza și automatiza întregul proces. Menține transparența tuturor membrilor echipei, precum și clienților. Ca urmare, clienții vor parcurge procesul mai eficient.

Utilizați planurile automate de lansare dinamică ale Onboard care utilizează informații din datele dvs. CRM. Cu diferite șabloane ale acestui software, creați o imagine de ansamblu completă a clienților, planuri dinamice de lansare și multe altele.

Petreceți mai mult timp cu clienții dvs. creând un flux de lucru personalizat și configurând acțiuni rapide. De asemenea, mențineți comunicarea prin e-mailuri cu clienții dvs. folosind vocea mărcii dvs. Puteți chiar să gestionați sarcinile de integrare și să partajați toate actualizările prin slack.

Urmăriți procesul de înscriere al clientului dvs. printr-o pâlnie și obțineți actualizări live despre progres. Echipa modernă de succes a afacerii dumneavoastră poate gestiona cu ușurință procesul de integrare. Astfel încât să își poată menține structura echipei și să ofere servicii imediate pentru clienți.

Fluxul de utilizatori

Userflow pretinde a fi cea mai rapidă aplicație de flux de utilizatori și de onboarding de pe piață. Puteți crea fluxuri dinamice de utilizatori fără abilități tehnice, similare cu construirea blocurilor lego. Oferă o experiență de utilizator fără cod, cu funcții de glisare și plasare. Puteți edita în direct fluxurile de lucru de integrare a clienților și puteți improviza instantaneu.

Puteți chiar să instalați această soluție ultraușoară prin copierea și lipirea codului sursă. Aplicația funcționează perfect pe browsere și aplicații cu o singură pagină și mai multe pagini. Deoarece puteți urmări evenimente și stoca atribute, segmentarea și direcționarea utilizatorilor este foarte ușoară.

Software-ul vă permite să urmăriți sarcinile date cu o listă de verificare minimizabilă. Centrul de resurse personalizat include o bază de cunoștințe, o opțiune de chat live și multe altele. În plus, puteți crea sondaje folosind aplicația pentru a obține feedback-ul clienților.

  Cum să vă scanați rețeaua WiFi pentru toate dispozitivele conectate de pe telefon

Acest software multilingv poate fi personalizat cu teme personalizabile. În plus, integrează perfect multe alte instrumente pe care le utilizați în general.

Implică-mă

Involve.me este încă un alt software de integrare a clienților care automatizează procesul de integrare a clienților. Ghidează clienții în funcție de nevoile lor și completează rapid procesul.

Puteți personaliza procesul de onboarding în funcție de preferințele dvs. Utilizați funcția de glisare și plasare pentru a crea un sondaj de bun venit alegând dintr-o colecție de peste 200 de șabloane. Pune întotdeauna întrebările potrivite clienților tăi despre așteptările lor și direcționează-i către locul potrivit.

Puteți redirecționa fiecare client pe calea logică preferată, obținând răspunsurile acestuia. Personalizând șablonul de înscriere, puteți reflecta în mod eficient identitatea mărcii dvs. Deoarece fiecare activitate este urmărită, nu trebuie să repetați niciun proces. În plus, puteți grupa utilizatori noi în CRM, în funcție de răspunsurile la sondajele lor de bun venit.

Creșteți interacțiunea cu clienții prin trimiterea de e-mailuri personalizate și automate către clienții dvs. În plus, veți obține preferințe detaliate ale clienților și informații din analiza vizuală de onboarding.

Rocketlane

Rocketlane este o platformă colaborativă de participare a clienților care accelerează procesul de îmbarcare. Puteți câștiga încrederea clienților dvs. creând o primă impresie perfectă. Apoi le puteți arăta treptat clienților valoarea produselor dvs. și le puteți stabili obiective, planuri și statusuri.

În timp ce utilizați acest software, veți obține vizibilitate totală asupra proiectului și clienților dvs. Prin urmare, puteți găsi cu ușurință punctele în care trebuie să aplicați câteva ajustări.

Nu trebuie să repetați niciodată o sarcină, deoarece software-ul oferă șabloane reutilizabile. Puteți menține un proces unificat de integrare colaborând cu clienții și membrii echipei. În plus, există o mulțime de resurse care vă vor ajuta să stăpâniți integrarea clienților.

HelpHero

HelpHero vă oferă o modalitate simplă și ieftină de a crea tururi de îmbarcare a clienților. Vă permite să creați tururi de îmbarcare interactive și ușor de urmărit. Puteți accelera procesul de integrare adoptând noi cerințe.

HelpHero vă va permite să creați și să personalizați explicațiile pentru clienți fără nicio codificare. De asemenea, puteți personaliza tururile schimbând textele, culorile și machetele cu libertate deplină.

Clienții pot trece prin procesul de integrare prin liste de verificare personalizabile. Puteți adăuga secvențial sarcinile necesare în lista de verificare. Hotspot-urile este o altă caracteristică excelentă a acestui software, care include indicii contextuale la cerere.

Analiza HelpHero vă ajută să măsurați activitățile spectatorului prin procesul de integrare. Prin urmare, puteți descoperi punctele dureroase și puteți modifica procesul pentru a obține cea mai bună rată de succes. Folosind pâlnia acestei aplicații, puteți, de asemenea, să segmentați și să vizați anumiți clienți.

Capcană de conținut

Content Snare vă oferă o modalitate inteligentă și fără efort de a include clienți noi. Include o singură platformă de onboarding securizată pentru a aduna toate informațiile despre clienți. Mementourile automate îi ajută pe clienți să rămână în sarcină și să-i elibereze de urmărirea clienților.

Puteți salva o listă de verificare pentru integrare ca șablon și o puteți reutiliza mai târziu pentru a economisi timp și resurse. În plus, puteți trimite memento-uri automate și periodice clienților pentru a-i menține implicați.

Administratorii pot aproba informațiile corecte trimise de un client și pot respinge informațiile greșite. Clienții pot reveni oricând și pot corecta informațiile incorecte. Când procesul de îmbarcare este încheiat, puteți descărca toate informațiile despre client cu un clic.

Gânduri finale

Ar trebui să-ți uimești clienții imediat după ce aceștia intră în afacerea ta online. Modul corect de a face acest lucru este de a avea un proces excelent de integrare pentru clienții noi. Din acest motiv, atenția dvs. ar trebui să se concentreze asupra celui mai bun software de onboarding pentru a minimiza efortul dumneavoastră în procesul de onboarding.

Am făcut cercetări amănunțite despre instrumentele de integrare a clienților menționate în această listă. Puteți încerca versiunea gratuită a acestor instrumente și apoi faceți upgrade treptat, în funcție de tipul și preferințele dvs. de afacere. Integrare fericită!